Tervetuloa uusille odottajille ja tsemppiä
heklalle, heidän pienokaiselleen ja kaikille, joilla jotain vaivaa :flower:
Me saatiin maanantaina hommattua isoimmat hankinnat vaaville (pinnasänky, hoitopöytä, amme, itkuhälyttimet, sitteri & matkarattaat). Turvakaukalon oon ostanu tutulta käytettynä jo ajat sitten. Emmaljungan Edge-yhdistelmävaunut laitettiin myös tilaukseen ja saapuvat joskus tammikuun lopulla :heart:
Matti myöhäiset: Mie oon onneksi saanu jo nuo paperihommat hoidettua! Äippäpakkaus tuli jo n. kk sitten ja eilen oli kolahtanut postiluukkuun päätös äitiysrahasta
. Vauvavakuutus oli myös myönnetty meiän pienelle ja eilen maksettiin sitten jo varausmaksukin, joten sekin asia on hoidossa.
Sairaalalaukusta: Vaikka miekin oon tässä viime aikoina havahtunut, että tämä odotus alkaa kääntyä ehtoopuolelle, en oo sentään vielä pakkaamassa laukkua vaikka huomenna poksahtaa 30+0! Meillä on sairaala tuossa 500 metrin päässä, joten ei ois varmaan paniikkia, vaikka ei pakkais ollenkaan. Eiköhän ne tavarat joku osais tuua mulle
.
Vauvan huone: Nyt kun nuo suuremmat hankinnat on tehty, niin vois alkaa pikku hiljaa järjesteleen tuon vaavin huoneen kuntoon. Meillä ollut tuo ylimääräinen huone lähinnä kaikenlaisen ylimääräisen romun tyyssija, ja nyt pitäis alkaa lajittelemaan sieltä turhat pois. Oonkin jo aloittanut sen, mutta keskenhän se on ja pahasti. Muutenkin koko kämppä on tällä hetkellä kun pommin jäljiltä, kun täällä on nuo hoitopöydän ja pinnasängyn osaset ympäriinsä (ei olla koottu niitä viel). Jotenkin kuitenkin rauhoittaa, kun ne tavarat on kuitenkin jo ostettu.
Selkäsärystä: Mulla on vaivannu selkä- ja nivussärky tässä nyt n. pari viikkoa ainaskin ja huusin huuto.netistä
Anita Baby belt -raskaustukivyön ja voin kyllä suositella kaikille! Sitä kun pitää päivän päällä, niin ei ole selkä samalla lailla kipeä. Nivusiin ei oikein tunnu auttavan mikään muu kuin lepo, mutta apua se on pienikin apu =). Lämmitettyä vehnätyynyä oon myös käyttäny alaselällä, ennen kuin sain tuon vyön.
Oikein mukavaa uutta vuotta kaikille odottajille ja masuille. Tavataan ensi vuoden puolella :wave:
Mimmurainen & ötö 29+6
Muoks. Maanantaina sit neuvola vihdoin! Edellisestä käynnistä tulee melkein kuukausi aikaa. Sitten olikin merkattu seuraava käynti jo parin viikon päähän. Omilla mittauksilla paino ei oo kyl kauheasti noussut, mutta onhan maanantaihin vielä aikaa..