MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

meillä siis tietää, mun äiti ja mun veli+sen vaimo, mun serkku ja kaksi mun hyvää ystävää ja anopin suuren suun takia tietä koko miehen suku ja ite eilen vahingossa möläytin miehen kaverille kun sen kaa puhelimessa puhuin, se vaan jotenkin lipshti mun suusta :ashamed: :D
Niin ja ihan ekanahan tiesi pojan kerhon tätit :whistle:
 
Moi!

En oo ehtinyt oikein tänne kirjoittelemaan, isäntä ja tytär sairastaneet yhteensä jo viikon.
Eilen kävin tytön kanssa yksityisellä ja saatiin kunnon kuumelääke, joka tehosi heti.

Mualin on alkanut vaivata, että voisinko olla pidemmällä, kuin nää rv:t 7+1, kun just tänä aamuna tuntui jo sellasta kuplimista tuolta masusta, jonka ei todellakaan vielä näillä viikoilla pitäis tuntua. Kääks, mut kaippa se tuola neuvolassa sitten selviää.

Kaameet univelat vain on kertynyt, kun on kahden sairaan kanssa joutunut valvomaan ja siihen lisäksi vielä se, että väsymys vaivaa muutenkin.

Mut nyt aamupalalle!

Onnea kaikille uusille plussanneille ja mukaan tulleille!! :hug:
 
ultrassa käyty ja hyviä uutisia sieltä saatiin ja nähtiin, sydän sykki :heart: ja sikiö vastasi rv 6+6 eli paria päivää enemmän ku luultiin. =) ei ollu ees kallis tuo reissu makso kelan korvauksen jälkeen 41?.

Ihana ku on pitkät vapaat nyt, tiiataina vasta töihin ja sit onkin perjantai taas vapaa.
Nyt pääsiäsen aikaan pitäs sotkamossa käydä miehen sukulaisia moikkaamassa ja huomenna appiukko tulee kylään.

Hauskaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille! =)
 
Olipa kivoja uutisia ultrassa keijulle :heart: missäs päin noin halpaa on?! treellä maksaa 120-130e kelan korvauksen jälkeen niin ei sillain kauheesti nappaa mennä.. mutta tässä nyt joutuu odottelemaan 4.4 asti kun on silloin uusi ultra aika ellen sitten rohkaise mieltä ja mene yksityiselle.. tässä pitäisi juuri aloitella pääsiäis siivousta mutta ei oikein motivaatio riitä siihen hommaan.. :LOL:
 
Täällähän on jo hyviä uutisia heti aamusta =)
Kiva juttu keiju kun pikkuinen löytyi masusta :heart:

atshii: Aika hienoa olisi jos oisit pidemmällä, vai? Olis kriittiset viikot (tai ainakin melkein kaikki) hurahtaneet tietämättä jo ohi =)
 
Tove-81
Pakko kertoa tästä omasta olosta vähän...
Nyt kahden viikon ajan olen oksennellut ja kuvotuksesta kärsinyt aamuisin töissä ja iltaisin kotona. Huh huh. Aamupala lähtee joka aamu kaakelikaivoon, yleensä kuvotus ja yökkäily jatkuu vähintään puoleen päivään asti, ja alkaa uudestaan kun pääsee kotiin.

Yritä tässä nyt skarpata töissä pirteenä, kun on oksennus suussa kokoajan. Ei voi olla kovin hyväksi sydämelle / muulle kehollekkaan tämä oksailu? Ihanaa että pieni kasvaa ja kehittyy, mutta pelottaa että vaikuttaako tämä myös sen terveyteen samalla?

Ihan veltoksi vetää eikä töistä voi poiskaan olla, sellaista meillä täällä vaan on.

Muita yökkääjiä? :LOL:
 
Huomenta kaikille!
Keiju, kiva kuulla hyviä uutisia!! :heart: Onpa noissa hirmuisia hintaeroja ultrissa, jos jossain pääsee n.40eurolla ja jossain taas saa pulittaa jopa 130eur!!! En kyllä raaski mennä, vaikken tiiäkkään paljonko täällä tampereen kupeessa ultra maksaa...pakko vaan ootella malttavaisena siihen np-ultraan ja toivoa että kaikki hyvin.
Tää aamu ollut jo hieman valoisampi tuon olotilan suhteen, meni aamupalaksi lautasellinen kaurapuuroa. Ja se oli jopa hyvää :p Eipä silti että mitää mieli tekis, mutta kolmas päivä ravinnotta alkaa kohta viemään voimat totaalisesti.

Nyt koitetaan vääntäytyä pojan kanssa pihalle...
 
tampereella koskiklinikalla maksaa joku 120e kelan korvauksen jälkeen ja mehiläisessä 130e että kallista on tämä 10min sessio.. olis varmaan tarvinnu ukee ittensä ääkäriks :LOL: onhan tampereella pari muutakin yksityistä mutta niiden hintoja en tiedä.. pari kaveria on käynyt koskilinikalla ja mehiläisessä siitä tiedän ne hinnat..!!
 
Ihania ultrakuulumisia!

Täällä kanssa käyty tänään varhaisultrassa. Meijän kaveri on 8 mm pitkä ja sydän löi jo hyvää vauhtia. Aikas ihana tunne :heart:

Täällä vähän paha olo helpottanut. Eilen ja tänään oon ollu jo vähän jalkeilla, mut edelleen tosi heikko olo! Koitin mehujäätä pahaan oloon ja voin suositella muillekin! Kiitos vinkin antajalle.

Mä kävin Helsingin keskustassa yksityisellä ultrassa ja makso 58 euroa kelan vähennyksen jälkeen. Mä ainakin tykkäsin, et kannatti maksaa, vaikka eihän siitä vielä mitään takeita olekaan, että kaikki menis loppuun asti hyvin. Tällä hetkellä ainakin kaikki hyvin =)

Laskettu aika siirtyi yhdellä päivällä eli nyt on 7.11!

Sinitaivas ja kaveri rv 6+5
 
jopas täällä on monella ollut ultra. Ihanalta kuulostaa =)

Itsellä oli tänään kans ultra. Mennään ihan oikein. Eli viime menkat oli ns. oikeat. rv 7+4 tänään. Laskettuaika on 2.11.2008.
Sydän löi ja pieni kasvaa oikeassa paikassa.
nla-täti mittas hemoglobiinin ja se oli 141. En olis uskonut.

Lääkäri jatkoi sairaslomaa ens viikon loppuun. Pikku hiljaa on alkanut jotain menee alas, mutta vieläkin heikottaa ja ei kunnolla ruoka maistu.
 
Ompas monella ollut tänään ultra ja ihanaa että kaikki on saanut hyviä uutisia :heart:

Täällä väsy vaan jatkuu, sain sentäs siivottua, vaikka vaikeeta oli alottaa, nyt pitäs ruveta miettii kauppa lappua ku pitäs ahtautua tonne kauppaan ku mies tulee töistä.
 
Hyvä että muillakin mukavia ultra kuulumisia..Onnea niistä :flower: :heart:

Mullakin tuo laskettu aika siirtyy parilla päivällä mutta sano tuo lääkäri että np:ssa sit kertoovat tarkan ajan.

keiju ja taisto 6+6 :heart:
 
Hyviä sekä huonoja uutisia ultrasta!

Aloitan niistä huonoista...eli meille ei sitten tulekaan kaksosia :'( :'(
Toinen niistä on tuulimuna. Ei löytynyt kuin ruskuaispussi, mutta ei sikiötä :'(
Olen tosi surullinen, koska olin jo ajatuksissani varautunut kaksosiin.
Lääkärikin oli surullinen ilmoittaessaan tämän, mutta sanoi sitten lohdutukseksi, että ehkä parempi näin, kun raskaus ei ole enää riskiraskaus. Ehkä se tosiaan on parempi näin.
Ehdinhän jo kauhistella niitä kaikkia riskejä. Eniten kerkesin jo pelätä keskosuutta, kun kaksoset syntyy yleensä etuajassa ja miten sitä jaksaa kahden vauvan kanssa yhtäaikaa.
Sitä paitsi meidän lapsiluku olis varmaan jäänyt niihin kaksosiin, koska varmaan ihan vähänajan päästä saati koskaan sen rankan kaksosten vauva-ajan jälkeen haluttais heti toisia lapsia. Meillä on pakkasessa vielä 6 alkiota, joten voidaan käyttää vaikka ne kaikki sitten myöhemmin yksitellen.

Hyviä uutisia, että toinen alkio oli hienot 9 mm ja sydän läpätti ruudussa hurjaa vauhtia! :heart: Oli aivan ihanaa nähdä se pikkuinen siellä ruudussa. Ihan jo erottaa kunnolla alkioksi.

Silti mun on käytävä tämä suru läpi, että menetin toisen kaksosista.
Kysyin tuosta ruskeasta vuodosta ja lääkäri oli sitä mieltä että normaalia varmaan on, toisaalta se voi olla vuotoa siitä tuulimunasta. Sekin on muuten parempi, että menettää toisen kaksosista jo hyvin varhaisessa vaiheessa raskautta, niin ei tule riskiä toiselle. Lääkäri sanoi, että se toinen ei vuoda pois tai mitään vaan toisen kaksosen kasvaessa se toinen sitten häviää vaan pois.

T: Kuunkulta rv 7+0
 
Kuunkulta: jotenkin menin sanattomaksi. :hug: Asiassa on varmasti paljon käsiteltävää, mutta hyvä asia että näin kävi näin varhaisessa vaiheessa, kuin jos olisi ollut pidemmällä, kuten itsekin sanoit! Olkoon ne yhdet sydänäänet vahvat kahden edestä :heart:
 
kuunkultaolen pahoillani huonoista uutisista mutta ihanaa että toinen on siellä kasvamassa :heart:

helmi79 Kuopiossa asustellaan me.
Voisko Luminka jos jaksais ja kehtais niin laittaa vaikka halukkaiden paikkakunnat tuonne alkuun?
=)
 
Kuunkulta voimia surun suhteen :hug: ikäviä uutisia mutta on siinä ohessa myös iloisia uutisia.. :heart: me asustellaan tässä noin 6kilsaa tampereen rajalla kangasalla.. olen kyllä paljasjalkainen tamperelainen mutta tänne muutettiin noin reilu vuosi sitten.. kiva paikka asua..
:D hyvät ulkoilu mahdolisuudet ja kaikki kaupat lähellä.. ei tarvi aina lähteä tonne isoon cityyn kun täältä läheltäkin löytyy jo melkein kaikki...
 

Yhteistyössä