No kylläpäs täällä on nyt ollu vähän kaikilla huonoja
kokemuxia! Joku oli valittanu, miten huonoa palvelua oli saanu ultrassa ja ettei ollu lääkäri oikee mitää sanonu. Noh mut sehän on
erittäin ikävää tuo tuommonen
Mun kohdalla taas kyllä täällä pk-seudulla ollaan oltu TOSI ystävällisiä ja välillä tuntuu, jotta tietoa tulee vähän liikaakin, niin ettei meinaa pysyä perässä
Parisuhde niin sanotusti meillä ei oikeen "kukoista", ettei ainakaan voi hehkuttaa, miten mies ymmärtäis taikka olis joka päivä tukena! Kun näin
EI meillä ole! Jotta olkaa te muut jumakekka
ONNELLISIA siitä, jos ja kun teillä niissä asioissa menee mallikkaasti! Mää kun olen tään elämän tarponu aina vähän kimuranteissa olosuhteissa, mm parisuhteen kannalta! Nii olen ns kaiken kokenut ja nähnyt
MIESTEN MAAILMASTA, joka ei varmaa kellekkää jää epäselväx, mitä tarkoitan?! Siis lähinnä sitä, mitä se on käytännössä! Eli kun ei mistään yleensä puhuta eikä kerrota ja sitteku itse yrität jotain puheen aihetta aloittaa, niin yleensä se kääntyy riidax! Noh, en kylläkään voi tietenkään yleistää tätä sanomaani, mutta
SUURI KUNNIOITUS niille, joiden miehet ovat täys järkisiä, puhuvat asioista kun asioista ilman riitaa ja kunniottavat puolison mielipiteitä! Täytyy vaan ihmetellä, että mistä moisia miehiä löytyy? Eikä miehen pidäkkään olla , niinku nainen on! Vaan se on hyvä, ku on se vasta kohta! Mutta tuntuu kyllä pahasti siltä että olen ainoa täällä joka avautuu näissä asioissa! Vai ettekö vaan viitsi puhua totta miehistänne, vai onko tosissaan näin päässy käymään, että muilla on ns
lotto voitto mies!?
Painonnousu asioista täällä kans jutellaan tiuhaan tahtiin.. Ja onko se nyt hei niin hirveetä, jos paino nousee? Eiköhän se oo ihan normaalia ja siitähän pitäis olla vaan tyytyväinen! Ja onnelinen siitä että masu kasvaa ja se pieni elämä sielä sisällä :heart: ! Mulla lähtö paino oli 66 ja nyt ei oo tullu ku ehkä yx kilo lisää ja neuvola täti on huolissaan mun kohdalla siitä, ettei paino nouse! Ja mäku en koskaa oo ollu kovin painava, enkä tikkukaan, nii mua ei haittaa paino asiat, sais vaikka tulla helposti 15 kiloo lisää!
Alkoholi ja tupakka : Alkoholia en ole käyttänyt juurikaan raskauden aikana.. Mitä nyt holitonta olutta & siideriä! Ja sehän on täysin sallitua! Noh, mutta tupakasta en ole vieläkään täysin päässyt eroon! Kun on tullu sillo joskus 14 veenä aloitettua tämä typerä sauhuttelu, niin se on helpommin sanottu ku tehty sen stumppaamisen kannalta!
TÄYSI KUNNIOITUS niile, jotka eivät ole röökiä ikinä ees maistaneet ja jotka ovat jo lopettaneet! Itse en pysty, ainakaan vielä mm kauhean stressin vuox, jota koko ajan koen! Noh, mutta eiköhän tämä stoori ollu tässä tällä kertaa!
Ainii .. Sikarokote otettu tänään ja ei toistasex oireita =)
===lana-muikku & Pikku- Martti=== 20+1 :heart: :heart: :heart: