Huomenta
Viimeinen kokonainen viikko töissä starttaa tänään. Täl viikolla ma-la töitä. Ens viikolla sitten virallisesti ma-to, mut työtunteja meinaa olla jo niin paljon tämän viikon jälkeen, et taidan tehdä vaan parin tunnin päiviä ens viikolla. Ens viikolla alottaa uus työntekijä, joten ens viikon hommat on lähinnä päivittää sille tiedot, mitä on menossa ja mitä multa jää kesken. Tuntuu HYVÄLTÄ, vielä ois muutama tärkee juttu mikä pitäis hoitaa, mut loppusuoralla kovasti..
Nimigalluppiin: Meillä on nimet valmiina ja muutama ne tietääkin. Olen kysyessä kertonut, mulle ei ole mikään tärkeä asia säilyttää nimet ristiäisiin asti salassa
Ymmärrän kyllä, että moni näin tekee, itellä ei riitä kärsivällisyys
Voipi kuitenkin olla, et nimet vielä muuttuu, jos tulokas ei nimeltään näytäkään.. Suunniteltu ojan nimi jouduttiin vaihtamaan jo raskauden alussa, kun tavattiin todella ärsyttävä henkilö, jolla tämä nimi oli.. Onneksi löydettiin suht nopsaan korvaava nimi ja se onkin parempi
Nämä nimet laitettiin synnytyssairaalan esitietolomakkeeseenkin hätäkastenimiksi.
Liikkeet: Eilen illalla oli kyllä taas semmonen potkushow menossa et huhhuh
Ukko naureskeli kun koko maha heilui tömähtelyjen voimasta. Pari osumaa tuntui jo inhottavalta, ei se olekaan aina pelkästään ihanaa et niitä liikkeitä tuntee
Mut onhan se tärkeää, et pikkunen on aktiivinen <3
Tarvikegallup: Kyselenpä minäkin vähän.. Missä vaiheessa menette tarvikehankinnoissa/suunnitteluissa? Minä oon kasannu listaa, minkälaisia isompia tarvikkeita pitäis hommailla. Joulukuussa käydään hakemassa pinnasänky kaupasta, anoppi on sen luvannut kustantaa. Vaunuthan meillä nyt on. Turvakaukalo pitäis vielä löytää. Loppuja kamoja sitten pikkuhiljaa
Odotan ihan älyttömästi sitä, kun pääsen ostamaan kaikkea pientä sälää; tutteja, vaippoja, tuttipulloja, rasvoja, petivaatteita, leluja jnejne. Nämä luultavasti vasta uuden vuoden puolella. Mitä mieltä olette rintapumpusta, oisko se hyvä hommata jo ennen synnytystä vai vasta sit ku tarpeen näkee?
Aamuterveisin, Hali87 + Pähkinä 22+5
PS: Mahakuvaa
Ja toinen, näkyy vähän paremmin tuo mahan muoto, vaikka selkä onkin enempi kaarella hassusti..