Dana: Joo, eiköhän tää tästä, kuhan nyt pääsee tästä menkkavitutuksesta yli. Onhan nuo miehet vähän tommosia, ei ne oo aina oikeen perillä.
Kuulostaa hyvältä tuo sun juustokakku, tekis taas itelläki mieli leipoa..
miss_piggy: Niin, eihän tässä tosiaan vielä niin paljo sitä yritystä oo takana, mutta jotenki sitä vaan alkuun kuvitteli, ettei siinä menis kauaakaan. Alkaa vaan koko ajan enempi toivo hiipua onnistumisesta, vaikka eihän tässä nyt vielä hätää ole. Saitko sää sen työpaikan? En ainakaan huomannu, että oisit sitä sanonu, mutta on kyllä voinu mennä vaan ohiki..
babyfever: Niimpä, ihan normaaliahan tää vielä on, ei vaan pitäs olettaa, että aina saa heti kaiken mitä haluaa. Mää vaan oon semmonen ihminen, että jos jotain haluan, niin sen pitäs tapahtua heti. Pitäs opetella vähän kärsivällisyyttä.
Kyllä tuo mun mies on sanonu nytki taas monesti, että toivoo, ettei mulla alkas menkat, mutta tuntuu vaan, ettei sitä loppujen lopuksi se niin paljon harmita ku mua, että ne alkoki. Kyllä mää kuitenki tiiän, että se haluaa lasta yhtä paljon ku minäkin. Hei muuten ku päivitit tälle päivälle ton listan, niin mulla pitäs olla siinä jo kp2, tais mennä sulta ohi.
Niin ja hauskaa reissua! Voi ku iteki pääsis käymään jossain.
Iitahoo: Paljon onnea! :heart:
maimai: Kiitos.
ON Tosiaan nyt eka viikko koulussa alkaa pikku hiljaa olla ohi. On kyllä mukavaa siellä. Tulee aika lepponen ekoista muutamasta opiskeluviikosta, joka viikolla yks vapaapäivä ja muina päivinä tunteja 2.
Alkaa nyt vähän helpottaa jo tää menkoista ärsyyntyminenkin, koska eipä sille nyt mitään mahda, että ne alkoi. Pitäisköhän mun nyt sitte tässä kierrossa koittaa bongata sitä ovista.
Mistä te netin kautta tilaatte testejä halvalla? Vois koittaa nyt tilata niitä.
Käytiin eilen kattomassa yhtä asuntoa, siinä ois 14 neliötä enemmän ku tässä meidän nykysessä, parveke ja kunnon keittiö. Jätettiin asuntohakemus ja tässä nyt oon jännäilly, että saadaanko me se asunto. Pitäs tämän päivän aikana kuulua siitä. En malta oottaa.. Jos muutetaan siihen, niin muutto ois jo ens viikon perjantaina, eli viikon päästä. Hui, taitaa tulla vähän kiire pakkaamisen kans, varsinkin ku mies lähtee nyt viikonlopuksi reissuun.
Olipa kiva käydä pitkästä aikaan koneen kautta täällä niin pääsi kirjotteleen kunnolla.
On kyllä mukava, kun täältä löytyy näin ihana tukiverkko, helpottavaa jutella teiän kanssa kaikesta.