<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Bf joo ajan sai heti, tohon simppatestiin olis päässy heti soitosta seuraavana päivänä, ja ensikäyntiinkin löytyi aika heti seuraavalla viikolla.
Meillähän on varmaan joku 4v yritystä takana, en edes oikeesti muista enää... Niin ei vaan yksikertasesti jaksa jonotella kunnallisen jonoissa, ei siihen muuta syytä ole :) Ja mulle pitäis tulla melkeen tonni veronpalautuksia loppuvuodesta, niin mikäs sen parempi kohde niille kun tää :D
 
Noh, miusta ihtestä ku kysytte nii, Lopetin tuossa keväällä huhti- ja toukokuun välillä muistaakseni pillerit ja näyttäs kierto olevan nyt 32 (ainaki on ollu sen 2 kk aikana). Yk on nyt 4 menossa.

Tän kuun kierto mun laskujen mukkaan 29/32. Eli nyt 18 tätä kuuta häätys alkaa menkat. Ovis laskujen mukaan oli 5 tätä kuuta, mut koko sen 31 viikon ajan oli vatta hirmu kippee. :/ Käytettiin silti kuitenki se hetki hyväks ;) Ensimmäinen olis tulossa jos tärppi ois osunu.

Oon nyt alottamassa oppisopimuskoulutuksen yhes S-Marketis, se alkaa tosa 23 päivä. Mut miten käy jos oon nyt sitte paksuna? Miten käy oppisopimuksen? Jääkö se siihen?

Toivottavasti tuo mun ressaaminen tosta paikasta ei nyt haittais vauvansaantiyritystä.

Että semmosilla tievoilla nyt :)
 
Ai niin. Unohtu tuosta että, yleensä minulla on vatsakipuja päivää tai paria päivää ennen kuukautisten alkamista ja viikkoa ennen niijen alkamista rinnat on ihan tolkuttoman kipeänä. Ärsynnyn pienistäki asioista.

Mutta nyt mulla on alkanu viikkoa ennen vatsakivut, joita on aina silloin tällöin, rinnat eivät ole yhtään kipeät ja kuukautiset pitäisi alkaa 3 päivän kuluttua.

Hirveän väsynyt mie oon ja on flunssainen olo. Lämpöjä en oo mitannu.
 
yöperhonen-, vähän ihana tuo sinun miehesi. Se on mukava yhdessä kuumeilla ja haaveilla. Miun mies on ihan samanlainen hassu ja hältä mie vauvakuumeen sainkii. Joskus ajattelin etten varmaan ikinä tuu lapsii hankkimaan, mutku mie ton ukkosen tapasin niin ajatuksista on tullu päinvastaiset.

kaiku Minäpä en osaa kyllä vastat tuohon oppisopimuskysymykseesi, mutta raskauden takia ei kyllä voi naista sorsia, eli voi olla hidaste valmistumiselle tuo raskaus, mut pois eivät voi sinuu potkia =) pidähän puoliasi sisko=) toivotaan et olis tärpänny!!!

ON: Miepä olin tänään gynetarkissa ja kaikenmaailman vehkeillä värkkejäni tutkittiin :D kaikki pitäis olla fysiologisesti siis kunnossa. Lievä helpotuksen tunne ainakin tuli. Tosin papa tuloksia ei viel saanu. Nyt vaan jatkamaan yritystä hyvillä mielin =)
 
Tervehdys, minä niin ahkera kirjottelija olin päivän verran poissa. Lukasin kylä eilen kaikkien kirjotukset mut oli niin suuri ärsytys, että lukemisen jälkeen vaan lähin ulos koiran kanssa ja sitten nukkumaan. Ärsytykselle ei suureempaa syytä kuin pitkä päivä (palaveerattiin töiden jälkeen viel 2,5h) ilta puol kasiin asti. Tänään kans ärsyttänyt töissä heti kun iltapäivästä oltiin kaikki lapset samaan aikaan omalla pihalla .Tuntu ku olis oma kuulo jotenki herkistynyt vaikka johtui ihan vaan siitä, kun ne ajeli mopoilla ja huusi siinä samalla. Ihanaa lastenleikkiä, mutta tänään se oli liikaa. Muutamat vihlasut tuntunut vasemmalla ja oikealla puolen masua. Ei menkkaoloja, mut eipä juur muutakaan erikoista. dpo9 mennään. Tää päivä mennyt nopiaa ohi, kun töiden jälkeen uimaan ja nyt hirmukovalla innolla täysin masun makaronilaatikolla. Nyt seuraavaks tarttis alkaa lähtee iltalenkille ja sitte suihkun kautta nukkumaan. oisin kyllä jo niin valmis nukkuun vaikka heti! Aamulla taidan testata tuleeko edelleen nega. Nyt on van eritesti, mut sama se. Eikä sekään vielä mikään vaikka huomenna oliskin vielä negaa, onhan tässä vielä aikaa ellei täti tule ennen sitä ;)

Muuten, mä olin kans kuullut, että se on vuos ennen kuin pääsee kunnalliseen niihin lapsettomuus tutkimuksiin.... Mut mistä ne oikeesti tietää milloinka on yrittäminen alettu? Kait sinne voi sanoa mitä vaan. Mehän alettiin ns. yrittämään jo tammikussa mutta vasta silleen tosisaan nyt niin, että nyt meneillään toinen yrityskierto.

Huomenna alkaa työväenopistojen kursseille ilmottautuminen.... Koitan päästä kitaranalkeille, jännittää jo valmiiks!

Fiinaliina milloinkas mennään polskimaan? Huomenna meen työkaverin kanssa, mut sillä alkaa niin suuret iltaohjelmat et sen kanssa taitaa jäädä vikaks kerraks ennen ens kevättä. Niin ja meillä on kans niitä liikuntasetleitä, ku saatiin töistä. Tosi hyvä etu kyllä.

Yöperhonen ihanaa! Toivottavasti mekin pian saadan tuntea niitä myllerryksiä ;)

tadalle onnea niihin tutkimuksiin ellen nyt vielä sitä toivottanut. Tuntuu olevan hatara pää toisinaan :/

Babyfever toivotaan pian tädin tuloa niin saat nauttia tallinnan matkasta. vaikka se plussa ois kyllä paljon mieluisampi vaihtoehto!

Pahoittelen, jos jonkun juttua en kommentoinut :/ Mutta eläväinen joko olet testannut? Vai meniks multa se ohi... ja oliks joku uuskin täällä...kaiku?? Tervetuloa ja anteeks epämääräinen toivotus :D
 
Fiinaliina Luulisi ainakin, ettei raskaus ole sopiva syy potkuille. Voihan se olla, että jos äippälomalle jään sen oppisopimuksen aikana, niin saan pahoja katseita ku palaan takaisin, mutta ei kai niistä kannate välittää... kuitenki mulla olisi perhe ja jopa työpaikka, niin mikä sen hienompaa? Pitäis kai niien kuitenki siellä ymmärtää...?

Sulle onnea yrityksiin ja toivotaan että tärppää! piän sulle peukkuja ja toivotan paljon plussa onnea! :)

Maimai Kiitos ja ei se mitään :) kun huomasit ja muistit kuitenki tän uuen ilmestyksen täällä ;) Onnea sullekin yrittämiseen ja plussausta! :)
 
Kaiku, ole huoleti. Työt kyllä pysyvät, mutta lapsi on aika ainutkertainen <3 . Pökkyä pesään vaan :D. He kyllä varmast ymmärtävät, siehän ooot nainen parhaassa iässä lapsia saamaan joten tuskin edes yllättyvät kovinkaan paljoa. Ja kun vauvalomalta takaisin palailet tuskin saat yhtäkään pahaa katsetta, vaan onnitteluja ja iloisia töihinpaluukatseita =)

iitahoo, eikös ollutki<3

TÄÄLLÄ SATAA!!! Oikeest mun pariviikkoisen lomani aikan eka pvä kun sataa! No olempa koko aamun saanu tehtyy kandin työtä kotona sisällä.
 
yöperhonen voi että, kun sun miehes on ihana :heart: tuollasta kohtelua kaikki naiste tarvisivat raskaana ollessa!!! :)
tada wau, vähän kiva, kun ei tarvitse jonotella. Ja voin kyllä kuvitella, jos noin paljon yritystä takana, että ei jaksa enään lähteä kunnalliselle arvuuttelemaan... :/ ja aika hyvään saumaan ne veronpalautusrahat kyllä tulevatkin!!

kaiku toivotaan, että tärppi olis käynyt, kun oviksenkin olet bongannut ja tilaisuus on hyödynnetty vaativalla tavalla ;) :D Ja toivotaan, et oppisopimus sit vaan jatkuis siihen mihin jäikin, kun vauvaloma on ohi :)

Fiinaliina mahtavaa, jos kaikki oli tarkastuksessa ok!! :) Ja toivotaan, et papakin ok!! Juttelitko gynen kanssa raskautumisesta? ohjasiko mitenkään ottamaan uudestaa yhteyttä, jos ei tärppäisi?! Ja itse kattelin myös eilen uutisia, kun siellä esiteltiin uutta äitiyspakkausta, kyllä taas vauvakuume kasvoi askeleen enemmän, kun näki niitä ihanuksia ja kuvitteli kuinka joskus niitä voisi pukea oman mussukan päälle :heart: ja hyvää loppu lomaa ;)

ON täällä ei näy tätiä, enkä testannutkaan tänään...yhtä tyhjän kanssa tuhlailla testejä :/ eli katsellaan....... :)
 
Paljon plussatuulia teille kaikille ihanille naisille!!! :heart:

Täällä mennään jo reilusti yli puolen välin..tänään 28+4.. :) Kyl se aika vaan on nopeesti menny! Ja mahassa on kauhee myllerrys käynnissä melkein koko ajan..taitaa tulla meille sellanen yliaktiivinen vipeltäjä.. ;) Alkaa jo vähän jännittään synnytyskin, kun se päivä päivältä lähenee! ja tuntuu, et puolet tavaroistakin on hankkimatta vauvalle! apua! :D

Plussailkaa naiset! :heart::heart::heart:

Nellielli ja pötkö 28+4
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
BF (joku muukin käytti lyhennettä, niin otin oikeuden myös itselleni, sano jos häirittee :)) Juteltiin paljon juu raskautumisesta gynen kanssa. Mä vähän huolin sille myös tätä kroppaani ku oon vähän alipainoinen, että miten mie raskauden kanssa pärjään, mutta lääkäri meinas ettei sekään mikään ongelma, kun sitä painoa jokatapauksessa tulee sitten ku se tärppi on käyny. Ja lupas että lantio ja vauva mittaillaan sitte tarkkaan, kun/jos joskus se synnytys on ajankohtainen. Sanoi ettei mulle mitään ylisuurta vauvaa voikaan tulla (vaikka mä oon kyllä siis pitkä!), et kyllä se luonto sitte hoitaa. Ihanaa, helpotti niin paljon.
Hihiih, hyvin oot malttanu olla testailematta, pitääpäs tsekata sun kp, missä vaiheessa sä oot nyt menossa. Toivottavast olis tärppi käyny! Olis jo vähän aikakin tälle ketjulle saada noita plussia.

Ja muuten lääkäri sanoi myös että ei kannata kiirehtiä, että vauva saattaa odotuttaa aikansa, mutta jos yli vuoden päivät menee niin sitte saa ottaa jo yhteyttä ja asiaa aletaan tutkia. Oli kyllä niin voimaannuttava lääkäröinti <3

Nellielli ihanaa, kun te raskailijat tuutte kertomaan oloistanne, ja olis ihan supermahtavaa jos jaksaisit(tte) tulla kertoilemaan oloistanne myös sitte synnytyksen jälkeen, ja siittä synnytyksestä itestään=) Tsemppiä loppuraskauteen.

maimai Mitkäs olot? Tuntuuko raskaalta? :D Testasitko tänäaamuna?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nellielli
Ai että mäki siis niin kattelin päivän lehrestä tota äippäpakkausta:DD

Mä näin täs yks yö unta vauvasta :DDD vähä menny tonne alitajuntaan vissiin :DD mut se ei ollu mikää kiva uni:S siin se pikkunen synty niin pienenä että se mahtu sellaseen kinder palloon (sellaseen keltaseen mitä kinderin sisäl) ja sitte sitä pidettiin siel ja sit se n kasvu rupes kiihtyy ja se oli aikalailla suht normi kokonen unen lopussa .... mistähä näitä tulee :S
 
Ihana toi pakkaus, mä haluan sen! tai no ensisijaisesti toki vauvan ;)

Heh, aika ihmeuni kyllä teps, toivotaan et se enteilis hyvää..toivon kyllä sulle vähän suurempaa vauvaa heti alusta alkaen :)

Fiinaliina: ihania uutisia, hyvä kun kävit lääkäris, yksi huoli vähemmän :) Mäki kävin perustarkastuksessa yths:llä jo tammikuussa ennenku jätettiin pillerit pois...sillon ultrs kaiken yms. ja kaikki näytti hyvältä. Pelkään vaan et nyt pillereiden jälkeen on tullu jotaion kystiä kun suvussa niitä on paljo ja pillerit pitää ne poissa...hmm..kyllä mä loppusyksyllä jo varmaan meen yths:lle uudestaan..valittelen mun megakipeitä menkkoja jos ei muuta :) Mä en oikein ymmärtäny sitä toissapäivästä lääkäriä ku se kyseli koska ollaan yritys aloitettu...ja sitte kerroin niin se kysy myös kauanko0 ollaan oltu naimisissa ja laski yk:t siitä...mitä ihmettä, miten se mihinkää liittyy!? ääh se oli inha lääkäri :/

Oi, kuulostaa niin ihanalta Nellielli nuo sun tuntemukset. Kaikkea hyvää loppuraskauteen ja eiköhän se synnytys siitä omalla painolla mee...palkinto lopussa kuittaa ehkä kuitenki kaiken :)

Jännää Maimai, perässä tullaan :) Koskas aattelit testailla taas vai testasitko taas tänään?

ON: toiveet nostattelee taas päätään.. Nyt menossa dpo 5 ja eilen vihlo kovasti vatsaa..aina yleensä uloshengittäessä tuntui navan seudulla vihlasu, outoa. Tänään on ollu ovismaista jomotusta munasarjojen kohdalla--piti oikein ovistesti tehä, vaikka tiän kyllä et se oli viime viikonloppuna ku tikutin sen. tuntu vaan niin ihmeelliseltä ja limojaki tuli. Testi oli kuitenki nega, niin ku oletettavaa oliki. No, nyt tällä hetkellä ei masukipua tunnu, muuta ku nälkä kurnii ;) Kaikille mukavaa päivää!!
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
Hei!

Voi eiiij ku jänskättää!!! :p ylihuomenna häätys menkat alkaa, mut ei kyllä olo sellaselta tunnu! :D Nyt myös huomasin että valkkaria tullee, vaikka ei sitä pitäs ennen menkkoja tulla... ;O

Tänään taas käväisin töitä tekemässä (Viimisiä päiviä vanhalla työpaikalla).
Että otti alaselkään loppupäivästä. Särkee nii kamalasti. Minulla tosiaan työ on kävelemistä ja seisomista koko päivän. Mutta ei kyllä ole ennen käynyt noin selkään.

Onko toi selän särkeminen normaalia? Ku en oo edes plussannut vielä. Ajattelin odotella että menkat on myöhässä ennen ku testaan. Pitäskö huolestua?

Vilijonkka Eiköhän se ala olla niitä merkkejä että olisi vaikka tärpänny? ;)

Fiinaliina Oi että sulle kuuluu hyvää <3 onnellinen sun puolesta! mahtavaa että kaikki on kunnossa ja kohta alkaa plussia tullee ;) Aivan ihana äitiyspakkaus! tahtoo sen! <3

Teps EIköhän tuo uni meinaa, että sulla kohta siellä masussa se pikkuinen kasvaa <3
 
Tännehän on tullu tekstiä ihan hirveesti parissa päivässä :)

Tervetuloa mukaan kaiku :) Kiva saada uusia tänne meidän seuraks.

Nellielli Wau, kohta jo kolkyt kasassa :D On se aika kyllä menny nopeaan. Plussatuulia kyllä tarvittais. Heinäkuussa ei tullu yhtään plussaa! Jos niitä tulis sitte tuplasti enemmän nyt elokuussa :)

babyfever ja miranenn On tää nyt kumma ku kaikkilla paukkuu päivät yli.. Kyllä se nyt joku meistä plussaa ihan varmasti! Miten voi ees olla et kaikki ollaan näin pitkällä kierrolla?!

ON Mulla on oloja vaikka mitä ja sitte taas ei mitään :D Kauhee tätiolo välillä ja kohta se on taas menny ohi.. Tissit edelleen kipeet joistain kohtia ja ne on ihan oikeesti kasvanu!! Mulla on ollu rinnanympärys varmaa viimiset 10vuotta n.88cm ja nyt ku mittasin ni se on 92cm! Joo oon mä kyllä lihonnukkin, mut ei ikinä se oo tisseihin tullu. Yhtä pienet ne on ollu aina :) Vasen tissi ei meinaa enää rintsikoihin mahtua ku on niin kasvanu :D
Tilasin kauheen kasan raskaustestejä ja tuolla ne nyt odottais testaajaansa :) Tänään ehkä teen yhden ja aamulla sit toisen ja jos negoja molemmat ni sitte terokuuri avuks. Kyllä sen plussan pitäis jo näkyä jos on näkyäkseen!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 16.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 70/28-65.................yk 8
Babyfever1..............26................kp 36/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 36/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 36/28......................yk 14
kaiku<3.................22..................kp 30/32......................yk 4
miss_piggy..............31.................kp 30/?.........................yk 3



Marpa....................23.................kp 29/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 26/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 25/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 24/29-34....................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 22/?...................yk/TJOT 1



Lullaby89...............23.................kp 19/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 16/30........................TJOT



iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Viimeksi muokattu:
kaiku teretulemasta vaan :) Punaisella päivitykset (esim kp:t yms) niin ei mene ohi silmien :)

yöperhoselle Onnea poikalupauksesta :heart: Ihanaa! :)

Fiinaliina ihanaa tollanen rentoutus :) Mieki tahon! Ja ihana kyl toi äitiyspakkaus. Tosin tosiaan aika poikamainen :)

Vilijonkka kyllä miule kaikki lääkärit on sanonu että vuoden yrityksen jälkeen otetaan muut keinot kehiin. Aika outoa kyllä jos joku sanoo että 2 vuotta? :O Ja mitä oon lukenu ni en muista tuota kahta vuotta nähneeni.

nellielli miust tuntuu että vasta plussasit ja kohta sie oot kokopäiväinen äiti koko loppuelämäs! :D :heart: Ihanaa! Voimia loppuraskaudelle :heart:

Teps Mieki näin viime yönä unta et miul oli semmone ihana taapero! Pussailin ja halailin sitä ja olin niin onnellinen.. kunnes.. pam.. heräsin.. Taas meinas iha itkettää :(

Dana ja BF on kyllä kummat nää kierrot :D ITe tahtoisin kovasti testata mutta ei oo vielä penninhyrrää rahapussissa ku täs kuus piti maksaa kaikki f*cking vakuutusmaksut.. Niin jää testailut vieläkin..

ällövaroitus mahan toiminta kummastuttanu jo monta viikkoa. joskus kp 20-> maha oli löysällä monta päivää. Ja sitten viikon iha kivikovana. Ja nyt taas iha löysällä ! Hulluks tässä tulloo! :(

Ja tänään viimeinkin sain varattua sen simppanäyte ajan. Seki olis jo ens viikolla. Mies näkee jo valmiiks painajaisia. Ne jotka on jo käyny, niin paljon on maksanu? Ei oo mitää hajua. Löysin vaan helsingin hinnaston, mut perkule ku en ymmärrä mitään noista omavastuu jutuista. Siel luki että hinta 93 ja omavastuu 59? pitääks miu maksaa niitten erotus, summa vai miten? AUTTAKAA :DD:D Alle kolme viikkoa tutkimuksiinkin! JEs :)
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
Tervetuloa kaiku! :)

Käyn vähän väliä näitä teiän juttuja lukemassa, mutta en oo jaksanu nyt kommentoida ku hidasta tällä puhelimella ja meiän koneen netti on niin hidas, ettei sillä varmaan ees pääsis koko sivulle. Oon jo luovuttanut sen suhteen.. Mutta siis, melkoista muutosta elämään tapahtumassa, ehin neljä päivää olla tuolla uudessa työpaikassa, kunnes tänään iltapäivästä mulle soitettiin, että oon päässy kouluun, ja siellä pitää olla jo huomenna aamulla. Musta tulee leipuri-kondiittori! Siihen alalle oli 2 yo-pohjasta alotuspaikkaa ja olin varasijalla 12, joten vähän tuli yllätyksenä tää. Oon ollu ihan sekasin koko päivän ku tuli niin lyhyellä varoitusajalla. Huomenna pitäs aamulla sitte soittaa töihin, että en tuu enää... Mutta kivaa päästä opiskeleen! Mitenhän se sitte menee jos nyt jossain vaiheessa tulisin raskaaksi, toivottavasti ei piä jättää koulua kesken...
 
miranenn Meillä ei ainakaan simppatesti maksanu mitään. Oltiin kyl ihan kunnallisella (vai miks sitä nyt kutsuttiinkaa :D ) mut siis tk:n kautta lähete sairaalaan..
Mut sillon joskus ku entisen miehen kans yritettiin ja piti sen mennä testeihin, oltiin yksityisellä puolella ni olis maksanu n.100e..
Oliks tosta vastauksesta nyt mitää hyötyä? :D

ON Tein muuten äsken testin ja ihan puhdas nega se musta oli.. Mut.. sitte jos kattoo tietyssä valossa sitä ni saattaa nähdä haamujenhaamujenhaamun.. ehkä.. Eli siis totesin että nega on. Aamulla vielä testi ja sitte terot naamaan. Tuskin se plussaks enää muuttuu.. Hitto!

Niin ja empp Onnea opiskelupaikasta! Aika ylläri kyllä et noinkin isolta varasijalta pääsee vielä kouluun. Mut hyvä että kävi niin :)
 
Viimeksi muokattu:
Dana ku mieki ajattelin et se vois olla ilmainen, mut soitin eilen sinne polille ja kysyin et mis se pitää käydä teettääs, ni sitten se anto yhen vaihtoehdon. Kysyin siltä hinnasta, niin se sano että hää ei tiedä. Noh.. Jospa se sit selviäis.. Pitää käydä ryöstää pankki ekaks :D

empp Hienoa että pääsit kouluun! :) Mites nyt teet noitten töitten kanssa? :)
 
Onnea Empp, hieno homma! mukavaa opiskelua!

Miranenn toi omavastuuhinta tarkottaa sitä, mikä sulle jää maksettavaksi kelakorvauksen jälkeen eli toi 59e tossa hinnastossa. Hyvä et saitte ajan varattua, pidetään peukut pystyssä!

Voi harmi dana, tsemihalit!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Miranen Meilläkin mies kävi tänään simppanäytteen antamassa, ja toi omavastuu osuus on se minkä joutuu itse maksamaan, jos on lähetteellä mennyt. Jos ei ole lähetettä joutuu maksamaan ton isomman summan.

Muoks. oho, jonkkis kerkes eka :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miranenn

Yhteistyössä