Hyviä sekä huonoja uutisia ultrasta!
Aloitan niistä huonoista...eli meille ei sitten tulekaan kaksosia :'( :'(
Toinen niistä on tuulimuna. Ei löytynyt kuin ruskuaispussi, mutta ei sikiötä :'(
Olen tosi surullinen, koska olin jo ajatuksissani varautunut kaksosiin.
Lääkärikin oli surullinen ilmoittaessaan tämän, mutta sanoi sitten lohdutukseksi, että ehkä parempi näin, kun raskaus ei ole enää riskiraskaus. Ehkä se tosiaan on parempi näin.
Ehdinhän jo kauhistella niitä kaikkia riskejä. Eniten kerkesin jo pelätä keskosuutta, kun kaksoset syntyy yleensä etuajassa ja miten sitä jaksaa kahden vauvan kanssa yhtäaikaa.
Sitä paitsi meidän lapsiluku olis varmaan jäänyt niihin kaksosiin, koska varmaan ihan vähänajan päästä saati koskaan sen rankan kaksosten vauva-ajan jälkeen haluttais heti toisia lapsia. Meillä on pakkasessa vielä 6 alkiota, joten voidaan käyttää vaikka ne kaikki sitten myöhemmin yksitellen.
Hyviä uutisia, että toinen alkio oli hienot 9 mm ja sydän läpätti ruudussa hurjaa vauhtia! :heart: Oli aivan ihanaa nähdä se pikkuinen siellä ruudussa. Ihan jo erottaa kunnolla alkioksi.
Silti mun on käytävä tämä suru läpi, että menetin toisen kaksosista.
Kysyin tuosta ruskeasta vuodosta ja lääkäri oli sitä mieltä että normaalia varmaan on, toisaalta se voi olla vuotoa siitä tuulimunasta. Sekin on muuten parempi, että menettää toisen kaksosista jo hyvin varhaisessa vaiheessa raskautta, niin ei tule riskiä toiselle. Lääkäri sanoi, että se toinen ei vuoda pois tai mitään vaan toisen kaksosen kasvaessa se toinen sitten häviää vaan pois.
T: Kuunkulta rv 7+0