<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Fiinaliina Tuollahan se Ruu istuu miehen sylissä. Siitä voimmekin päätellä, että kyllä se siitä tykkää. Oli kuulemma tosi tosi harvoin niin etä uu ois mennyt sen mun kaverin miehen syliin. Joten kyllä tästä vielä. Se ei silti ole ainoa ongelma, kun kaverilla on vielä eroahdistustodettuna, mutta en oikeen tie tarkkaan onko kaverini miten asiaa hoitanut, kun luin netistä että on olemassa jotain terapioita... Meen on tarkotus muutenkin käydä eläinlääkärillä tarkastamassa, että kaikki on hyvin vaikka en yhtään epäile. Mutta omaks turvaks tai silleen kun mulla ei ole ennen ollut koiraa, miehellä kyllä. Mut kuitenkin. Sieltä varmaan saa neuvoja. Mä luulen, että se on tullut Ruulle jo pentuna, kun sen oma emo on hyljeksinyt sitä :( No sitten asiasta kukkaruukkuun ;) Jos sulla oli ovis niin onhan sitä hyödynnetty se? Tai mistä sen tietää vaikka se oiskin tulon päällä. Eiks se niin ollu, että lopettelit niitä pillereita vasta viime viime kierron jälkeen? Niin ja sitten siitä vesijuoksusta. Mennään ihmeessä joku ehtoo yhdessä tässä syksyn aikana :)

Tänään, ku oltiin lenkillä Ruun kanssa nyt hetki sitten niin tuli ihme vihlasu vasemmalle puolelle alavatsaa ja vähän ehkä nivusiin suunnattuna. Oli hetkellisesti sellanen olo, että mitenhän tässä nyt tuli olla. Sit ajattelin et pitää varmaan käydä tuolla piinailijoieden pinossa lukasemassa niiden oireita ;)
 
Dana, mites teidän tuurin matka meni?

Voi ihana homma maimai, että Ruu ottanu teidät omakseen. Eroahdistus onki kurjempi homma että sen saa kitkettyä pois. pienin askelin, vähän kerrallaan=) Juu mie lopetin pillerit siis edellisen kierron jälkeen, eli tullu ekat menkat (tyhjennysvuoto) ja toiset menkat (ekat luomumenkat). Tää kierto pitäis siis olla periaatteessa eka oviskierto =) Ja hyödynnetty on kyllä. hihii, ainakin jos se paripäivää sit oli se ovis. Mutta nyt ollu sit vähän hiljasempaa sänkysaralla.
Ja mennään juu ihmeessä!

Mietis jos siellä jotain kiinnittymiskramppeja olis maimai...huijjui.


ps. mies oli aamulla aika hyvittava, kun miulla oli kova pissahätä ja juoksin vessaan. Mies kysyi: ''Olitko oksentamassa?''
Minä: ''No en! Kui?''
Mies: ''Voi hö, mä niin toivoin että sulla alko aamupahoinvoiti''.

Mies ei ihan perillä näistä kk-kierron vaiheista :D
 
Fiinaliina ihana sun mies :) Ja juu sitähän vois toivoo, että ois se kiinnitys krampit vaik menossa. Vaikka kuulostaa kyl nii hullulta, et miten sellasta vois oikeesti tuntee tai mitään muutakaan, kun on kyse kuitenkin niin pienestä "asiasta" joka siellä liikkuu. Mut sit taas ku lueskeli tuol piinalijoiden viime kesäilii plussaus kiertoi niin ne kierroit joissa plussa on tullut ei ol oikeestaa mitää oireitakaan ollut. Siitä taas miettii, että tuskin tä nyt mitään merkkaa. Mut kaikillahan erilaista. Vähänkö himottaa testailut, mut mitäs niitä vielä tekemään vaikka jotkut ovatkin saaneet jo haamujen haamuja....

Empp Mä oon lukenut silloin tällöin tota Marian blogia, muuten en niinkään.
 
Okei, mä olen NIIIIN koukussa tähän. Mieskin jo nauraa ku meillä on aina kaksplus auki :D

Maimai, mä olen ainakin kuullu, että toi kiinnittyminen nimenomaan voi aiheuttaa kramppeja naiselle, ja myöskin sitä veristä vuotoa hiema. Eli älä heitä hanskoja tistiin=) Mä oon ainakin kovin luulotautinen ja mä mietin että mitähän tästä yrittämisestä pian tulee, jos puolet kierrosta on oviskipuja ja puolet kierrosta on raskausoireita, kiva elää pelkässä ällötyksessä ja jomotuksessa :D hehe, no ompahan ainaki turtunu siinä vaiheesssa kun se plussa joskus maalitauluun lävähtää :D

empp, mä en tiijä noista blogeista kyllä mitään, mutta luulen että ihan googlettamalla niitä löytyy varmaan ''miljoonittain''!

Niin ja eroahdistuksesta vielä, että kannattaa jo kotona välillä mennä eri huoneisiin niin ettei koira saa seurata mukana. Siedätyshoitoa yksinoloon, kun tietää ettei kokoajan mene isäntien perässä joka paikkaan.
 
Vitsit, kattelin äsken Kadonneen jäljillä. En ol pitkään aikaan katsonut. Siinä kyllä saa itkea, oli raskaana tai ei :)Nyt on niin kyyneleet viranneet :D JOskos sitten iltalenkille ja nukkumaan. :D

He, mä täällä koitan välillä "salaa" olla kaks plussassa etei mis aina näkis mun täällä istuvan. Ja kohta selvii oliko mitä kramppeja ne tän päivän ja illan olot... Huomista vastaan ottamaan!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 13.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 67/28-65.................yk 8
Babyfever1..............26.................kp 33/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 33/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 33/28......................yk 14



miss_piggy..............31.................kp 27/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 26/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 23/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 22/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 21/29-34....................yk 6



Fiinaliina................22.................kp 19/?...................yk/TJOT 1
Lullaby89...............23.................kp 16/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 13/30........................TJOT



iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Hei taas tytöt! Ajattelin taas huudella täältä että en oo teitä hyljänny, lukenu kyllä teiän kaikkien jutut. Ei vaan oo oikein jaksanu kirjotella tms. Ollaan taas mökillä relaamassa kynttilän valossa.

Tänään meinattii ostaa raskaustesti, mut en sit kehdannu ku oltii lähikaupassa. Ärsyttää sit ku kuitenki jutut leviää täällä vaikka miten :D Noh piinaillaan vielä.. Oireita olis kyl lupaavasti, mutta en oo hirveesti jaksanu miettiä toisaalta koko vauva-juttuja. Hyväähän se tekee ku ottaa välillä rennommin tän asian suhteen..

Dana Toivon että viiva vahvistuisi :heart:

Babyfever Mites siellä? :)
 
miranenn ei meistä kukaan varmasti ajattele, että oisit meitä hyljännyt. Mukavia mäkkeily päiviä, nauttikaahan vielä kun on vähän lämpöstä! Toisaalta kivaa, kun tulee syksy niin saa alkaa polttaan kynttilöitä :)

Dana täällä ootellaan kuumeisesti sun testin tulosta :)

Ha haa... Parina yönä nähnyt kivoi unii..Eilen aamulla heräsin siihen kun oli miehen kanssa niin herkkää niin herkkää... Tosiaan harmitti kun heräsin kesken kaiken :/ Tänä aamuna pohdein viimeöistä untani joka oli niin selkeesti mielessä... Tein raskaustestin ja se oli positiivinen. Tein myös digin ja se näytti raskaana 2+3. Toi on hauska toi 2+3. Mähän en ees tie mitä siinä tulee lukemaan muuta kuin raskaana. Siis en muista. Mutta sellasii unii.. Jos pari päivää malttais ootella ennen kuin tekis testiä. Tänään menossa siis dpo7.

Nyt töihin, mukavaa alkanutta viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
tsemppii maimain piinailuun! Alitajunnassaki mukavastit mietit näitä vauvajuttuja. Mä en oo kauheest noit vauvaunii nähny, paitsi kerran semmost että mies oli raskaana :LOL: Mä seuraan kostoa (tv sarja kolmoselta), ja se oli myös eilen hyvin surullinen ja pillittää sai taas urakalla:/

Miranen, älä ota palsailusta ressiä, otat rennosti möksällä etkä murehdi meistä =) Mut tietty jos testiä pian teet niin tuloksista on aina kiva kuulla =)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Voi vietävä että harmittaaa :( piti tänne oikeen tulla purkaan omaanapaa...

Mun työpaikka on nii perseestä,että en haluis eis käydä siel enää ja nyt ois yhes yrityksessä paikka hakuses mutta kun tää mun leikkaukseen meno tulee niin huonoon kohtaan että en voi hakee sitä ...Se ois todennäköisesti niiiiiiiiin unelmien paikka ja mä missaan sen :(
 
Voi dana, toivottavasti ne oli skaikkea muuta, kun menksu tuntemuksia!!! Ja selvästi testissä näkyy kyllä jotakin!!! Pidetään nyt kovasti peukkuja!! :p Itse testasin eilen ja negaa näytti, mut tänäänhän ne menkatkin pitäis vasta alkaa... Mitääs sellaisia tuntemuksia ei kyl ole, mut.... Varmaan en oo raskaana ja kierto venyy johonkii 100päiväseks... :/ toivotaan nyt, et EDES alkais ne menksut!!!!!
Tuisku ja lullaby, ompas teillä simppa tilanne huono :( oon tosi pahoillani! Toivon niin, et saisitte vaihtoehtoistenhoitojen kautta kuitee tärpin :heart: itteeki alkoi nyt ihan älyttömästi mietityttämään oikeesti tuon meidän miehen simpat, et pitäsköhän jo kohta alkaa jonnekkin niistä testeistä soittelemaan, et vois vähän saada osviittaa onko edes toivoa!! :(
Teps toivotaan et löytäisit sit jotakin muuta duunia, kun mikään ei oo kamalampaa kun homehtua joka päivä sellasessa duunissa mistä ei yhtään pidä :( ja kerrohan vähän lisää tuosta leikkauksesta, et missä se oikee sijaitsee ja miks sinne ne tuet on laitettu? (vois googlettaakin, mut kiva olis kuulla sulta omakohtaiset kokemukset!!) :)
 
Viimeksi muokattu:
Babyfever1:

Joo niimpä... Tai kyl mä sillee viihdyn mut pomot tekee tosi vaikeeks ja hankalaks tän elämän,viitaten tulevaan leikkaukseen ja saikkuun ja kun olen vieläKIN määräaikasena , muuten kyllä hyvä ilmapiiri ja ihanat työkaverit mut niinku tos jossain vaihees aikasemmin jossain tekstis kirjotin nii pomot on ku lastentarhasta ja sellasta ihme syyttelyä ja kaikenlaista... Siis skolioosileikkaus tehdään kun selkäranka kasvaa mutkalle sivuttaisuunnassa yleensä kasvuvuosien/ aikana jälkeen, (mulla oikeelle puolelle teki mutkaa)se sitten korjataan suoristamalla selkärankaa ja laittamalla rautaa selkärankaan, mulla rintarangan kohilla ,mutta voi tehdä mihin vaan sen mutkan... Ja nyt ne otetaan pois... Skolioosi leikkaukset tehdään nykyisin ihan rutiinileikkauksella ja ei mikään harvinaisuus :)
 
Mua jännittää niin paljon, etten uskaltanu tehdä testiä aamulla :D Kokoajan sitä jotenki vaa odottaa, et kyllä se täti sieltä tulee... Huomenna aamulla kyllä testaan uudestaan.. Voi kumpa sieltä nyt tulis selkee positiivinen tulos!!!! Mun ihan sydän pamppailee ku ajattelenkin asiaa..
 
Hei. Tulen tänne taas omanapaileen,mutta olis asia joka mietityttää.
Eli mulla alko menkat 1.8 ja kesti normaalisti silti nyt on ollu melkein viikon verran kaiken näköisiä tuntemuksia. Eli joudun käymään pissalla paljon useammin kuin yleensä, tupakin polttto oksettaa pitkälle aamupäivään ja alamahassa on outoja tuntemuksia ja kun yrittää vetää vatsaa sisään niin pistää ja tuntuu oudolta. Epäilykseni heräsi lauantaina kun olin juomassa kavereiden kanssa ja join suunnilleen 7 pitkää siideriä, mikä on aika vähän minulle niin iski kauheat ala mahakivut ja krampit, ei pystynyt istuun, eikä seisoon, enkä tienny miten päin olisin. Lähdin sitten puolen yön aikoihin baarista kotiin ja en ollut edes kovassa humalassa, vain pienessä nousussa ja oksensin yöllä muutaman kerra. Yleensä saan olla todella kovassa kännissä, että oksennan.
Ostin tänään raskaustestejä, mutta en ole vielä tehnyt.
Onko teidän mielestä mahdollista, että olisin raskaana ja onko järkeä edes testailla??

Ainiin juomisesta vielä sen verran, että myös viikko sitten jouduin lopettamaan juomisen kesken kaiken, koska iski päänsärky ja oksetti. Silloin join puoli pulloa viiniä.
 
Teps, onko siun selkä oirehtinu jotenki ku oot leikkaukseen ''joutunu''? Miulkii on teininä todettu skolioosia, mut eipä tuolle mitään tehty, eikä oo oirehtinukkaan... Mie en tiijä skolioosist oikeestaa mittään. Niin ja tsemppiä töihin, se on kurjaa kun johtotasolla ei kaikki toimi.

Babyfever, toivotaan ettei menkat tulisi, ja olisit raskaana <3, mutta jos vuokralainen ei oo vielä löytäny perille niin toivotaan että menkat ei liikaa odotuttais itteään!
 
Fiinaliina:

siis ei se nyt oikeestaan sillon teininä oirehtinut mitenkään,mutta olihan mulla toinen olkapää alempana ku toinen ja terkkari vaan huomasi sen jossain ala-asteen tarkastuksessa ja siitä sitte asiat johti toiseen ja leikkaukseen laittoivatten
 
Viimeksi muokattu:
Hui ku musta tuntuu et oon ihan pihalla teidän jutuista, vaikka ne luinki niin niitä oli niin paljon et muistan vaan osan :) eli anteeksi jos en muista teidän kaikkien juttuja...päällimmäisenä jäi kuiteski mieleen:

Tuisku: oon äärettömän pahoillani sun/teidän puolesta. sama juttu lullaby:lle. On tämä elämä kyllä välillä NIIN epäreilua!! Teille jaksamisia ja toivotaan, että ahkera "työ" vielä palkitaan ja teille omat nyytit siunaantuu!

Maimai: oi kuinka ihanaa ja jännää...ehkäpä ne on nyt sitte ne kuuluisat kiinnittymiskipuilut, pidän peukut!!

Dana: selvää viivaväriä..testaa huomenna joohan ja toivottavasti saadaan iloisia uutisia kuulla! Kyllä te jo omanne ansaitsisitte!!

Babyfeverille toivon pikaisia menkkoja tai mieluummin plussatuloksia!

Miranenn: ihanaa mäkkeilyä!

Teps: Toivottavasti saat selkäsi pian kuntoon ja voit hakee uutta työtä. Hyvät pomot on kyllä työssä tärkeet!

ON: Eilen kotiuduttiin. Ovis oli ja meni..se tuli kyllä hyödynnettyä...ehkä vähän liiankin tiheesti..oli niin noloa kun jäätiin rysänpäältäki kiinni, hohhoi. Äiti ampaisi huoneeseen kesken "päiväunien" kun toinen koira oli hukassa. Kyllä nolotti, mutta ehkä ehdittiin vetäytyä eikä se nähny mitää...toivon tosiaan. Ja onhan se amummillekin etu, että puuhailtiin, hihii.
Ja voi että, mä olin tänään työhaastattelussa ja sain paikan!!!! Mielettömän hienoa...se on vakiduuni (erittäin hyvä tämän vauvaprojektin kannalta ;)). Alkaa marraskuun alussa..nyt pitää vaan äkkiä saada loput opinnot purkkiin ennen sitä! Oon niin iloinen ja onnellinen!
Nyyh, pikkusisko on meillä ja lähtee huomenna varhain kohti jenkkilää. Vuodeksi vaihtoon lukiosta. Ää, mun tulee ikävä meidän perheen toistaiseksi ainutta vauvaa ;) no onneksi on netit, mut on se outoa, ettei vuoteen nähä!
Mukavaa viikkoa kaikille!
 
eläväinen Kyllä sä voit ihan hyvin testata.. Voi olla et on ovisoireita tai sitten ihan sitä itteään. testaamalla se selvii :)

empp Kyselit blogeista.. Mä en ole ite tätä blogia oikeen seurannut, mutta vois olla just sellanen mitä etsit. Kaksplussan sivuilla kirjotteleva (nyt ei muistu nimimerkki mieleen) pitää tällästä blogia Täydellisen vajavaista
Käyppäs lukasemassa, jos olis mieleinen :)

ON Mä oon siis ihan varma et mun tissit on kasvanu!!! :D :D Varsinki toi vasen, joka on jo valmiiks melkein kupin isompi ku oikee :) Tänään siinä on ollu sellasta vihlasevaa kipuakin välillä.. Ja molemmissa tisseissä on pari oikeen tosi arkaa kohtaa..
Mä en millään jaksais odottaa aamuun.. Nyt on sellanen olo et tekis mieli testata nyt ja heti. Mut en enää illalla viitti ja just kävin vessassakin... Huomiseen siis :)
 
Viimeksi muokattu:
eläväinen sillähän sä pääset, kun testaat :) Tuloskia odotellessa...

dana myös sinun testiä odotellessa... Musta on kans tuntunu, et toi vasen tissi on kasvanut vaiks kui pal ja toinen on ihan ruppana niinku se on aina ollu :D

Vilijonkka teillä onkin sitte ollut varsin mukava loma :) Nyt ootellaan, että saadaan alkaa jännäilee kuinka hyvin siimahännät on uineet kohti maalia ;)

teps mä niin ymmärrän suo tuossa työpaikka jutussa. Mulla on ehkä huonoin duunipaikka tällä hetkellä mitä mulla on ikinä ollut. Ja tosi harmi ettet voi hakea sitä duunia. Tai miks et hakis? Voisko olla mitään mahollisuutta, että oisit niille se maailman paras vaihtoehto ja he odottaisivat sun paluuta leikkauksen jälkeen? Miten pitään siitä tulee saikkua? Ei mitään tietoa liituen skoljoosiin. Tosin voishan siitä lukea, mut taidan olla laista :/ Ja jos nyt tää duuni menee ohi niin uusia tulee ja toivottavasti vielä parempia. Kaikki paskat pomot sais laittaa keskenään samaan duuniin! Tsemppiä työhön!

Fiinaliina sullahan on hurjii unii ;) M joskus teininä totesin, että en halua omaa lasta. Sitten haluan oman lapsen, kun mies voi sen synnyttää :D Noh, se oli teininä se.

babyfever toivotaan, että menakt tulee pian taikka sitten nega muuttuu plussaksi!

ON Olo on kyllä niin ku täti tuli kylään muutaman päivän kuluessa. Aamuiset kömpelyydetkin mitkä kuuluu niin olotiloihin ennen menkkojaTosin lämmöt on vähän koholla, mutta en ol mitenkään oikeaoppisesti niitä mittaillut. Iltaisin se on sellasen puolisen astetta koholla verrattuna normaalilämpöön. Ja sit taas niin haluis toivoo ja uskoo, et noi juilimiset mitä on ollut liittyis kiinnittymisiin ja alkavaan raskauteen. Hirmusti väsyttääkin. Tosin kyllä mä hereillä pysyn, mut ehtoolla ku pääsee sänkyyn ni sammuu ku saunalyhty :D
 
Tiiättekös kun miul on iha älyttömän masentunu fiilis koko ajan.. Tekis mieli itkee ja parkuu, mut en oikein kellekkää voi selittää mitä mielessä liikkuu. Jotenki en kehtaa miehelle ruveta ku ei se kuitenkaa osais sanoo juurikaan mitään :D jsiwolsldäaälsjdoaääsäospaääsodiaä!!!!
 

Yhteistyössä