maikki: Onnea! :flower: Kiitti vinkistä suoristimesta. Itsellä, kun on nämä pidennykset, ni oon miettinyt suoristimen hankkimista.
Voimia kaikille, joilla lapset sairastelee tai on itsekin kipeänä :hug: .
Milka ei oo ku pari pientä flunssaa vain sairastellut.
Perjantaina me jo kuitenkin kierreltii täällä kaikki kaupat ja nyt on vaatteita osteltu. Klo 12 aikoihin lähdettiin ja 19.30 oltii kotio. Ja välillä haettiin tytöt päiväkodista & vietii kotio, että siskoni hoiti niitä sen aikaa, että saatiin ihan rauhassa kierrellä kauppoja.
Eniten ostettiin ukolle vaatetta, mutta jokaiselle jotakin.
Milkalle ulos mie puen kevyt vanupuku (mikä on ollut aikoinaan minun äitiyspakkauksessa :heart: ), villasukat, lapaset, kypärämyssy & hattu. Hyvin on tarennut.
Mulla on sellainen vauvakuume, että se ei taida lähteä millään muulla pois, kuin tulemalla raskaaksi
. Mutta ei kuitenkaan vielä ihan. Haluan, että paino tippuisi edes 60 kg, siihen olis se 6 kg.
Maanantaina aloitan MethoDraine Detox -puhdistuskuurin, jonka jälkeen sitten Slim-kuuri. Jos edes saisin kehoni puhdistettua
.
Eilen oltiin mökillä. Oli mukavaa pitkästä aikaa vain olla. Saunottiin, join pari olutta & pari siideriä ja kotona viel yksi siideri, mutta ei tuntunut missään.
Tänään on kyllä aivan mahtava ilma, mutta menee pyykkiä pesten. Huomenna ajattelin myös aloittaa kevätsiivouksen.. Jos vain saan otettua itseäni niskasta kiinni. Lähteä pienemmästä eteisestä liikenteeseen.
Tänään on myös pikkuveljeni kevätjuhla "kevätsoittajaiset". Pitää lähteä kuuntelemaan, miten on poika oppinut soittamaan kitaraa
.
Miekii voisin lähtee teidän mukaan kalalle
. Oon tällä viikolla muutaman kerran käynyt pilkillä, mutta huonolla menestyksellä: Ei kalan kalaa, mutta ihanan auringonpaiste. Kun olis omat kamppeet, ni joka päivä kai olisin jäällä. Pilkkiminen on ihanaa!
Tällä hetkellä ukossa ei ärsytä mikään, mutta, kun on sellainen päivä, että ärsyttää.. Silloin on oksat poissa :kieh: .
Anzkuli: Lähiverkko on kyl hyvä juttu
. Ei mee läppärillä turhaa tilaa, jos pitäis valokuvat yms siirtää myös kannettavalle. Oma ukkonikin tykkää väsätä tuolle omalle pöytäkoneelle, vaikka mitä. Jos molemmilla ei olisi omaa konetta, ni siitä ei meillä tulisi yhtään mitään
Mutta nyt laittaa pyykit narulle! :wave: