Moikka kaikille
Tullut taas tekstiä kovasti viime lukeman jälkeen, joten meneepi jonkin aikaa lukiessa.
Kovasti supistusrauhoitteluja niille, joilla meinaa kovasti supistella. Mulla on olo onneks helpottanu tosi paljon <3 Tiistaina käytiin sairaalassa kontrollissa ja tilanne pysyny ennallaan. Ei siis hätää! Lääkäri sano et tällä hetkellä näyttää vahvasti sille et mennään maaliskuulle <3
Pähkinäinen oli kooltaan n. 1800g, iso murunen <3
Tänään neuvolassa terkka huomautteli
turvotuksesta, jota en ookaan ite huomannu. Hassua. Kuulema suun ympäriltä huomaa turvotuksen
Painoakin oli melkein 2kg tullu ny taas parissa viikossa, varmaan noita turvotuksia suurin osa. Oon yrittäny kyllä juoda tosi paljon, koko ajan vesipullo vieressä.
Eilen illalla päästiin porukoilta kotiin ja täällä ny yritetään pärjätä
Alotin pähkinän
vaatteidenpesu-urakan ja huh että tota vaatetta onki paljon.. Lakanat + harsot silitin, mut muita vaatteita en. Yritin kyllä yhtä bodyä silittää, mut ihan turhalta se vaikutti ja vaikeelta.. (silittäminen ei oo oikein mun juttu..) Vielä ois pari koneellista jäljellä, mut sit on noi pikkuvaatteet pesty. Pinnasänkykin on nyt koossa, pojat laitto sen eilen
Ens viikolla alkaapi valmennus. Onks muilla jo ollu? Vähän jänskättää, et mimmosta siellä on ja ollaanko ainoat nuoret.. Toivottavasti ei
Olis kiva tutustua lähialueen perheisiin.
Mittoja; tänään oli sf-mitta 30 ja eilen (vähän huonosti mitaten) vatsanympärys 108cm. Painoa on nyt tullu lähtöpainoon 14kg, josta (toivottavasti) osa näitä turvotuksia.. Ny on siis rauhottunu onneks toi painonnousu, tuntu yhessä vaiheessa et se +10kg humpsahti jostain ihan yhtäkkiä
Omaa napaa nyt pelkästään, anteeksi siitä
Alan tässä lueskella viime päivien tarinoita.. Isot halaukset ja jaksamiset kaikille, joilla on nyt vaikeaa tavalla tai toisella. Itellä on pitkästä aikaa ihanan hyvä olo, vaikka tietty tää muumimammaolo rasittaa
Mut pahimmat kivut ja kolotukset on toistaiseks poissa, joten yritän nauttia nyt tästä olotilasta kun pystyn <3
Hali87 & Pähkinä 32+1
Ainiin, peeäs: Pähkinä on viihtynyt nyt useamman viikon
raivotarjonnassa, jipii! Hengittäminen on ihanasti paljon helpompaa, mut nyt paine kohdistuu tietty nivusiin ja muutenkin alakertaan,
liitoskivut aah </3 Mut nehän kuuluu asiaan, joten yritän nauttia niistäkin
Näitä kaikkia oloja tulee kummiskin vielä joskus ikävä, vaikkei uskois..