Marylenen kanssa sama juttu, vauva liikkuu oikeastaan ihan kokoajan ja se tuntuu välillä oikein häiritsevältä.. Siis aivan ihanaa kyllä, että liikkeet tuntuu ja näkyy
mutta istuminen ja nukkuminen liki mahdotonta kun vauva koko ajan potkii, lyö ja työntää peppua(?) vatsasta läpi
:heart:
Suonenveto kävin eilen apteekissa kysymässä magnesiumia, muttei uskaltanut myydä lisä magnesiumia kun noissa Ladyvita Raskaus vitamiineissa tulee jo se kiintiö täyteen. Täytyy soitella neuvolaan.. Olen kyllä nyt juonut vielä enemmän vaikka se sitten katkookin yöunet pisuhädän takia
ja pitänyt sukkia yöllä jalassa.
Supistuksia tulee edelleen paljon ja sattuu välillä oikein "mukavasti". Sairaalasta tuli kutsu äitiyspoliklinikalle parin viikon päähän joten sitten näkee todellisen kohdunkaulan- ja suun tilanteen kun ultrataan. Lenkkeilyä en ole jättänyt pois, se on melkeinpä sitä ainoaa omaa aikaa enää ja tulee ihana olo kun on hengitellyt pakkasilmaa
Äitiyshousut kiristää kamalasti mahan kohdalta, mutten viitsi ostaa sen takia kokoa isompia housuja kun ovat sitten muualta älyttömän isot. Hennesillä on hirmu isoja äitiysvaatteita, oletteko huomanneet? Ystävälle sitä puhuin, että kun normaalisti olen kokoa 38 ja nyt käytän koon 36 äitiysvaatteita (H&M:n). Ystäväni on nyt kokoa 34 (juu, on älyttömän laiha) ja sanoikin, ettei pystynyt käyttämään ollenkaan äitiysvaatteita kun tippuivat päältä.
Närästys tuli noin viikko sitten. Heräsin yöllä siihen kun ruokatorvea(?) poltteli ja se jatkuu edelleen. Siihen ei Renniet auta, täytyy etsiä Caviskon(vai kuinka kirjotetaankin
) litkua jostain, saakohan ihan apteekista?
Vaunut ja imetysliivit/suojukset pitäis tilata ensi viikolla. Samoin on ostamatta vielä tutteja, harsoja, pulloja ym mutta ne nyt saa mieskin kaupasta jos sattumoisin tulisikin lähtö äkkiä. Liivit ja kesto liivinsuojat haluan tilata itse, en usko että mies siihen kykenisi
Valkovuotoa tulee aika paljon, mutta jos vähänkin käytän pikkuhousunsuojia niin meinaa hiiva iskeä. Mielummin sitten "kärsin" valkovuodosta kun siitä hirveästä hiivasta :x
Liitosta vihdoin lupasivat, että ensi viikolla saan päätöksen (yli 3kk mennyt jo) ja sitten pika pikaa Kelaan viemään, että saisi äitiysrahapäätöksenkin joskus.
Itse en ole käynyt
3D/4D ultrassa, mutta olen kuullut juurikin tuosta
Femedan Bruno Cacciatoresta pelkkää positiivista.
Jokin asia on ollut monesti mielessä, mitä on teiltä pitänyt kysyä mutta taaskin se katosi mielestä
Ehkäpä palaan asialle jos/kun sen muistan.
Jaksamisia kaikille :heart:
Pikkarainen&Maggie 30+6