Hyviä joulun jälkeisiä päiviä vaan kaikille! Siinä meni joulut että hurahti =) Tuntuu niin hölmöltä toi koko joulu, ku aina vaa kaikki sitä ennen hössöttää ja joulua odotetaan niin pitkään, mut sit se on vaa oikeestaan se aatto ja sit se koko ihanuus on ohi! Mutta on se ihanaa aikaa aina! Ja oli tänäkin jouluna! Täälläkin päässä tuli tosissaa syötyä ihan ähkyx jouluherkkuja
Toi
Kinderin
kaxos masu näyttää melkee saman kokoselta, ku
mun masu, vaikka ootan tietääxeni vain yhtä =) Mut upee on masu sulla
Kinder! Ainii muuten en okkaa tainnu kertoa viel teille, et oon itte kaxonen.. mulla siis kaxois sisko.. mää oon minuutin häntä vaa vanhempi, mut ei olla identtisiä.. No pienenä nyt oltiin ku kax marjaa, ei meinannu kaikenmaailman tädit aina erottaa, kumpi on kumpi
Mut nykypäivänä aikus ijässä ollaan ihan selkeesti erin näkösiä, kokosia ja painosia
Onkos täällä ketjussa mahdollisesti muita tulevia äippijä, jotka ois kaxosia? Ja
mitäs teillä muilla suunnitelmissa
uutena vuotena?
Oon voinu ihan jees muuten, paitsi jos ei lasketa noita
edelleen joka päivä saamiani raivon puuskia!!! Ku on niiiiiin stressavaa aina vähä väliä ja hermot menee todella helposti!
Ainii huomasin, etten itte kertonu mitä suunnitelmia mulla uunna vuonna, ku teiltä muilta kysyin! Mut mitäpä sitä kertomaan, kun en viel tiiä mitä sitä tekis?? Oon varmaa vaa yxin kotosalla, kissan ja masutyypin kanssa! Nii ja kissa pelkää muuten ihan julmetun kovasti ilotulitus raketteja
Pitää aina sanoo sille, että ei ne Nappe tule tänne ne paukut, oo ihan rauhassa vaan ja sit se juoxee hulluna ympäri kämppää, etsien piilo paikkaa.. Voi äitin pientä. Nappe kissakun on mulle niin tärkeä ja ollu mun rakas pieni seuralainen yli 5 vuotta! Ja nyt siitäku pitäis luopua, ku on huomattu, jotta se ei pidä pienistä lapsisita, eikä oikeestaa lapsista ollenkaa!
Sattuisko täällä joku tietämään, mistä löytys kissalle uus hyvä ja rakastava koti?? Olen laittanu jo suomi24 palstalle ja apulaan myös ilmotuxen, mutta vaan ku ei tärppää! On mahdoton ajatus ottaa enää sit tota kissaa uuteen kotiin, kas ku meilllä tässä muutto isompaan on vielä edessä! Eikä oo kuulunu viel mitää uudesta kodista
Saas nähä kuuluko? Nää asiat stressaa mua mm ja pakko oli tulla tänne niitä kertomaan, ku en muuallekkaan viitti/voi!
Voisin kans kokeilla laittaa ittestäni masu kuvaa jossai vaiheessa, mut en nyt, ku ei oo oikee sellasta tän hetkistä kuvaa vielä ja ku en omista tota digi kameraakaan, kuten myöskään tulostinta, laajakuva telkkria saatikka kaikkia muita hienouxia/ turhuuxia, mitä tää uus maailma on tuonu tullessaan :kieh: Joo onhan noita kaiken moisia vempaimia, mut noista ainoa ois kyl se digikamera, jonka joskus haluaisin! Ku tykkään nii paljon ottaa kuvia ja justii lähinnä luonnosta, mm maisemakuvia :heart: ne on just parhaita!
No, noh, tulipa tässä nyt kaikennäköstä vuodatettua!
Masu se vaa kasvaa ja napa yrittää edelleen työntyä ulos, mut ei vieläkään kokonaan, mut näkyy jo ihan selkeesti ulkonevana paidan läpi :wave:
=== Iloa uuteen vuoteen 2010!!! === Lana- muikku & Tyyppi rv, 27+1===