Hakutulokset

  1. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heissan! Saako liittyä mukaan? Mies haaveili iltatähdestä ja olin ensin ettei mitään järkeä koko ajatuksessa, kun nuorin lapsistakin menee jo ekalle ja vanhinkin muuttanut jo pois kotoa. Mutta sitten lämpenin ajatukselle ja yritys aloitettiin helmikuussa. :) Mulla siis ikää 40v. Mies muutaman...
  2. S

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    :attn: Ilmoittelenpa että meille syntyi poika täsmällisesti laskettuna aikana 1.3.2010 klo: 19:11 kiireellisellä sektiolla. Kokoa pojalla oli 4208g ja 53cm. :heart:
  3. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Pikaisesti poksauttamassa 38+0! :) Salli79
  4. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Pikaisesti poksauttamassa 38+0! :) Salli79
  5. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Yli viikko on tullut oltua poissa niin vähän merkkiä jättelen. Viime viikko oltiin ystäväpariskunnan kanssa Kolilla mökkeilemässä ja kyllä oli ihanaa vaan olla ja rentoutua. Yhtenä päivänä käytiin Bomban kylpylässä ja siellä vedessä oli kyllä ihana köllötellä =) Eilen poksui viikot 37+0...
  6. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Merkkausta... Äitiysloman ensimmäinen päivä alkaa olla takana =) Salli79 35+0 *POKS*
  7. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Mamu78 Mulla esikoinen (ja ainokainen) on 10v tyttö(täytti joulukuussa). Hän odottaa innoissaan pikkusiskon/veljen syntymää eikä ole osoittanut minkäänlaisia mustasukkaisuuden oireita. Pikemminkin on kysynyt miksei hän ole aiemmin saanut sisarusta. Tytär on syntynyt edellisestä avoliitostani...
  8. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    mielenterveyskysely Olikohan zihihillä kyseessä DEPS-seula? Miä jouduin täyttää "masennuskyselyn" tokan neuvolakäynnin jälkeen. Ilmeisesti kartoittavat sillä onko taipumusta masennukseen. Nykyään kun masennus on hyvin yleinen mielenterveysongelma. Ja mies joutui täyttämään AUDITIN eli sen...
  9. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Liikkeiden seurannasta Ei meidän neuvolasta saanut mitään seuranta lappua, vaikka maanantaina siellä käydessä oli rv 34. Nukkumisesta Itse en ole nukkunut kunnolla moneen viikkoon. Valvon ensinnäkin klo: 2-4 asti ja sit kun nukahdan niin nukun pari tuntia. Miehen kello alkaa arkisin soimaan...
  10. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Omaa napaa... Neuvolassa taas käyty tänään. rv 34+0 (32+0) paino +900g (-300g) / vko turvotus +/- (+/-) RR 104/60 p.84 (118/74 p.90) pissa puhdas (puhdas) Hb 124 (ei otettu) sf 32 (33) sikiön syke 140 (150) liikkeet ++ (++) Tarjonta on ilmeisesti edelleen perätila...mut ei saanut...
  11. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    merkkiä... =) Tervetuloa uusille! Jaun kuulumisia odotellessa... Salli79 33+6
  12. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Miä oon ilmoittautunut perhevalmennukseen jo syksyllä eikä kutsua vieläkään ole kuulunut. Sanoivat silloin että alkaa tammi-helmikuussa. Viime viikolla neuvolassa siitä kysyin ja sanoivat että th joka sitä pitää suunnittelee juuri aikatauluja. Katsotaan nyt kuinka kauan siihen menee...
  13. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Ultrassa äitiyspolilla tänään käyty. Vähän kauhulla odotin KOKSIIN menoa, mutta meille sattuikin mukava naislääkäri. Siinä vilahteli yks ulkomaalainen mies, jonka vastaanotolla olin äynyt naistentaudeilla vuosi sitten, mutta onneksi hän ei sattunut meille. Tämänhetkinen painoarvio oli 2400g. Ei...
  14. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    nimi Meillä ei ole vieläkään nimeä valmiina. Molemmille on varmaan 10 etunimivaihtoehtoa, mut niistä pitäis sit joku valita... Koirista Meillä on neljä alle 10kg koiraa. Kaikki ovat isompiin lapsiin tottuneet, mutta en yhtään osaa aatella miten suhtautuvat ihan vauvaan. Luulen että...
  15. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Glow Mun luottamuspula KOKSiin vaan kasvaa...Kahdella ultrauskerralla ollut mukava kätilö (sama molemmilla kerroilla) ja ensi viikolla sit pitäis mennä ultraan jonka tekee lääkäri... :/ Kahden kaverin synnytyksissä ollut häikkää täs marras-joulukuun aikana ja molemmat ovat sellaisia tapauksia...
  16. S

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Tunnustan olevani huono kommentoimaan asioita :ashamed: lana-muikulle jaksamisia...joskus täällä avauduin eksästä kuinka yksin olin kun esikoisen kanssa olin. Ja me sentään asuttiin saman katon alla, mut ei tuota hirveemmin kiinnostanut. Nyt sit on olevinaan niin isää, kun ollaan erottu ja...
  17. S

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    unohtui sanoa että se ois sitten 31+0 *POKS* B)
  18. S

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    solmussa Miä oon kanssa niin kypsä tähän mun olotilaani. Isänikin tänään sanoi et hyvin kuulee kun miä tuun esim yläkerrasta alakertaan kun kuuluu semmoinen ähinä ja puhina... Neuvolassa käyty... 31+0 (30+0) paino +1,3kg (+1,4kg)/ viikko RR 115/65 p. 88 (120/70 p.100) turvotus (+)/-...
  19. S

    Kaakonkulman Odottajat talvella 09/10

    Onnittelut Darelbeidalle pojasta! :heart: Mulla huomenna taas neuvola. Joudun käymään nyt viikon välein kun paino tahtoo nousta vähän liikaa per viikko. Ja glukoosiakin ollut pissassa kahdella edelliselä käynnillä... Tosin ei ole ollut paastopissa. PLV:n kun vein niin siinä ei ollut ja...
  20. S

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Voi mitä uutisia täällä onkaan :heart: Onnittelut Heklalle pikkuprinsessasta! Mulla on joulun pyhinä ollut ajoin ihan järkyt selkäkivut, mut onneks tänään vähän parempi jo. Huomenna poksuu tasaviikot ja samalla onkin sit taas viikottainen painokontrolli neuvolassa. Täytyy muistaa...

Yhteistyössä