<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

miss_piggy
Hei tytöt, mulle tuli tänään täti kylään! Voi helpotuksen huokaus, mulla toimii nuo terolutit sittenkin :p Neljäntenä päivänä terojen jälkeen sitte päätti tulla tupsahtaa, nyt voi alottaa kunnolla yrityksen ku tietää että varmaan se ovulaatiokin tapahtuu jossain vaiheessa:D
Eli tietoihin voi päivittää kp1/? ja yk 3

Fiinaliina tarkotatko e-pillereitä? Kyllä mulla niiden jälkeen tuli ongelmia, just täällä oon vuodattanu että ku 10 vuotta söin pillereitä, ja lopetin helmikuussa niin yhet menkat tuli ja ne tuli toukokuussa, sitte ei taas mitään. Yksityiselle marssin ja sieltähän löytyi ultrassa tuo pco, johon sitten sain terolutit, nyt oon ihan onneni kukkuloilla kun mulla alkoi tänään menkat, eli kaiketi terolutit sai mun munarakkulat heräämään niin kuin oli tarkoituskin :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Fiinaliina mulla tuli pillereiden lopettamisen jälkeen tää akne takasin ja hiukset rasvoittuu joka päivä ja painoa on tullut pillereiden jättämisen jälkeen 3kg nyt puolessa vuodessa, joka on minulle aika paljon. Mielialassa en ole huomannut suurempia muutoksia, koska olen ollut aina aika räjähdysherkkä. Itsellä tosissaan takana melkein 7vuotta pillereiden napsimista.

Ja tosiaankp1/23-31 yk7

Huoh. Kylläpä aika on kulunut. Vuoden päästä olisi meidän häät ja olisi hirmu kiva jos meidän pieni murmeli olisi jo syntynyt ennen niitä. Alkaa jo hieman heikolta näyttämään. Se on kyl kumma, vaikka tässä kierrossa ei ollu oikein toivoa niin silti sitä toivoo aina, että jos jossain olisi ollut edes se yksi simppa, joka olisi taistellut tiensä maaliin.

miss_piggy onneksi olkoon menkoista ja uudesta kierrosta ja nyt sitten niitä plussia pöytään tästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Fiinaliina:

Kyllä mulla noita ovistestejä on, mutta katotaan nyt onnistuuko tikuttaminen, mulla ku tuntuu olevan aika laimeat nuo ovis-oireet, mut koitetaan kusta tikkuun heti ku alkaa mahassa nippailla :D
 
Tuisku On kyllä joo tosi hyvä sarja, suosittelen kaikille! Ja helppo kun voi netistäkin katsoa, ni ei tarvi telkkarista vahtaa milloin tulee. :) Aika surullinen jakso oli vaan eilen :( Ja totta, jos ovismerkit tulee vasta oviksen jälkeen, ni ei se enää oikee auta!! :D
maimai Nii, tietty vois ottaa parikin pussujjaa minkä sisään sen mukin ja testin tunkisin ja sit jonnee toilettilaukkuu :) mut toivotaan, et sais bongattuu oviksen jo ennen sitä :D Toivottavasti on enne mukavasta ;) jännät paikat kyllä!!! Testaa jo huomenna!!! :D
miranenn Toivottavasti mieli kirkastuu hieman synttäreiden myötä :heart: toivoa on vielä :) varmasti!
Fiinaliina Mulla on kyllä ollut todellakin ongelmia pillereiden lopettamisen jälkeen!! Eli jouduin niitä Primolutteja syömää sen reilu puolisen vuotta ja nyt vihdoin alkoi ne omat luomu menksut! :/ Söin siis 8 vuotta pilsuja!
Ja paljon onnea Marpalle ja miss_piggylle tädistä!!! :) kiva et pääsette jännää yhdessä kiertoa :p
 
Ei mun menkat ei alkanutkaan.. aamulla kuuden aikaan tuli siis paperiin menkkamaista verta niin että olin ihan varma että ne alko, mutta nyt koko päivänä ei mtn. :S

eli pysyn sittenkin vielä kp30/23-31 yk6 ja alotan laskee uutta kiertoa sitten kun hanat aukee kunnolla.
 
voi vitsi, ku oli paljon kaikkea. Tarttee kommentoida kotikoneelta, ku tällä kifittaminen on niin tuskallista... Mäkin luulin, että nyt illalla alko menkat, ku tuli vera, siis vöhön vai pyyhiessä. Päivällä oli tissit aremmat kuin nyt alku yöstä. Aika piinaava olla täällä laverilla, ku testi polttelis kotona ;) Huomenna taitaa kierähtää dpo 12... Nyt unille ja huominen vielä Helsingissä seikkailua. Anteeks pelkkä omanapailu. Mut varmasti palaan teen viesteihin vielä :)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 19.7.2012



Cheer115-..............20.................kp 42/28-65.................yk 8
maimai83................28.................kp 31/27-31....................yk ?
Vilijonkka...............26................kp 30/29-30....................yk 5



empp.....................21................kp 29/32-44...................yk 3
Lullaby89................23.................kp 22/32-45.................yk 10



...



Babyfever1..............26................kp 8/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 8/27-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 8/28......................yk 14
miss_piggy..............30.................kp 2/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 1/23-31....................yk 7
iitahoo...................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Fiinaliina
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Miranenn!!

Eikös se ollu MArpa hyvä et hanat aukes niin pääsette uuteen yritykseen :D plussatuulet siihen!!

maimai joko polttelee kovasti testit? Täällä polttelee mut yritän vielä kestää...en oo vielä valmis murskaamaan unelmiani taas...Nautin tästä pilvilinnoissa keikkumisesta vielä hetken! Ei muutenkaa mitää uutta olossa
 
VILIJONKKA, kyllä se testi polttelis siellä kotona. Nyt istunkin bussissa matkalla kotiin päin. Tosin tänään aamulla tuli taas vähän verta pyyhiessä, mutta ei sen enempää.asen tissi edelleen kipee, nänneissä ei kummia tunteita. Aamullä vähän edotti, mut olo oli muutenkin ihan pöllämystynyt. Ja jotenki turpeine olo rinnoissa muutenkin. Vatsa meni vähän sekaisin nyt ehtoolla, kun oltii syöty. Ihan perus salaattia mitä kotonakin... Mut jotenki vaan sellanen olo, et kyllä nää vuodot menkkoja enteilee. Vielä en kuotenlaan sanois, että tää kierto oli tässä. Kahtotaan testaanko aamulla. Toivottavasti su testi näyttää plussaa, kun sitä ryhdyt tekemään. KUULEMMA CLEAR BLUEN PLUS TESTIT ON HUONOJA. VAIN SE DIGI OLIS KUULEMMA HYVÄ. HARMI ET NIITÄ OSTIN. JOS SE TESTI NÄUTTÄÄ JOTAIN, NIIN SITTEN HAEN DIGIN JOTTA SAA TODELLISEN TULOKSEN. ..
 
miss_piggy
Terolutin käyttäjät:
Onko tietoa, että voinko tehdä niin kun seuraavan kerran pitäs taas alottaa terot kierron 15. päivä, että aloittaisinkin vähän myöhemmin? Ollaan lähdössä Rodokselle 11.8 ja just sillon loman aikana pitäs mun laskelmien mukaan tulla taas täti kylään :stick: Haluisin kuitenki viettää tuon ulkomaan matkan uiden ja muutenki menkattomasti...tamponeita en oo koskaan oikein osannut käyttää...
 
babyfever, kun kannatat clear bluen testei niin onks ne niit digei mitä kannatat? Tuolla yhes ryhmässä ainakin ne plus testit lytättiin harhaan johtaviks :/

fiinaliina Kyselit tossa aiemmin, et oliko jotain ongelmii kun lopetti pillerit.... Silloin kun mä lopetin niiden popsimisen niin mulle ei onneks tullut mitään ongelmii. Kuukautisetkin pysy iha normaalein, ehkä hitusen oon kipeempi ku pillereiden aikana. Mut emmä aina ees oo kipee tai jos niin ehkä yhten päivän. Sellaseen kiinnitin huomiseon silloin, et siin ihan lopettamisen jälkeen halutti ihan sikana ja koko ajan :D Oli tosi kiva kulkee ulkona vaikka miestä ollu lähmaillakaan nii hirvet himot vaa päällä :D Toivottavasti et pitkään joudu kärsii niiden lopettaisen aiheuttamasta haitasta.

marpa Plussatuulia tähän kiertoon PAAAALJOOOOON!

Miranen onnittelut vielä oikeenakin päivänä :) Päivä on ollut ilmeisesti onnistunut, kun vieraita on käynyt ja ajatusket pysyneet poissa ehkä näistä vauvajutuista...

empp Miten siellä? Ootko testaillut jo?

ON Helsingin reissu oli mahtava, näin paljon ihanii ystävii. Nyt kyllä uuvuttaa eikä aamulla ois ees jaksanut herätä. Tuo tuhru mitä aamulla tuli harmittaa ja kun testikään ei näyttänyt muuta kuin negaa. Enteilee siis sitä tädin tuloa :/ Se vasen tissi on yhä edelleen kipee ja illalla molemmat tuntu jotenkui turpeisilta. Jos nyt ei yön aikana mitään tapahdu niin kyllä sen luulis ihan varmaan huomisen aikaan sitte tapahtuvan. Kierto venyy ja paukkuu huomenna yli rajojen...
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Huomenta! Täällä ei mikään hirveen hyvä fiilis (perjantaista huolimatta). Hiivaoireet on palannu, joten taidan nappasta sen suun kautta otettavan. Tätä varten sit tein aamulla raskaustestin, puhdas negaha sieltä tuli :( ääh, pilvilinnat kumoon vaan taas!!! Tuntuu ettei tästä tuu ikinä mitää!!!!!Johan täs on puoli vuotta menny ilman haamun haamua... epäilen et olin tartuttanu tän hiivani mieheeni kun oireet alko heti uudestaan kun pupuiltiin...no, nyt haen molemmille pillerit, eikös miehet syö samaa lääkettä? siis sitä suun kautta siis toki ;) Parempaa päivää muille..ja mä en nyt haluis enää oottaa tätiä montaa päivää ku paukkuu muutenki kiertopäivät jo uusilla lukemilla :( :( :(
 
Jep, hyvä hoitaa aina molemmat jos hiiva vaivaa. Mies muuten tartuttaa sen aina uudestaan naiseen!

Tsemppiä Vilijonkka ja eihän teillä ole loppupeleissä edes vielä kauaa yritystä takananne. Eli leuka pystyyn, kyllä se oma nyytti vielä teillekin suodaan =):hug:
 
HUomenta vaan perjantaihin! Vähän ois täälläkin kurja olo :/ Aamulla meinasin, että oisin testannut tuleeko ees aamua, mutta empä sitten lähtenyt tuhlaileen sitä testii, kun näytti aikalailla siltä, että se oliskin tänään 1kp/27-31 yk2. Mä ajattelen sen niin, että vaikka vuoden alusta asti on vauvalla lupa ollut tulla, mutta silloin en ol mitään bongaillu oviksii enkä sen puoleen ajatellut puipuluakaan, mutta nyt kun se puol vuotta meni eikä mitään tapahtunut niin sovittiin miehen kanssa, et nyt järeemmät aseet käyttöön. Eka kierto ei siis tuottanut tulosta sen suhteen :( Mikä lie mulla sitten tuolla vasemmassa rinnassa, kun vieläkin kipee.. Nyt vaan osteleen ovistestei lisää ja oottaan, et menkat ohi ja saa pikku hiljaa alkaa miettii uuden oviksen testailuu. Toivottavasti mies saa ajella lähinurkissa ettei joutus mihinkää viikoks ajoo ja vaan viikonloppusin kotona... Tulee vähän hankalaa :( Harmittaa hirmusti!

Vilijonkka Harmi juttu sielläkin :( Joten toivotaan sitten menkkojen alkavan piankin niin pääsette uuteen yritys kiertoon. Hiivat vaan pois alta, tosi kurjaa, että tuli uudestaan. Mut nythän ei pitäis tulla, kun hoidat miehes kanssa.
 
Babyfever: On toki mahdollisuudet, mutta en vaan oikeen jaksa uskoa. Jotenki sitä kuvittelee, että nyt pitäs jo tuntua joltain, jos sieltä plussa ois tulossa..

maimai: En oo vielä uskaltanut testailla. Jos nyt oikeen viimeksi laskin, niin menkat alkas sunnuntaina tai maanantaina. Vois nyt yrittää vielä viikonlopun sinnitellä ja ootella niitä menkkoja, vaikka melko vaikeetahan tää kyllä. Onneks ei oo yhtään testiä kotona polttelemassa.. :D

On mulla nyt tuntunu pari päivää semmosia jänniä nippailuja alavatsassa yskiessä ja liikkuessa, esim. noustessa ja nännit on vähän herkät, mutta en tiiä, varmaan kuvittelua taas vaan.
 
Tiuhti: Niinpä, sais kyllä alkaa tapahtua. :D

Niin ja siitä nippailusta piti vielä sen verran sanoa, että tuntuu aina välillä molemmilla puolilla lantioluiden kohalla. Niin en tiiä voiko se sitten mitenkään ees liittyä mahdolliseen raskauteen.
 

Yhteistyössä