MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

Luminka - ohhoh,yli vuoden yrittää ja sitten täytyy ottaa ko muutkin ottaa :( joo en oikein ymmärrä,en sitten yhtään,se eka kolmannes on hurjan tärkee.Me ollaan yritetty 05 lähtien kolmosta ja keskenmeno mulla oli 06 ja nyt tärppäs sitten uudestaan joten en missää nimessä haluisi tätä sotkea millää viina-asioilla enkä muutenkaan vaikka oisi melkein hetikin tärpännyt.Viina ja raskaus ei kuulu yhtee.

Jamias - Ihania kommentteja lapsukaisilla =)

Mun täytys mennä suihkuun ja sitten laitella itteni ihmismäiseen kuntoo ja lähtee hoiteleen asioita kaupungille,meillä lapset tutii vielä,hiljasta on kyllä hih,no katsotaan pitääkö mun herättää noita unikekoja tuolta ;)

Annu & touhustiina 13+1 :heart:
 
Pitää vähän kehua :whistle: Meidän neiti 11kk nukkui kiltisti ihan koko yön aamuun asti =) Joskus joutuu 1-3x käydä laittamassa takas suuhun kun itkee. Mutta nyt ihan piti aamulla miettiä kävinkö ollenkaan neidin huoneessa :LOL: Sainpas kerrankin nukkua heräämättä, jollei lasketa yhtä vessareissua :D
Mulla ei ole enää ollut väsymystä, ei sitä oikeastaan alussakaan ollut kovin monenna päivänä.
Varsinkaan kun antaa typy nukkua yöllä muidenkin =)
 
Hurjasti teillä osalla näkyy jo tuo masu. Itselläni toki on vähän omaa varastoa, mutta on alavatsa selvästi jo suurentunut, sitä vaan ei osaa oikein tulkita raskaudeksi.
Meillä odotellaan vielä "suurta" hetkeä, jolloin porukoille kerrotaan vaavista. Nyt on jo kutsuttu äitienpäiväksi molempien perheet, osin jopa sisaruksen ja silloin kerrotaan asia. Varmaan vaan laitetaan tuleville mummeille pakettiin vaippa ja tutit, josko ne siitä ymmärtäisi :LOL:
Muuten olen vain pomolleni kertonut, eikä muille. Pitäisi kai omalle porukalle töissä kertoa pikaisesti, koska olen ison porukan esimies, että tietäisivät odottaa heti kesälomien jälkeen uutta pomoa itselleen...
Ja kai noi ystävätkin voisi tiedottaa, meille tämä kun on ensimmäinen lapsi, ja ollaan jo pitkälti yli 35 vuotiaita, niin osa varmaan luulee, ettei me koskaan tehdäkään lasta. Saadaan yllätettyä varsin moni kaveri tällä!
 
Tulentyttö: ihania hääuutisia!! :)

Miulla on tää turvotus nyt taas palannu, vaikka oon tosi "kiltisti" syöny ja liikkunukki taas ahkerasti reilun viikon. Mutta ei voi mitään... Tänään jo kans kävin puolisen tuntia aamulenkillä kun puistoon ukkelin kans mentiin. Vettä tihuutti, mutta mentiin kuitenkin ja olihan meidän mammaporukka siellä koossa huonosta säästä huolimatta. Oliki tosi mukava ulkoilu kun muksuilla oli seuraa toisistaan.

Huomenna sit np-ultraan. Ihmettelen ihan että ei jännitä sinänsä yhtään - tai siis ei oo semmonen jännitys-olo että mahassa möyrähtelis. Toki mietityttää että mitä siellä sitä näkyy... :| Yleensä mie mahalla jännitän monta päivää etukäteen kaikkee tämmöstä. Näin viime yönä unta että kävin ultrassa ja se kätilö teki sen tutkimuksen tosi nopeesti eikä kertonu miulle mitään eikä kirjannu korttiinka mitään tietoja kun sieltä yritin kattoa. Toivottavasti vähän paremmin sujuu huomenna! :LOL:
 
No nyt on suuri päivä merkitty kalenteriin, emme mene kirkossa vihille emmekä myöskään maistraatissa vaan meidän vihitään 12.7.08 kahvisaaressa (lahdessa), se on semmonen pieni kaunis saari jota voi vuokrata, huh ei ois pitkä aika häihin, alkaa jo jänskättää :whistle: :heart:
 
Tulentyttö: Ihanaa! Onnea tuleviin häihin. Kuulostaa idylliseltä tuo kahvisaari! Tulee varmasti nätit ja tunnelmalliset häät! :heart:
Koristuksista ja kukista tuli mieleen, että tuo on vielä hyvää aikaa hyödyntää luonnosta oksia ja kukkia. Mm. koivuilla saa jo paljon vihreyttä ja vehreyttä aikaiseksi!

Luminaka: Ihan kateeksi käy. Mä vain haaveilen nukkumisesta tällä hetkellä... Tytöt nukkuu kyllä ihan ok. Ei sen puoleen mitään. Mutta mä en itse saa nukutuksi. Ravaan vessassa 1,5 tunnin välein yöllä ja herään milloin kuumuuteen ja milloin mihinkin ääneen... :(
En muista että aiempien raskauksien aikana olisin ollut näin levoton! :p Saas vaan nähdä mitä loppuraskaudesta...

No huomenna VIHDOIN pääsen sinne lääkärille, ja jos jotain jumputusta kuuluu. Pitäkää peukkuja! Niin sitten alkaa tiedotus lähipiirille. =) Meillä ei nimittäin VIELÄKÄÄN kukaan tiedä... :p

CH & pikkukolmonen 12+0
 
Red Dragon - Seuraavan kerran kun sulla on neuvola niin mittauta hemppasi,jos siitä johtunee,sekin voi olla,tai sitten jos kamala väsy alkaa iskee niin soita ja pyydä että ne mittauttaa ja laita miehesi hieromaan niskalihakset auki,muuten päänsärky on taattu.

Luminka - ai ku kiva juttu että neiti on antanut tutia,onneksi mua ei herätä kuin pissahätä kerran yössä ;)


Antzkuli - Tsemppiä ultraan.

Tulentyttö - varmasti ihanat häät tiedossa,toivon mukaan ei sada ;)Meinaatkos ostaa hääpuvun vai vuokrata ?

Annu & touhustiina 13+1
:heart:
 
CitrusHeights: Korjattu! Mistä lie se 08 tullut :whistle:

No voi elämä... Ei kannattais kehua miten hyvin tyttö nukkuu... Nyt ollaan taisteltu viimeisille unille rupeamista |O Ukko lähti vuorostaan kärräilemään, jospa siltä onnistuis! Hirvee show oli koko matkan... Ja hullua kun toinen tulossa vielä, pinna valmiiks jo kireellä! Pitäis päästä vähän ottamaan arjesta irti!
 
Onnea Tulentyttö!!! :flower:

Mä oon isäntää yrittänyt saada kertomaan vanhemmilleen tulevasta pikkuisesta, kun en halua siitä mitään äitienpäivän kahvipöydän uutista. Ei olla oikein olla anopin kanssa sydänystäviä ja vielä vähemmän sen miehen siskon kanssa. Taitaapa käly saada vähintäinkin raivarin kun kuulee uutisen. Kun ei sen mielestä sais anopille ja appiukolle merkata muut kuin kälyn perhe jotain. Meijän perheen pitäis olla kuin ilmaa...

No taas tuli paasattua, muuten aika moni jo tietää pikkukaverista. Meijän esikko, 2vee kurkistelee mun paidan alle että mennään katsomaan sitä vauvaa. Näyttää myös omien rinnuksiensa kohdalta että hänelläkin on masussa vauva. :heart:
Paha vain kun meni anopille hoitoon just muutamaksi tunniksi, jos alkaa selittää et masussa on vauva.
:LOL:

Mua kanssa vaivaa aivan älytön väsymys, nukkuis melkein koko päivän, jos vaan sais. No tietäähän sitä, et tän väsymyksen kanssa on vain opittava elämään, sitä valvotaan vielä monta yötä. :hug:
Päänsärkykin vaivaa aika usein, toivon aina ettei pahaksi säryksi mene, kun on taipumista migreeniin.

Lämmintä taas ollut tänään, voi kun tulis kaunis vappu!!

Hauskaa vappua kaikille!!

-atshii&leevilotta12+5-
 
red Dragon mulla kanssa on niskat j ahartiat ihan jumissa ja siksi päätäkin särkee, toivotaan että sulla pian helpottaa

Annu siellä saaressa onkyllä semmonen päärakennus, missä voi kanssa vihkiä jos ilma ei salli ulkohäitä, toivotaan et ilma ois kaunis :)
Puvusta en vielä tiedä, pitää mennä kattelee mitä tarjontaa löytyy ja ihan joku hienompi juhlapukukin käy ei siis oo pakko olla just oikea hääpuku :D

atshii toivottavasti kälysinkin tajuaa ottaa asian hyvin ja toivotaan et miehen vanhemmat ihastuu tulevasta vauvelista :heart:
 
CitrusHeights meillä olis joo tarkotus hyödyntää luonnon antimia koristelussa, kukkia ja muuta, mä nimittäin tykkään ylikaiken päivänkakkaroista :)

Ompahan tää raskau vähän unohtunut tässä hössötyksessä ;)

Nyt pieni ällö ihmettely : kävin tossa suihkussa ja yht´äkkiä alko jotain valumaan, tuolt alhaalta tuli semmonen iso limalöntti, ihan ku ois ollu limatulppaa, siis saman näköstä ja sit eimitään, mitähän kummaa toi oli, tuli vaan mieleen onko normaalia vai pitäskö ehkä huolestua?? :/
 
Nyt on mökiltä tultu :D . Vaihettii meidän ja anopin autoon kesärenkaat. Minä otin pultit pois ja laitoin paikoilleen. Oli hauska homma.

Kuten voi jo huomata: Olo on aivan mahtava. Se helpottaa aina näin iltaisin :whistle:

Pitäisi viel se helkutin sima pullottaa ja koira pestä :eek: :headwall:
 
Helou mammat :heart: Ette te musta eroon pääsekkään millään.. :kieh:
Tänään kävin nimittäin np-ultrassa ja kaikki oli paremmin kuin hyvin...pääsin oikein erikoislääkärille kun edellinen raskaus päätty raskausmyrkytykseen ja sektioon...virtaukset oli hyvät (en kuulu myrkytys riskiryhmään) ja vauveli vastas viikkoja eli ei muutoksia laskettuun aikaan....siellä se vilkutteli meille innoissaan...pituutta oli huimat 59mm :D Nyt vaan innolla odottelemaan ens kuun neuvolaa ja kesäkuun rakenne ultraa...
 

Yhteistyössä