Jippii, taas tullut viimenäkemästä lisää vauvauutisia, joten PALJON ONNEA FANTAIHANA, RAUNA JA SALLI79 :flower:
Jonski07:lle tervetuloa mukaan! Mäkin kommentoisin Mötkylän kysymään musiikkiasiaan, että kun en kuuntele musiikkia hirveesti kotonakaan, (mun työ on niin melun täyttämää, että kotona tykkään olla enemmän hissukseen) niin en oo osannu ajatella että kaipaisin musaa synnytykseenkään. Eihän se iPod mitään paina, jos sen mukaan ottaa, mut tosiaan ei oo ehkä mun juttu.
Ja nanakuu, musta tuntuu kans että tää ei voi olla normaalia, että synnytys ei jännitä. Johtuisko siitä, että esikoinen on tulossa, niin mä en kyllä rehellisesti tiedä kaikesta infosta huolimatta yhtään, mitä odottaa. Naureskelin just, että mun olis ihan turha tehdä mitään tarkkaa synnytyssuunnitelmaa, kun mulla ei oo hajuakaan siitä, mitä haluan tai mikä toimii parhaiten. Toki haluan kaiken menevän hyvin ja saavani ihanan vauvan syliin, mutta yksityiskohdat selviävät sitten itse H-hetkenä. Se mulle oli tärkeetä ja helpottavaa, että mies tulee mukaan. Toivoin sitä tietenkin kovasti, mut yritin muistaa, että en mä voi ketään pakottaa, että kai se häntäkin jännittää.
Jees, viime yönä taas supisteli, mullakin on sellainen kello kahden pahaolo/supistuskohtaus sattunut useampana yönä, mutta tosiaankaan ei mitään säännöllistä, lähinnä vain inhottavaa ja välillä kivuliasta. Joskus sängystä pääsee itse ylös, joskus on oikeesti pakko herättää apua, kun ei yrityksestä huolimatta saa kammettua itseään istumaan. Miltähän se taas sitten tuntuu, kun voi esim. pukea itse kengät, nousta sängystä ja olla mahallaan =) sitä odotellessa...
sallamaria84, 38+5