Moi kaikille
nimigalluppi tytön nimen oon päättänyt ja mies myös, vääntöä joudutaan kyllä käymään jos tyttö tulee, mut pojan nimestä mulla ei oo hajuakaan, se minkä toisaalta haluaisin on niin yleinen ja muutamalla tutulla niin toisaalta en sit kuitenkaan haluais ehkä sitä... en tiedä mikä toinen ois sit kiva eikä kuitenkaan liian samanlainen kun mun isommilla pojila.
tavaragallup unisex vaatteita meillä on kivasti et niitä ei oikeastaan enään tarvii kun otan vielä pakkauksenkin.Tytön vaatteita ei oo kun pari hassua jotka on saatu jo esikoisen odotusaikana ja pojan vaatteita hieman enemmän.
Yhdistelmävaunut meillä on ne samat jotka jo esikoiselle ostettiin ja vieläkin oikein hyvä kuntoiset.Ja ensisänky ja pinnasänky on varastossa sekä ihan pienenä vauva saa nukkua myös pakkauksen laatikossa niin kuin aina.
Lauantaina käytiin katsomassa turvakaukaloa ja oli aivan mielettömän ihana ja asiantunteva myyjä et se ratkas meidän auton tila ongelman kymmenessä minuutissa eikä yhtään urittänyt väkisin myydä vaan oli tosi ystävällinen ja auttavainen just sellainen kun asiakaspalvelijan pitääkin olla
Aivan mahtava ihminen, sieltä käydään sitten istuin ostamssa
Ihan uudenveroisen hoitoalustan ja sitterin löysin lauantaina kirpputorilta muutamalla eurolla ja rintarepunhan löysin jo viimeksi kun kävin kirpputorilla.
Rintapumppu löytyy omasta takaa ja ja rintakumit ja tuttipulloja (mikäli niitä tarvitaan), myös yks kahden kappaleen tuttipaketti on ostettu sekä leluja on jo sen minkä pieni vauva hieman kasvettuaan tarvitsee.Myös lakanoita,muovitettua froteeta, sideharsoja,vauvaöljyä,talkkia,vanulappuja ja puikkoja, vauvan amme ja pinnasuojus löytyy.Taitaa puuttua enään vaan vaipat,liivinsuojat ja purkki korviketta jos hätä iskee.
katariinajoo me kuulutaan ja lapsi kastetaan mikäli keksitään sille kummit (niistä ei oo mitään hajua kun kaikki potentiaaliset vaihtoehdot taitaa olla jo käytössä noilla kahdella edellisellä)
Kyllä niillä pakkauksen tavaroilla hyvin pääsee alkuun
Just sitä vartenhan se on
kinder just niin, nimi asia on ihan teidän oma ja jos te niistä tykkäätte ja ne annatte niin toisten täytyy vaan sopeutua
ultra-rauta meillä on myös mahdollista päästä neljään ultraan joita kaks on ihan ilmaista ja kahdesta pitää maksaa poliklinikkamaksu.Ja rautaa saa täältä neuvolasta ilmaiseksi jos tarvii.
(.) Mä koitin tänään pitkästä aikaa käydä kävelyllä, mut en päässyt kuin 100m niin mahaan rupes oikeallle puolella vihlomaan joten käännyin takaisin, hetken kun olin ollut kotona niin vihlonta hävis.Et se siitä liikkumisesta ja koko viikonlopun mässäsin karkkia ja suklaata kaksin käsin.
Mä mietin et veisinkö sen äitiyspakkaushakemuksen kelaan vasta joulun jälkeen niin ois sit tammikuussakin jotain mitä odottaa
Ja kun meillä ei oiekin oo tilaa missä sitä säilyttää kokonaisena kun en nyt ihan vielä viisti sitä ensisänkyä ottaa sisälle missä se voi sitten olla vauvaa odottamassa.Eihän siihen hakemukseen vielä tarvita miehen palkkatodistusta??? :attn: Eiks sieltä tuu sit erikseen sit hakemus jolla haetaan sitä äitiyspäivärahaa yms.???Täytyy myöntää et en muista vaikka eihän siitä mielettömästi oo aikaa kun viimeks vein sen hakemuksen.
Metsätähti ja onnenjyvä 22+5 :heart: