MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

Me mentiin naimisiin vähän yli 7 vuotta sitten maistraatissa,ihan pikku kokoonpanolla ja juhlat oli oli ravintolassa sitten kun sain valkoiset vaatteet pois päältä ja iltavaatteet päälle.Rakkautta on riittänyt ja tuntuu edelleen kuin alussa oltaisiin eli samalla tavalla kummallakin perhosia masussa ;)


Annu & touhustiina 13+0 :heart:
 
Tulentyttö: Ihana mies sinulla =).

Me haluttiin tuollaiset, koska kumpikaan meistä ei tykkää olla huomion keskipisteenä, ja varsinkaan isoja juhlia. Ja ei meil ois kyl ollu varaakaan minkäänlaisiin häihin. Meil oli sit pienet kahvitukset samalla, ku kastettiin kuopus.
 
Red Dragon mä oon joo aina halunnu kirkkohäät, mut alko jo kammottaa ajatus siitä alttarille kävelystä, mä vihaan sitä kun kaikki tuijottaa ja toinen on se häävalssin tanssiminen |O kammottaa ajatuskin noista, mut kait se on pakko kestää, pahuskun on raskaana ei voi tota rohkasuakaan oikein ottaa :whistle: :ashamed: :D
 
Minä taas päinvastoin halusin "oikeat häät" vaikka meidän vihittiinkin maistraatissa. Seuraavana päivänä käytiin kirkossa avioliiton siunauksessa.
Oli se vaan jännä astella perhosen vatsassa häämarssin soidessa, vaikka oltiinkin jo naimisissa! Ja oli ihana saada hääjuhla ruokinen ja häävallseineen, vaikkei kumpikaan tykätä oikein olla huomion keskipisteenä! Miehelle olisi ihan kihloissa olikin kelvannut =) Mut kun minä halusin... B)
Maksoihan se jonkin verran, mutta hyvin saatiin rahat säästettyä eikä tarvinnut ottaa pankkilainaa amerikan malliin :LOL:
 
Tulentyttö - Niin onnittelut multakin ;) meinas ihan unohtua!!

AI kun mua alkoi suututtaa luin tuossa juuri kuin odottava äiti oli juonnut viiiniä ja vain siksi että ei voi kertoa raskaudestaan vielä,viinan kanssa läträämisestä mä en ymmärrä raskausaikana :( Mitäs mieltä te ootte ?
 
noh, mun mielestä alkoholi ei sovi raskauteen!!! Ja sit taas tätä iänikuista valivalia: mun nilkat on turvonneet ja ne näyttää ihan vanhan mummon nilkalle, yööööh, naama niin täynnä kipeitä finnejä, että pistää vihaks :kieh:
 
Annu: Samaa mieltä! Tiedän yhden tytön joka otti sen takia kun muutkin! Ei kuulemma halunnut erottua porukasta |O Ja juuri ensimmäisellä kolmanneksella jolloin kaikki tärkeä kehittyy. Ja röökiä veti myös entiseen tapaan.. Et mietin vaan missä on se järki? Nää oli kuitenkin yrittäneet lasta yli vuoden! Miks mennä sitten vaarantamaan kaikki? Hirveetä :|

Tulentyttö: Tehtiin tosi paljon! Aloitettiin kaasojen kanssa noi askartelut jo keväällä vielä kun olin raskaana, ei vauvan synnyttyä olis aikaa jäänyt näpertelyyn! Äitini oli tosi isoksi avuksi, sen kanssa suunniteltiin ruokalistat ja äippä kävi vielä henkilökunnan kanssa hääaamuna tekemässä ja neuvomassa.
Muistettiin kaikkia mukana olleita pienellä hemmottelupaketilla, kuorintavoidetta, kasvonaamiota ym.. Sekä minun vanhemmille vielä lahjakortti ravintolaan =)

Kasvatettiin äidin kanssa jopa kukkia ettei tarviis ostaa niin paljoa kaupasta. Mut mulla ne ennättivät jo suurin osa kukkia, äidillä ei muuten onnistuneet!

Sit mun isä sahasi koivupölkyistä kiekkoja johon poltti meidän nimikirjaimet. Tiekylttejä siis niistä tuli =)

Ja parikymmentä rusettia tein leveästä lahja(?) nauhasta pöytien päihin!

Et kyllä hommaa riitti tekemiseksi asti :whistle:
 
Annu: Mie join pari olutta jossain vaihees, alussa, parisen kuukautta sitten.. En itse ainakaan rupea viinan kanssa leikkimään.
Tiedän useita, jotka ottavat ihan perseet olalle, ja sitä en todellakaan pysty ymmärtää.
 
Rinzessa: Ei minul kyl tuollaista oloo oo :D Ei pahemmin oo nälättänyt.

Pitäis lähtee maate, että jaksan aamul lähtee pyöräl töihin, mutta oon jääny travianiin koukkuun.. ja ensmäinen hyökkäys saapuu mun kylään.. ei kiva..
 
Iltoja!
Täällä on nyt lapsille kerrottu raskaudesta ja vallan hyvinhän jokainen asian tietenkin otti: kuopus vaati, että äidin pitää sitten opetella tuutilulla-lauluja, 5-vuotias poikani riemuitsi, että nyt rintani sitten saavat taas kasvaa (tässä kerran, paljon laihdutettuani seisoin peilin edessä juhlapaidan kanssa ja totesin ääneen, kuinka paidasta on tullut lörppö rintojen kohdilta ja tuolloin tämä Välkkyni totesi, että täytyy tehdä vauva: tisseihin tulee vauvanmaitoa), 8-vuotiaani on julistellut asiaa kavereilleen pitkin kyliä ja esikoinen totesi: Mitä, ei kai taas... vaan kasvonsa loistivat koko aamun =)
 
Moikka taas pitkästä aikaa.. täälä on ollu niin hirveitä oloja että eipä oo juuri ollu kone auki.. nyt alkaa pikku hiljaa olla voittaja olo mutta ei vielä niin että vois juhlia :LOL: etovaa oloo tulee kaikista roskaruuan hajusta.. :x tuoremehua menee tölkki kaupalla päivässä sitä oikein odottaa kun herää että saa mehua.. :LOL: perjantaina oli neuvola siellä kuultiin taavetin sydän äänet ja 160 se siä sykki.. voi oli aikas kivaa kuulla ne kun ne on vaan nähny ja nyt kuuli sitten kunnolla.. huomena olis se niskaturvotus ultra.. jänskättää... nyt täälä tietää jo tulevat isovanhemmat ja voi sitä hössötyksen määrää taas.. :LOL: sillä pitkitettiin sitä että meni se riskiraja vaara ohi kun meillä on ne 2km takana niin ei kerrottu siksi aikasemmin jos jotain olis käyny niin ei olis ollu kivaa kertoa. mutta lääkäri sano että voipi jo pikku hiljaa huoksta tuosta vaarasta.. Voi kun ihania uutisia tulentyttö onneks olkoon kovasti :flower: :hug:.. käytiin anoppilassa kylässä ja kun se siä grillaili niin vois itä makkaran hajua nam niin tuleva mummeli huusi mulle että et sää saa kun sun pitää syödä terveellisesti.. no meikä popsi salaattia ja muusia lihapullien kans.. toiset herkutteli makkaroilla.. :kieh: noh pitää saalaa grillata vappuna kun ei ole mummeli näkemässä.. :LOL: :LOL: mutta taitaa olla taas nukkumatin aika alkaa silmät painuun kiinni...

paula83+taavetti 12+2
 

Yhteistyössä