<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

miss_piggy
Mullaki on noita ovistikkuja nyt ainaki yhteen kiertoon kunnolla jäljellä, eli vois tässä kierrossa koittaa pongata sitä ovista.
Muuten, miten te laskette kierron pituuden? Kuukautisten ekasta vuotopäivästä seuraavien kuukautisten ekaan vuotopäivään vai päivään ennen vuotoa? Kun oon vähän kahen sorttista juttua kuullut että miten lasketaan. Jos se lasketaan, että päivää ennen niin sitte mulla pitäs vissiin olla kp 3/30
Toivottavasti tuo miehen pupuilu-innostus säilyy täällä suomessaki, ettei ollu vaan joku lomahuuma päällä :D
 
M_P Mä lasken kanssa niin, että eka vuotopäivä on kp1 ja viiminen päivä on sitte päivä ennen uutta vuotoa..

ON Mun on nyt pakko tulla purkamaan mun mieltä.. On ollu ehkä masentavin päivä ikinä.. Oon koko viikonlopun selaillu tätä internetin ihmeellistä maailmaa ja lukenu juttuja insseistä ym hoidoista. Pääosin siitä niiden hintavuudesta.. Jossain vaiheessa sitä vaan tuli niin paha olo, et vaikka kuinka yritin pidätellä niin kauheeks itkuksihan se meni.. Oon varmaan puolen päivää vaan maannu sängyssä, mikä ei oo ollenkaan mun tapasta. Välillä on niin huono olo, että menin jo vessaan oksentamaan, mut ei sieltä mitää ulos tullut. Päätä särkee ja oksettaa. Ei ees telkkaria pystyny katsomaan ku silmiin ja päähän sattu ja teki pahaa. Oon varmaan ollu koneella niin paljon et silmät ja pää ihan sekasin.. Nyttenkin alkaa taas silmissä tuntumaan, et pitää pian lopettaa ja mennä maate.. Miehen kanssaki ollaan pidetty koko päivä mykkäkoulua.. Muutamat lauseet ehkä puhuttu ja nekään ei oo ollu mitenkään ystävälliseen sävyyn sanottuja.. Mä en ymmärrä miten mulle tällänen "masennus" iski.. Kai se on se todellisuus mikä iskee välillä vasten kasvoja, että ei se lapsen tulo vaan taida onnistua pitkään aikaan..

Jos sitä sitte huomenna olis taas parempi mieli?!
 
Voisin tulla tännekin ilmoittautumaan, kun esikoisen yritys on päässyt vauhtiin! :wave: Täällä 25-vuotias nainen, naimisissa 26-vuotiaan miehen kanssa. Naimisiin mentiin ihan justiinsa ja oltiin jo puolisentoista vuotta sitten päätetty, että papin aamenesta lähtee ehkäisy pois :D Pitkään on siis tätä yrittämistä odoteltu jo. Ollaan molemmat työelämässä ja muutenkin olosuhteet on nyt otolliset vauvakuumeilua ajatellen :)

Tässä kierrossa menimme hyvin rennosti, olimme matkoilla oletetun oviksen aikoihin, joten se tuli hyödynnettyä ;) Nyt meillä on kuitenkin yk 1, joten suuria tuloksia en tästä kierrosta odottele. Kellarikerroksen tulehdus on myös aiheuttanut ongelmia tässä kuussa, mutta se on onneksi nyt hoidossa. Viikon päästä on tädin tulon paikka, jos ei siihen mennessä ole tullut niin varmaan testailen la tai su aamuna. Mutta katsotaan nyt ehditäänkö edes testaamaan ennen tätiä.

Minut voisi lisätä listaan: Niiu, 25, kp 24/27-31, yk 1
Maanantaina siis kp 25 :)
 
Dana Mun on pakko yrittää käydä tsemppaamassa sinua! En tiedä auttaako se, mut muutaman sanan haluan sanoa...
Me olemme tosiaan neljä vuotta yrittäneet lasta. Välillä olimme sijaisvanhempina pikkusiskoni kahdelle lapselle, jotka tosiaan vietiin oikeusmurhan saaneena ilman hyvästejä lastenkotiin. Olin todella rikki! Itkin monta päivää maailman julmuutta!
Myöhemmin tulin raskaaksi, joka meni kivuliaasti kesken. Sillä hetkellä tuntui, että tämä ei voi olla enää totta! Kysyin monta kertaa, miksi minä?
Lähdimme sijaisvanhemmuus-koulutukseen. Valmistuimme ja sen jälkeen odotimme ja odotimme. Tuli kevät, tuli kesä... Luovuin tosiaan taas toivosta!*
Näiden kaikken yhteissummana me melkein erosimme kesällä mieheni kanssa. Minulla yksinkertaisesti kuppi tuli täyteen. Olin todella hukassa, halusin vain pois, kauas pois! Sitä oloa kesti monta kuukautta!
Mutta onneksi mieheni oli kärsivällinen! Hän seisoi rinnallani, eikä suostunut päästämään minusta irti! Hän joka kerta vain toisti, että rakas, sä menetät liikaa, jos lähdet... Pikku hiljaa aloin taas uskoa huomiseen, uskoa siihen päivään, johon heräsin!
Tänään veimme viimeisen kerran 1.5 vuotiaan suloisen tukityttömme kotiin. Pidätin kyyneleitä, sillä lapsi ei halunnut päästää minusta irti. Hän painoi päätään minun rintaani vasten, vaikka oma isä seisoi odottavaisin käsin tytön vierellä. Koti haisi pahalta ja oli kuin pommin jäljiltä :( Halusin jälleen kerran huutaa!! Olisin halunnut ottaa pienen syliini ja kävellä vain pois....
Nyt odotamme huomista puhelua näistä kahdesta pienestä lapsesta. Heistä tulee meidän perhe :heart: Rakastan tällä hetkellä miestäni enemmän kuin koskaan. Ensi viikolla vietämme neljättä hääpäivää!
Kaikesta huolimatta odotan, toivon ja uskon, että voin vielä raskautua ja saada sen biologisenkin nyytin. Minulle se ei ole ollut koskaan välttämätön, minulle kaikista tärkeintä on saada olla ÄITI!*
Moni kysyy minulta, että enkö ole katkera, kun emme saa omaa lasta. Olen yli kolmelle kymmenelle lapselle täti, mutta itselläni ei ole yhtään lasta. Joka kerta vastaan, että kukaan ei voi saada kaikkea! Se vain yksinkertaisesti menee niin... Mutta kukaan ei voi viedä minulta unelmiani, niistä pidän kiinni jokainen päivä ja niitä kohti kuljen!
Älkää tytöt luovuttako! Joka kerta nousette vahvempina ja joku päivä tulette huomaamaan, että kaikki tämä oikeasti pitikin kokea, jotta osaa arvostaa vielä enemmän sitä, mitä minulla nyt on!
Itse en vaihtaisi päivääkään näistä välillä niin kärsimysten vuosista! Jos en olisi käynyt kaikkea tuota läpi, en olisi vierestäkään näin vahva ja varma, mitä minä haluan elämältäni.
Se, mikä ei tapa, se todellakin vahvistaa :heart:
Voimahali sinulle Dana ja muutkin tytöt!
 
Voi Dana :( oon niin pahoillani, kun sulla on noin paha olo :( niin iso voimahali sulle, kun vaan netin kautta pystyn lähettämään :hug: toivottavasti piristyisit pikku hiljaa, ettei ensviikko mene ihan piloille! :( mutta purkaa vaan meille olojas, jos se vaan yhtään helpottaa :heart: Toivotaan myös että saatte miehen kanssa hommat sovittua!! Meilläkin oli yhdessä vaiheessa tämän aiheen takia pientä kriisiä, mutta onneksi päästiin asian yli. Luulen että mies ei ollut ihan 100% varma haluaako tulla isäksi tai sit et pelkäsi vaan sitä sen verran, et meni aiheesta puhuminen riitelyksi aina välillä. Mut ONNEKS päästiin siitä yli ja itsekin yritän vaan olla ajattelematta asiaa niin paljon kun vain voin. Ja niiku Marpakin sanoi, et olisko tärppi voinut johtua rennosta viikosta lomalla ja ettei tarvi ajatellakaan mitää arkea ja tätä yrittämistä yms. Vaikeahan se on vaan tässä yrittää sanoa, että unohdat asian vaan hetkeksi, koska ei se niin yksin kertaista ole, mutta yritähän rakas tehdä niin! Jos se tätikin sen myötä vaikka tulis kylään!! :) :heart: kovasti jaksamisia!!!

Sati sullakin kyllä rankkaa on näköjään ollut. Hienoa, et sulla oli miehes aina tukena ja turvana vaikeinakin aikoina ja pääsitte sen pahimman yli. Ja niinkuin huomattu, että loppujen lopuksi teidätkin palkittiin lopulta <3 tai toivottavasti saatte pienoiset nyt itsellenne!! Itsekin yritän ajatella, että se mahdollisuus kuitenkin, ettei mitenkään voi saada lasta on aika pieni meillä kaikilla, et luottaa vaan sit hoitojen voimaan, jos luonnollisesti ei tärppää!! :)

miss_piggy samaa mietä muiden kanssa; kp1 on 1. vuotopäivä ja viiminen kp on päivä ennen uusia menkkoja! :)

Niiu tervetuloa kovasti palstalle!! :) pidetään kovasti peukkuja, et tärppäis heti ekalla, on seki mahdollista ;) jännä viikko siis teillä tulossa!! :p plussatuuliia älyttömästi sinne!!! :) Ja paljon onnea tuoreelle aviovaimolle!! ;)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 20.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 74/28-65.................yk 8
miranenn................23.................kp 40/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 40/28.....................yk 14



empp.....................21.................kp 29/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 28/29-34..................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 26/?...................yk/TJOT 1
Niiu.......................25.................kp 25/27-31...................yk 1
Lullaby89...............23.................kp 23/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 20/30........................TJOT



..



kaiku<3.................22..................kp 4/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 3/30........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 3/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 2/27-33..................yk 3
iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7


 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy tervetuloa kotisuomeen takaisin =) Harmi, että menkat alkas, mutta leuka pystyn ja kohti uusia kiertoja ! Niin ja ihan virallisestikin tuo kk kierto siis lasketaan niin että ensimmäinen vuotopävä on kp 1 !

Dana- tottahan siellä sulla paha mieli on, ja saakin olla. Mut hyvä että sä käsittelet sitä asiaa, varmasti vielä mieli valottuu ku oot kunnolla saanu purettua ja käsiteltyä. Pystyttekö te jutella miehen kanssa asiasta? Vois helpottaa teidän molempien oloa vielä enemmän ku voisitte kertoa tuntemuksistanne toisillenne.

Niiu tervetuloa joukkoon! Teillähän onki hyvät kehykset siellä aloitella vauvatouhuja :D hihii. Tsemppiä yritykseen, olispas ihanaa jos olis vaikka jo heti tärpänny!

Sati En voi sanoa sulle kyllä muuta kuin että mä olen niin ylpeä sinusta! Sä oot läpikäyny PALJON! Siinä mie olen kyl ihan samaa mieltä, ettei biologialla ole väliä. Se side lapseen, perhe, että on aikuinen, äiti jollenkin on paljon enemmän kuin se että on samat geenit.

ON: täällä alkaa olla viitteitä menkkatuntemuksista, toivottavasti tää kierto ei venyis vaan menkat tulis sieltä ajallaan.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mun maha on sairaan kipee :'( Siis silleen menkkakipeä... Oikein pahaa tekee. Joutui ottamaan buranan... Ihan ihmeelliset nää menkat ollu kyllä terolutien aikana, ekat menkat kesti sen 4 päivää eikä sillon ollu juuri mitään kipuja ja vuoto oli tosi niukkaa.. Nyt on sitte päivä 4 menossa, ja eilen jo aattelin että menkat ois loppumassa, vaan nyt ei taas siltä näytä ja nyt aamulla heräsin kauheisiin puristuksiin tuola alamahassa....
 
Baby joo se ilo tässä onkin, kun meitä on nyt monta samaan aikaan jännäilees. Muuten kyllä harmittaa. Toisaalta tarttis varmaan ottaa taas tuos mies "puhutteluun", että vaihetaanko taktiikkaa aktiivisemmaks. Tosin eipä ol kauheesti nyt itekkää sen kummemmin pupuiluttanut. Vähän hermokireellä liittyen kotitaloustöihin. Kyllä te tiiätte mitä tarkoitan!

Miss_P Mä lasken kanssa niin, että ekavuotopäivä kp aja ennen uuttaa vuotoa edeltävä on se vika kp. Ja toivottavasti pupuilut kiinnostaa imestäsi täällä suomessa yhtälailla edelleen :)

dana toivottavasti tää päivä on parempi. Kyllä se pistää varmasti mielen niin alakuloseks, kun miettii ettei ehkä omaa lasta saaakkaan ja jos vielä esteeksi tulee raha niin sekös masentaa vielä enemmän. Meillä, kun ei vielä ees yritystä ole niin kauan takana niin se hamirttaa jo tässä viaheessa, kun ei tärpännytkään. Hirmusti voimia ja toivotaan nyt kuitenkin että se tärppi kävis vaikka salaa ennen ensimmäistä inseminaatiota.

Tervehdys Niiu :)

Sati sait kyyneleet silmiin... Onnea vielä tulevata perheestä <3

ON Ihan kaikkea en ehtinyt lukea, kun toi kello näyttää taas juoksevan... Pitää kiiruhtaa töihin, onneks on ihanan lyhyt työpäivä, aamulyhennys. Oalataan siis myöhemmin. Nyt pukkaa vatsanpuruja vaikka panadolia otett. Saas nähä kuinka selviin tästä päivästä, onneks löyty viel töihin yks panadol... Illalla sis epoteekkin matkani käy....
 
miss_piggy buranaa vaa naamaan ;) koitahan jaksaa :heart: kohta ne on ohi!!

Fiinaliina Terot eli Terolutit, kuten Primolutitkin antavat säännöllisen kierron. Clomit eli Clomifenit tuovat ovulaation. :)

maimai varmasti harmittaa :( meilläkin tää kuukaus ollut aika hiljanen (osa syy myös kun en ovista bongannut, ni ei tullut sitä perus ovis pupuiluu), mut miekii just eilen miehelle sanoin, et nyt sit tästä kierrosta tehdään vauva ja harjotellaan sitä myös usein, ni kaikista parhaat mahdollisuudet niin ;) oli samaa mieltä!! :p Ja voi kyllä, ymmärrän mitä tarkoitat sanomisilla kotitöistä..täällä niitä käydään myös useaankin otteeseen :D sinullakin kovia vatsakipuja, höh :( särkylääkettä vaan napaan, ni jos se siitä! Onneks lyhyt työpäivä :p

ON täällä nyt ei mitään ihmeempiä, odottelen et menksut loppuis kohta..vähentyneet ovat jo kovin!! :p oon taas kyllä niin täynnä uutta puhtia tähän kiertoon, että >:) ja tosiaan, kun ostin nyt reilustikin niitä ovistestejä, ni tulee kyllä varmasti sekin bongattua...ellei kierto veny tästä vielä enempää paljoo :/ ku laskeskelin, et jos olisin edellisessä kierrossa bongaillut ovista vielä sen viikon ylimääräistä, niin sen ehkäpä olisin bongannut..jos se ovis nyt on sitten n. 14 pv ennen seuraavia kuukautisia! Mut tästä kierrosta sitten ;)
MUKAVAA ALKANUTTA UUTTA VIIKKOA, JA PLUSSATUULIA TESTAAVILLE :p
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Hmm...mikseikähän mulle oo noita clomeja annettu, kun musta tuntuu, että en välttämättä ovuloi... No, jos tää puolen vuoden terolut-kuuri ei tuo toivottua tulosta, niin täytyy sitte ottaa soittoaikaa lääkärille ja kysyä lääkkeiden vaihdosta.
En vaan oo vielä koskaan ainakaan omasta mielestäni saanu ovistesteihin sitä viivaa paksummaks ja tummemmaks ku testiviiva, tai on se ollu lähes yhtä tumma ja paksu, mutta en tiä sitte että miten sen ovikseks tulkitsis, ja vaikka siis oon tikuttanu useampana päivänä putkeen...
 
miss_piggy ne todennäköisesti ensin tutkis sen paljon tarkemmin, et ovuloitko oikeesti vai et, ennen kun ne niitä lääkkeitä määrää! Koska ei niitä oman ehkä-ovulaation lisäksi annetta, koska sit voi tulla monikkoraskauksia ja muutenkinhan niissä on se "riski". Mut kannattaa mainita ihmeessä lääkärille se, ettei ovista oo oikee bongannut, niin voihan ne alkaa tutkimaan asiaa.. :)
 
Danalle huutelen täältä paljon tsemppejä! Nuo tunteet on käyty monta kertaa läpi täälläkin ja se on ihan luonnollista, varsinkin kun jotain odottaa kovasti ja toivoo toteutuvaksi. Enpä olis itsekään uskonut vuosi sitten, että kaiken odotuksen jälkeen saataisiin lapsi. Mutta tässä sitä ollaan, ICSI-hoitojen jälkeen raskaana ja pikku hiljaa loppusuoralla.

Itselle tää kahden vuoden odotus on ollu henkisen kasvun paikka, perkeleen kipeää se on tehny ja alamäkiä ollu, mutta kyllä nyt tuntuu että voi olla ylpeä itsestä ja miehestä, joka kanssa on jaksanu tän koko homman. Tärkeintä on ettei ala syyttelemään kumpaakaan osapuolta ja muistaa, miksi toista rakastaa. Ettei vaan ala syyttelemään toista ja muistaa tukea, kuunnella. Sitä on joutunut itsekin toteamaan monta kertaa, että ei ne nallekarkit mene aina tasan. Päätös hoitoihin lähdöstä on helpottava, tai ainakin omasta mielestä. Tokihan se harmitti ettei me luonnollisin keinoin lapsia saada, mutta se on nyt täytyny hyväksyä. Näin kurjasti sanottuna jonkuhan niissä hoidoissa sitte on käytävä loppujen lopuksi ja meidän tuurilla se nakki napsahti tähän perheeseen... :)

Ja noista hoitojen hinnoista ja jonotuksista.. Me oltiin kunnallisella puolella, syyskuussa 2011 oli ensikäynti ja plussa tuli helmikuussa. Eli loppupeleissä ei mikään kauhean pitkä jonottaminen.. Toukokuussa oli laitettu lähete vetämään Tayssiin.. Yleislääkärillä kävin juttelemassa maaliskuussa tän lapsettomuusasian suhteen, joka sitte määräs verikokeita yms, ennen lähetteen laittamista.

Joka käynnistä tuli se poliklinikkamaksu ja punktiopäivästä tuli se kirurginen maksu, mikä oli vähän kalliimpi (näihin kannattaa perehtyä oman kunnan sivuilta). Koko hommaan, lääkkeisiin ja noihin maksuihin meni raa'asti laskettuna 1000e, ehkä pikkasen enemmän. Plus tietenkin miehen simppatesti, jonka joutui teettämään yksityisellä kun kunnallinen puoli ei noita tehny.

Mutta älkää tytöt menettäkö toivoa! Vaikka se tuntuu varsinkin tällä hetkellä kauhean vaikealta ja väsyttävältä jaksaa eteenpäin kun sitä lasta ei kuulu, niin tavalla tai toisella meistä jokaisesta tulee äitejä! Joko hoitojen, sijaisvanhemmuuden tai jonkun muun tahon kautta! Kyllä se aurinko jossain vaiheessa paistaa risukasaan, näin mie ainaskin ajattelen! :)

Pientä romaania kirjoitellen ja plussatuulia toivotellen
Chiba & My 31+6 :heart:
 
Dana, voimahalauksia sinne, toivottavasti kaikki kääntyy pian paremmaksi. Koita jaksaa!

satille ja chiballe kiitokset, että jaoitte oman tarinanne, se antaa uskoa ja toivoa meille malttamattomille. Kovia ootte kumpikin kokenu ja nostan hattua, että ootte selvinny siitä näin hyvin. Nyt on teidän aikanne nauttia :)

Ootteko kukaa miettiny ikinä tuota sijaisperhetoimintaa ja siihen liittymistä Tukiperhetoiminta - Pelastakaa Lapset ry Yksi tuttu on ollu jonku aikaa nyt 2v tytön sijaiskotina. Eli käytännössä perheen lapsi/lapset on kylässä 1-2 viikonloppua kuukaudessa raskaiden perheolojen vuoksi. Mun mielestä tuo toiminta kuulostaa tosi hyvältä idealta ja tuolla tavoin oisi mahdollista auttaa perheitä/lapsia, joilla on vaikeaa... en vaan tiä, mikä oisi sopiva ajankohta tuollaiseen osallistumiseen ja muistaakseni tuossa täytyy käydä kurssi ennen kuin pääsee hommaan mukaan...kiinnostava vaihtoehto :)
 
Hei kiitos teille kaikille tuesta, avusta ja kauniista sanoista :heart: Tänään on jo paljon parempi päivä :) Joskus sitä vaa uppoutuu tähän asiaan niin kovin, et tuntuu että mikään ei auta..

fiinaliina Joo kyllä me miehen kanssa asioista pystytään juttelemaan, mut aina ei jaksais kaikkea sen niskaan kaataa.. Ja muuteskin eilen ku oli riitaa vielä niin eihän sitä mitään olis normaalilla äänensävyllä pystyny edes juttelemaan. Mut tänään sillä rintamalla asiat jo hyvin :)

sati Mä oon kyllä vilpittömästi onnellinen teidän puolesta. Ootte ollu kyllä vahvoja ku ootte on kaiken jaksanu käydä läpi!!

chiba Ei mua sinänsä oikeestaan noihin hoitoihin lähteminen haittaa, kun tietää että sitä kautta se lapsi varmaan todennäkösemmin tulee. Huolta kannan ainoastaan rahasta. Se tulee olemaan nyt tosi tiukilla, jos en saa töitä pian. Vähän on mulla säästössä ja veronpalautuksia myös tulossa, mut mielellään sitä käyttäis ne rahat esim. vauvan tarvikkeisiin, kuin itse vauvan tekoon..
meidän vanhemmat(tai siis osa niistä) varmaan kans auttais, mutta ei olla niille mitään puhuttu asiasta.
No katsotaan nyt ensin se tuleva lääkärikäyntikin ensin ennen ku vaivutaan synkkyyteen.. Voihan olla että esim. pelkät clomitkin riittäis alussa inssien tekoon. Inssit kun mun mielestä alotetaan enemmänkin miehen simppojen vuoks, ku mun vaivojen.. No sen näkee sitte ensviikon puolella!
Mä toivotan sulle ihanaa loppuraskautta ja onnea tulevaan koitokseen :) Kohta teillä on jo nyytti sylissä :heart:

Vilijonkka Mä oon kanssa myös joskus miettiny tota tukiperhejuttua. Aluks vois vaikka olla just sellanen viikonlopputukiperhe. Mutta sen aika ei ole musta vielä. Ehkä sitten kun saatais vähän isompi asunto ja oma elämä vakaaks, nii sitte :)

Tervetuloa Niiu :) Toivottavasti käyntis täällä ei kestä kauaa ;)
 
Dana- Hyvä että sulla on tänää parempi päivä. Tuli itelleki kauheen surullinen olo kun luki sun kirjoituksias. Paljon voimia ja jaksamista :hug:

Niiu Tervetuloa joukkoon :)

Sati voi mitä kaikkee oot joutunu käymään läpi. Toivottavasti tekin sen oman vauvan saatte :hug:

ON En nyt kauheasti kerkiä kirjoittelemaan, mutta sen verran vielä, että täti olo jatkuu. Enkä usko, että tässä kierrossa olisi tärpännyt :( Kai tässä ätytyy tätiä odotella vielä reilu viikko niin pääsee uusi yritys alkamaan :D
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 21.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 75/28-65.................yk 8
miranenn................23.................kp 41/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 41/28.....................yk 14



empp.....................21.................kp 30/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 29/29-34..................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 27/?...................yk/TJOT 1
Niiu.......................25.................kp 26/27-31...................yk 1
Lullaby89...............23.................kp 24/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 21/30........................TJOT



..



kaiku<3.................22..................kp 5/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 4/30........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 4/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 3/27-33..................yk 3
iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7


 
hei moi! Laitoin listaa vähä etukädessä. Aamulla matka sinne simppatestiin. Minuu taitaa hermostuttaa enempi. Mies oli kaverilleen kertonu näistä mein tutkimuksista, eli ei taida miestä hirveesti ahistaa tai vaivata. Tosin ei hää oikein välitä tosta testistä :D

Häviän taas muihin maisemiin pariks päiväks. Pitää vähä nollata. 2 r.testiä tehty. Toinen iha puhdas nega ja toisessa valkoinen viivanpaikka. Jospa tää tästä.

Aurinkoisia ja hyväntuulisia päiviä kaikille :)
 
HUomenta naiset! Pikainen aamu visiitti ennen duunia....
ON Jestas näitä menkkoja taas. Kyl oon niin pirun kipee ja vuoto ihan mitätöntä. No tällästä se oli viime kierrossakin. Ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin huomenna ei tartte enää kipuille. Kaks päivää ni se on siinä ylees noide kipuilujen kanssa. Särkylääkkeen voimalla! Ja olo onku valaalla :( Vattaa aina aluks ihan kovalla ja tuntuu ku ois lihonnu pari kiloo. Onneks vaan ohimenevää kuitenkin. Onneks nää on ohi ennen lauantain häitä. Serkkulikka menee naimisiin, juhlaa tiedossa.

Chiballe ihanaa syksyä ja kiitokset tarinasta <3

Vilijonkka En ole ajatellut ite ainakaan mitä tukiperhetoimintaa. Täti joskus puheli, kun hälle ei koskaan luotu omia lapsia ja nyt ovat miehen kanssa puhuneet ilmeisesti asiata. Tosin en tiedä, saattaa olla vaan puhe asteella. Siellä ei varmaan niin iällä ole väliä. En tiedä. Itseasiassa tähän liittyen pitikin joskus mainita...tätiin siis....... Silloin kun oli nuoremoi ja ensimmäisessä avioliitossa...koittivat he lasta monta vuotta ja lopulta olivat päässeet siihen tulokseen että oli aika tulla Turkuun johonkin hoitoihin (en tiedä mikä) mutta silloin olikin käynyt tärppi ja kaksosia odotti. Pojat vaan syntyivät liian aikaisin ja toinen eli päivän ja toinen ei kokonaista päivää :( Olisivat nyt kohta täysikäisiä, että aikaa on jo kulunut ja tietotaito muuttunut varmasti parempaan ja paljon. Toistaiseksi oon ihan tyytyväinen siihen, että saa töissä puuhastella lasten kanssa ja samalla sitä omaa nyyttiä hartaasti toivoa. Ehkä sitten jos sitä omaa ei meille suoda voi alkaa harkitsemaan kaikkia muita vaihtoehtoja. Joskus yläasteella olin ihan varma, että haluan aikuisena adoptoida lapsen ulkomailta. Ei sekään ois poissuljettua. nekin aika vaikeita prosesseja :( Tosi harmi kaikille niille, jotka oikeesti sitä haluavat niin tie on pitkä ja kuoppainen vaikka paljon olisi lapsia ktia vailla.

miranenn mukavaa päivää ja tsemppiä sinne simppatestiin. Ja toivotaan, että se uus kierto sieltä pian alkais ellei plussa pärähdä sitte kuitenki.

eläväinen jos ei plussaa pärähdi niin toivottavasti täti pian kylässä niin sais alkaa uuden kierron.

Vielä vähän ON Harmittaa, kun ei taaskaan ol tota miestä kerennyt kunolla näkemään, että vois jutella. Viilettää minkä kerkee :/ Aamulla sanon heippa ja toivotan mukavaa lomapäivää samalla saan työpäiväntoivotukset ja ehtoolla hetki yhessä töllän äärellä niin hoh hoijaa. Juttele nyt siinä. Toisinaan tulee kyllä olo kuin asuis yksikseen kissan ja koiran kanssa. Muuten koiraihmiset onkos teillä kokemuksia ADAPTIL pannasta, jonka pitäis luovuttaa samaista feromonia kuin emo? Muistaisin ,että meen joukossa keoiraihmisiikin oli jonkin verran :)

Nyt duuniin matkani käy! Aurinkoista päivää!
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :) Nopeasti työpöydän äärestä kirjoitan, täällä oli nippailuja ja lievää pahoinvointia muutaman päivän ajan, eilen illalla alkoi olot hiipumaan ja tänään aamulla ei ole ollut oikeastaan mitään oloja. Oireet, vaikka olisikin olleet omasta päästä kehitetyt, saivat kuitenkin toiveet heräämään ja nyt alkaa tuntumaan siltä, että kyllä se täti viikonlopuksi kyläilemään tulee : / Äh ja päh.

Parempaa tiistaita teille! :hug:
 

Yhteistyössä