Hakutulokset

  1. A

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    MOI!! :flower: En ole ehtinyt paljoa kirjoittelemaan, kun yritän keskittyä tuohon työntekoon. Jäljellä ois vielä 7 viikkoa töitä ja syyskuun sitten olen jo kesälomalla. Kuulumisista, tääläkin käyty ultrassa, sillä hetkellä kaveri vaikutti suhteellisen rauhalliselta, nukkui vain. Mutta...
  2. A

    Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

    Sori, mulla on alkaneet kirjaimet pomppia ja senatkin mennä sakaisin tän raskauden myötä. =)
  3. A

    Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

    Morjens!! Sori, tää kesäkuu on mennyt aivan liian äkkiä, rakenneultrakin on takana ja työpaikan vaihdoskin sujui ongelmitta. Ainut mikä ei ole sujunut ongelmitta, on esikon sopeutuminen päivähoitoon, itkuttelua on ollut ja paljon. Työpaikassa, siinä uudessa, esimies suhtautui sitten ihanan...
  4. A

    Marraskuun masun kasvattajat toukokuussa.... LA:t 1-15.11.2008

    Moi!! On taas ollut niin vipinää, ettei oo tahtonut ehtiä kirjoittelemaan. Oli tullut uusiakin mukaan, tervetuloa!!=) Esikoinen suhtautuu meilllä ihanasti tulevaan vauvaan, antaa masulle pusuja ja on itsekin kovasti "raskaana." Esikon masussa on kuulemma keltaine vauva ja äitin masussa...
  5. A

    Marraskuun masun kasvattajat toukokuussa.... LA:t 1-15.11.2008

    Moi!! Terve taas pitkästä aikaa, en oo oikeen jaksanut rustailla tänne, kun on jo kuudes viikko menossa tämän flunssan kanssa takutessa. Illat menee nuokkuessa sohvalla, eipä asiaa helpota 9,5 tunnin työpäiväkään. No kohta pääsen pois kotoa työskentelemästä ja tulee sopivaan kohtaan työpaikan...
  6. A

    raskaana?

    Moi! Tuli vain mieleeni, että mikä sulla on kierron pituus? Eli kun kirjoitit että viime menkat oli 11.4, alkoivatko ne silloin? Raskausaikahan alkaa viimeisten kuukautisten ensimmäisestä vuotopäivästä alkaen. Eli paljon riippuu siitäkin, onko sulla säännöllinen kierto ja kuinka pitkä se...
  7. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Onnea Tulentyttö!!! :flower: Mä oon isäntää yrittänyt saada kertomaan vanhemmilleen tulevasta pikkuisesta, kun en halua siitä mitään äitienpäivän kahvipöydän uutista. Ei olla oikein olla anopin kanssa sydänystäviä ja vielä vähemmän sen miehen siskon kanssa. Taitaapa käly saada vähintäinkin...
  8. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Hellurei!! :flower: Kivoja masuja teillä, mulla toi alamasu on alkanut jo kans pömpöttää, mut masu ei varmaan ala näkyä kunnolla, kun on tuota ylipainoa. Mutta, vaikka onkin ylipainoa, nyt on mennyt ihan hyvin. Ekasta neuvolasta tokaan neuvolaan oli paino tippunut 800g ja nyt eilen kävin...
  9. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Moi! Mullakin oli eilen eka lääkäri ja sieltähän ne sydänäänet kuului! :heart: Muuttui nyt konkreettisemmaksi tää odotus ja pakko alkaa uskoa että sieltä vaavi on tulossa. Maanantaina kerroin nykyiselle esimiehelle, tulevalle esimiehelle vakituisen työn myötä sen kertominen on vielä...
  10. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Moi, pitkästä aikaa! Takana on viikon loma, teki kyllä terää, mut välillä hävetti kun esikolle tietysti iski juuri menneellä viikolla maailman pahin uhmakausi.... Annoin iskän takuta tyttärensä kanssa oikein urakalla, mulla se sama vanha arki alkaa taas huomenna, Bläääh! :kieh: Täällä...
  11. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Voimia Miracle!! Mäkävin tänään ekassa neuvolassa, viikkoja kasassa 9+2. Kaikki ok, verenpaine ja hemoglobiini olivat hyvissä arvoissa. Sokerirasitukseen tuli käsky tän ylipainon takia. Rakenne ultra on 16.6 ja ensimmäinen lääkäri on 22.4 ja silloin kuullaan ne sydänäänet.=) Meiän esikko...
  12. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Moi! Mä oon täältä länsi-pohjanmaalta ja täällä pääsee vain kerran ultraan, esikoisenkin aikana se oli tossa viikolla 18. Tietysti oli sitten vielä painoarvio ultra, mut sillon en ees nähnyt koko vauvelia. Muuten jos haluaa aiemmin tai muuten vaan ultraan, se on maksullista... :(...
  13. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    MOI! Miehistä... mä oon, tunnustan kyllä, ollut aivan älyttömän kiukkunen ja mies on siitä saanut hieman kärsiä. Mua kiukuttaa jos jokin juttu ja räjähdys-altis olen koko ajan. Eilen illalla huomasin sit et se on tuo mies, joka meillä on alkanut herkistellä, vaikkapa kun katsellaan tv:tä...
  14. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    MOI! Olisihan se ihan kivaa Luminka, jos sattuisin olemaan pidemmällä, saataisiin pikkukakkosen kanssa kotiutua rauhassa kotiin. Tällä tarkoitan sitä että esikon synttärit osuu marraskuun loppuun ja kun esikoinen syntyi alkoi meillä saman tien kauhee trafiikki ja ramppaaminen. Mulle riittäis...
  15. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Moi! En oo ehtinyt oikein tänne kirjoittelemaan, isäntä ja tytär sairastaneet yhteensä jo viikon. Eilen kävin tytön kanssa yksityisellä ja saatiin kunnon kuumelääke, joka tehosi heti. Mualin on alkanut vaivata, että voisinko olla pidemmällä, kuin nää rv:t 7+1, kun just tänä aamuna tuntui...
  16. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Moi! Täälä on nyt alettu kärsimään oikein kunnolla pahoinvoinnista. Oksentaa ei onneksi ole tarvinnut, mutta koko ajan on vaan huono olo... Pomolle en aio kertoa vielä hetkeen aikaan yhtikäs mitään... Kun mulla on soppari voimassa kesään saakka ja tiedustellessani töiden jatkumisesta...
  17. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Moi! Nyt on reissut reissattu Tampereelle, oli kyllä mahtava esitys toi vuonna-85, suosittelen kyllä, jos joku haluaa mennä katsomaan. Tuli sitten shoppailtuakin ja ostin lindexiltä mammapaidan ja semmoset mustat plyyssiset housut, yli ihanat. Nyt vaan odottaa jo, koska ne saa vetästä...
  18. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Moi! En oo ehtinyt hetkeen kirjoitteleen ja sillä aikaa tänne olikin ilmestynyt monta sivua lisää.=) Mä ajattelin tilata neuvola-ajan tos ensi keskiviikkona, kun tulee rv 6 täyteen. Kun on jo toinen tulossa, eivätpä ne taida siellä kovin usein juoksuttaa. Täälä vaihdellen raskausoireet...
  19. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    MOI! Mäkin tein nyt vielä varmistustestin ja pakko se on uskoa, että raskaana ollaan!! Mä oon nyt kertonut 3 muulle mun miehen lisäksi, mut esikoiselle ei varmaan ihan kuitenkaan vielä, kun ei taida vielä ymmärtää koko asiasta mitään. Äidilleni varmaan kerron vasta kuun vaihteessa ja...
  20. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Moi! Ansu et oo ainut, todellakaan jolle anoppila on punainen vaate. Meillä on myös miehen siskolla lapsi, joka on meiän omaa 1,5v vanhempi. Se on kans niin et kyseistä miehen siskon perhettä puntataan ja passataan, meille, mun miehelle ja mulle anoppi sanoi että tietää meidän kyllä...

Yhteistyössä