Fiinaliina Tulikin mieleen tuosta, että mullahan oli tää kierto sellasta, että aika pian menkkojen jälkeen alko ne ihme juilimiset (muistatko, kun kirjottelin) ja sitten heti viikon päästä epäilin, et ois ovis ollut kun ne tuntemukset jatku ihan samoina... Mutta nyt viime su oli se ovis plussa.. Eli ovis oloja pari viikkoa. Onks sekään nyt normaalii mut olipa kuiteskin. Ja nyt edelleen tissit kipeet. Mä muuten tykkään kans vesijuoksusta. Uimisessa jännitän niskaani niin paljon, että ei hyvä. Oonkin miettinyt, että hommais vesijuoksua varten vedenkestävän mp3-soittimen. kaverin kanssa kivaa, mut yksin vähän tylsää. Sitä paitsi mehän voitais vaikka joskus mennä yhessä
Oliteko Impparissa? Mulla oli sinne viimeks kymppikorti, mutta siellä pitäi hinnat laskee. Työkaveri ties kertoo kun sillä joku tuttu jossain lautakunnassa missä oli tehty kesällä siitä hinnan laskemisesta päätös. Piti kuulemma olla voimassa jo 1.8, mut ei kyllä ollut vielä. Liian hankalaa kuulemma muuttaa sinne kassajärjestelmään. Tuohon mä en kyllä ihan heti usko, kun se paikka kuiteskin oli kiinnikin kesän.
teps zumba on muo varten
KÄytkö jossain tunneilla? Meillä on kotona kinetic niin ostin siihen sen zumba pelin joulun alla. Nyt tarttis hankki se uus, koska alkaa pikku hiljaa puuduttaa nuo samat tanssit. Mut menee kyllä vielä. Työkaveri vetää zumbaa pari kertaa viikossa niin ajattelin alkaa käymään yhellä sen ohjatulla tunnilla kerta viikkoon.
empp ihanaa, todellakin rauhoittumisen merkkejä näkyvissä
Hienoa, että miehesi sai duunia läheltä ettei tartte reissuhommiin mennä. Kyllä sekin jollain tapaa suhdetta raastaa ja kasvattaa puhelinlaskuu... Saas nähä miten tää syksy meillä menee. Mä oon niin kauhee kyl ikävöimään.
dana vähän niinku itelläki sellasii oloi, et ensin ajattelee ettei ole mitään oloi ollu tänään niin ihan sitä pakko jostain joku pikku ilmotus tulla, et hei kyllä täällä maussa edelleen niitä oloi on tai tisseissä. Onkohan se niin ,että oviksen seurauksesta ne tissit voipi tulla kipeeks. Sitten se kipuilu voi poiistuu ja sitten taas tulla uusiks, kun raskautuminen on tapahtunut....??? Muistaisin lukeneeni jonkun kirjottaneen jotain ton tyyppistä tuol himotestaajissa. Ja sitten jotain sellasta, että joillakin on ollut tärpin käydessä tosi vähän mitään oireita, että vasta plussan jälkeen niitä oireita ois alkanut tulee. Mulla itellä on ainakin vasen rinta paljon kipeempi ja hirveesti suurempi. Suurempi se on ollut aina ja onhan toi toinenkin nyt. Tuntuu hassulta, kun se oikeesti on ihan huomattavasti kasvanut. Kylhäs se lihomisen myötäkin kasvo, mut ylees aina laihtumisen myötä ne on lähteneetkin... Menis jo nää päivät! Täällä ootellaan, että
dana ka babefever testaavat... heti huomenna yhtäaikaa!!!
Meen viikonloppu suunnitelmat on sellaset, että huomenna ajellaan Helsinkiin hakemaan Ruu koiraa. Sitten kotiin tutkimaan uutta kotia ja ehtoolla saunaan. Jos kissaa ja koiraa arvaa jättää kaksin
Mutta Ruu tulee kodista jossa on kissoja, mut meen TD:llä on yli vuos aikaa, kun on koiran kanssa ollut kunnolla tekemisissä. Aamulla jo töihin pyöräillessä mietein, että mikä ois hyvä aamupissa lenkki
Oon niin ilonen!