Fiinaliina olen siis jo testaillut. Viime sunnuntaina 1. kerran ja tänä aamuna viimisen kerran. Ja jos teillekin oli puhuttu vuoden verran odottelusta, ni eiköhän se ole sitten suurimmassa osassa se käytäntö, kun nyt on kai vaan yksi paikka sanonut, etttä pitäs muka 2 vuotta odotella..! :/
Dana täällä myös testattu nega, edelleen, mutta missä menksut
eilen oli vähän tuntemuksia alamahassa, ja olin jo ihan innoissani et menkat alkais, mut ei
toivotaan, että ne nyt kohta...molemmilla!!! (ellei super ylläri plussat
)
miranenn on joo ihan outoa, varmaa taas kaikilla alkaa samana päivänä menkat taas
ja mahtavaa, et saitte simppanäyteajan!!! Itsekin vois alkaa kyllä kohta soittelee jonnee...mietin, et jos tulevan kierron jälkeen, mut kuinhan tää kierto on taas päin vi***u, kun ei näy eikä kuulu :/ kiva sit yrittää alkaa bongailee jotaa oviksii, kun kierto on 27-40 (ellei enemmän) kp
kakkaa!! Ja TODELLAKIN kaikki plussataa tässä kuussa ;D Ja miekii yritin kerran tutkailla oviksia sun muita ton napukan kautta, mut ei mitää järkee, ainakaa mulla
ihan tuntui miten sattuu milloin sattuu
mut toivottavasti sulla olis paremmat mahikset tunnistaa siitä jotaa
empp hienoa , paljon onnea uudesta koulupaikasta!! Miten duunissa otettiin sun eroaminen?
kaiku no voihan pylly!! Mut jos positiivisesti yrittää ajatella, ni onneks ei antanut menkat odottaa itseään, vaikka yli normaali ajan, ettei sit odotukset olis olleet VIELÄKIN korkeemmalla! :/ Mut kohta se on taas jo jännätpäivät, jaksuja
maimai onnea vielä testailuun, toivotaan, et plussa tuliskin vähän jälkijunassa
ja ihanaa viikonloppua myös sulle
Sanja voi ei, otan osaa km takia :'( on varmasti ollut rankka!! Toivotaan nyt että ne Clomit alkais toimimaan toivotulla tavalla!!! :heart:
ON eli tosiaan tänää puhas nega edelleen aamulla, et en kyllä usko et tässä raskaaks oltais tultu
varmaa taas viikonlopun aikana en täällä paljoo kerkee/muista käydä, ni toivtaan, et sit seuraavaks kun tuun takas, ni menksut olis jo alkanu
MAHTAVAA VIIKONLOPPUA TAAS KAIKILLE!!! (tuntuu, et vastahan mie sitä teille toivottelin
nopeesti menee nää viikot!!)