Totaalinen sota

vierailija
Kuinka moni aidosti haluaisi totaalista sotaa, jossa kaikki taistelisivat toisiaan vastaan ja lopulta vahvimmat pitäisivät maailmassa jöötä? Itse näkisin jonkinlaisen suursodan puhdistavana. En varmaan selviytyisi sodasta itsekään elossa, mutta luonnonlaki on minua pientä ihmistä tärkeämpi: valta vahvoille.
 
vierailija
Pohjolan kylmä talvi karsi aiemmin itsekkäät luonnevikaiset yhteistyöhön kykenemättömät narsistit tehokkaasti, ja jätti jälkeensä solidaariset yhteistyöhön pystyvät yksilöt samalla nostaen kantasuomalaisten ÄO:n Euroopan korkeimnaksi. Kylmässä selvitään vai älyllä ja yhteistyöllä. Saman solidaarisen populan rakentama Pohjoismainen hyvinvointiyhteiskunta pitää hengissä myös itsekeskeiset narsistit, joten jo kertaalleen karsittu luonnevikaisuus rikastuu populaan ja lopun hoitaa maahantuonti maista, joissa kylmä talvi ei ole estämässä vika-aineksen lisääntymistä.
 
vierailija
Vahvimmat laitteet? Teknologiaa voi käyttää ilman varsinaisia luonnetta paljastavia seikkoja. Premissi on yhtä typerä kuin vanhentunutkin muttei kai pitäsi yllättyäkään toisaalta. Jos jotain outoa AP-tyylistä vaalintaa tahtoo niin arjessa sen luulisi ilmenevän juurikin vaan jotenkin veikkaan että osallistuminen on melko teoreettinen käsite näiden tapauksessa. Golden goose is on the loose and never out of season. Tanan tunarille voisi tehdä ihan hyvää nähdä edes ripaus siitä jäljestä mitä moinen sisältää ja miten kehnosti se taittuu mihinkään poeettiseen narratiiviin. Niinpä niin.
 
vierailija
Kuinka moni aidosti haluaisi totaalista sotaa, jossa kaikki taistelisivat toisiaan vastaan ja lopulta vahvimmat pitäisivät maailmassa jöötä? Itse näkisin jonkinlaisen suursodan puhdistavana. En varmaan selviytyisi sodasta itsekään elossa, mutta luonnonlaki on minua pientä ihmistä tärkeämpi: valta vahvoille.
Survival of fittest, sopivimman selviytyminen, ei vahvimman - ellei sitten sopivuus tarkoita vahvuutta.
 
vierailija
Artikkelin hihhuli olettti väärin: Joten, jos Darwin olisi elossa, olisiko hän darvinisti? Luultavasti – todistusaineistosta huolimatta.

Pitää olla:

Joten, jos Darwin olisi elossa, olisiko hän darvinisti? Varmasti – todistusaineistosta johtuen.

-Oma teoriani on, ettei ollut yhtä elämänpuuta vaan niitä limaklönttejä saattoi olla useampia, moni tuhoutui, jostain toisesta syntyivät kasvit?
 
vierailija
Artikkelin hihhuli olettti väärin: Joten, jos Darwin olisi elossa, olisiko hän darvinisti? Luultavasti – todistusaineistosta huolimatta.

Pitää olla:

Joten, jos Darwin olisi elossa, olisiko hän darvinisti? Varmasti – todistusaineistosta johtuen.

-Oma teoriani on, ettei ollut yhtä elämänpuuta vaan niitä limaklönttejä saattoi olla useampia, moni tuhoutui, jostain toisesta syntyivät kasvit?
liejuryömiäiset ovat kyllä erikoinen populaatio, vesirajassa pärjäävät
 

Yhteistyössä