Hui ku musta tuntuu et oon ihan pihalla teidän jutuista, vaikka ne luinki niin niitä oli niin paljon et muistan vaan osan
eli anteeksi jos en muista teidän kaikkien juttuja...päällimmäisenä jäi kuiteski mieleen:
Tuisku: oon äärettömän pahoillani sun/teidän puolesta. sama juttu
lullaby:lle. On tämä elämä kyllä välillä NIIN epäreilua!! Teille jaksamisia ja toivotaan, että ahkera "työ" vielä palkitaan ja teille omat nyytit siunaantuu!
Maimai: oi kuinka ihanaa ja jännää...ehkäpä ne on nyt sitte ne kuuluisat kiinnittymiskipuilut, pidän peukut!!
Dana: selvää viivaväriä..testaa huomenna joohan ja toivottavasti saadaan iloisia uutisia kuulla! Kyllä te jo omanne ansaitsisitte!!
Babyfeverille toivon pikaisia menkkoja tai mieluummin plussatuloksia!
Miranenn: ihanaa mäkkeilyä!
Teps: Toivottavasti saat selkäsi pian kuntoon ja voit hakee uutta työtä. Hyvät pomot on kyllä työssä tärkeet!
ON: Eilen kotiuduttiin. Ovis oli ja meni..se tuli kyllä hyödynnettyä...ehkä vähän liiankin tiheesti..oli niin noloa kun jäätiin rysänpäältäki kiinni, hohhoi. Äiti ampaisi huoneeseen kesken "päiväunien" kun toinen koira oli hukassa. Kyllä nolotti, mutta ehkä ehdittiin vetäytyä eikä se nähny mitää...toivon tosiaan. Ja onhan se amummillekin etu, että puuhailtiin, hihii.
Ja voi että, mä olin tänään työhaastattelussa ja sain paikan!!!! Mielettömän hienoa...se on vakiduuni (erittäin hyvä tämän vauvaprojektin kannalta
). Alkaa marraskuun alussa..nyt pitää vaan äkkiä saada loput opinnot purkkiin ennen sitä! Oon niin iloinen ja onnellinen!
Nyyh, pikkusisko on meillä ja lähtee huomenna varhain kohti jenkkilää. Vuodeksi vaihtoon lukiosta. Ää, mun tulee ikävä meidän perheen toistaiseksi ainutta vauvaa
no onneksi on netit, mut on se outoa, ettei vuoteen nähä!
Mukavaa viikkoa kaikille!