empp voi harmi, kun haut meni pieleen..ei kyllä paljosta jäänyt kiinni!! Tuttu tunne... :/ mihin kouluun hait jos saa kysyä, eli millasia hommia haluisit tehdä?!
Dana hitsi ku minuu jännittää sun puolestas
TESTAA JO!!
mut siis jos sulla on tänää dpo14, ni kylhän sen pitäs näkyä, mut tietty mikää ei oo sata varmaa...viimeistää huomen aamuna?!
Toi oppisopimus on kyl hyvä idea, itse myös joskus harkinnut sitä vaihtoehtoa, mut sit se vaan jostain syystä jäi! Mut ala on hyvä (sama kun mulla) ja duunia riittää aina!!
Voin kuvitella
minanenn että polttelee
testaa siekin jo!!
paljon sulla on pisimmillään kierto ollut?
Tervetuloa
Fiinaliina!! Toivotaan, et luomut alkais tässä piakkoin siis!! Itse söin 8vuotta pillereitä ja ekoja luomuja ei ole vieläkään näin (kohta) vuoden jälkeen tullut :/ Primoluteilla oon tyhjennyksen saanut tulemaan! Mut nyt pidän välikuukautta lääkkeistä, kun syön "ihmepilleri" gelee royalea ja toivon, et luomut tulis lopultakin!!! Eli tässä jännätään ollakko raskaana tai et kuinka pitkä kierto tulee olemaan...!
Ja toki mahdollista jos ne menkat nyt sulla alkais, et tulet heti raskaaksi, mut kuitenkin sen verran epätodennäköistä, et näin käy, ni uskoisin, että vauva ei syntyisi ennen ensi toukokuuta! Koska jos nyt heti vaikka muutamasta ekasta yrityksestä ei tärppäis, ni sit heti, jo vauva syntyy vasta kesällä
Itse olen myös opiskelija, mutta kun ikää on jo tämän verran (26v.) niin ajattelin, et hyvin voi pitää välivuotta jos vauva tulisi. Moni meidän luokkalainen on myös pitänyt välivuotta ja sanoo sen olleen hyvä ratkaisu!!
ja niikun aina tässä tekemisessä voi kestää suunniteltua kauemmin myös, niin kannattaa vaan aloittaa heti, kun tuntuu että on valmis!
miss_piggy, hienoa, onnea ovis plussasta!! TOIVOTAAN, et olis oikea!!!