Minulta piti poistaa tänään hammas, esilääkityksessä, koska minulla on hirvee hampilääkäri kammo. ja mömmöt oli niin vahvat, että menin ja nukahdin odotushuoneeseen.
Mitä se oli?Minulta piti poistaa tänään hammas, esilääkityksessä, koska minulla on hirvee hampilääkäri kammo. ja mömmöt oli niin vahvat, että menin ja nukahdin odotushuoneeseen.
Todennäköisesti diapamia.Mitä se oli?
Hullua hommaa!Todennäköisesti diapamia.
Miks?Hullua hommaa!
Tämä lääkkeiden vastustaja ja ehdoton karppaaja&luomuilija ei tarvitse mitään rauhoittavia koska hän on superterve. Ja kun ei käy lääkärissä niin ei tule eikä ole mitään sairauksia.Miks?
luultavastikinTodennäköisesti diapamia.
olkoon mitä vaan, mutta kun pelkää ja hammas oli saatava pois, niin pitää turvautua käytettävissä oleviin keinoihin. eipä jäänyt mitään pelkoa tästä hommasta lisäämään hammaslääkäri kauhuaHullua hommaa!
On onni päästä hammaslääkäriin eikä siinä nykyään mitään pelättävää ole. Ajoissa tietysti täytyy päästä sinne.Miks?
Oliko se sama hammas, jota itse paikkasi vielä jokin aika sitten?olkoon mitä vaan, mutta kun pelkää ja hammas oli saatava pois, niin pitää turvautua käytettävissä oleviin keinoihin. eipä jäänyt mitään pelkoa tästä hommasta lisäämään hammaslääkäri kauhua