Heippa piiiitkästä aikaa! En oo jaksanu kirjotella ku tuntuu ettei mitään asiaa ole!päääsin viime tiistaina kotiin makaamaan ja täällä makaan ja nappailen pillereitä viel kolme viikkoa! Sit saa alkaa liikkumaan(tai ainakin mä alan!!!) eivätkä estele jos synnytys alkaa...
Koirista Meillä yks 40 kg alaskanmalamuutin/saken sekoitus,aika tapaus. Mua ei kyllä pelota miten tuo vauvaan suhtautuu,ihan selkeesti on poika tajunnu et "pentuja" tulossa ja vahtii mua erilailla ku ennen. On myös viime päivinä taas urakalla testaillu malamuutin järkähtämättömällä rasitus kyvyllään meidän hermoja ja testaa koko ajan uudestaan ja uudestaan että saako esim. makkariin nyt tulla ku 2 min sitte ei saanu ja ei oo ikinä ennenkään saanu! Samaten pihalla saanu jotai teini-ikä riiviö kohtauksia pariin otteeseen ja kirmaillu aikansa naapurin takapihalla piruuttaan!ei siis lähde mihinkään (sitä ei oo sentään ikinä tehny) mut kunhan huvittelee olemalla sopivan matkan päässä "pahoissa" teoissaan!! |O Kissan hän ei anna koskea vauvan tavaroihin,tosin,kissa ei oo enää yrittänytkään ensimmäisten koiran "ilmoitusten" jälkeen
meil kyl kesti hiukan tajuta ku koira pari päivää irvisteli katille millon missäkin(eikä IKINÄ normaalisti näytä hampaitaan eläimille/saati ihmisille) mut sit hokattiin et niissä paikoissa oliki aina kissa+jotain vauvan tavaroita.
Mitäs sitte...siskolle tulee vauva elo/heinäkuussa!jee.eli serkuille pieni ikäero,tosin heidän kakkonenkaan ei oo ku kaks vasta sillon,esikko 4. Huh mikä tahti!
Nimestä Mä luulin ettei ikinä päästä yhteisymmärrykseen nimestä ja siksi aloinki heti esitietolomakkeen tultua hiillostamaan et ratkaisu pitää tulla siihen (mies ei sillon vielä tienny et se nimi siinä ei tarvi olla se viiminen
) ja sit myöhemmin ku siihen oli nimi laitettu(ei oltu vielä palautettu) ni sanoin sille et ei sen nyt ihan pakko oo se olla,jos ei vaikka yhtään siltä näytäkkään. Noh,sit yks ilta mies tuli sänkyyn ja alko juttelemaan masulle sillä nimellä :heart: en sanonu mitään,ajattelin vaan että jaa,no hieno homma että kelpasi mun ehdotus(häneltä ei tullu yhtäkään OMAA ehdotusta,aina vaan mulle että ei käy tai ei TOSIAANKAAN käy! ) Sit muutama päivä siitä miehen serkku oli kylässä ja kysyi et onko jo nimi päätetty ja mä olin taas ihan hiljaa vaan ni mies tokasee että on joo!
ja nyt sitte ku jouduttiin sinne synnärille ni täytettiin siellä tiedot uudestaan ku ei edelleenkään oltu sitä lomaketta viety ni siihen sitten jo kirjotin sen nimen eikä mies mitään sanonu...
HOHHOIJAKAA et mulla on ntaas tylsiä ja itsekkäitä juttuja....anteeksi vain kaikki kanssapalstailijat!
tääl himassa on pirun tylsää ja yksinäistä vaan...noh,tänään pitäs miehen hakea pinnis,ku sellanenki löyty ku tätini soitti synnärille mulle et "joste haluutte sen heidän vanhan ni voitte ihan hakea vaan ja sillai..." siinä sängyssä on nukkunu sitte jo kaks mun serkkua (nyt jo päälle parikymppisiä) ja siskon muksuja et varsinainen nostalgia peti tulossa siis! noh,mikäs siinä ku ei mtn maksa,voi sen sitte vaihtaa tai seuraaville uuden hommata jos jostain kumman syystä tarvii.
mä en oikeesti yhtään muista mitä noissa teidän teksteissä on ollu jutuua,sori. Nyt lopetan ainaski nää omanapa löpinät!