Täällä yksi kuumeinen kanssa ilmottautuu joukkoon mukaan! Itsellä kauhea kuume mutta äijä ei vielä haluais vanhemmaksi, kun nuoria ollaan.
Eli siis, olen ite 21 (vm -87) ja äijä on 22 (-86) ja yhdessä oloa on takana kohta 5 vuotta. Saman katon alla ollaan asuttu reilu 2 vuotta. Minä käyn ite töissä, joten vauvalle ei olis esteitä, sama työsuhde ollu jo 2 vuotta joten vakkaripaikka
Mutta, mies jäi nyt vuoden alussa työttömäksi, joten se hiukan laskee kuumetta. Oon silti saanut hiukan vihreetä valoa juurikin tuonne 2011 vuoden puolelle suurinpiirtein jos tulis nyytti tänne meille. Nyt on vaan noita karvaisia vauvoja, eli kaks kissaa.
Ittellä siis tosiaan aivan karmaiseva kuume, kaikki ystävät kun tuntuu tulevan äideiksi ni sehän oikeen sattuu katella..
Onneks oon saanu yhden ystävän pientä hoitaa ihan vauvasta asti (se on nyt 1,5v) joten ihan "kokemusta alalta" oon saanu
Meillä on siis ihan ehkäisy käytössä (pilleri) kun olin mukana tampereen yliopiston HPV-rokotetutkimuksessa, ni siellä alotin ja oon nyt 4,5 vuotta syöny. Haluaisin kovasti jo jättää moiset pois, mutta kun mies ei vielä niin innostuneena ole tämän asian suhteen ni kunnioitan hänenkin toiveita.
Oon nyt kuukauden verran seikkaillu täällä keskusteluja lukemassa ja päätin nyt liittyä, kun löysin "oman" pinon. Eli tässä sitä infoa oli