<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

paljo onnea laurenzia !

tänne ei kummempia,yhdessä kasassa. tänään rv 40+1.eilen oli äitipoli aika ja jotakin edistymistä oli tapahtunut alakerrassa + vauva laskeutunut aikaskin vähän...
10.5 on yliaikaiskontrolli aika,mikäli ei aikasemmin synny, tod. näk. ei)

 
Tänään supistellut kiitettävästi ja tuntuu että toinen lonkka repeää.......mutta supparit sitten loppui. Noh jotakin kuitenkin. Tuli mieleen omat synnytykset ja ilokaasun ihanuus kun luin tota yhtä synnytyskertomusta. Mulla on toiminut hyvin ja otinkin sitä edellisillä kerroilla sangen ahnaasti muiden mausteiden kera!

Synnytän Taysissa, onko täällä muita taysiin menijöitä? Muutin Tampreelle takasin vuoden vaihteessa ja ajattelin että olisi kiva saada vauvaseuraakin. Asutaan Tampellassa - toistaiseksi, ollaan katsottu maaseudulta asuntoja...

Tämä toukokuu on äittämättä aika juhlallista meille kaikille - ihanaa kun odotuksemme palkitaan näinkin pian. Vielä viikko itsellä - plus mahdolliset ylimenoajat. Kääks. :D
 
huomenta. nousin sitten suosiolla ylös, kun ei mahan kiristelyiltä saanut enää nukuttua.tulis jo ulos. :headwall:

katrinaisen prinsessa on kyllä älyttömän suloinen. :heart:

tänään pitää tehdä jotain tosi rasittavaa ja muuta, josko se auttais pikkuisen ulos mahdollisimman pian, alkaa jo tuntumaan tukalalta.eilen illalla tuli taas löntti sitä samaa limaa.yök..

samaa mieltä olen teidän muiden kanssa, että pysytään tämä kuu kaikki tässä pinossa, oli vauva ulkoistanut itsensä tai ei, ja sitten kesäkuussa oma toinen pino

oi oi, miten söpö kuva oli tullut liron pienestä nyytistä!
:heart:

-muru 38+2
 
Huomenia! Mulle tuli taas eilen joku ihme itkukohtaus... :( kun aloin vaan miettimään synnytystä ja jos siinä tulee suurempia komplikaatioita :/

kirsikkatomaatti+ muut tamperelaiset täällä myös mennään tayssiin, ja olihan meitä muitakin vielä siellä synnyttäneitä, Jenni30v ainakin siellä jo käynyt hakemassa nuppunsa :)

Vitsit kun te muut olette jo niin pitkällä, ite roikun täällä vielä kuun viime päivinäkin :headwall: Sanon kyllä' neuvolassa että en halua mitään jörkälette pungertaa, et jos laittas La aikoihin lähetettä polille käynnistykseen....
tyllerö 37+2
 
huomenta!

onkohan weiss päässyt jo tositoimiin??

(.) ei mitään erikoista, välillä lääkkeistä huolimatta kutina vartalolla jatkuu, no tänään soittelen tk:hon noista maksa-/sappiarvoista, toivottavasti ei olis noussu pilviin, no maanantaina tyksiin ja mahdolliseen lapsivesipunktioon...
hmm..missäs mun supparit on?? olo on aika hyvä ja energinen tai niin energinen kun voi poskiontelotulehduksen, räkätaudin kourissa olla, mut kuiteski.

pitäsköhän sitä tänään käydä ostelemas lopputavaroita vauvalle, nyt ku esikoinenkin on hoidassa niin sais rauhassa ajan kanssa hiplailla vauvatavaroita ja voishan sitä uskaltaa yhet potkaritkin ostaa..

kurpitsa rv35+6 jee huomenna vaihtuu viikko taas
 
Huomenta ja onnittelut kaikille vauvautuneille!
Mä käyn kyllä kurkkimassa kaikki viestit, mutta en oikein jaksa kommentoida mihinkään. Olo on niin hankala, miljoona asiaa hoidettavana ja pahimmillaa tätä jatkuu vielä yli 6 viikkoa. Mulla on kyllä supistelujakin jatkuvasti, mutta ne on vaan semmoisia tosi kettumaisia. Sattuu ja pistää mahan sekaisin, muttei tehoa ollenkaan oikeaan suuntaan. Just kattelin aiempia neuvolakortteja, eipä niissäkään ole koskaan tarkastuksessa ollut mitään ulkoisia merkkejä. Ainoa, joka itsekseen käynnistyi (40+0) oli 36+6 tarkastuksessa melkein kiinteä, kiinni ja 2,5cm (norm. 3cm).
No, ensi tiistaina lekuri, jos selviän lauantain liikkarin vedosta yhtenä. Pitäkää hauskaa mä taidan lähtee kauppoihin kuluttaa aikaa, vaikkei vapun jäljijltä oo enää rahaakaan. Mietin vielä sitä pääkaupunkiseudun tapaamista. Tuntuis vaan, että olen ainoa mummo siellä, jos lähden, kun tuon gallupin perusteella porukat on niin freesejä vielä, itellä tulee 42 toukokuussa täyteen ja ukkeli on jo 43.

kriisi + typsy 35+6
 
weiss
Huomenta!!

Täällä vieläkin! Kyllä oli aikamoinen yö, 4 asti supisteli aika kipiästikin ja otti jo kovaa selästä, että mieskin sai hieroa, mutta sitten tuli uni.. :kieh: Muutaman kerran heräsin vielä kipeisiin supistuksiin ja järkyttävään pissi hätään, mutta ei siis lähtöä tullut, ei.
Nyt oli jo pakko nousta sängystä, vaikka olisin saannu levätä ihan rauhassa. Menkkajomotukset on vieläkin aivan inhan kovat. Tänään täytyy koittaa touhuilla ja lähtiä kaupoille taapertamaan, jotta jos ensi yönä.. :p Mie meen tayssiin synnyttämään, joku sitä tais kysellä..

tmvk: Saa nähä, kyllä se kuitenkin taiat sie olla joka seuraavaksi lähtee.. mie ainakin puhkun supparituulia sinne!!! :whistle:
POIKAAAA!!!!

Nyt aamupalaa ja touhuilemaan..

weiss ja pikkuinen 38+3 :heart:
 
Huomenta!

Onnea vauvansa saaneille Lirolle ja Laurenzialle! Älyttömän suloisilta näyttävät :heart: :heart: Vielä kun saisi sen tuoksun tuohon kuvaan :)

kriisi: Mukaan vaan, me ei olla ikärasisteja :) Sun sydän käy rippikoulua, se riittää :)

Vappu meni ihan vaan kotosalla ollessa ja munkkeja paistellessa. Muutama kiva suppari, mutta ei muuta. Autossa istuminen saa näköjään mun masun kivistelemään kovana. Varsinkin kun ajelee mukulakivillä, niin se on huisia :) Minkähänlaiset vibat Linnanmäen vauhtipelit saisi aikaan. Jos ottaisi vaikka koko viikon rannekkeen :LOL: Kyllä tässä alkaa jo toivomaan, että saisi vauvan syliin. Samoin mies-raukka. Kyselee koko ajan kun vähän irvistää, et joko mennään :) Voi toinen kun on niin innoissaan :p
 
Ihania vauvakuvia! :heart:

Täällä ei vain supistele. Tätä menoa ollaan pallona vielä elokuussakin. Eilen tein rankkoja puutarhahommia, lapioin, istuttelin puskia ym. ja sitten vielä saunoin päälle. Muuta ei tullut tulokseksi ku syvä uni. Päivällä supisti sillon tällön, mutta niin kevyesti, ettei sitä kyllä kivuksi voi sanoa. Limaa ei tule, ei mitään.

Joo, mustakin ois kiva jatkaa keskusteluja vauvojen synnyttyäkin. Voitais pistää tosiaan se (Katrinaisenko muutama viikko sitten ehdottama?) kuntoklubi pystyyn, ni sais hiukan puhtia synnytyskilojen kanssa. Ja muutenkin ois kiva jutella vauvoista. Mä en voi kuvitella lähteväni mihinkään äiti-vauva-kahvittelukerhoon, tällanen virtuaaliseurustelu sopii paremmin.
 
Täällä kans jatkuu nua supistukset! Mutta aina jotenki sitä nukahtaa uudestaan jossain vaiheess! :| Tuntuu välillä ihan selässä asti! HALUAN SÄÄNNÖLLISIÄ JA KIPEITÄ SUPISTUKSIA LISÄÄ :LOL: tämä nainen lähtee nyt kaupunkia kohden vähän ostoksille jos sieltä niitä saisi! Tulen myöhemmin kommentoimaan lisää :p
 
Kirsikkatomaatti: Mä tosiaan kävin nyyttini hakemassa Taysista :) Ja tässä aiemmin jo kyselinkin että miltä kuulostas jos me tampereen seutulaisetkin treffatas joissain vaiheessa. Mulla on vähän sama tilanne kuin sulla, vastikää tänne suunalle muuttanut ja uudet tuttavuudet olisi aina poikaa...ja jos ovat juuri vauvautuneet niin mikä parempi =)
 
liro sulla on ollut ihan samat kokemukset istukan synnyttamisesta. se oli mullakin pahin vaihe ja sektiolla peloteltiin jo. ja kaikki ne napanuoran vetamiset ja painelut. kipeeta teki, mutta olin jotenkin niin loppu ja hysteerinen, etta en tajunnut kuin naureskella istukka sektiolle. onneksi istukat tulivat itsestaan lopulta. Ja aivan ihana paketti sulla kuvassa. niin suloinen poju.
lakupiippu kannatan lampimasti kuntoklubia! =)
suppareista kylla ne oikeat tunnistaa. sattuvat meinaan kivasti ja kestavat aika pitkaan. hyva, etta henkea saa valissa vedettya. mutta en tahdo pelotella, minusta se on lopulta ihan siedettavaa kipua. pitaa vaan palkinnon mielessa. =)
tmvk nyt on kylla jo sun vuoro. hus hus laitokselle. :D
poika toivottavasti kaynnistys on toiminut ja ihailee sairaalassa nyyttiaan. :heart:

nyt syotolle. meidan taytyy vieda neiti naytille polille verikokeeseen. tarkistetaan, etta bilit tasaantuneet nyt.
kuinka kauan syntyman jalkeen kuuluu vuotaa verta? onko normaalia, etta koko alapaata kirvelee aina silloin talloin? pelottaa vaan, etta saan jonkun tulehduksen hyvasta pesusta huolimatta. noista tikeistakaan ei aina tieda. :/
 
Huomenta!

Ihanaa sain yön nukuttua täydellisesti -kyllä se välillä todella rassaa kun wc:ssä juoksee tunnin välein ihan vaan siks et herää ja on mukamas pissahätä. :( Mut eipä voi mitään, joskus olen illal sit niin väsy et nukun 2h ja ei se uni sit yöks riitä.

katrinainen en nyt muista kuinka kauan, mutta kyllä niitä siteitä sai käyttää viellä kotonakin. Eihän sulla sitä mitenkään paljon tuu?Kannattaa kysyy kun meette näyttää neitii lääkäriin.Jälkitarkastukseen mennessä kaiken pitäs olla ok. Kirvely sitäkin oli aluksi -joutuu se alapää niin kovaan rääkkiin. Eteenkin pissaaminen sattui alussa. Tikit alkaa varmaan kutisemaan jossain kohtaa kun parantuva. Alapäätä vois kans rasvata bebanthen rasvalla tai muulla mitä saa apteekista -vois rauhoittaa kirvelyä. Mut vesi vanhin voitehista ja varmasti paras.

Aikast monella näyttää tiulevan viikot kohta täyteen,
TSEMPPIÄ vauvan hakumatkalle! :wave:

M ja maha-asukas 36 tasan
(paikat tiukasti kiinni, ei mitään tuntemuksia -pientä viiltelyä lukuunottamatta)
 
Tulinpa toivottamaan hyvät huomenet,täällä täsmälleen sama meininki kuin tähänasti.... Voisin ottaa käyttöön lempinimen lima-repa :LOL:

Ihana ilma taas tulollaan,mies kotona,joten eiköhän tässä jotain puhdetta kekata =)

Repa ja kutvonen rv 38+3
 
Neuvolaterkkuja:

Pisu puhdas
painoa 1400g/vk :eek: OHO!!!
verenpaine 110/79
turvotusta riittää

Nyt oli oman terkan sijainen. Vitsi miten ihana täti. Semmoinen kokenut ja sydämmellinen. Sanoi, että masu näyttää jo ihan valmiilta. Kysyin et mitä se tarkoittaa, niin täti sanoi et sen vaan on oppinut huomaamaan aikojen saatossa. Toivottavasti pitää paikkaansa, mitään tuntemuksia ei juurikaan ole... Oikeastaan paras olo piiitkästä aikaa :eek:

Mun mielestä voitaisiin myös olla tällä samalla palstalla vauvalliset ja mahalliset. Siirryttäisiin sitten yhdessä tuumin uudelle palstalle vähän myöhemmin. Ja kuntokuuri olisi poikaa, on nimittäin noita kiloja karistetavana :whistle:

Täällä näyttäisi olevan hieman mykerö keli, mutta lupasi onneksi iltapäivälle parempaa. Mä tyrkytin itseni miehen mukaan remonttiostoksille. Huomasin tuossa neuvolareissulla, että vappubileet näkyy vielä katukuvassa. Ovenpielessä haisee yrjö ja roskaa on teillä hurumycket. Semmoista se on täällä kaapungissa :)

Päikkäri 39+5
 
Huomenia!

Tanne ei mitaan uutta juuri, paitsi toita enaa tasan viikko jaljella ja sitten saa keskittya omaan napaan...jee! Vahan stressia naista talokaupoista, toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin ja paastaan kesakuussa muuttamaan nytteinemme kaikkinemme.

Vointi on aika hyva, vasynyt tietty.Vessassa taytyy ravata joka yo...joskus siina neljan aikaan alkaa jokaoinen rutiini: vessaan, vesipullolle ja narastyslaaketta lusikallinen. Ja sitten takaisin nukkumaan. Varsinaisia suppareita ei ole nyt enaa ollut, menkkajomotusta vaan.

Esikoisen hoidosta synnytyksen aikana: meilla kummallakaan ei perhetta taalla, joten meilla on pino ystavia puhelimen paassa, seka meidan vakituinen lastenhoitaja; paivakotia myos varoitettu. Kuka esikoista nyt sitten hoitaa, riippuu ihan synnytyksen ajankohdasta.

Katrinainen, minulle sanottiin sairaalassa ekan syntyman jalkeen, etta laventelikylpy (siis oikein laventelioljysta) rauhoittaa ja estaa tulehduksia, ja kylvin lavantelissa ekat 10 paivaa. Mielestani auttoi. Suosittelivat myos homeopaattisia tabletteja, joita myos soin, mutta valitettavasti en muista tarkkaan mika rohto, tais olla arnica.

Onnea paljon vauvansa saaneille, ja ainakin Katrinaisen ja Liron sopot nyytit olen bongannut :heart: :heart: !

RR 38+1
 
Jenni:Juu tehdään vaan treffejä! Mä odottelen tätä pienokaista antaumuksella 20 kilon lisäpainoilla varustettuna - ja tietty synnytys jännittää, kun tässä on ollut hieman kyseenalaista miten tän voi synnyttää viistotilan takia, mutta onneksi on nyt viime päivät ollut oikein päin - ainakin tilapäisesti. Sain sitten viimeksi taysin äitipolilla että tämä vauva on
ihastuttava prinsessa ruusunen - Meidän Maija :heart: ruudulla loisti valloittavat läskiposket!

Meillä on aika hauska tilanne kun miehen kamut soittelee miehelle - joko joko - lienee varpajaisia odottavat innokkaasti... Mä saan onneksi olla ihan rauhassa,mitä nyt anoppi soittelee, mutta ystävät ja omat vanhemmat ovat ihastuttavan kärsivällisiä tän odotuksen kanssa. Onko teidän kumppanit pitäneet railakkaita varpajaisia - kertokaahan kokemuksia... mä luulen että meillä on ihan olutta ja saunomista ja thats it, mutta onhan mun Rakas aika suloinen tän touhun kanssa - Maija on hänen ensimmäinen ja varmaan myös viimeinen, ainakin jos minulta kysytään =)
 
huomenta päivää!!! Täällä on niin hieno keli, että täytyy varmaan lähteä kaupungille suppareita metsästämään... Mä niiin toivoisin että lähtö jo tulis. En malta odotella että saadaan nyytti kotiin.

(.) menkkakipuja riittää vaikka muille jakaa. toivottavasti tekevät tehtävänsä.. jotenkin tossa seksin aikana tuntus että paikat ois jotenkin löysemmät, mutta voiko sitä itte huomata???? siis että paikat alkaa aukeen ja pehmenemään?? vai kuvittelenkohan vaan??? vauva on aikas rauhallinen. taitaa toisella olla kasvupyrähdykset meneillään tai jotain. no keskiviikkona kaikki oli hyvin, joten enköhän vaan oo ihan rauhallisin mielin täällä.

mulla ei ainakaan mitään limatulppaa oo näkynyt... mutsi povas että vuorokauden kuluttua limatulpasta tulee viimeistään lähtö.. mutta eikös carmenilla menny tulppa jo varmaan viikko sitten??? Missäs carmen muuten on? tuliko jo lähtö??? Myös pojan kuulumisia odottelen edelleen..

ootteko muuten huomanneet/kuulleet vaikutaako oman äidin synnytysviikot lapsen syntymiseen.. oma äitini povasi vauvaa syntyväksi viikolle 38 + koska on itsekin sillon meidät saanut.. mahtaiskohan vaan kuitenkin olla innostuneen tulevan mummon höpinöitä :) mun tuurilla ollaan täällä kuitenkin vielä kesäkuun alussa.. ellen sitten ens viikolla saa käynnistyaikaa, mitä kyllä jo toivon..

mutta hauskaa perjantaita

birdie + ahmatti 37+2


ps: oisko Jyväskylän alueella mammatreffeille lähtijöitä? Summer81????
 
Toukokuu vihdoinkin!!
Onnittelut katrinaiselle tyttövauvasta ja Lirolle sekä Laurenzialle poikavauvoista :heart:

Mä vaan odottelen päivä kerrallaan LA:ta ja toivon että yli menisi. Tiedän, että olen seko B) Toiset haluaa jo synnyttämään ja mä toivon "lisäpäiviä". Tosin ihan siitä syystä, että miehellä on reissuhommia koko tämä kuukausi vielä. Ja mun aiempien synnytysten kestot olleet niin lyhyitä, ettei mies ehtisi töistään edes kotiin, jos Käpy syntyy yhtä nopeasti kuin sisaruksensa.
Olo on väliin niin mahtava, että voisin tehdä vaikka mitä. Toisina päivinä häärään ja huhkin lähes tauotta ja sitten toisinaan tulee totaaliväsymys, ettei meinaa sängystä päästä ylös. Yöunet melko pätkittäisiä, vessassa ja juomassa käyntiä ja välillä pitää napata närästyslääkettä.
Paino nousee jatkuvasti :kieh: , Hb pysynyt tosi hyvänä ja vähän noussutkin, verenpaineet ok.
Keskiviikkona kävin neuvolassa ja th-sijainen kysyi, että meinaanko vielä ensi viikolla tulla :eek: Olin hieman monttu auki, että tarkoitus ainakin on tulla. Vauva oli kyl laskeentunut alaspäin ja sf-mitta pienempi kuin edellisellä kerralla.
Nyt on alkanut kauhea valkovuoto :x mutta limaa ei vielä näkynyt.
Jaksamisia kaikille "mahakkaille" :hug: ja ihanaa vauva-arkea nyyttien kanssa jo eläville!!


"mttk" ja Käpy 38+4 :heart:
 
Pojan kuulumisia ootellaan :)!

Neuvolassa tuli aamulla käytyä:
- hb 130
- pisu puhdas
- turvotus -
- paino -200g/vko (koko aikana paino noussu n.8kg)
- sf 33cm
- verenpaine 118/84 (neuvolassa huitelee aina korkeammalla kuin kotona :/ )
- vauvan syke 130-140
- liikkeet ++ ja rt (pää ei ollut vieläkä kiinnittynyt, täti tarkisti sen vielä ultrallakin)

Vointi kaikin puolin hyvä, sais kyllä niitä suppareita tulla täälläkin enemmän. Välillä kiristää ihan mielettömästi, mutta en tiedä saako ne mitään aikaan. Maanantaina olis taas polikäynti.

Mukavaa viikonloppua möhiksille ja jo vauvautuneille =) !

marimint ja pikkuinen 38+6
 
Päevöö mahalliset ja jo-irto-mahalliset :heart: :LOL:

Onneksoi on taas vappu ohi, yksi tyhmistä "pakko-hauskoista" takana! ketuttaa vieläkin nuo kavereiden avautumiset, mutta olkoot, turha tulla kitisemään mulel enää mies ongelmiaan ja muita "sinkkuuden ihanuuksia", minä kun olen nyt mammautunut, eikä elämääni mahdu enää muuta, kuin vauvan osotus, synnytys ja mädäntyminen ja haiseminen kotona :LOL:
Oikeasti,e n aio moisia katsella, jos ei osaa olla iloinen toisen puolesta edes kertaa 9:ssä kuukaudessa ja kysyä, haluaisinko kenties kuitenkin mukaan, ni v*ttu olkoot! Tulee huomaamana joskus tulevaisuudessa, mitä meni tekemään...

Omaa napaan vaan kuuluu tylsää menkka jomotusta, sukkapuikeloita jumalattomasti ja liitoskipuja, ihan tuli mieleen ne e-pillereiden aikaiset kuukautiskivut!!! Hyi olkoot, että onkin inhoittavaa!! :eek: Toivottavasti jomotukset tekevät jotain "hyvää", miestä pelottelinkin, jo että kun palaa hkin reissultaan, mä olen jo lähtökuopissa ja puhisen supistellen eteisessä :LOL:

Yöt menee pyöriessä ja hääreissä, semmoista puoliunta kaikki yöt. Eipä se juurikaan haittaa, kun päivä unille pääsee, jos tahtoo.

Voi POIKAAAAA !!!! MISSOOOOOT??!!!! Miksei oo kuulunut vielä mitään uutisia?? :p
Samat Carmenille

Mitäs sitä mahtaisi keksiä tänään... Ukkeli otti ja lähti kaverilleen helsinkiin, tulee vasta joskus illalla... Pitäisiköhän sitä olla oikein ahkera ja imuroida+pestä lattiat?! Äh... Tai jos sitä lähtis näyttämään hullulta, opettaisin koiria kulkemaan nätisti vaunuen vierellä..Ottaisin vielä kissankin mukaan kököttämään kärryihin :LOL: Pitäisi kyllä mennä ulos treenaamaan koirien kanssa tuota nätisti kulkemista, ei tarvitsisi sittenb vauvan kanssa pähkäillä, miten saa koirat kulkemaan niin, etten oo kärryillä jatkuvasti koirien kintuilla :whistle:

Siinä vasta puuhaa...
 
Täällä kans yksi Taysilainen.. laskettu aika etusivun listasta poiketen on 28.5, eli ihan viimoisia lienen.....

Minulla alkanut hieman kutkattamaan jalkapohjia.. tietääkö joku mitä hepatoosi voi tehdä, kun haitallistahan se sikiölle on..
 
Heipsan taas!

Mymmelis, ite oon kokenut parhaimmaksi keinoksi sen, että koirat kulkee AINA vaunujen vasemmalla puolella. Sillon ne pääsee nuuhkimaan tien penkoille, eivätkä alituiseen ole vaihtamassa puolta. Niillä on selvät sävelet, että vasen puoli, vain ja ainoastaan. Näppärää. Ei ole tarvinnut nyt sitten jännittää, että juoksivat hihnoineen pojan pään / kaulan ympäri, kun poika istuu rattaissa. Siellä ne köpöttelee, ei nyt aina niin kauniisti, mutta kuitenkin.

Oma vointi aika ok, vappu aaton supisteli lupaavastikin, mut pöh. Tässä sitä kirjotellaan, eikä tuon jälkeen oo mitään ollu. Mitä nyt niitä jomotuksia sun muita, mut niitä ei lasketa...

Pika kirjottelu vaan, pitää lähteä ottamaan tuon ainokaisen kanssa päikkärit. Että jaksaa sitten taas ensi yönä valvoa ja kuunnella lonkkien kipuja - huoh.

Hyvää vointia teille, toivottavasti pojalla kaikki asiat hyvin.

sinuhe ja ukkeli 36 + 4
 
katrinainen Jälkivuoto kestää useimmiten 4-6 viikkoa, että tätä rättirallia kestää ja kestää vaan. :kieh:
Esikosta kirveli ja tuntui inhottavalta useemman viikon synnytyksen jälkeen ja oli alapää aika hellänä. Mutta nyt ei ole mitään kirvelyä tai muutakaan ollut...johtuukohan sitten siitä kun ei tullut tikkejä eikä minkäänmoisia nirhaumia.

Kunhan nyt saadaan vielä jokunen vauva mukaan niin avattaisiinko uusi pino tuonne vauvat 0-12kk osioon ja jatkettaisiin juttuja siellä? =)

Taitaa pojalla olla pieni käärö siellä ihasteltavana ettei kerkeä kuulumisia ilmottelemaan. :heart: Itsellä päivät tuon nyytin kanssa menee niin vauhdilla että kerkeää koneella vaan pikakäyntejä tekemään jos niitäkään.

Liro ja pojunen 7vrk
 

Yhteistyössä