MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

En tiiä.. On jotenkin ihan maassa.. Oli tarkoitus, että neidit saa munkit herättyään.. Mutta eipä sit niin käynytkään.. Menen nukkumaan tyttöjen huoneen lattialle ens yöksi.. Ukko, kun ei voi käsittää miten voin olla näin pahalla päällä yksistä munkeista..

Hiukan alkoi vaan ketuttaa.. Tuntuu, ettei mikään onnistu.. Ois varmaan aihetta mennä nukkuu.. Mutta tuskinpa saan nukuttua.. Tekis mieli vain itkeä.. Mikään ei onnistu :headwall:

Mitäs sie Luminka istuttelit puutarhaan? =)
 
Kyllä se joskus sapettaa kovasti jos ei jokin onnistu!

Mulla on hermo ollut kireellä monena päivänä kun olen koittanut neitiä laittaa päikyille :/ Ei ole meinannutkaan nukkua, kitisee ja viskoo tutiaan ja jalat senkun sätkii :LOL: Siinä jos vielä itellä nälkä niin :kieh: Pitäis vaan olla tuolloin rauhallinen, vastoaahan se lapsikin äipän kiukkuisuuden!

Meillä miehelle on jo peti tuossa lattialla olkkarissa. On meinaan kupittelemassa niin en sitä haisevan edes ottaisi viereen :LOL:
 
Niin, siis mitäkö istuttelin pihalle...

Jotain liljoja (onks ne nyt päiväliljoja vai mitä, sellainen sekoitus erivärisiä ), sit gladioluxeja ja kahta muutakin lajia mut ei jäänyt nimet päähän! Vaihtelin lisäks kukkia penkistä toiseen, joten etupihalle jäi pelkät montut jotka paikkasin mullalla :LOL: Pitäis sinne viel pariin kohtaan jotain keksiä, tod.näköisesti yksivuotisia siemeniä heitän ja that´s it! :D
 
Niin, lisään taas vielä RD sulle... Mulla on joskus ollut koko päivä sellaista et tulee itku hetkellä millä hyvänsä, eikä tarvii paljoo mennä asiat pieleen! Sit illalla on oikeesti niin surkee olo ettei muu auta kuin tirauttaa kyyneleet. Sit alkaa helpottamaan vasta :|
 
Luminka: Minun pitäisi keksiä kans jotain tuonne meidän pieneen kukkapenkkiin.. Toiseen istutan ainakin jättiauringonkukkia ja sit ajattelin, jos ostais muutaman kuunliljan lisää ja sit jotain muutakin.. Mutta ei vaan keksi mitä :whistle:

Mie meen viileempään huoneeseen nukkuu, enkä kestä nukkuu toisen vieres, jos oon vähänkin "kettuuntunut".. Tuo ei kyl lähe mihinkään juomaan. Ottaa vähä kotona, mutta eipä pahemmin välitä alkoholista. Mie kai se meistä enemmän juon, jos en oo raskaana..

En tiiä, sit painaako joku mun mieltä vai mikä on.. Jotenkin on sellainen tunne, et jotain on sattunut, mut mitä.. Eikai masukilla oo mitään hätänä..

Mut pakko kai sitä on lähettävä tuonne makkarin puolelle nukkuu.

Hyvää yötä! :wave:
 

Yhteistyössä