Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Alkuperäinen kirjoittaja Leli82:
mulla on reissu mutsin luo itäsuomeen edessä ensiviikolla. siinä on kyllin matkailua tuolle meidän tenavalle joka huutaa kuin haavoitettu hyeena joutuessaan autoon. ekan kerran kun mentiin sinne, niin neiti huusi koko neljä tuntia, minkä matka kesti. rankkaa.
:/
Mulla tulee aina mieleen koirat näistä lapsitarinoista, mutta ehkä se johtuu siitä että omat kokemukset ovat sitten niissä koirissa :saint: Mutta muistan ku itellä kans koira huusi ku hyeena kirjaimellisesti kaikki automatkat. Ja sitten kun se kasvoi sen verran, että näki ikkunasta (kuten Jenkkiskin tossa mainitsi), niin loppu. VArmaan helpotti sitä pahaa oloa. Toinen koira on sen kokoinen, ettei kyllä yllä näkemään muttei onneksi näytä pahoinvoivalta. Mutta se on ihan hirveetä ajaa autoa, kun toinen huutaa ku hullu siinä ja alkaa hermostuttamaan. Miten ois korvatulpat? Ne vois ainakin olla vaikka vänkärin puolella olevalla, en tiiä sopiiko ne oikeen kuskille. Sit vois periaattees puolessa välissä vaihtaa kuskia, niin sais toinenkin hiljaisuuden. Eikös noita korvatulppia suositella koliikkivauvojenkin kans jne. KUn kyllähän sen huudon anyway kuulee, vaikka tulpat on, mutta se ei raasta korvia samalla tavalla.

(Ja kyllä, aion hankkia jo varalle niitä korvatulppia kun oon ite erittäin ääniherkkä. Musta monesti tuntuu, että ihmiset huutaa mulle vaikka ne puhuu jostain asiasta vaikka vähän innostuneesti ja ehkä ihan vähän isommalla äänellä kun normaalisti :saint: Mut oon tämmönen herkkis äänille.)

Leli, tiedän kans yhden perämiehen, jolla lapsia. (Ja no en nyt varmasrti muista oliko perämies, kun huonomuistinen olen). Ja tosiaan ensimmäisen lapsen jälkeen hänelläkin oli aika vaikeaa, kun oli tottunut olemaan kaikkialla muualla paitsi mantereella eikä silloinkaan Suomen kamaralla. Mutta tottui kyllä sitten taas tähän ns. normaalielämään.

Minä täällä jatkan sairasteluita ja töitäkin oon joutunut siirtämään jo. Huoh. Huomenna ois jo pakko kyetä töihin. Pitäis kyllä sit olla jo ohi tämän, aika pitkään kesätnyt..siis to illasta olin jo tosi sairaan oloinen ja vetelin kaikki ibuprofeiinia ja kuumaa ym. Ja sitten sen jälkeen ollut ihan kamala flunssa. En usko edelleenkään, ettöä possua on kun ei ole kovin korkea kuume. Tietysit aina yksilöllistä, mutta silti. Veikkaan et tämä on joku perusflunssa. Mulla on vaan niin surkea vastustuskyky sen homekämpän jälkeen, että oon tämmönen sairastelija :snotty:

Lähenki tästä jaarittelemasta nautiskelemaan finrexiniä ja sitten varmaan pehkuihin takas. Just mietin, että kuinka nopeaa aika sairaana menee..tuntuu että tarttis lisää aikaa vuorokauteen että sais kunnolla toipua ja nukkua ja toipua..huh.
 
Tää on saanut vähän muuta ajateltavaa kun on laihis päällä. Semmonen 8 kiloa olis haaveissa saada pois (äiti88 kanssa siis aika samat suunnitelmat). Päätin jo aikaisemmin että ei uutta raskautta ennen kuin vanhat ylijäämät on pois : D

Mulla kävi semmonen moka että olin varannut gynelle ajan pillereiden uusimista varten ja luulin että on vielä yks laatta siinä laatikossa, mutta sitten kun olis pitäny uusi laatta aloittaa niin olikin yllättäen tyhjä. Tämä kierto siis piti jättää pilsut välistä ja nyt sain uuden reseptin.
Alavatsa on ollu tässä kierrossa kipeä mutta todennäköisesti johtuu nyt sitten ihan vaan tuosta että kierto pitkästä aikaa ilman hormooneja. Vatsakipuilut oli kuitenkin enimmäkseen tuossa oviksen molemmin puolin. Luomukierroissa mulla tuntuukin selvemmin nuo oviskipuilut ym. Nyt sitten menkkoja odotellaan niin pääsis tääs turvallisemmille vesille eli pillereitä syömään.

Flunssasta väkeä taitaa olla täälläkin. Meillä kans riehuu kunnon räkätauti. Toivotaan että selätetään se nopeesti.

 
Ilmoittautukaas rohkeesti uudetkin =)
Ei haittaa vaikka suunnitelmat muuttuisi, muokkaillaan niitä sitten sitä mukaa. Ja saahan tuohon yrityksen aloituskohtaan laitettua vaikka kysymysmerkinkin jos se sellainen vielä on B) Kiva vaan nähdä ketkä kaikki turisemassa mukana.


nimimerkki ........... yritys alkaa ..... kuinka mones lapsi toiveissa

Unikeiju-79 ...... loka-marraskuussa 2009 ....... 4.
Metsätähtönen ..... huhtikuussa 2010 ............. 1.
white gold ............ toukokuussa 2010 ............ 1.
Leli82 ...................... keväällä 2010 ................. 2.
jenkkivaimo .............. kesällä 2010 .................. 2.
VellaVanilla .......... heinäkuussa 2010 .............. 3.
RouvaSumppisuu ..... syksyllä 2010 ................. 3.
Kajsa ....................... syksyllä 2010 ................. 1.
kääkkis ............ elo-/syyskuussa 2010 ............ 3.
äiti88 .................... lokakuussa 2010 ............... 3.
hansumh ......... touko-kesäkuussa 2011 ........ 1.
jn1 ........................ joulukuussa 2011 ............. 1.


Jos ette mitään tämän ihmeellisempää listaa tarkoita, niin kyllä mä voin jatkossakin päivitellä tätä ja aloittaa vaikka sen uuden ketjun niin saadaan tiedot etusivulle?
 
Vellavanilla, minun mielestä juuri tuollainen lista on hyvä. En oo oikein ihastunut, kun monissa ketjuissa se lista on melkeen sivun pitunen jo pelkästään kuvien jne puolesta. Tykkään aika selkeestä =)

Ja vielä Vellavanilla puhu tuosta yhtäkkisestä pillerittömästä kierrosta. Mulla kävi samalla tavalla, tosin se pilleritön kierto oli tossa viime alkutalvesta semmonen lääkärin moka..että muistaakseni siinä reseptin kans oli jotain häikkää ja mulla todettiin vielä se, että ne migreenit ovat aurallisia niin en saa käyttää enää yhdistelmää. Noh, siinä sotkussa siis oli yksi pilleritön kierto ja kyllä mulla oli kaikki raskausoireet mitä maa päällään kantaa :D Rinnatkin oli ihan järkyttävän kipeät ja turvonneet, koko ajan pitkät päällä. Ja vatsaa juili ja kaikkea, ihan kamalaa suorastaan oli. Siinä sai huokasta helpotuksesta, kun sai uuden ehkäisyn sit takas =) Joten veikkaan, että kun tossa pyörii aika lailla samoja hormoneja ja muita juttua, niin sen tähden tulee noita. Tietysti sitten jok uvoi oikeestikkin olla raskaana, seän on kii siitäkin että onko se vaihto-operaatio ja lisäehkäisy mennyt ok ym.

Minä tossa mietin niitä mun vatsakipuja sillon, kun olin niin pahoinvoiva..että oliskohan voinut olla jotain että mulla on siellä vaikka kypsynyt joku munasolu tai jotain kummallista. Periaatteessahan tollaset pitäis estyä mineillä, mutta aina näin ei ilmeisesti käy. Että sitten se kohdunlimakalvoa vahvistaa niin paljon, että se kiinnittyminen pitäis olla mahdotonta. Mutt aoli tosiaan ihan erikoisia kipuja ja muita, että onhan se voinut jotain tollastakin olla. Mistäpä sitä tietää. Mutta olis ollut ihan otollinen aikakin tollasille, kun nuo kierrot ovat aika erikoisia mulla nykyään. Oon vähän miettinyt, että jos nuo minipillerit vahvistaa kohdun limakalvoa hurjasti, niin mitähän se tyhjennysvuoto on sitten kun ne lopettaa? B) Mulla on näitä ennakkoluuloja ihanasti.

Apua, joojoo menen. Mulla on hirveä seurankipeily täällä kun oon kotona yksin sairaana vaan B)

P.S. Muistaakseni Unikeijulla on jo yritys aloitettu, kun on se erilainen systeemi. Mutta hän ei ole tässä ketjussa tainnut siitä kirjoitella. Noh, kukin varmaan itse päivittää tiedot =)
 
Juu, en mäkään usko että tässä raskaana oltais. Viimeks oli kans pillereiden lopetuksen jälkeinen kierto ihan vastaava. Kyllähän nuo hormonit on kuitenkin sellaisia että pistää kropan vähän sekaisin niin aloittaessa kun lopettaessakin niitä.
On se naisen kroppa vaan muutenkin niin ihmeellinen kun kaikenmaailman tuntemuksia on ihan normaalistikin kierron aikana. Ite ainakin tunnen tosi voimakkaasti ovulaatiot jne. Vähän ennen menkkoja jo alkaa semmonen pieni jomottelu ym. Hajuaisti voimistuu menkkojen aikana ym ym. Aina on joku "vaihe" menossa.. B)
Noista minipillereistä mä en oikeestaan tiiä mitään..
 
Toukokuussa
nimimerkki ........... yritys alkaa ..... kuinka mones lapsi toiveissa

Unikeiju-79 ...... loka-marraskuussa 2009 ....... 4.
Metsätähtönen ..... huhtikuussa 2010 ............. 1.
white gold ............ toukokuussa 2010 ............ 1.
Leli82 ...................... keväällä 2010 ................. 2.
jenkkivaimo .............. kesällä 2010 .................. 2.
VellaVanilla .......... heinäkuussa 2010 .............. 3.
RouvaSumppisuu ..... syksyllä 2010 ................. 3.
Kajsa ....................... syksyllä 2010 ................. 1.
kääkkis ............ elo-/syyskuussa 2010 ............ 3.
äiti88 .................... lokakuussa 2010 ............... 3.
hansumh ......... touko-kesäkuussa 2011 ........ 1.
jn1 ........................ joulukuussa 2011 ............. 1.
Toukokuussa.........toukokuussa 2010..............3.

Lisäsin itseni tuonne listan jatkeeksi. Toukokuussa olisi tarkoitus aloittaa yritys oikein toden teolla B) Mun unelmissa on, että tärppäisi suht nopeasti ja vauva syntyisi keväällä-kesällä 2011. Esikoinen aloittaisi sinä syksynä koulun ja ja... harmi vaan ettei vauvoja voi suunnitella tuolla tavalla kalenteri kädessä. Meillä on ollut kahden ekan kanssa tosi hyvä onni, kun tulin raskaaksi toisen kohdalla eka ja toisen toka kierrolla.
 

Yhteistyössä