*~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

Se on joulu ohi ja paluu arkeen. Joulu meni mukavasti, aattona oltiin mun vanhempien luona ja joulupäivänä miehen vanhemmilla. Lahjoja tuli lapsille kauheat määrät joka paikasta, ilmeisesti ovat olleet tosi kilttejä... ;) Mun joululahja mieheltä odottaa vielä tuloaan. Halusin uuden kännykän, mut sitä mallia minkä halusin, ei ollu vielä tullu kauppoihin asti. Et saan sen sitten heti kun se tulee. Tapanina ja eilen kävi vieraita, että siinähän ne pyhät sitten meniki. Tänään alko sit arki ja piti tulla töihin. Lähinnä nyt päivystämään tuota puhelinta, joka ei oo soinu kertaakaan koko päivänä :kieh: No on tässä nyt ihan tekemistä ollu täksi päiväksi ja varmaan huomiseksikin. Mutta koko vkosta en kyllä tiiä...

Monia täälä tuntuu supistelevan, mua taas ei supistele vielä yhtään. No mitä nyt joskus harvoin vähä vetää mahan kovaksi, mutta sekin on ihan kivutonta. Mutta mikäli edellisistä raskauksista voi mitään päätellä, niin sit kun alkaa kipeitä supistuksia tulemaan, niin se on menoa sitte ja sitte mennään melko varmasti synnyttämään. Selkä on jonku verran kipeä tai ei kauaa tarvi seisoa, kun sitä alkaa särkeä. Tai kun on istunu tai maannu kauemman aikaa ja nousee ylös, niin "ihan kivasti" ottaa kyllä selkään se pystyyn pääseminen. Muutenkin sitä on jo niin kankea tämän mahan kanssa, et kenkien jalkaan saaminen on välillä jo aika tuskaa, kun tuntuu, että happi loppuu. Että kovasti odotan sitä maaliskuuta, että vauvan sais syliin :heart:

Hengästymisestakin ootte puhuneet. Mä kans hengästyn nykyään aivan ylipienestä. Ei tarvi esim. ku jotain tavaraa vähä ettiä, niin on jo sellanen olo, että pitää istua. Joskus joutunu yläkertaan mennessä huilta puoles välis portaita :snotty: Että pikkusen oon rapakunnossa, mutta ehkä sitten synnytyksen jälkeen alkais taas aherammin urheilla... :whistle:

Vähän kauhulla ootan neuvolaa parin vkon päästä, kun tänä aamuna kävin puntarissa, niin näytti, et oli tullu reilu kilo painoa viikossa lisää :ashamed: Sit kun täs ehtii vielä ennen neuvolaa olla esikoisen 6-vee synttäritki, niin taitaa puntari näyttää tähtitieteellisiä lukemia...

Niin joo vko sitte vein viimein kelalle äitiyspäivärahapaperit ja eilen kävin kelan sivuilta niitä kattomassa ja asiahan oli päätetty aaton aattona. Saan peräti reilu 150 ? enemmän käteen äippärahaa, kun mitä sain edellisestä lapsesta. =) Oon kyllä tosi tyytyväinen! Vaikka ei se nyt tietysti vieläkään mikään niin huippu oo. Ja viimeinen päivä maksetaan tilille äitiyspakkauksen raha. Jos sillä sit kävis ostaas matkasängyn (toiseksi sängyksi alakertaan), sitterin ja uuden hoitoalustan.

Mutta nyt pitää vissiin koittaa tehdä jotain järkevääkin täälä töissä, eikä vaan roikkua netissä, vaikka täälä yksin oonkin.

Tipi75 + masuasukki 28+6
 
Herranjestas et täällä ehtii sattuu ja tapahtua :D ONNEA tuhannesti Heklalle :flower: :heart:

Tällä joulut vietetty ja vointi ei mikään järisyttävän hyvä.. Joulun jo vähä maha kipuili ja sit perjantaina ku tultiin kotiin lirahti jotain vaaleanpunaista nestettä pöksyyn suht paljon. En o mitenkään herkkä lähtee lääkäriin niin sit huilailin ja supisteli kuitenki illan aikana ja oli sellainen olo et menkat alkais. Koko viikonlopun oli samanlaista mut vuotoja ei o ollu mut tosi kipee oon ollu ja supistellu välillä. No tänää soitin sit aamul heti neuvolaan ja sit tietty piti tarkastukseen mennä. Hoitaja tutki eikä mitään äkkihätää löytäny. Vauva paino noin 1100g äkkiselti mitattuna ja kohdunkaulaa oli yli 4cm eikä lyhentyny ponnistaessa. Menin jopa aamulla töihin ku saikku loppu jouluna, mut hoitaja sano et ei missään nimessä enää töihin. Sain sit huomiseks lääkärin et saan sit pidemmän saikun. Nyt sit oon levossa ja huomenna pitää kiikuttaa pissanäytteet jne sairaalaan. Aamulla klo 10 sit lääkäri ja tutkitaan vielä tarkemmin. Hoitaja lähinnä vaan katto ettei mitään äkkinäistä o et pitäis sairaalaan lähtee.

Mut nyt siis yhtä makailua.. hoitaja jo sano et vaik ei mitään äkkinäistä hätää o niin levätä täytyy koska oireet on sellaiset et pitää ihan tosissaan tarkkaan tutkii ja hoitaa. Mut näin meni meidän joulu :/

Tää neiti lähtee nyt vetää tirsat ku selkää jomotti ettei saanu edes viime yönä nukuttua |O Neuvolassa kävin tasan viikko sitten ja siellä ei muuta huomautettavaa ku verenpaine vähän kohonnu. Sf mitta oli 25 ja paino vähä päälle 600g per viikko tullu. Syke vaavilla tais olla 150.

LM & pirpana 28 poooksuu
 
Jospa nyt omaa napaa hetken kirjoittelisi.

Joulu meni ihan kivasti, mitä nyt joulutunnelma katosi täydellisesti kun pästiin äidin luokse Helsinkiin.Ei auttanut valkoinen maa eikä äidin laittamat koristelut, no pikkuisen se tunnelma sieltä sielun syövereistä löytyi kun aatonaattoiltana istuttiin kuusen valoissa :xmas:
Lapset sai (varsinkin esikoinen) paljon hyviä joululahjoja.Harmittaa vaan kun yks tärkeimmistä jota kummilta toivoi ei tullutkaan vaan sieltä tuli kirja jota lapsi kerran vilkas ja nakkas menemään:/No voihan se olla että vielä siitä kiinnostuu vaikka onhan se hieman nuoremmille suunnattu...

Mä en tiedä mikä ihme mua vaivaa kun vielä ennen joulua olin ihan malttamattomassa täpinässä ja ois ollut virtaa ja intoa vaikka muille jakaa, mut nyt mieli on jotenkin ihan maassa.Mikään ei vois vähempää kiinnostaa ja mitään ei jaksais tehdä (pyykkiä on ollut siitä huolimatta pakko pestä kun sitä on kaks pyykkikorillista).Ja muutenkin oon tosi huonolla tuulella :( En tuedä voisko tää johtua siitäkin kun on niin pitkän aikaa syönyt kaikkea herkkua mitä kiinni saa ja muutenkin ihan yliöveristi kaikkea ja tästä pimeydestä vai onko mulla joku raskaudenaikainenmasennus...Saa nähdä paraneeko tää olo kun ruokarytmi palautuu entiselleen ja ruoka arkistuu ja herkut jää vähemmälle.
Niin ja sit vielä tuosta syömisestä, mikään ei oikein enään maistu ja sekin mitä syö niin normaalia vähemmän menee alas ja sit tulee ähky.
Nukkuminen (ai mitä se on??) on ollut ihan surkeeta.En saa juurikaan nukuttua kun oon niin mahdottoman tukossa ja limakalvot ilmeisesti niin turvoksissa et henki ei kulje vaikka laittais nenäsumutetta.Ja yöllä jos on onnistunut nukahtamaan niin kun herää niin ei sitten millään meinaa saada unenpäästä kiinni, kaks tuntia on ihan normaaliaika ennen kuin alkaa tuntua siltä et kohta vois nukahtaa.
Äh, tää mun viesti on yks valitusvirsi ja saa varmasti teidät toisetkin masentumaan jos ei vielä yhtään masenna.

Mitäs uudenvuoden vietto suunnitelmia teillä on?
Me mennään lasten kanssa katsomaan iltakuudelta alkavaa yleistä ilotulitusta jonka jälkeen pojat pääsee mummolaan yöks (kovasti ovatkin kyselleet et koska pääsevät sinne) jonka jälkeen mennään ystäväpariskunnan luo (heilläkin odotetaan vauvaa) tekemään ruokaa ja istumaan iltaa=)

Tällästä tänne.
 
Onnea Hekla! :heart:

Mie olen NIIN kypsä tähän odottamiseen. Vauva istuu mahassa, pää kiinni kylkiluissa, näin estää tehokkaasti helpon liikkumisen multa.

Vatsan koko on jotakin aivan käsittämätöntä. Se viel työntyy eteenpäin niin et vanhatkin raskausarvet on taas uusia :kieh:

Suonenvetoonkin saa herätä joka aamu. Eiauta ladyvitatkaan enää..

rv 29 tai sit se 30+3 joka viime ultrassa katottiin. Toivon sydämeni pohjasta että oltas tossa jälkimmäisessä.

Napinaa ja tympääntymistä, kyllä sais tämä raskaus olla jo kohta ohi, ja vauva sylissä :D

phuuh... :snotty:
 
solmussa Miä oon kanssa niin kypsä tähän mun olotilaani. Isänikin tänään sanoi et hyvin kuulee kun miä tuun esim yläkerrasta alakertaan kun kuuluu semmoinen ähinä ja puhina...

Neuvolassa käyty...


31+0 (30+0)
paino +1,3kg (+1,4kg)/ viikko
RR 115/65 p. 88 (120/70 p.100)
turvotus (+)/- (-/-)
pissa -/- (-/+)
sf 31,0 (31,0)
Hb 118 (ei mitattu)
tarjonta rt (ei katsottu)
vauvan syke 150 (138)
liikkeet ++ (++)

Ja taas viikon päästä uudestaan vaa´alle... :ashamed:
 
Tänään ei ollutkaan neuvolaa.. Muistin ajan väärin. Huomenna vasta.. Pääsee valittaa näistä kivuista kun ei itsekkään yöllä saa nukuttua kunnolla.. :( Selkää j a oikeaa kylkeä jomottaaa niin maan vietävästi, että huh huh.. Pääkin tuntuu räjähtävän oli pitkällään tai teki mitä tahansa.. Pitäisköhän sitä huolestua ku toi muksu on ollu aika hiljanen viimeset neljäpäivää tuolla massussa. vähän se jotain antaa tietää itsestään, mutta ei niinkuin yleensä.. :( No täytyypi siitä mainita huomenna neuvolassa. Nyt alkaa taas silmiin sattuu ku koneel istuu ja muutenki kirkkaat valot niin taidanpi mennä syömään ja sit käymään ulkona pimeydessä kävelemässä.

Suvisku+ "Ötökkä" 29rv
 
Suvisku toivottavasti sulla ei oo alkavaa raskausmyrkytystä:/Kuulostaa kyllä huolestuttavalta toi et vauva on ollut niin hiljainen ja että päässä on räjähtävä tunne sekä toi silmien valonarkuus:(Toivottavasti sulla ja vauvalla on kaikki hyvin :hug:

solmussa jaksuja odottamiseen :hug:

Mulla alkaa maailma hieman kirkastumaan näin illan mittaan=)
 
Tuntuupa "mukavalta" lukea muiden "valituksia" B) Tulee heti jotenkin parempi mieli, kun näitä omia valitus aiheita kanssa ihan kiitettävästi.... :ashamed:

Huomenna olisi se "hirmuinen" sokerirasitus koe, toivottavasti on kaikki ok...Mennyt aika mässäämiseksi tämä viimeinen kuukausi ja painoakin tuli joulun pyhinä aika kiitettävästi...

Pomokin tänään oikeen soitti, ja kysyi, että joko kävin selkäni kanssa uusiksi lääkärissä, mä vähän häkellyin, että en, kun tuntuu paremmalta selkä ja jalka, niin ajattelin tulla loppuviikosta kokeilemaan vielä töitäkin jopa. Vaikutti sentään ihan positiivisesti yllättyneeltä :) Ei tää kotona oleilu pitkään oikeen sovi mulle, ei sitä keksi niin paljon tekemistäkään eikä jaksa ravata joka paikassa ja nyt kelit hidastaa vielä liikkumista....Niin ihan kivaa, jos ees pari viikkoa vielä jaksaisi olla töissäkin....Ennen kun on varmaan pakko jäädä saikulle loppuajaksi...

Niin, piti muuten jo aiemmin kysellä, että onkos muilla ajottaista huimausta; mua voi yhtäkkiä alkaa huimaamaan esim. ihan istuessa aika kovastikin. Kerran on huimannut kävellessä, se menee kyllä sitten ohi nopeasti. Hemoglobiinista ei ole tietoa sitten alkumittauksen jälkeen jolloin oli 155, nyt huomenna labrassa aattelin otattaa senkin, kun sain neuvolalääkäriltä lähetteen ennen joulua (sillon ei huimannut mutta huomautin väsymyksestä niin pisti tuon). Verenpaineet on olleet koholla joka kerta neuvolassa, mut mulla onkin ns. "valkotakki-kammo" eli ei saada oikeen vastaanotoilla milloinkaan normiarvoja, olen sitten itse mittailut niin olleet ihan ok, pulssi kyllä hakkaa levossakin tuollaiset 70-melkein 100...No neuvola on tammikuun puolessa välissä, pitää siellä valittaa jos ei jo ennen tarvi tosta huimauksesta soitella.

 
Huimauksesta Mulla ilmeni sitä tossa joku kuukausi sitten, mainitsin asiasta neuvolassa ja täti laittoi alhaisen hemoglobiini pikkiin joka oli juuri silloin alkanut laskea. Nyt syön rautaa yhden pillerin verran päivässä ja tulee noita silti joskus, tosi harvoin kylläkin. Toivottavasti ei tarvitse alkaa ottamaan toista pilleriä.
 
Kävin tänään vinkumassa työterveyslääkärillä selkääni tai tuota ns. iskiaskipua.. Sain saikkua 14.1.2010 asti, jollon mulla on äitiyspolilla kontrolli ja ultrakäynti. Saavat siellä sitten päättää jatkosta.

Mä oon kans jo ihan kypsä tähän odotukseen ja valmis synnyttään vaikka samantien. Tai en ihan samantien, haluan synnyttää mielummin ens vuoden puolella.. :D
 
Joku täällä kyseli, onko sanottu millon vauva pääsee pois. Ensin sanottiin että 2500g pitää olla painoa että pääsee kotiutumaan, mutta tyttösellä hyvin lähtenyt syöminen käyntiin (tänään jo 1970g :heart: ) ja nyt vielä seuraillaan painoa ja tod. näköisesti se 2200g on rajana että pääsee kotiin :) Tänään pikkunen pääsi pois keskoskaapista ja on nyt vaan lämpöpatjan päällä. Äidin rakas :heart: :heart:
 
hekla JEEEE!! Miehen kanssa hihkuttiin sun puolesta onnea että vauva voi NOIN hyvin ja uskomatonta ja mielettömän ihanaa että pääsi jo pois keskoskaapista. Sehän kertoo sen että vauva kehittyy loistavasti. *toivottaa jatkossakin hyvää ruokahalua pikkutytölle* ja äidille ja muulle heklan perheelle jälleen kerran onnea pienestä sinnikkäästä tulokkaasta. 2200 g on myös huisia että pääsee kotia.
 
Huimauksesta:Mulla tota huimausta on ollut koko raskauden ajan, kuin myös silmissä tosinaan meinaa pimetä!Mulla ovat sanoneet syyksi alhaisen verenpaineen, mut hb mul on ihan ok jotai 120 luokkaa, vaik normaalisti kyllä on 140-150!MUlla lisäksi nuo hartia-jumit aiheuttaa tota huimausta väliin tosi paljon!
Suvisku: Täällä myös ollut välillä tosi kovaa pää kipua ja silmiin sattuu kaikki valot, ja vauva oli pari päivää aika hiljanen, pelkäsin jo raskausmyrkytystä. Mut nyt olotila on helpottanut ja sit kun mulla ei muissakaan raskauksissa oo ollut viitteitä myrkytykseen ja verenpaineet olleet ok, ni kai se sit oli migreeniä!

Täällä myös aivan järkyttäviä selkä kipuja ja jalat väsyy tosi herkästi!Viime viikolla siivosin ja leivoin ni tapanina oli selkä, kädet ja jalat ihan hirmu väsyneet...mulla on nyt ruenu öisin tulemaan et herään siihen kun kädet ihan turrana, on kyllä turvotuskin lisääntynyt...Tuttua edellis raskauksista! Onko muilla noita käsi kipuja/turruuksia!

Hekla: Onpa ihan kun vauva voi ja kehittyy noin hyvin! :flower:
 
Tulin vaan nopsaa vinkkaa et täälä kaikki ok,aamulla kattoo lekuri kohdun suun ja vielä tsekkaillaan ettei ollu lapsivettä. VINKKI PILLEREIDEN napsijoille: Mä otan aamulla viilin kanssa 2 raskausmultivitaa ja kalkkitabletin ja ne hulahtaa tosi hyvin tuon kanssa ales(viilin "sisään"lusikkaan vaan),tai jogurtin. Raudan otan vasta illalla tai yöllä vessakäynnilla,ku ei sais kuulemma samaan aikaan ottaa maitoa(eikä sitä kalkkia) tai teetä,ja molemmat kuuluu mun omaan aamiaiseeni.näin on menty jo pitkää ja hemppa pysyny hyvin kuris (130 nyt,oli 114 yhes vaihees).

Jaksuja kaikille ketkä jo "valmiita",täälläkin on aikast raskas olo ja muitten valitukset kummasti keventää mieltä ku tuntuu ettei o yksin ongelmineen =)
 
Heklalle suurensuuret ja isot onnittelut ja halaukset!!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ihana kuulla että voitte kaikki hyvin! Toivotan paljon ruokahalua pienelle! :)

----------------------------------------
ON
Joulu tuli ja meni. Oli kaikin puolin ihanaa, mutta joulusyömiset meni jotenkin ihan ohi. Ruokahalu oli kadoksissa käytännössä koko joulun. Harmittaa kun jäi kaikki vesi kielellä odotetut jouluruuat melki syömättä. Tänään se ruokahalu sitten tuli takaisin. Söin päivällä porkkanakeittoa ja grahampiirakan. Illalla kanapihvin ja ranskiksii. Kaksi muffinssia vaniljakastikkeella. Puolikkaan tuplan ja vielä juuri äsken melkein puoli pussia sipsejä, kolme sulhaspiirakkaa ja kulhollisen muroja... :whistle: Ja silti on vielä semmonen oli että vois jotain suuhunsa laittaa.... K A M A L A A .......

Onneksi kiloja ei ole tullut koko raskauden aikana kuin vähän päälle 2 kiloa, mutta silti. Jotain rajaa pitäs olla. Annoin nyt itselleni luvan mässätä tänään kun tosiaan meni se joulu niin vähillä eväillä. seliseliseliseliseli...

Joo, mutta kaippa tästä pitää suunnata tuonne petiin. Voimia kaikille supistusten ja muiden vaivojen kanssa taisteleville. Itselläkin aina välillä tuntuu suppareita ja selkäkin välillä vaivaa.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille maalismasuille, maalismammoille ja ensimmäiselle viralliselle "maaliskuun mussulle"!! :heart:

Harakanhattu ja ManU-Tappara 28+5
 
Olipas kamala aamu ajella töihin, kun oli niin sakea lumipyry. Mutta ehjin nahoin selvittiin. Nukuttaa vaan ihan kiitettävästi, vaikka suht hyvin viime yön nukuinkin.

Tänään poksuu viikot *poks* 29 +0 =) Np-ultran mukaanhan nyt on jo 29+3 ja rakenneultran mukaan 29+4.

Jotain pientä flunssanpoikasta meinaa pukata päälle. Kurkku tuntuu ihan sairaan kuivalta koko ajan. Muutama päivä sit se tuntu vähän kipeältäki, mut se meni sit ohi. Melki toivos, et tulis kunnon flunssa, et sais jäädä sairaslomalle. Ei yhtää kiinnosta tää töissä olo. 23 työpäivää jäljellä, VIELÄ!!

Uuden vuoden suunnitelmista joku kyseli. Me mennään todennäköisesti miehen vanhempien mökille ja sielä ammutaan vähä raketteja. Muuten ei mitään kummempia suunnitelmia oo.

Mut nyt pitää vissiin koittaa saada tää päivä jotenki kulumaan.

Tipi75 + masuasukki 29+0
 
Tänään poksahti 30+0 ja oon niin happy että pääsin näille lukemille :)
Jännittää tuleva äitipoli Naistenklinikalla, uuden vuoden aattona.... Että joutuuko sitä jo jäämään sinne |O :x Mitään muuta en vihaakaan yhtä paljon kuin sairaalassa makaamista!
Viimeksi siis oli se kohdunkaula lyhentynyt mutta ei ollut vielä hälyyttävää mutta levolle käski kotia.
Mun tavoite olisi se 34 viikkoa! Kun se tulisi täyteen niin olisi aika ihanaa koska ei joutuisi enää viikko tolkulla makaamaan sairaalassa koska nehän ei enää silloin estele tuloa jos on tullakseen.

Joulu tuli ja meni, oli ihanaa :heart: , toivotaan että ainakin tuon uuden vuoden aaton saisi olla vielä perheen kanssa :heart:

~Kinder- & masumussukat tiuhti sekä viuhti 30+0~
 
30+0 täälläkin :) Siihen se positiivisuus sitten loppuukin. Viime yö oli ehkä kamalin koko odotusaikana. Mua sattu alapäähän niin mahdottomasti ja en voinut ollaan missään asennossa. Mahallaan ei tule kuulonkaan, selällään tulee oksennus suuhun ja kyljellään sattuu tonne alas. Katon nyt kuinka kauan voin töissä tänään istua kun sekin tekee kipeetä ja lähden sitten aikasemmin kotiin.

Abello 30+0
 
SOKERIRASITUSKOKEESTA selviydytty, yllättävän nopsaan meni se pari tuntia kun oli hyvä kirja mukana. Eikä se litku ollut niin kamalaa, mitä olin ajatellut. Nyt vaan toivotaan parasta, että arvot ovat ok.

Sormien turtumisesta Eli täällä turtuu kanssa sormet öisin aika kamalan paljon, joskus jopa käsivartta myöten.

Itse jännitän kanssa huomista työpäivää parin viikon selkä/jalka sairasloman jälkeen, no jos ei suju, takaisin vaan työlekurille. Meiän työterveys on onneksi yksityinen ja koska johto suorastaan vaatii käyttämään tätä sairaslomissa niin kyllä sitä sieltä sitten heltiää.
 
Heipsis taas pitkästä aikaa! :)

Isot onnittelut Heklalle ja koko perheelle, ihanaa et pikkunen voi hyvin! Toivotaan et painoa kertyis mukavasti ja pääsisitte pian kotiin nauttimaan arjesta <3

Tänne ei mitään ihmeitä. Yön nukuin tosi huonosti, kun närästi pitkästä aikaa tosi pahasti. Kahella Renniellä helpotti jonkun verran, mut vasta nyt pystyasennossa on kokonaan pois. En ees syöny mitään erityistä eilen, ihan jauhelihaa ja makaronia :eek:

Tänään tuli Kelalta rahapäätökset, kiva :) Oli aika lailla sitä mitä olin laskeskelluki.

Pähkinä on ruvennu liikkuu öisin vielä enempi ku aiemmin (tai sit nykyään vaan kiinnitän enempi huomiota siihen). Välillä siihen jopa herää :eek: En oikein tiiä missä asennossa pitäis nukkua, ku kyljellään ollessa muksii ihan hulluna (tietty just siihen kylkeen aina mikä on sängyssä) ja estää aika lahjakkaasti nukkumisen :D Mut hyvähän se vaan on et pikkunen on aktiivinen <3

Saatiin joulun aikaan Pähkinälle turvakaukalo autoon! Mun vanhempien naapuri oli huomannu jouluna et oon raskaana ja oli sit joulun jälkeen käyny kysymässä, et oisko tarvetta jolleki tavaroille. Isä oli sit maksanu tosta kaukalosta sille 50e eikä kuulema tarvi maksaa sitä sille takas <3 Ylimääräinen joululahja tavallaan <3

Nyt siis isommista tavaroista puuttuis enää se sänky, pitäis anopin kanssa lähteä sitä kattomaan.. Haluisin vaan tän lastenhuoneen remontin ensin ohi.. Jääny miehellä vähän vaiheeseen.. Mut en jaksa valittaa, onhan tätä aikaa tässä vielä (toivottavasti) jäljellä.. Tarkotus oli vaan et saisin ite maalattua sit ku pohjatyöt on tehty ja kohta se ei enää onnistu.. Mut pääasiahan se ois vaan et sais tän kuntoon, tekee kuka tekee..

Ja oon ylpee itestäni, sain vihdoin käytyä läpi ja tilattua loput valokuvat, jotka odotti tätä hommaa, esim. polttarikuvat kesältä :D Olin ihan varma etten saa niitä tilattua ennenku vauvakuvarumba alkaa, mut jippii! Nyt voi sitten alottaa puhtaalta pöydältä vauvakuvien kanssa :)

Mut eipä tänne tosiaan mitään erityistä siis. Voimia kaikille, jotka taistelee raskausoireitten ja ongelmien kanssa. Kohta meillä on palkintona ihanat mussukat <3

Hali87 & Pähkinä 28+6
 
Hienoja uutisia Hekla, tyttönenhän kasvaa ihan silmissä!

Täällä kädet on tosi kipeet, välillä leivän syöminen on vaikeeta aamuisin, kun ei jaksais nostaa leipää suuhun asti :LOL: Uskoisin tän johtuvan niskojen/hartioiden jumituksesta.

Työasiat kusee! Anteeksi kiroiluni, mutta mulla on enää vajaa 3 viikkoa töitä jäljellä ja tosiasia on, etten ehdi perehdyttämään jatkajaa tuossa ajassa millään! Tekis mieli vain hakea sairaslomaa ja näyttää kaikille keskisormea! ÄRRINMURRINMURINAA :kieh: Olin pyytänyt jatkajaksi yhtä henkilöä, jonka tehtävä loppuu (joutunee siksi irtisanotuksi), mutta en saa häntä. Hän olis osannut jo 80% hommista ja nyt tullee sitten jatkajaksi joku ihan ulkopuolinen henkilö. Toivottavasti tää uusi henkilö on tehnyt joskus jotain exceliin liittyvää, ettei tarttis ekana taulukkolaskentaa opettaa!

Muuten on vieläkin ihan jouluruokaähky, ruoka ei meinaa maistua. Huomenna neuvola, joten saa nähdä, mitä vaaka sanoo, hui :whistle:

NinaRinsessa 29+3 (kolmekymppinen häämöttää)
 

Yhteistyössä