babyfever, kun kannatat clear bluen testei niin onks ne niit digei mitä kannatat? Tuolla yhes ryhmässä ainakin ne plus testit lytättiin harhaan johtaviks :/
fiinaliina Kyselit tossa aiemmin, et oliko jotain ongelmii kun lopetti pillerit.... Silloin kun mä lopetin niiden popsimisen niin mulle ei onneks tullut mitään ongelmii. Kuukautisetkin pysy iha normaalein, ehkä hitusen oon kipeempi ku pillereiden aikana. Mut emmä aina ees oo kipee tai jos niin ehkä yhten päivän. Sellaseen kiinnitin huomiseon silloin, et siin ihan lopettamisen jälkeen halutti ihan sikana ja koko ajan
Oli tosi kiva kulkee ulkona vaikka miestä ollu lähmaillakaan nii hirvet himot vaa päällä
Toivottavasti et pitkään joudu kärsii niiden lopettaisen aiheuttamasta haitasta.
marpa Plussatuulia tähän kiertoon PAAAALJOOOOON!
Miranen onnittelut vielä oikeenakin päivänä
Päivä on ollut ilmeisesti onnistunut, kun vieraita on käynyt ja ajatusket pysyneet poissa ehkä näistä vauvajutuista...
empp Miten siellä? Ootko testaillut jo?
ON Helsingin reissu oli mahtava, näin paljon ihanii ystävii. Nyt kyllä uuvuttaa eikä aamulla ois ees jaksanut herätä. Tuo tuhru mitä aamulla tuli harmittaa ja kun testikään ei näyttänyt muuta kuin negaa. Enteilee siis sitä tädin tuloa :/ Se vasen tissi on yhä edelleen kipee ja illalla molemmat tuntu jotenkui turpeisilta. Jos nyt ei yön aikana mitään tapahdu niin kyllä sen luulis ihan varmaan huomisen aikaan sitte tapahtuvan. Kierto venyy ja paukkuu huomenna yli rajojen...