Hakutulokset

1. S

*~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

Onnittelut mussulle kihlauksesta! Rauhaisaa joulun aikaa kaikille![b] :hug:
  2. S

Katsotaanpa osaanko lisätä kuvan... Tänään otettu Salli79 30+1
  3. S

Lastenne nimet?

Esikoiseni Rosa Linda Helena ja tulokkaan nimestä vielä kovat keskustelut miehen kanssa =)
  4. S

Tavaroista meillä on oikeestaan kaikki muu hankittuna, paitsi amme ja matkarattaat. Rottinkikoppa pitäisi hakea anoppikokelaalta vielä. Vaatteita on kertynyt kun ahkerasti tullut käytyä lastenvaatekirppiksellä ja mun äiti on ostellut kaikkea kun on vastaan tullut B) Isistä Itse sain...
  5. S

Ammatti galluppi..

lähihoitaja vuodeosastolla
  6. S

Oletteko vaihtaneet miestä?

Kyllä se mies joskus vaihtaen paranee...ainakin omalla kohdallani. 11v8kk olin edellisen mieheni kanssa yhdessä. Tästä ajasta 11,5v oltiin kihloissa. Yhteinen lapsikin saatiin. Koko suhde olisi pitänyt lopettaa jo ensimmäisen vuoden jälkeen. Mies oli väkivaltainen, masennustakin oli...
  7. S

Kummeista Esikoisella on kolme kummia. Valittiin periaatteella miehen valinta, oma valinta ja yhteinen valinta. Kummeina on sitten mun pikkuveli, miehen pikkuveli ja mun paras ystävä. Uuden tulokkaan kanssa meinasin et käytettäis samaa tekniikkaa... Mies tosin on vaihtunut sitten edellisen...
  8. S

Täällä yks laiska kirjoittelija...Lukemassa on tullut käytyä, mut kun on niin saamaton ja väsynyt koko ajan niin ei saa aikaiseksi kirjoiteltua... :/ Öisin nukun 2-5 tuntii ja sit aamupäivällä kun tyttö on koulussa. rv 29+0 (26+3) paino +1,633/vko (+1,16) Kaiken kaikkiaan tullut 17,2kg...
  9. S

Kaakonkulman Odottajat talvella 09/10

Heissan kaikille! :) Lukemassa on tullut käytyä, mut kirjoitettua ei ole saanut aikaseksi. Järkyttävä kestoväsymys kaiken aikaa. Öisin nukun 2-5 tuntii ja sit aamupäivän yritän nukkua kun mies on töissä ja tyttö koulussa. Sairaslomalla olen nyt ollut neljä viikkoa. Ja joudun olemaan lopun...
  10. S

Kaakonkulman Odottajat talvella 09/10

Ilmoittaudunpa tännekin... Salli79...30v...la 1.3.2010...KOKS...toinen Esikoiseni täyttää joulukuussa 10v. :heart:
  11. S

Mikä koira lapsiperheeseen?

Mulla on ollut tiibetinspanieleita 21-vuotta. Ensimmäinen tuli kun pikkuveljeni oli 1-vuotias, sen lisäksi esikoiseni syntyessä meillä oli 5 ja 7-vuotiaat tiibetinspanielit. Kaikki tipsuni ovat tulleet loistavasti toimeen lasten kanssa. Tipsut ovat lasten kanssa kärsivällisiä.
  12. S

G:uusperheille

1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi? Tunnettiin jo ennestään, mutta "virallisesti" alettiin seurustella kuukausi eron jälkeen. 2)Minkä ikäisiä lapsia sinulla/kumppanilla on? MInulla tytär 9v, miehellä ei lapsia. 3)kuinka pian muutitte yhteen? Alkoi majailla meillä kaikki yöt kun...
  13. S

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Minulla 9v tyttö (täyttää joulukuussa 10v) sekä minun ja miehen yhteisen la 1.3.2010 :heart:
  14. S

*~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

Kotkan naapurista :) Ai niin... iän voi lisätä listaan eli 30v
  15. S

Tervetuloa uusille! Torstaina kävin neuvolassa tuolloin viikkoja 24+3. Hb oli 111 eli laskenut edelliskerrasta, jolloin se oli 127. Nyt sain sit maksusitoumuksella rautalääkkeitä apteekista. Tää on vissiin joku uusi juttu et kunta maksaa rautalääkkeet odottajille, kun 10v sitten esikoista...
  16. S

sunburned lämmin osanotto suureen suruunne :hug:
  17. S

Hei kaikille! Jospa ilmoittautuisin tänne, kun lueskelemassa on tullut kyllä käytyä. elis toista odotan ja la on 1.3.2010. Synnärinä KOKS. Salli79 24+2
  18. S

Minkä kokoisissa asunnoissa/taloissa asutte?

Meillä on n. 100 neliöinen rintamamiestalo. 2 makuuhuonetta, ruokailuhuone, keittiö, olohuone, eteinen, wc + suihkutilat. Ei saunaa. 2 aikuista, 9v tyttö ja neljä pientä koiraa. Liian pieneksi jää meille jos/kun tulee perheenlisäystä.
  19. S

Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Me mentiin juuri kihloihin =). Olen tuota toisen lapsen "hankintaa" miettinyt kovasti. Kun mulla siis edellisestä liitosta 9v tyttö ja miehellä ei lapsia. Mulla on jäänyt aikamoinen trauma tytön vauvaiästä, kun oli koliikkivauva ja ensimmäiseen 3 kk:een nukkunut kuin istualleen vauva sylissä...
  20. S

Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Yövuorossa tänne eksyin ja heti täytyi rekisteröityä kun sattui niin sopiva keskusteluaihe B) Vähän taustaa itsestäni. Olen 30v ja mulla on 9v tytär entisestä suhteesta. Tytön isän kanssa olin yhdessä 11v 8kk ja vuosi sitten hänen kanssaan vihdoin erottiin(olisi kyllä pitänyt tapahtua jo...

Yhteistyössä