11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

Illan oma aika taas alkanut.
Meillä ei tosiaan Eetu ole sairastanu vielä mitään.Hirvittää et kuinka paniikissa sitä sitten on ku joku tauti tulee! Että voimia vaan kaikille joiden lapset on kipeinä! Niin piti kommentoida nuita juttuja mistä ollut puhetta....
Eli nukkumisesta; meillä nukkunu alusta asti omassa huoneessa omassa sängyssä. Semmonen iltarutiini meillä et salareiden jälkeen lähen vaihtamaan vaipan ja yöpuvun ja sitten meen Eetun huoneeseen (pimeään) ja nojatuolissa syötän 200ml. Kyllähän tuo välillä on niin turhauttavaa ku yks nukkuu melkein koko sen ajan mitä sen syömiseen menee! Jotain puoli tuntia mä joka ilta siellä istun ku isi ei muka kelpaa.
Ja liikkumisesta; meillä pyörähti ekan kerran mahalleen ennen kahta kuukautta. Sen jälkeen ollu hiljasta...Tai siis pyörii kyllä päivittäin (vähän liikaakin) mut ei vielä oo hoksannu miten siitä eteenpäin.
Syömisestä: Alotin soseet kolmen kuun alussa. Maisteltu perunaa, porkkanaa, parsa- ja kukkakaalia ja kasvismössöä sekä maissia. ja tietenkin nämä jälkkärit eli luumu, marjoja ja hedelmiä. Hyvinhän tuo syö mut viime aikoina se on tajunnu sen jälkkärijutun ni ei meinaa se pääruoka muka niin maistua. Mut annahan ku jotain makeaa tulee niin kyllä kelpaa!
Joo...meillä mies ollu tosi heikossa hapessa koko päivän/ illan. Toivottavasti ois jo huomenna parempi. Meilläkin tapana viikonloppuna aina tehä pitsaa, lämpimiä voileipiä, salaatteja yms.
Helmi vissiin oli lähössä huomenna viihteelle...Voi että ku pääsis jo itekki!!!Kertaakaan ei olla vielä käyty Eetun syntymän jälkeen. Mut johtuu osittain siitä ku meillä ei oo oikein lapsenvahteja täällä oulussa. Suunnilleen kaikki sukulaiset ja tutut/kaverit kuusamossa. Jospa sitä nyt pääsiäisenä lähtis...vaikka ennen raskautta käytiin kyllä tämänkin ajan edestä. Ois vaan niin ihanaa ku sais pitkästä aikaa pukeutua " bilevaatteisiin".
Joo pitää lähtee kattomaan onko mies vielä hengissä ku ei olohuoneesta kuulu mitään :LOL:
ÖITÄ!

Huomenta!

HM:lle ja muille kellä sairastetaan, :hug: ja voimia, pikaista parenemista!
Nyt täytyy kyllä koputtaa puuta, meillä pikkumies ollut vielä täysin terve tähän saakka. Ja Sanse kuulostaa olevan yhtä terve kuin minäkin, kun ei pahemmin taudit tartu! Meillä myös isot lapset ja mies käy taudit läpi, mutta minuun ei tartu ikinä, joskus leiviä oireita saattaa jostain pöpöstä tulla. :D

Maikille myöhästyneet synttärionnittelut! :flower:

Pukemisesta oli juttua, mä puen vauvalle bodyn ja housujen päälle kevyen vanupuvun, villasukat, tumput ja kypärälakin. Päähän en muuta laita puvun hupun lisäksi, suojaa ja lämmittää hyvin, ei jää silleen löysäksi. Vaunuissa on vielä lämpöpussi, oon ottanut siitä vahvikkeet pois(toimi aiemmin kantokoppana) Näillä tarkenee hyvin, jos on kylmempi (nollan kiepeillä) niin sitten vauva vielä makuupussiin.

Oi ihanuus mikä keli eilen! Yli kymmenen astetta lämmintä, poikakin sai vaunukyytiä kymmenen kilsaa ja ihastella kevään tuloa vaunuista uusien aurinkolasien takaa :heart: Suurimman osan ajasta nukkui mutta alkuun oli hereillä jolloin nostin selkäojan puoli-istuvaan asentoon. Minä hullu kävin vielä juoksemassa illemmalla kun ei malttanut olla sisällä.

Täällä on vaavi nukkunut nyt kaksi yötä peräkkäin heräämättä ollenkaan! Unille on alkanut klo 21 ja seuraavan ilmoituksen itsestään on tehnyt 7.15 molempina aamuina. Tästäkö ne kokonaiset yöt sitten alkaa, hope so :D

Ja vielä piti Luminkaa kiittämän näistä uusista pinoista :flower:

Täytynee alkaa aamutoimiin, poju on vasta kuivan vaipan ja tissiä saanu, kiltisti vieressä odottaa että saakohan sitä mitään muuta koko päivänä :ashamed:

huomenta!
huomasin että meillä aika nopeeta kasvanut nuo kiinteiden määrät, ja pojalla tuntuu olevan valtava nälkä, tai sitten tullut vanhempiinsa, että ruoka vaan maittaan! :D
aamulla tissiä sängyssä ja kaurapuuroa n.½dl + päärynää, luumua tai vadelmaa ½prk
aamupäivällä tissiä
lounasaikaan bataattia & parsakaalia/kesäkurpitsaa/perunaa n.½-1dl ja tissiä
päivällä sitten tissiä vaihtelevalla menestyksellä...
illalla sama satsi puuroa kuin aamulla, ja tissiä ja joskus vielä pullosta tuttelia 100-150ml

musta tuntuu kanssa suurilta jo nää määrät! :eek: Viikko sitten mentiin vielä muutamilla lusikallisilla....mutta kai tuo kaiken sen määrän tarvii kerran syö. :D
tosin raaka-aineiden määrä vielä melko suppea, mietin ens viikolla aloittaa mannapuurolla tai riisihiutaleilla...kasviksiin maissin tai kukkakaalin. Lihan kanssa oottelen vielä..

Täällä on talo ihan hiljainen. Esikoinen ja mies vetelevät vielä sikeitä, me herättiin pienemmän kanssa 7 aikaan ja nyt tuo jo nukahti tuohon sohvalle. Mulla leipätaikina kohoomassa (saa anoppi maistaa mun tekemään leipää) ja kahvia nautiskelen. Ei jouda meneen ite nukkuun, vaikka illlalla sitten jaksais valvoo. Virpomisoksatkin pitää koristella vielä tänään ja käydään kaupoilla.
Ja pientä siistimistä tietty...

Huomenta kaikille!

Sairastaminen on kyllä niin kurjaa....Ihme että ollaan säästytty taudeilta tänä talvena, isosiskokaan ei ole kuljettanut päiväkodista pöpöjä. Itse olen todella harvoin kipeä (kop kop), meillä mies taitaa sairastaa eniten. Toivotaan, että kaikki paranisi nopeasti.
Mä odotan jo malttamattomana, että pääsisi aloittamaan kiinteitä. Ajattelin kyllä aiemmin että mentäisiin imetyksellä mahdollisimman pitkään. Oma maito ei ole kuitenkaan riittänyt pariin kuukauteen, niin antaisin ehkä mieluummin kiinteitä kuin lisäisin korvikkeen määrää. Pitää katsoa mitä neuvola sanoo ensi viikolla.
Pukeminen on kyllä välillä hankalaa. Otin eilen kovikkeet pois kantopussista, että saa selkänojan vähän koholle, jos poika hermostuu vaunuissa. Päällä on ollut plussakeleillä sisävaatteet, villasukat ja lapaset, kypärämyssy, hattu ja ohut haalari. Joskus laitan vielä villapeiton lämpöpussiin. On aika sopiva vaatetus. Oon myös käyttänyt äitiyspakkauksen paksumpaa haalaria, mutta poika tuntuu olevan aikamoinen hikipelle.
Ihanaa, tänään lähden ensimmäistä kertaa "ulos" pojan syntymän jälkeen. Käyn iltäpäivällä teatterissa, en raaski lähteä sen jälkeen syömään, menen eri reissulla. Pitää katsoa miten päivä sujuu isin kanssa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Huomenta

Leevi nukkui koko yön heräämättä. Aamulla sit kuuden maissa mies housi hänen kanssaan ylös kun sängystä alkoi iloinen jokeltelu kuulua. Oisko lie puurolla iltapalalla osuutta asiaan, Leevi söi aikuisten annoksen kaurapuuroa ja joi vielä 200ml maitoa päälle.
Musta tuntuu että tuo lapsukainen syö ihan kamalasti ruokaa, Aamulla puuroa 1,5-2dl+hedelmä-/marjasosetta, lounalla lihasosepurkin ja hedelmäsosepurkin, välipalaksi 200ml maitoa, päivälliseksi hedelmä- kasvis- tai marjasosetta tai jogurttia purkin ja sit iltapalaksi kunnon annoksen puuroa ja maitoa pullollinen.

Mä oon täällä ihan ärsyyntynyt, mies lähti pilkkikisoihin ja mä olen taas täällä lapsukaisten kanssa yksin kotona, mä alan olla aika kypsä tohon ukkoon. Eniten mua ärsyttää että se sanoi eilen että lähtee klo:10 tänään mutta lähtikin jo ennen ysiä, mä kun olin suunnitellut että kerkiäisin ennen hhänen lähtöään käydä kaupassa ilman muksuja , no nyt on sit noi raahattava mukaan. Nää saattaa kuulostaa pienille asioille mutta nyt vaan taas ärsyttää koko ukko.

Huomenta!
Täällä aloitellaan kohta tapetointihommia :D

Yö meni kuitenkin ihan hyvin, räkäinen tyttö kyllä oli ja pari kertaa tiputin vettä nenään ja yritin niistäjällä räkää ottaa pois. Itse taisin olla niin väsynyt edellisen yön takia etten ihan pikku ähinöihin herännytkään. Mies vastaavasti nukkui huonosti, yöviikon jälkeen eka yö "kotona" on sillä pyörimistä. Joten päikkäreille meni kun tuli kotiin esikoisen viennistä mummolaan :) Pienin nukkuu ulkona. Olen ennättänyt pestä pyykkiä, keitellyt soseita sekä nyt pitäis rueta tyhjentää olkkaria vähän tuosta seinän edestä :D

Palailen illalla jollei tässä sopivaa saumaa tule...

voi p***le!!!! leivät sitten paloi...sen siitä saa kun tekee liian montaa hommaa yhtäaikaa, uppouduin niin noiden oksien koristeluun.. :whistle:
Ei muutakun uutta TAIKINAA tekeen, taas parin tunnin homma ennekuin saa suuhunsa. :kieh:

keiju, miehet on välillä niin :headwall: Tiedän tunteen!!! Meillä mies kun käy pilkillä, kalassa tms. niin aina koko päivä siinbä vierähtää....ja eniten juuri ärsyttää se että ei pääse ite missään välissä yksin asioille tai mitään! Pojat kun muutenkin arjessa mun kanssa 24/7...

voi harmi HM :( kysyin siksi kun me ei otettu sitä, et jos se rokotuksesta huolimatta tullu teil mut ei sit sitä ollu. Ei meille sen kummemmi sitä tarjottukkaa kyl. Ärsyttää että tänä vuonna se kaiketi on ilmanen :S Jaksui ja paranemisia teille =)

Mies on aina niiiiiin reppana kun kipeä.. niin sairas niin sairas.. :D mut ei niin sairas etteikö pelata jaksas tietokoneella :D Ihmeen usein ollu nyt kipeenä, nyt kyllä "terve".. :D

Kyllä se kiros kun sille iski paskatauti ja juos vessassa jatkuvasti ja saikella oli parisen päivääki, peräsuoli hellänä :D Mulla oli yhtenä yönä huono olo, ja parina päivänä satunnaisesti, ei ollu vatta löysällä eikä oksua tullu. Että niin pahasti se mulle tarttu :D

:kieh: :kieh: :kieh: :'(
te ette usko, mutta oon nyt leiponut aamusta 7.30 saakka, niitä LEIPIÄ!!! ja juuri otin toisen satsin pois uunista, niin sinne taikinaan "lipsahti" hieman liikaa sokeria (yleensä laitan siirappia tilkan, niin mikä nyt muhun menikin ja ripautin sokeria..) ja SE ON ÄKLÖIMELÄÄ!!!
miksi piti alkaa leipoon? koska aattelin anoppia :LOL: :LOL:
ei näitä leipiä voi tarjota, ja enää en leivo; uunikin ollut kuumana liian monta tuntia...perskule!

Päiviä vaan täältäkin!

Mä sain tänään nukkua aamulla pitkään, ihme kyllä mies nousi pojun kanssa aiemmin ja antoi mun jäädä vielä hetkeksi nukkumaan. Yö meni taas saman kaavan mukaan, nukkumaan kasin aikaan, ja illalla pari tutin laittoo. Sitten nukkuu hyvin, kunnes joka yö melkeimpä tasan klo 5.00 herää. Kuudelta annoin sitten maitoa kun siinä vielä torkkui, ja otettiin meidän väliin nukkumaan. Kauhea pyöriminen, mutta sitten vielä simahti ja heräili 8.30. Mä kun olen päättänyt, ettei meillä aamut ala vielä klo 6.00 :eek:

Kävin tuossa pikaisesti kaupassa, hakemassa tarjottavaa kun tulee mun vanhemmat ja anoppi nyt iltapäivästä meille. Pitäisi käydä hääsuunnitelmia läpi, meillä on häät tulossa elokuussa. En jaksanut alkaa mitään leipomaan, joten hain sitten vaan valmista kaupasta...

Keiju ja Helmi mä niiiiin tiedän ton tunteen kun menee hermot mieheen!!! Meillä kanssa mies on ihan intohimoinen kalastaja, ja taas olis huomenna menossa pilkille. Ja siellähän tosiaan menee sit koko päivä...

Mutta nyt pikkumies kaipailee sapuskaa, joten palailen taas myöhemmin :wave:

Helmi: ne on vielä jotkut työpaikan jutut jotka jatkuu sit yömyöhiin. Toi käy pilkillä vaik se on allerginen kalalle :headwall:
No lupas se että siivoo koko kämpän aamulla, heheh hyvä varmaan rapuloissaan tehdä viikkosiivous.
Yritähän nyt saada se leipä onnistuu... =)

kylläpäs mä nyt kerkeen koneelle, kun poitsu nukkunut verannalla jo 2tuntia!

Mainanna, meilläkin mies meinaa huomenna kalaan!! Ja se vaan taas lupas kun kaveri soitti...huutelin sitten taustalta että muistaahan että oon esikoisen kanssa virpomassa! Ja siihen rumbaan ei aio vauvaa ottaa mukaan. Niin se vaan että joo-joo ja ihan varmana kaasuttaa kalaan samantein kun on ajokunnossa huomenna :LOL:
Niin ja ihmetteli että miksi en ota molempia poikia virpoon, että kai nyt pieninkin pitää noidaksi pukea...juu ja oikeen mukavaa kun suurinosa isomummoista asuu kerrostalossa, niin kiva rampata siinä.

tässä kuva parinvuodentakaisesta pääsiäisnoidasta:
"VIRVON..VARVON..."

KEIJU, toi on niin huippuu...ukonkin puolet kalakamuista ei syö kalaa! :LOL: :LOL: se on se syy vaan että pääsee kotoo pois, sanon minä! Ja hermot kuulemma lepää...
pitäskö itekin alkaa kalastaan?

kuka lähtee ens syksynä mun mukaan "kalareissuun"? ;)

sanse, tervetuloa kerhoon; miehet on syvältä... :D

Mua alko niin naurattaan tuo keijun kalajuttu. :LOL: Mies menee kalalle vaik on allerginen :LOL: :LOL: Tiedän kyllä tunteen kun saa aina olla lasten kans keskenään... Tympii.

Mutta siis meilläkin on miehellä aina niitä omia menoja, ilmottaa aina edellisenä (tai samana) päivänä et huomenna meen sinne ja sinne... Jasit tuntuu et jos ite haluaisin mennä IHAN YKSIN (siis ilman vauvaakin) jossakin käymään niin siitä pitäis sitten sopia monta viikkoa etukäteen... :headwall: ja vaikka kuin oisin sopinut aikaisin niin silti tulee jotenki syyllinen olo...
Mutta jos vauvan otan mukaan niin ei mitään ongelmaa, mies on mielellään isompien kans. B)

Helmi tais jo luovuttaa leivä teon??? Kyllä se varmasti on syötävää kun kasaa kaikkea herkkua siihen leivän päälle. :hug: JA ILMOTTAUDUN SUN KALAREISSULLE MUKAAN!!! Montako viikkoa ollaan?? :LOL:

Pukemisjuttuun sen verran vielä kommentoin, et meillä on nukuttu toppapuvussa vaunukopassa, kun täällä pohjosessa on ollut aamuisin pakkasta ja päivälläkin ollaan oltu siinä nollassa.

minä ilmottaudun kanssa kalareissulle!

No nyt alkaa jo v*tutus olla tiessään, tehtiin esikoisen kanssa uunilohta ja perunamuussia :p
Illaksi ostettiin pringlesejä, vihanneksia ja dippiä. MOlemmat pojatkin on jo päikkäreillä.

Viiden aikaan mennään mun siskon 8vuotis syndeille, toivottavasti siellä ei oo hirvittävästi populaa. Toinen vierastaa ja toinen aloittaa esiintymisen niin onpas sit mukavaa siellä...joo no jospa lopettaisin tän pirujen seinille maalailun niin saattaisin selvitä reissusta poikien kanssa.

Täällä toivottavasti aletaan jo pikkuhiljaa paranemaan, mulla tosin on korva vielä tajuttoman kipeä. Mutta yö meni suht kivasti, Oskari tosin oksensi maitonsa ulos, mutta noin muuten... Babyhalerista tuntuu olevan vallankin illalla apua, hyvä niin.

Mieheen palaa hermot kans suht usein. Ei jaksa ymmärtää että ihminen jolla on 4 lasta niin istuu koneella lähes koko päivän, näkemättä ja kuulematta yhtään mitään. Eli yksin saan lähes kaikki tehdä, vähän niinkun yh- meiningillä. Kyllähän tuo vähän vilkuilee ipanoiden perään että saan esim suihkussa käydä, mutta silti. Kyllä mä olen sitä mieltä että kotityöt kuuluis kummallekin, ei vaan toiselle. Mä oon välillä vaan aika rikki... ei jaksais. Eli sympatiat kaikille muillekin joilla ukko korpee mieltä.

Sairaudesta huolimatta olin tosi reipas ja siivosin (imuroin ja pesin lattiat). Mulla oli hyvä apuri kun Kasperi pesi pöytiä ja pyyhki pölyjä. Sanoi vaan että "mä äiti voin sua auttaa kun sä joudut muuten tekeen kaikki yksin." Ihana pieni mies. Nyt oli hyvä siivota kun pikkukaksikko on nukkumassa ja mies ja Artturi on pelissä. Eipä kukaan narise korvan juuressa...

Illemmasta aion jättää ukkelin keskenään pikkuisten kanssa, menen isojen poikien kanssa alakertaan synttärikutsuille. Herkkuja luvassa, jee! Harvoin mun tekee mitään herkkuja mieli, mutta nyt tuntuu että vois syödä vaikka yhden kakun parilla haukulla! Himottaisi kaapissa makaavat suklaamunat, mutta ne on varattu huomisille virpojille. Nyt kontrollia itseesi, nainen! *läpsii itseään poskille* |O

Nyt taidan oikaista sohvalle tosiksi. Pikkumimmi kuuluu olevan jo hereillä, mutta niin kauan kun viihtyy itekseen niin saa olla nyt. Mukavat viikonloput ja paljon trulleja!

HM

olipas piristävä lukee muidenkin ukkopännityksestä!! :D
Kerroin miehellekin siitä kuin ne on niin outoja otuksia...ja että mitä ollaan tässä ajatuksia teidän kanssa vaihdettu. Katto mua vaan pitkään ja jatko teeveen toljottamista! :LOL: Lisäsin sitten vielä että kalareissuun tässä pitäis itekin lähtee, hän siihen "joo, se on tosi hyvä harrastus sullekin!" :D :D että silleen....

Niin ja mä oon nyt luovuttanut leipien kanssa, tälle päivälle riitti! Se on oikeesti hirmu pahaa ;oikeen tatinaa (ilmeisen raakaa) ja imelää...parempi syödä höysteet pelkästeen. :p
Mutta nyt touhuileen poikien kanssa ja ootteleen anoppia.

Nyt ois synttäreiltä palattu, oisin ottanu pikkusiskon yökylään mut ei lähteny.On niin isin ja äidin typy ettei mihinkään lähtis ilman niitä, välillä ovat helisemässä sen kanssa kun eivät suunnilleen kauppaankaan pääse ilman sitä.
Esikoinen kattoo leffaa ja herkuttelee ja Leevi leikkii lattialla niin päätin varastaa itselleni hetken koneella. Kunhan elokuva loppuu niin laitan pojat unille, esikoinenkin saa nukkua mun vieressä ja mies nukkukoon sohvalla.Mitään muuta en inhoo niin paljon ku sitä hakua mikä siitä lähtee aamulla(siis miehestä) kun on ollu ryypiskelemässä.

Helmille muuten mukavaa iltaa =)

Mä kanssa voisin lähteä "kalareissulle" =)

Täällä oli vähän hässäkkä päivä, kun oli populaa käymässä. Anoppi jäikin tänne yöksi, onneksi on siunaantunut mukava tapaus anopiksi. Herkuteltiin pizzoilla, kun ei jaksanut mitään sapuskaa alkaa tekemään, haettiin paikallisesta.

Pikkumieskin oli innoissaan, kun oli monta syliä kierrettävänä =) Nyt on jo pari tuntia nukkunut, toivottavasti nukkuisi taas hyvin yön että saa itsekin nukuttua. Katson vielä hetken telkkua ja sitten kyllä unet kutsuu. Huomenna tosiaan saa taas leikkiä yh-äitiä, kun mies lähtee pilkkimään...

HM: Meillä ukko istuu myös kaiken vapaa-ajan koneella pelaamassa jotain V*TUN WOWia!! Jos pyydän jotain niin tekee kyllä jos kuulee eikä unohda sekunnissa.. hoitaa lapsia kyllä (LUE: ISTUU KONEELLA ja seuraa sivusta,antaa ruokaa kun tarvii jne.) mutta palaa aina koneelle..

NYTKIN pelaa.. huoh.. ihana avioliitto!!! Me ollaa jo nyt ku kämppikset ja häät vasta heinäkuussa oli.. mites te viime vuoden puolella naimisiin menneet.. vieläkö suhde kukoistaa? :LOL:

Mulla on herkuton huhtikuu menossa... ihan masokistista touhuu tää.. pääsiäinen ja kaikkee.. anoppi toi tänää pullia ja kuolasin vieres ku toiset söi... kuola valuen ostin lapsille huomiseks ison kasan suklaita.. olen minkä sit tavan torvi ku tälläsee ryhdyn.. en kehtaa ekana luovuttaa ku porukalla tähä ryhdytty :D

Mieki haluun kalareissuille mukaan! Ja meillä kaikki tykkää syödäkki kalaa! :D

Kovasti myötätuntoa kaikille joita ukkokulta harmittaa! Miulla on tällä hetkellä semmonen (harvinainen ;) ) tilanne että ei ärsytä oikeestaan mikään silleen kunnolla (ainahan sitä jotain pientä ärsytystä on...). Mies on ollu melko aktiivinen ja iloinen!

Mutta ensin eiliseen: eilen oli hyvä ilta! Otettiin vähän viiniä (ja salmaria...) isännän kans. Salmari tosin oli virhe kun tänään on koskenu ihan kamalasti päähän... Valvottiinki melko pitkään. Mutta nyt miulla on ihan oma tietokone! :D Oon jo pitkään miettiny että ois kiva kun miulla ois oma tietokone, kun isäntä tykkää aina asennella kaikkee uutta ja järkkäillä (ja saada epätoimivaan kuntoon) konetta. Nyt hän osti superhalvan läppärin itelleen koneeks, mutta se ei ookka hänelle hyvä. Mutta miulle on ja sovittiin että ostan tän koneen häneltä. Nyt saa isäntä sit järkkäillä tuota pöytäkonetta ihan miten haluaa ja miulla on silti toimiva kone joka muistaa salasanat ja muutenki toimii niinkun mie haluun ja sisältää just ne ohjelmat mitä mie tarviin! Huomenna sit mies järjestelee meille semmosen lähiverkkojutun, että saadaan molemmilla koneilla käyttää samoja tiedostoja (esim. valokuvia) ja myös digiboxi tulee sit samaan verkkoon (eli saadaan siirrellä ja katella tallennettuja ohjelmia boxilta koneille ilman kaapelien virityksiä.) Onpas mukavaa!! Ja mie saan sit ihan oman mesetunnuksenki! (On sitä taas vähästä iloinen! :LOL: :LOL: :LOL: )

Tänään onneks pojat nukkuivat pitkään aamulla. Mie kävin kampaajalla aamupäivästä ja prismalla päikkäriaikaan. Illasta oltiin miun porukoiden luona paistamassa makkaraa. Oikein kiva päivä, tosi päänsärky on ollu hieman ärsyttävää.

Huomenna ois sit miun vuoro nukkua pidempään aamulla. :)

iltaa vaan kaikille! kotiuduin puol tuntii sitten kaverin tupareista (lähdin kun en enää jaksanut keskustan humuun liittyä).
hohhoi,kuinka sitä nykyään voi parista lonkusta ja lasillisesta boolia mennä jo ihan tillintallin.

mäkin haluun pilkkimään vaikka jäällä olo kammoksuttaa, samoin kuin madon koukkuun laitto :kieh:

jee meidän pikku Vilho osaa nyt sit kääntyä :heart:
on niin hassua seurata sitä kun kiepsauttaa hetkessä itsensä kyljelleen ja sit siiitä alkaa kauhea vääntyily mahalleen

huh,mut nyt nukkuun,saiskohan sitä edes pari tuntii uneksia...

Huomenia

Hyvä yö taas takana, Leevi nukkui hyvin puol 5 söi ja sit jatkoi unia. Ite en oikein saanu nukuttua kun olin esikoiselle luvannut että saa nukkua mun vieressä mut sehän pyöri ja hyöri koko yön.Ei sit tullu ite paljon nukuttua.
Mies tuli eilen illalla ysin aikaan kotiin ja siirtyi "pilkille" sohvalle.Olevinaan jotain ohjelmaa katoi mut koko ajan silmäluppas ja välillä kuorsasikin :LOL:

Tänään ois sit virpomispäivä, pitäs esikoinen valmistella jos tuossa kymmenen aikaan sit lähettäis virpomaan mummot ja isomummot.

Yhteistyössä