~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

Gallup: Odotan että kädet ja jalat palais taas normaaleihin mittoihin. Eteenkin kädet, kuulin vaan äskettäin että joltain oli mennyt lähes kuukaus synnytyksestä ennen kun kädet ei enää puutunu ja särkeny. :headwall: Toinen asia on vatsallaan nukkuminen, tosin siihenkin taitaa mennä aikaa ennen kun maidontulo on rauhoittunu. En yhtään muista kuinka pitkään siinä meni esikon kanssa.

Koulutehtävää oli tarkoitus kirjotella, mut ei näillä käsillä tällä hetkellä pysty mitään kirjoittamaan. Hyvää yötä!

Fantaihana 33+6
 
Nii ja vielä.. Mites ajattelitte ton imetyxen kannalta, ku rupeette jo nyt puhumaan alkoholista?? Siinähän ei kannata samaan aikaan sitä viinaa ottaa!Itte en ole siis koko aikana juonu alkoholia ja en vaa ymmärrä, mikä siinä niin kiehtoo? Noh monet juo tietty sen kännin vuox, mut mä en juonu koskaa sen vuox, vaan ihan esim hyvän seuran vuox! Mutku nykyäänhän on olemassa noita holittomia vaihtoehtoja oluissa ja siidereissä yms. Nii niitä oon juonu ja voin juoda jatkossakin. Ei siinä niitä prosentteja mihinkää tarvita!

Joo ja se aurajuusto asia: TIEDÄN, jotta sitä voi syödä kuumennetuna, mutta se ei ole niin hyvää, ku esim suolakexin taikka piparin päällä ja se ei saa olla mikä tahansa aurajuusto, vaan just se yx ja ainoa merkki! Muut jäljitelmät on mielestäni ihan paskan makusia! Ja kun olen muutenki tämmönen herkuttelija mm kaikki juustos on hyviä! mm myös couda ja kaikki brie juustot ja mitä kaikkia niitä nyt piisaakin.. Ja viinirypäleitä vielä niiden kera, NAM ! Että mulle on ainakin neuvolassa tarkkaan sanottu, mitkä eivät käy ja mitkä käyvät! Ja kyllä mä niitä sielä kuuntelen ja uskon, koska eiköhän ne kuitenki tiedä ihan ammattinsa puolesta! Et sit taas ku pääsen syömää noita kaikkia juustoja, ni AVOT! Muuten EI ole ollu mitään moitittavaa mulla pääasiassa tässä itse raskaudessa ja mahan kasvussa, joka ihanaa ite seurata :heart: Ja joka päivä jutella masulle ja laulaa sille ja olla onnellien nää loppu hetket, mitä vielä on jälellä ja sit olla vielä onnelisempi, kun tyyppi on päässy tähän maailmaan :heart: :heart: ! Paitsi ainoana asiana mua on lähinnä vituttanu nää mun RAIVON PUUSKAT ja YXINÄISYYDEN TUNNE!

NII ja muuten HEI mussu89, kyselit tuossa aijemmin tänään, jotta oisko joku muukin yxinäinen seuraa vailla ja vastasin sulle tänne ja jopa laitoin sähköposti osoitteenikin tänne kaikille näkyviin, mutta aika TÖKERÖSTI teit, että sitte jätit vastaamatta, vaikka ensin kovasti kyselit! Noh ois ollu kiva ihan KÄYTÄNNÖSSÄ nähäkkin, muttah, minkäs teet! EI ole mulla liikaa hyviä ystäviä :(
 
Ryysyrannan rinsessa: Me ollaan just tänään mietitty nimiä. Sairaalan esitietolomakkeeseen laitettiin nimiehdotukset ja sellanen joka voisi oikeastikin olla nimenä. Tiedetään, että poika tulee mutta laitettiin kumpaankin, koska tytön nimi olis varmasti ollut se, jos tyttö tulisi.
 
lana-muikku jospa antais sitten asian olla.. laitoit joo e-mailis.. JA MÄ LAITOIN SULLE E-MAILIA!!! jos vaikka osaisit sitä lueskella?? mutta anna olla... kannattas kahtoo se e-maili ennen ku tuut sanomaan että tein tökerösti!!!
 
Lana-muikku
Mä olen nyt muutaman päivän miettinyt kaikkea tota sun kirjoittamista ja ollut enempää suuttumatta,mutta vaikutat kyllä erittäin lapselliselta |O Eiköhän jokainen päätä omasta alkon käytöstään ja tuskin tässä pinossa yhtään alkoholistia on. Jokainen imettää sen minkä imettää, joi tai ei. Ja sitä maitoahan voi myös lypsää etukäteen ennenkuin ne perskännit kiskasee. Ja todellakin; vaikka mulla on ihana mies joka tukee ja auttaa mua kaikissa raskauden vaivoissa niin mulla on oikeus valittaa liitoskivuista,huonosti nukkumisesta ja kaikesta muustakin. Välillä mietin oletko sä provo vai ihan oikeasti maaliskuun odottaja kun tunnut vain haastavan riitaa joka asiasta ja et ymmärrä että on muitakin mielipiteitä kuin sinun mielipiteesi ja sinun mielipiteesi ei aina ole se oikea |O Huoh.
Joo, olen suorasanainen ihminen ja koittanut pitää turpani kiinni tässä ketjussa aijemmin mutta nyt meni hermo :kieh:


Hormoonihirviö Mysti
 
Ja KYLLÄHÄN mää teisin, jotta heti ku meikäläinen jotai "avautuu"/"kommentoi", nii siitä tehään hirvee numero ja ruvetaan haukkumaan, jotta jollain tavalla provosoin! Noh eikös täällä oo muutkin välillä käyttäny aika karseeta kieltä ja sen semmosta! ETTÄ EI NYT ALETA tän vuox tappelemaan! On tää tyhmää! En sitte enää taida vähään aikaa tänne kirjotella, ku ei ymmärretä, jotta ihmiset on erilaisia ja mä oon tämmönen aina välillä! Ja ku mulla ei ole ketään muutakaan kelle avautua, nii ajattelin nyt vaa tänne sitte heittää tuntemuxiani ja kommentoida muitten juttuja ja EN TARKOTTANU KYL PAHALLA ketään kohtaan! ETTÄ ANTEEX JOTTA OLEN ERILAINEN! ja tästä tulee mulle varmaa taas monta viikkoa jotai noottia kuiteski, ku on niitä, jotka käy harvemmin ja sit ku nää sivut vaihtuu nii nopeesti, nii ei kaikki ennätä lukea kaikkea, vaan lukevat tietty just ne mun "provo" viestit ensin :ashamed:

mussu89 HEI ja HIRVEESTI ANTEEX, juu en ole kerenny käymään s-postissani, ku ollu täs kaikkea! Jaku tosissaan nää näköjää vilisee oikee silmissä nää sivut ohitse, nii ei voi tietää, kuka kirjottaa samaan aikaan ja sillon EI kerkeä katsomaan samalla mitä muut on kirjottanu! ANTEEXI siis ja käyn nyt kattoo sen postin :wave:

Toivottavasti ymmärrätte ja hyväxytte mun anteex pyynnnön! EN ole paha! :attn:
 
Yhdyn nyt kyllä täysin Mystiin.. Olen nimittäin miettinyt ihan samoja juttuja!
Enpä ole taas viime päivinä jaksanu paljoa kirjoittaa kun tuntuu ettei ole oikein asiaa ollut:) Lukenut olen toki kaikki. Niin ja menny aikaa tuon muuton kanssa, mutta onneksi kohta helpottaa!
Täälläkään ei ole minkäänlaista nimeä vielä keksitty:) On vähän erimielisyyksiä tuon isukin kanssa..
Gallup Odotan kovin että kaikki kipu loppuu, että saan pukea ns"omia" vaatteita päälleni. Niin ja että saan nauttia kylmän kaljan:)
 
Sä et ole avautunut tai kommentoinut vaan VITTUILLUT muille ja mainostanut omia mielipiteitäsi ainoina oikeina ja lytännyt muita. Ollaan muutkin varmasti käytetty karseeta kieltä ja oltu eri mieltä asioista, mutta rakentavasti. Huoh. Ja mä ainakin ymmärrän että ihmiset on erilaisia, mutta tollasta moralisointia ja oman mielipiteen ylistämistä en ymmärrä. Jätän tän keskustelun nyt tähän ja jatkossa vaikka sun jutut sitten lukematta.
Asioita voi sanoa suoraan ja oman mielipiteen esille tuoden, siihenkin on vain niin monta erilaista tapaa.

Edelleen kiukustunut Mysti
 
Heippa vaan kaikille!

Tullut taas taukoa kirjoittelussa, mutta ahkerasti käyn täällä lukemassa..

Tohon
Gallup1 voin toistella samoja asioita mitä muillakin täällä ollut =)
- Eli nukkuminen mahallaan
- Hyvä puna/valkoviini hyvän ruoan kanssa tai sitten illalla ihan muuten vaan, oon miehen lasista maistanut näin raskausaikana kyllä, mutta vaan hörpyn silloin tällöin, eikä mieskään ole juurikaan kotiin viiniä viimeaikoina ostanut, tylsä nauttia yksin
- Mahtuminen vanhoihin vaatteisiin
-Tyttöjen ilta, eli aloittelut jonkun luona ja siitä kunnolla tanssimaan :D Käyn ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ulkona ja äitiys/äitinä olo ei minun mielestä tarkoita sitä että äidit ei sais pitää hauskaa, eikä sais ikinä enään juoda "kännejä", tms.. Jaksaa paremmin kun välillä pitää kunnolla hauskaa ja irtautuu arjesta.. Mun mielestä täällä myös ihan turhaa provosointia, ymmärretään tahallaan väärin toisten kirjoitukset ja koitetaan saada pahaa mieltä aikaiseksi.. Toivotaan että ilma vähän "tasaantuis" täällä!

Paljon :hug: kaikille niitä tarvitseville!!
NYt käytävä nukkumaan!

Siiruli ja maha-asukki 34+5 :heart:
 
VOI mysti ja muut, kun kerroin mielestäni tuossa aijemmin jollain sivulla, jotta ku mulla on SE TOURETTEN SYNDROOMA-niminen sairaus, niin mullakun tulee helposti tuollalailla töksäyteltyä ihan asiattomiakin juttuja, joita sitten ihan hetken päästä kylläkin kadun! Ja googlesta nyt jotai tietoo siitä löytyy, esim kohdasta TOURETTE JA AIKUISUUS! Ja moni varmasti on sitä mieltä, ettei voi sairauden taaxe piiloutua/siihen vedota. Mutta se on nii helppoa sillon sanoa niin, kun ei itsellään ole kokemusta samaisesta sairaudesta! En vaa jaxais aina olla selittelemässä joka eri tilanteessa tätä samaa asiaa, mutta on se pakko ainaki yrittää omax ja muitten parhaax ja just ettei tulis tota väärin käsitystä! Enkä ole lapsellinen, enkä vittumainen, vaan ku se on TOSIASIA, jotta mulla on tän tyyppinen sairaus, jonka kanssa mun on tultava toimeen ja vaikka se vaikuttaakin mun joka päiväiseen elämään, niin silti on jaxettava elää tän touretten kanssa! Ja syön tähän kyllä lääkettä ja sitä samaa lääkettä olen syönyt pienestä tytöstä asti ja vaikka sitä syönkin, niin ei se sitä todellisuutta muuta, jotta olen suorasanainen! On vaan vähän vaike itsekin selittää tätä omaa sairauttaan, ku tätä ei niinkään vielä suomessa tunneta. Ja ainaki viime vuosina, meitä samaa syndrooma olevia ei ollu vasta ku 100! Joka hirveen vähäinen määrä, siihen verrattuna, mitä esim AD/HD potilaita on ja niitä on paljon, melkein joka toinen!

Että sorry et piti tänne tällasta heittää, mu ette muuten ymmärtäis, jos en selittelis ja ette ehkä ymmärräkkään! Mutta toivon kovin, jotta edes yritätte ymmärtää??! Että, jos haluatte ymmärtää, miten tourette- ihminen saattaa käyttäytyä tilanteissa, kuin tilanteissa, niin kattokaa googlesta! Toivon, että sitte ymmärrätte ehkä paremmin! :wave:

mussu89 Kiitos s-postistasi, juu kävin kattoo =) Ei mullakaan oo kovin hyvä just nyt tuo raha-tilanne, mut ens viikolla paranee ees sen verran jotta pärjää! Toivottavasti nähään!

JA HEIPPA, vielä kaikille: LUPAAN YRITTÄÄ TÄSTÄ LÄHIN PITÄÄ TOURETTENI KURISSA! :wave:
 
gallub Odotan laihtuvani 20 kiloa :D "tosta noin vaan"! Eikä tämä ole vitsi.

alkoholi Haluan shampanjaa tai hyvää konjakkia annoksen kunhan olen synnyttänyt. Tiedän että pieni määrä ei haittaa imetystä vaan saattaa jopa edistää sitä.
 
Heips, renkasita vielä!! Akjaxin vaunuja saa tilauksesta myös ilmakennopyörillä jos nuo ilmakumirenkaat ei tunnut sopivilta. Täältä löytyy: www.lauranlastentarvike.fi
Ja kuosin väriäkin saa itse ehdottaa jos ei sopivaa löydy.
 

Yhteistyössä