VOI mysti ja muut, kun kerroin mielestäni tuossa aijemmin jollain sivulla, jotta ku mulla on SE TOURETTEN SYNDROOMA-niminen sairaus, niin mullakun tulee helposti tuollalailla töksäyteltyä ihan asiattomiakin juttuja, joita sitten ihan hetken päästä kylläkin kadun! Ja googlesta nyt jotai tietoo siitä löytyy, esim kohdasta TOURETTE JA AIKUISUUS! Ja moni varmasti on sitä mieltä, ettei voi sairauden taaxe piiloutua/siihen vedota. Mutta se on nii helppoa sillon sanoa niin, kun ei itsellään ole kokemusta samaisesta sairaudesta! En vaa jaxais aina olla selittelemässä joka eri tilanteessa tätä samaa asiaa, mutta on se pakko ainaki yrittää omax ja muitten parhaax ja just ettei tulis tota väärin käsitystä! Enkä ole lapsellinen, enkä vittumainen, vaan ku se on TOSIASIA, jotta mulla on tän tyyppinen sairaus, jonka kanssa mun on tultava toimeen ja vaikka se vaikuttaakin mun joka päiväiseen elämään, niin silti on jaxettava elää tän touretten kanssa! Ja syön tähän kyllä lääkettä ja sitä samaa lääkettä olen syönyt pienestä tytöstä asti ja vaikka sitä syönkin, niin ei se sitä todellisuutta muuta, jotta olen suorasanainen! On vaan vähän vaike itsekin selittää tätä omaa sairauttaan, ku tätä ei niinkään vielä suomessa tunneta. Ja ainaki viime vuosina, meitä samaa syndrooma olevia ei ollu vasta ku 100! Joka hirveen vähäinen määrä, siihen verrattuna, mitä esim AD/HD potilaita on ja niitä on paljon, melkein joka toinen!
Että sorry et piti tänne tällasta heittää, mu ette muuten ymmärtäis, jos en selittelis ja ette ehkä ymmärräkkään! Mutta toivon kovin, jotta edes yritätte ymmärtää??! Että, jos haluatte ymmärtää, miten tourette- ihminen saattaa käyttäytyä tilanteissa, kuin tilanteissa, niin kattokaa googlesta! Toivon, että sitte ymmärrätte ehkä paremmin! :wave:
mussu89 Kiitos s-postistasi, juu kävin kattoo =) Ei mullakaan oo kovin hyvä just nyt tuo raha-tilanne, mut ens viikolla paranee ees sen verran jotta pärjää! Toivottavasti nähään!
JA HEIPPA, vielä kaikille: LUPAAN YRITTÄÄ TÄSTÄ LÄHIN PITÄÄ TOURETTENI KURISSA! :wave: