<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

IHANAA, mä oon niin onnellinen että täällä on muitakin, jotka uskaltaa jo suunnitella ja ostella etukäteen! Mä niin pelkäsin, että kaikki on enemmänki sitä mieltä että iha hölmöä ostella etukäteen.

Dana, mä en ookkaa kauheest tutustunu vielä vaunuihin mutta siis mähä löysin tosta sun antamasta linkist just semmoset mitä oon päähän piirrelly. Ku tykkäisin beigestä/ruudullisesta ja tuolla oli just kaks aivan ihanaa vaihtoehtoa Capri Creme ja Khaki. Ja siis toi sun mies, IHANA, oot onnen nainen =)

ON: Voi kumpa ne menkat edes joskus alkais, että vois alkaa oikeesti jo pikkuhiljaa ''tekeen vauvaa'' hehe :D
 
fiinaliina Ne onki just ihanat noi sun vaihtoehdot :) Noi vaunut on vaan toooosi kalliit. Käytettynä varmaan ostetaan sitte ku tarve tulee. Käytettynäkin maksaa vielä aika paljon, mut olen monelta kuullu kellä tollaset on, että kestävät kyllä monta vuotta!
 
Fiinaliina Ne maksaa lähemmäs tuhat(n.700-900) euroo uutena. Riippuen tietenki minkälaisilla varusteilla ne haluaa ja mistä ostaa. Eli on siis ainaki mun mielestä tosi kalliit. Käytettyinä löytyykin sitte ihan minkä hintasia tahansa, n.200-700e välillä mä oon nähnyt. Halvempiakin oli, mutta niissä oli sitten jotain vikaa.
Ei se kyllä halvaks koskaan tule tuo vauvan hankinta. Aika paljon menee rahaa kaikkiin pakollisiin juttuihin. Toivottavasti moni kaveri haluis lahjottaa mulle kaikkee sitte ku niitä tarvin :D
 
miss_piggy
Itte en meinaa kyllä sitte ku tarve on, uutena ostaa ees kärryjä tai rattaita tms, täällä missä asun, toimii semmonen tosi hyvä rivi-ilmotus palsta netissä, ja sieltä saa lasten melkein uusia vaunujaki jo parillasadalla.
Oikeesti niitä tarvii kuitenki niin vähän aikaa, että ei mitään järkeä ainakaan mun mielestä ostaa uutta ku saa uutta vastaavat jo puolet halvemmalla.

Kävin toissapäivänä kattomassa serkun parin kk:n ikästä poikaa, ja samalla näin toisen serkkuni, eli tän vauvan äidin siskon, joka myös on raskaana, laskettu aika syyskuussa. Kyllä siinä vauvakuume taas vähän koveni...
Näillä kahdella muutes ollut samoja ongelmia ku mulla, että epäsäännölliset menkat, ja toinen joutunu syömään kans teroluteja jne...meillä tuo näkyy olevan sukuvika, ettei vehkeet pelaa niinku pitäis.
 
miss_piggy Sama juttu, en todellakaan aio ostaa noin kalliita vaunuja uutena. Mulle on ihan sama onko tavarat uusia vai vanhoja, jos on ehjiä ja kivan näkösiä. Ainut mitä en ehkä käytettynä ostais, on turvakaukalo. Tai jos sen joltain tutulta saa ja tietää ihan varmaksi että ei oo esim. kolaroitu ni sitte sellasenkin vois käytettynä ostaa..
On tää kamalaa ku tarvii tälläsiakin asioita jo miettiä, vaikka ei hajuakaan millon niitä oikeesti tarvis :)



Ps. Nyt tänään on mahassa tuntunu vähän sellasii ovisnippailuja.. Josko se sieltä olis tulossa :)
 
miss_piggy
Meillä on miehen 3,5v tyttökin nyt taas sitten käymässä, menee kyllä tänään mummulleen ainaki yhdeksi yöksi, pitäsköhän sitä vähän pupuilla kans, vaikka oviksesta ei oo tietoakaan :D
Se on jännä...tuo tyttö ei herätä mussa mitään äidillisiä piirteitä, sanoinki serkuille, että mulla ei oo oikeestaan mitään tunnesidettä siihen, se on vaan miehen lapsi, mutta mulle ei ns. mitään. Suuri syy varmaan on tän lapsen äiti, joka on niin inhottava, että en välillä tiedä miten päin pitäis olla.
Mutta hankala sitä on toisen lapseen luoda minkäänlaista läheistä sidettä, kun se oma on kuitenkin toiveissa. Toisen lapsi ei oo sama asia kuin oma lapsi, vaikka se miehen lapsi onkin.
 
Heippa tytöt piiitkästä aikaa! :)

Tänne onkin tullut hurjasti uusia viime kerran jälkeen ja paljon plussanneitakin. Onnea! :heart:

Ajattelin tulla hieman kuulumisia kertomaan.. Eli edistystä ei meillä hirveesti ole tapahtunut, gynellä sain vihdoin ja viimein käytyä. Meillä siis jo menossa yk13 :eek: Vuosi on jo vierähtäny. Huh!. Muistan kuinka oon monesti haaveillu että nyt meillä se vauva jo olisi..

Sen verran kuitenkin asiat mennyt eteenpäin että siellä gynellä kun sain viimein käytyä niin varmistui että molemmista munasarjoista löytyi kystia. Ei mitään isoja mutta niitä oli joku n. 5 molemmilla puolilla. Nyt sitten pitäis alottaa e-pillerit muutamaks kuukaudeks jotta päästään niistä eroon. Sitten heti yritytä muutama kk ja jos ei tärppää niin sitten gyne kuulemma kirjoittaa lähetteen.. Minne? Sitä en tiiä :D

Nyt sitten odotellaan menkkoja. Aikasemmin kun on niin säntilliset menkat tullu kp28/29 niin nythän niistä ei sitten tietenkään kuulu mitään. kp36 menossa tänään. Eilen tein testinkin vaikka uskoa ei raskautumiseen kyllä ole ja negahan se oli. Viime viikon tiistaina tosin luulin että menkat olisi alkanut kun tuli kahdella vessa reissulla pyyhkiessä vähän kirkasta verta paperiin. Mutta siihen se sitten jäi. :eek:

Toivottavasti joku jaksaa lukea mun sepustukset, plussatuulia hurjastui kaikille :heart:
 
miranenn oikein hyvää hääpäivää, eli oot naimisiinkin jo kerennyt, ihanaa <3 oliko kauniit häät teillä viime kesänä, sattuiko hyvät ilmat?! :)
iitahoo kannattaa joo aamupissasta testaa, ku yön aikana on hyvin kerennyt hornoomia kerääntymään virtsan joukkoo ;) toivotaan niiin parasta!!!
maimai ei ole ovista vieläkään näkyny :/ mut vanhojen tottumusten mukaan ei kyllä edes vielä olis sen aika. Ainut vaan kun tää omakierto tässä on vasta ihan aluillaan, ni ei oo kyl yhtää varmaa millo se vois tulla...! Sit vielä hämää älyttömästi se maanantai aamun melkee plussa :/ no toivotaan, et tänviikon aikana hymynaaman vielä sais :p Juttelin viime syksynä suomi24 keskustelussa samaisesta aiheesta, mut en tykännyt oikein, kun siellä oli aina niitä idiootteja kommentoimassa välillä, et "steriloikaa itsenne" jnejne kaikkeä älytöntä :( ONNEKS täällä ei oo ollut samanlaista!!! :p ootko itse kirjoitellut kuin pitkään täällä/muualla? :) No ompas se sun miehes nyt ollut möllö :( voiko olla et sille on tullut joku pieni "pankiikki" jos on tajunnut oikeesti, et se lapsi voi tulla ihan kohta (tai tärppää) kun nyt siskos lapsi on ollut siellä ja "pelkää" vähän tulevaa isyyttä?!? vai? toivotaan, et se siitä ja haluaa vielä lapsia!!
Vilijonkka voi ei, pahoittelut tädistä!! :( josko tästä kierrosta sitten...
Dana toivottavasti sun juilimiset johtuu ihan jostaa muusta kun menkoista!! :/ ei kai ne näin lyhyet voi olla!? Kyl se ovis sieltä vielä ;) Ja aivan ihana mies sulla, kun tulevalle vaavalle jo ostelee jotain :heart: ei vaan mun mies :D voisin kyl kuvitella et sitte vasta sekin saattas innostus, ku raskaana varmasti olisin...ehkä :D ja itsekin hieman katsellut emmaljungaa sillä silmällä ;) hyvännäkösiä!!
Fiinaliina mahtavaa, kun löysitte täydellisen sängyn tulevalle pikkuiselle! :heart: kuulostaa kyllä aivan mahtavalle! Itsekin tekeis mieli välillä ostella tulevalle jo jotakin, mut samalla taas en tiedä olisko kuin rankkaa nähdä niitä aina välillä, jos tää yrittäminen venyiskin ties kuin pitkäks, tai jos vaikka hoitoihin joutuisi... :/ ehkä sit jos jotaa älyttömän hyvää ja tarpeellista vastaan sattuisi tulemaan.....
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 25.7.2012



Cheer115-..............20.................kp 48/28-65.................yk 8



Lullaby89................23.................kp 28/32-45.................yk 10



Babyfever1..............26.................kp 14/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 14/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 14/28......................yk 14



miss_piggy..............30.................kp 8/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 7/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 4/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 3/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 2/29-34....................yk 6
iitahoo...................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Fiinaliina
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Babyfever kiitos :heart: :) Viime vuonna ku mentii naimisii, aurinko paisto ja linnut laulo. Lämmintä oli varmaanki +30 :D pari ukkospuuskaa tuli myös vesisateen kera, mut ne vaan virkisti ilmaa :)

Näin unta että miul oli tyttövauva. Hää oli nii ihana. Mut se kasvo hirmu nopeesti ja se oli jo viikon ikäisenä 2-3 vuotiaan kokoinen. Voi että.. ihan melkei itkettää ku tahon sen oman nyytin.. :(
 
Hips! Ihanaa, kun pitkästä aikaa oikeesti aurinko paistelee...Mielikin kummasti parempi :) Tänään vaan sattu vähän jännä juttu mule, joka toi pienen paniikinkin. Passitin mun siskon eilen meen yhteiden kaverin luo yöks, että saa kunnolla rentoutuu ja nukkuu aamulla pitkään. Olivian kanssa meni hyvin ja aamukin siihen asti kunnes oltiin ulkona kävelees heti "aamupalan" jälkeen. Olivialla on siis kitalakihalkio ja sillä on nenämahaletku, jonka kautta sit loput maidot laitetaan menenään mitä ei jaksa ite imee. (Hyvinhän se jo jaksaa ja toivotaan ettei enää ens viiko letkuvaihdos tarttis sitä laitta). Mutta siis Olivia olikin näpsäkkä tyttö ja nyppäs teipit irti ja letkua kans. Siinä vaihees iski paniikki, et apua mitä mä nyt teet. Juoksujalkaa sitte kotiin ja uutta teippii laittaa. Onneks ei ehtiny sitä koko letkuu nyppäsee niin sain sitä laitettuu takas päin. PIenen taistelun jälkeen letku paikoillaan ja puhtaat teipit :) Jes hyvä minä! Sitten omaa napaa.. Eilen ehtoolla ja tänää aamulla jotain ihme vihlasui oikeella puolen alavatsan seutuvilla.. Tiedä sitten mitä ovat. Ei mitään ovisenteilyjäkään voi olla. Menkat alkavat pikku hiljaa olemaan loppu suoralla :) Oikeestaan vain pari päivää kunnon vuotoo ja eilinenkin oli jo aika pientä. Ehkä normaalii niukemmat tai ainakin päiviä laskeskellen. Mut ei haittaa!

Babyfever En mä ol aiemmin ollu muilla tän tyyppisillä palstoila.Joskus kävin.. oisko ollu vauva.fi ta ivastaava, laittamassa kysymyksen liittyen keskenmenoon. Mut täällä oon kyl tykännyt lueskella ja höpistä. Tai emmä oikeestaa muissa keskusteluissa höpise. Tässä keskustelussa saa vastauksiikin ja komenntteja. Mikä on ihanaa.

Lilly toivotaan, että pian ne sun menkat alkaa ja sitten saisit ne pillerit alkaa, jotta ne kystat lähtis pois. Noilla pillreilläkö ne sitten lähtee? Oudotja asioita itselle, joten oisin kai voinu googlettaa, mutta sikshän täällä ollaan ,että voipi kysellä :) Teille kyllä toivois pian onnistumista nin pitkän yrityksen jälkeen. :hug:

babyfever, dana ja miranenn aika hienoo, kun meette samoilla kiertopäivillä :) Toivon jo pian, että pääsee alkaa jännäämään teen puolesta, kun ite joutuu odottelee sitä oviksen bongailuu...

Fiinaliina onnittelut ihanasta tulevan vauvan sängystä! Mäkin löysin kaverin kirppusivulta ihanan kehdon, jota myi. Ikäväkseni mies vaan totes, kun näytin että on hieno, mutta mitä sä sillä teet. Niin mitäpä mä sillä teen, kun ei lapsesta ol tietookaan... Dana sulla on kyllä kans ihana mies :) Täällä kun lueskelee niin joskus ehkä tulee pieni kateellisuus. Mun mies ei varmaan osta mitään eikä suostuis ees ostaan mitään ennen kuin vauvaois syntynyt. Sitten se varmaan uskois. Ja siinä vaiheessa innostuis. Kuitenkin se tykkää lapsista. Eilen oli kuulemma koko poäivän puuhastellut jonkun kaverinsa tytön kanssa, kun olvat porukalla grillailees.

miranenn Onnea myös ensimmäisen hääpäivän johdosta :flower:

Mieskin taas vähän normaalimpi. Ja kyllä mä haluun uskoo edelleen siihen ettei sen mieli ole muuttunut mihinkään. Taidan taas vaiheeks ite väärsitää omia ajatuksia ja alkaa niihin jopa uskoakin ;) IHana tää naisen mieli :D
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Dana- no on kyllä erikoisen kalliita. Mullekin kelpaa käyteyt kunhan on puhtaat, tuoksuu hyvältä ja on nätit =) Ja jep vauva on kyl kallis ''hankinta''. Mut mä oonki aikamoinen materialisti, oon jo miehelle luetellu mitä kaikkee me sit ''tarvitaan :D

miss_piggy pienten vaavien näkeminen saa kyllä hormoonit hyrräämään.

Lilly- toivottavasti saat pian kystat kuriin ja pääsette taas tositoimiin =) Olitko lääkärissä muuten yksityisella vai ihan kunnallisella?

miranenn täällä uneksitaan myös. Alitajuisestikin ajattelee vaan vauvoja koko aika :D

maimai83 WAU, aika moista nopeeta ja asiantuntevaa toimintaa sulla Olivian kanssa. Olivia on muuten varmaan tällä hetkellä aika suosittu tyttöjen nimi on meinaan monta tuttua oliviavauvaa =) Ja kyllä se sinunki miehes sitku on oma tulollaan, siit kuoriutuu varmaan kauhee isukki sit ku tajuaa sen ihan oikeesti =)

ja viimeiseksi MULLA ALKOI MENKAT, siis kuuliko kaikki, MULLA ALKOI MENKAT! Oikeesti, i h a n a a a. Mä meinasin alkaa tanssia tänään töissä ripaskaa ku huomasin että hanat on vihdoin auki =) jeba jeee. tästä siis lähtee iha ensmäinen luomukierto.

Eli minul voi päivittää

kp 1/? yk/TJOT 1 KÄÄÄÄÄKKKK, mä olen ihan sekasi. Mä en siis vielä ala ovista tutkiin, vaan harrastetaan niinku ennenki. Lapsi tulee sitkun on tullakseen.
 
Viimeksi muokattu:
maimai83 Joo pillereillä tai no ylipäätään hormonaalisella ehkäisyllä ne yleensä saadaan pois. Mulla on siis jo aikasemmin pari-kolme vuotta sitten ne löydetty ja sitten hävisivät kun aloin käyttää laastaria. Nyt jo aavistelin pitkään että ne on tullut takasin mut oon ollut niin saamaton etten saanut aikaseks mennä sinne gynelle.

Fiinaliina Joo sitä täälläkin toivotaan. Tietysti vaan nyt sitten kun kerrankin olis suotavaa että menkat alkaa niin eihän ne tietenkään ala. Miehelle tossa vitsailinki että tää on varmaan nyt sit joku 60 päivän kierto :D Yksityisellä kävin.. mua jotenkin ahdistaa noi tk:n kun siellä ilmeisesti ihan peruslääkärillä käydään gynellä... Tosin halvemmaks se kyllä olis tullu!

On tää kauheeta.. Vaikka tietää et raskautumisen mahdollisuus on ihan naurettavan pieni ja oon jo muutamia kuukausia pystynyt elämään kovinkin realistisesti ja vauvahaaveita ajattelematta, silti nyt on taas toiveet kohonneet kun ei menkkoja kuulu.. Ja vaikka eilen sen negankin teki niin silti. Pitäis taas yrittää palata maan pinnalle..
 
miss_piggy
Mä syön tällä hetkellä Tohtori Tolosen Foolihappotabletteja, niissä on sen verran tuhtia tavaraa, että 1 tabletti sisältää 400%päivän saantisuosituksesta foolihappoa :LOL:Lisäks juon greippimehua ainaki lasin, pari päivässä. Tuntuu ainaski että limoja on nyt enemmän ku ennen, ja varmaan myös nuo terolutit auttaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä muuten tänää aika napakoita nipistyksiä jossai alamasussa. Ja lima aika kirkasta. Toivon et olis ovis, mut sithä sen tietää myöhemmin.

maimai kiitos :heart:

Fiinaliina oli niin todentuntune uni et taisin olla itku kurkussa herätessäkin :D
 
Viimeksi muokattu:
Jep, mä hain viime viikolla viimein apoteekista tollasta Foliren foolihappovalmistetta. Eli sse puoli nyt siis kunnossa. Mutta osaaks teistö kukaan auttaa tälläseen kiperään kysymykseen... Tai ei tää kai mikään kysymyskään ole... Mut siis tosiaan mullahan alko su menkat ja kesti oikee kunnolla sen 2,5pvä. Tänään kuin ei ois mitään oikeestaan ollutkaan. Sen ekat kaks päivää vuosin mielestäni aika paljon. Eilen ehtoolla ei siis oikeestaan enää vuotoa, mut sit alko nippailee alavatsalla oikeella ja ehkä niinku nivusiinpäin mennen. Ja sama juttu aamulla.Nyt tän ehtoon puolella se on siirtynyt sinne vasemmalle ja välillä vihlasee oikeen kunnolla. Olin niin hölmö päivällä, että menin tekemään testin vaikka eihän siinä ois ees mitään järkee... Tein ihan molemmat, ovistestin ja r-testin. Ovikseen se haamulainen ja samoin clear bluen plus testiin haamujen haamu. Mut nehän nyt on niit paskoi testei muutenkin. Ja niitä ei nyt enää olekkaan. Siks vaan ihmeissäni, ku ei ennen ol ollu tälläsii tunteit enää menkkojen jälkeen. Ja kyl ne ylees kuiteskin sen nelisen päivää kestää. Oon niin raivonakin vähän välii ja tosi itku herkkä. Tosin kaikki noi viittaa kyl ihan niihin menkka oireisiin kans. Mut sit tulikin mieleen, et jos se tarkottaakin jotain, että mussa on jotain vialla???? Jos vinkkei löytyis sellasilta joilla on ollut yritystä pitempään päällä... Noh, ehkä nää olot menee pois nopee. Mut sit taas, ku lueskelin netistä että voihan ne menkat olla vaikka oiskin raskaana. Pakko olla tälläsii oloi, ku sitte herää jotain toivetta. Muita oireita ei kyl silti ees olis, et tuskimpa vaan.

Fiinaliina ONNEA MENKKOJEN ALKAMISESTA! :D
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 26.7.2012



Cheer115-..............20.................kp 49/28-65.................yk 8



Lullaby89................23.................kp 29/32-45.................yk 10



Babyfever1..............26.................kp 15/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 15/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 15/28......................yk 14



miss_piggy..............30.................kp 9/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 8/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 5/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 4/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 3/29-34....................yk 6
Fiinaliina...............22.................kp 1/?...................yk/TJOT 1
iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Fiinaliina
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Viimeksi muokattu:
MARPA, I feel you!!!! Täällä aikalailla sama tilanne..vuotoa on tuillu vaan ti!!! Eilenkään ei ku pari pisaraa pyyhkiessä..mikä ihme kuvio tää on?? Mulla on kans nippailuja ollu nyt vasemmalla ku viime kierrossa oikeella..pistää miettimään et issä mennään...Mietin kans et pitääkö täs viel testi tehä ennen viikonlopun kosteaa mökkimatkaa hmm...varmuuden vuoksi. En tajua! Kivuista ei voi kyllä erehtyä, niin hirmuisen kipee oon ollu et oon sit vaan ajatellu et nää on erilaiset menkat..ei ne kyllä oikein menkoilta tunnu!! Miten pitkät sulla yleensä on? Mä vuosin viimeksi jopa 7 pvää..ei kyllä oikein täsmää et nyt jää yhteen päivään!! Osaako joku viisas auttaa muaki?

FIINALIINA: Onnea tätistä, nyt sitte vaan tositoimiin ;) plussatuulia!!!
 
maimai83 , kinkkinen kysymys tosiaan. En osaa kyl sanoa, miten menkkojen jälkeen, tulee noit kramppei. Kuulostaa ihan ovulaatiolta. onhan seki mahdollista, että ovuloi joskus jopa 2x kk tai jo heti menkkojen jälkeen (niistähän niitä yllärivauvojakin monesti syntyy). Tosin hassua jos sekä r-testi että ovistesti näyttivät molemmat negaa/haamua...

Onko täällä muuten kuinkamoni käyny gynellä pillereiden loputtua ja yrityksen alattua. Perustarkissa tms?
Mietin et varaisko jonku perusajan ja vois muutenki vähä kysellä kaikkii pelkoi ja murhei mitä nyt sit liittyy raskautumiseen..
 
Vilijonkka meillä ilmeisesti saman oloisia oireita... Sulla vaan vielä lyhyemmät menkat. Mä olin kyllä vaan silloin la illalla ja sunnuntaina TOSI kipee. Ja harvemmin kyllä oon kipee ollu niin ettei ees vielä mitään vuotoo. Mun viime viikkohan oli ihan ihmeellinen niiden pienten tuhrujen kanssa. Ja nyt tänä aamuna, ku heräilin niin sama eilinen ellotus jatkuu. Outoa. Mä nyt sitten edeleen pöllönä nappasin pregchekin liuskatestin ja dippailin sen tohon aamupissaan. Testiajan lopulla siihen tuli sellanen hailurainen, mutta ilman mitään väriä. Se nyt ei siis vielä tarkoita kait mitään. Sellanen ettei sitä ees millää kamerallakaan ois saanu varmaan vangittua, että ois voinu siskolle näyttää. Miehelle nyt en mitään puhu, pitää ihan sekopäisenä jo muutenki, varmaan ;) Mut empä ole muihin testeihin koskan tollast saanu paitsi siihen cb:n plussaan. Milloin meinaat testata? HUomenna vasta? Nyt mietityttää se, että entä jos tuo onkin sitä jotain.... Niin miks tuli "menkat"? Ja miks vasta nyt näyttäis... Eli ei voi pitää paikkaansa, koska kuitenkin sen oviksen tikutin ja oli kyl nii selkee plussa. ARG! Typerää, kun nyt sit tosiaan alkaa taas miettimään... Sitten kysymys.... Entä jos olis raskaana niin jääkö siihen ovistestiin jokatapauksessa yhtävahvat viivat? Eri hormoonista kyse kuitenkin kuin r-testin nostattajassa.. Nyt tarttis varmaan kolut nettiä, mut taidampa alkaa laittaa Olivialle maitoo...

Aurinkoistaa päivää naiset!
 
maimai83, jos sä oot raskaana, ihan oikeest alkaa kyl kuulostaa silt. Voi ku olisitki, niin saatais plussia aikaiseks tähänki kuuhun :heart: Ton listan mukaan kukaan ei ole vissiin plussannu heinäkuussa, eli jo olis aikakin!!
 
MAIMAI: no ompa meillä tosiaan sama tilanne...kiva et löytyy vertaistukea! Oi, sulla kuulostaa toi pregchekin "haamuileminen" hyvältä..tee muutaman päivän päästä uus, pliis ;) mut joo, meillähän oli oviksetki aika samaan aikaan ja ihmetyttäis kyllä muaki miksi se vasta nyt näkyisi...mulla kuitenki tuli se yksi päivä ihan runsaasti sitä vuotoa..nyt ei kyllä näy taas yhtää mitää..kiusallista. Ehkä mäki huomenna aamulla testaan niin saan mielenrauhan jos muutama saunasiideri/viinilasi tulee möksällä juotua :) Ärsyttää vaan ku nyt ei oikein tiedä miten näitä kp:itä laskis.. Niin ja et oo pöllö vaikka noita testejä teet, mä ainaki tekisin ( hih, ja teen ;) )
 
miss_piggy ompa jännää, kun seurkuillaskin on samoja ongelmia kun sulla...mut sehän on aivan mahtavaa, kun nekii ovat silti raskaaksi tuleet kaikista huolimatta ;) ovatko kertoneet joutuivatko yrittämään kauankin, ennenkö tärppäsi?!
dana peukut ovikselle, et kohta jo löytyis!! Itsellä ei ainakaan vielä tänään... :/ on tääl kyl aikamoista odottelua toisen perään tää vauvan yrittäminen :D :D
Toivottavasti Lilly tää pillerijärjestelmä nyt sit toimis teillä, et tärppäis heti sit sen niiden lopettamisen jälkeen!! Peukut pystyyn!!! :p
miranenn itsekin näen aina välillä vauva/raskaus -unia ja kyllä on aamulla haikee olo, kun ei olekkaan mitään mahaa tai vauvaa vierellä :/ mut joskus sitten vielä..... :)
Miten maimai tuollainen kitalakihalkio vaikuttaa vauvan elämään, muuten kun että on tuo nm-letku?! Ja onko sulla ollut keskenmeno joskus? :( Ja sori jos asiasta olet jo maininnut, mutten muista sitä! Ja kyllä osaakin olla outoa, kun ei ota selvää onkositä nyt raskaana vai ei... :D itse varmaan sekoaisin ihan täysin!!! :D No huomenna taas heti uutta testiä :p toivotaan niin parasta!!!
Fiinaliina kattelin tori.fi:stä noita emmaljungan rattaita, ni ei olleet pahan hintaisia.. 100-200€ ja siistin näköisiä myös! :p ja OIKEIN paljon onnea menkoista!!!!!! Muistan niiin tunteen, kun mulla ne mun omat luomut alkoi sitten 9 vuoteen, ni kyl se hienolta tuntui :p Hyvä linkki tuosta foolihaposta!! Onneks sitä on tullut nyt sitten popsittua!! :) Itse kun lopetin pillerit ja tätiä ei kuulunut, niin olin tk-lääkärin kanssa vaan yhteyksissä puhelimitse ja se laittelin minuu verikokeisii ja määräsi niitä Primolutteja. Meinasin mennä yksityiselle, mut kun olis maksanut käynti sen vajaa 100€ ja silloin ei todellakaan ollut varaa siihen, niin ei sit tullu mentyä! Muten jos nyt tuntuu, et tää ei tästä millään ala tärppäämään, ni sit kyllä varmasti menen!!! Eli suosittelen :) tuo varmasti mielen rauhaa!! :)
Vilijonkalle testaus onnea!!!! :p
 

Yhteistyössä