Päevöö mahalliset ja jo-irto-mahalliset :heart:
Onneksoi on taas vappu ohi, yksi tyhmistä "pakko-hauskoista" takana! ketuttaa vieläkin nuo kavereiden avautumiset, mutta olkoot, turha tulla kitisemään mulel enää mies ongelmiaan ja muita "sinkkuuden ihanuuksia", minä kun olen nyt mammautunut, eikä elämääni mahdu enää muuta, kuin vauvan osotus, synnytys ja mädäntyminen ja haiseminen kotona
Oikeasti,e n aio moisia katsella, jos ei osaa olla iloinen toisen puolesta edes kertaa 9:ssä kuukaudessa ja kysyä, haluaisinko kenties kuitenkin mukaan, ni v*ttu olkoot! Tulee huomaamana joskus tulevaisuudessa, mitä meni tekemään...
Omaa napaan vaan kuuluu tylsää menkka jomotusta, sukkapuikeloita jumalattomasti ja liitoskipuja, ihan tuli mieleen ne e-pillereiden aikaiset kuukautiskivut!!! Hyi olkoot, että onkin inhoittavaa!!
Toivottavasti jomotukset tekevät jotain "hyvää", miestä pelottelinkin, jo että kun palaa hkin reissultaan, mä olen jo lähtökuopissa ja puhisen supistellen eteisessä
Yöt menee pyöriessä ja hääreissä, semmoista puoliunta kaikki yöt. Eipä se juurikaan haittaa, kun päivä unille pääsee, jos tahtoo.
Voi
POIKAAAAA !!!! MISSOOOOOT??!!!! Miksei oo kuulunut vielä mitään uutisia??
Samat Carmenille
Mitäs sitä mahtaisi keksiä tänään... Ukkeli otti ja lähti kaverilleen helsinkiin, tulee vasta joskus illalla... Pitäisiköhän sitä olla oikein ahkera ja imuroida+pestä lattiat?! Äh... Tai jos sitä lähtis näyttämään hullulta, opettaisin koiria kulkemaan nätisti vaunuen vierellä..Ottaisin vielä kissankin mukaan kököttämään kärryihin
Pitäisi kyllä mennä ulos treenaamaan koirien kanssa tuota nätisti kulkemista, ei tarvitsisi sittenb vauvan kanssa pähkäillä, miten saa koirat kulkemaan niin, etten oo kärryillä jatkuvasti koirien kintuilla
Siinä vasta puuhaa...