Oikein paljon onnea vauvatuneille eli ainakin Miimon, Rauna ja Fantaihana! :flower: :hug: Pahoitteluni, jos joku on unehtunu välistä :ashamed:
pippa, tsempit nyytin hakuun!
daizz, mulla nuo tarmonpuuskat tullu ja menny koko raskausajan
epäusko, varmasti turhauttavaa :hug: Toivotaan, et HYVIN pian alkaa sielläkin tapahtua!
Supistuksia kaikille niitä janoaville!
Tervetulot joukkoon
Jonski07 :wave:
Tinttamaaria, voihan räkä :/ Toivottavasti olo helpottuu pian. Esim. vaikka synnytyksellä
Näin taas viime yönä unta Mimmuraisen vauvauutisista eli hän laitto mulle tekstaria vauvan syntymästä ja harmikseni en muista siitä viestistä muutako sen, et tyttö tuli ja synnytys kesti kaikkiaan n. 10h B) Pitää vissiin alitajuisesti myötäelää muiden tulevia synnytyksiä kun oma tuntuu vielä(kin) niiin kaukaiselta
Tänään pitäs käydä kakkukahveilla mun vanhemmilla ku isälläni synttärit, muuten tää päivä menee leppoisissa sunnuntaitunnelmissa ja lumitöitä tehdessä (onneks en oo kyllästynyt niihin tänä talvena!) Pikkuinen elelee vielä täysin omaa elämäänsä masussa, onneks sentäs vähän rauhottunu ku nukkuukin jopa öisin (tyyntä myrskyn edellä??) Turvotus on jotain megalomaanista mut kaippa se sitte synnytyksen jälkeen lähtee. Muuten vointi ja olomuoto hyvä. Vauva ei tunnu olevan kovin ylhäällä muttei viel alhaallakaan. Kivuttomia supistuksia riittää vaik muille jakaa mut eipä paljoa muuta. Eilen tein viimisen suursiivouksen ennen vauvan syntymää (vaikka jotenki semmonen olo, et ehin kyllästyä tähän oottamiseen niin monta kertaa, et paritki siivoukset ehin tehä
) ja kannettiin pinnis meän makkariin. Olipa outoa katella sitä siellä
Mieski sanoi, et omituista nähdä se siellä mut kaippa sinne kohta se tuhisijainenkin tulee :heart:
Nojoo, takas nauttimaan leppoisasta päivästä miehen ja pojan kans
Jään taas taustoille ootteleen lisää vauvauutisia :attn:
mobic ja kevätpörriäinen 37+4 (näillä viikoilla esikoisesta alko kohdunkaula kypsyä ihan tosissaan ja limatulppaa alkoi pukkaan, joten jännäilläänpä täälläki..
)