Haaveena vauva 2025

vierailija
Itse olen käyttänyt Flo:ta ja Premom rinnakkain. Premom lähinnä liuskatestien tallentamiseen. Tosin nyt en enää niitä tilaa lisää joten jäänee pois. Flo olen todennut hyväksi vaikka siinä ei ennustaminen toimikaan aivan optimaalisesti. Omaa kehoa kuunnellen.
Flo oli mulla aiemmin käytössä esikoisen kanssa, mutta latasin ja onkin nykyään maksullinen 2vko jälkeen :(

Mä tilasin nyt noita ovistestejä että saisko niistä katottua ovuloiko vai ei… Nyt oli kyllä aika lailla 2vko sit kovat kivut ja arvelinkin sen olevan ovulaatiota. Mutta eikö niin että kipu voi olla merkki lähestyvästä ovulaatiosta, päällä olevasta ovulaatiosta tai menneestä ovulaatiosta? Eli siitä ei voisi suoraan päätellä mikä ois otollinen päivä 🤔. Me ei jakseta todellakaan joka päivä touhuta, ehkä 1-3krt/vko ja 3 on poikkeuksellista… Niin siksi pitäisi ehkä vähän miettiä miten ajottais tohon ovulaatioon.

- Tikkunekku

Mä käytän iPhonen omaa ja flota.
Oviksia en oo koskaan tikuttanut.

Täällä dpo13 tänään, tein aamulla testin ja se oli nega (jos ei oteta huomioon mun viivalaseilla näkemää haamujen esiäitiä 😂)

Edelleenkään ei oo mitään menkkaoireita, ei edes sitä turvotusta mikä on aina tähän aikaan. Menkkojen pitäis siis alkaa perjantaina.

Mitä sovellusta käytätte kierron seuraamiseen? Mulla iphone niin tässä on oma, mutta haluisin kokeilla jotain muutakin. Mulla on kyllä maha niin kipeä ja vähän aamulla tuli verta niin jospa ne menkat tästä alkaisi! Aika täsmällisesti n.30 päivää siitä kierukan jälkeisestä vuodosta jos nyt alkais!

-Tikkunekku
Itsellä ollut jo muutaman vuoden käytössä Flo ja siitä oon tykännyt kyllä kovin. 😊

Mä käytän iPhonen omaa ja flota.
Oviksia en oo koskaan tikuttanut.

Täällä dpo13 tänään, tein aamulla testin ja se oli nega (jos ei oteta huomioon mun viivalaseilla näkemää haamujen esiäitiä )

Edelleenkään ei oo mitään menkkaoireita, ei edes sitä turvotusta mikä on aina tähän aikaan. Menkkojen pitäis siis alkaa perjantaina.
@Heimi89 Mistä äpistä tms. löytyy iPhonen oma kuukautiskierron seuranta? Yritin tosta terveys-äpistä katsoa mutta en löydä :D

Yhteistyössä