Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

Onnea rinzessalle pojasta tällä kertaa! :) Kyllä pienet pojat on ihania!! Meidän ainaki! :heart: Ja varmasti on siunki pikkuinen!

Meilläkä ei isiä kauheesti oo nyt tää potkuttelu ja muut kiinnostanu, mutta esikoisen kans touhuilu kiinnostaa edelleen, eli mie sit keskityn tähän tulevaan! =)

JennyAdelinalla ollu siis jännittäviä hetkiä! Kiva että kaikki on kunnossa!!

Mie sain tänäaamuna pitää vapaata. Pikkumies heräs mahottomalla huudolla kuuden aikaan ja isi nous sit ylös. Hetkisen kävivät köllöttelemässä meidän sängyssä mutta sit oli jo kiire leikkimään. Mie sain nukkua yli kasiin ja sit ukot lähti ulos. Ihana rauhallinen aamu! Päivä meniki kyläillessä miehen enon luona. Mukava reissu ja pikkumieski näytti parhaat puolensa ja oli tosi reipas poika! :)

Monilla tuntuis olevan nyt energinen vaihe... Miulla ei. Mie voisin vaan nukkua. Väsyttää tosi paljon! Viime yönäki nukuin 10 tuntia, mutta oisin jo nyt ihan valmis unille. Oisko sit hemoglobiini matalalla...

Ja huomenna ultraan! =)

Anzkuli 20+3
 
Iltaa! Ja terveisiä ideaparkista! Tulipas taas käveltyä, vaikka mitään kummallista en ees ostanut. Sitten saunottiin ja nyt ihan naatti. |O

Sen verran ongelmaa, että mielettömästi painaa tonne alapäähän. Siis on ihan arka tuo häpyluun ja ulkosynnyttimies seutu. Mistä lie johtuu? Epämiellyttävä tunne, ihan kuin pitäis yrittää jännittää lantionpohjalihaksia, ettei jotain valahda ala. (olipa aika ällöö asiaa, mutta jos joku tietää mitä tarkoitan). To on neuvola, tarvii siellä ottaa puheeksi.
 
Hei kaikille :wave:
Me palailtiin tunti sitten kotiinmökki reissulta ja aivan ihanaa oli, kunnes toissa iltana aloin taas vuotaa |O :'( jotain :eek: eka tuli vaaleanpunasta valkovuotoa sit seuraavana päivänä j atänään on tullut ihan ihme vuotoa nyt ällö varotus valkovuotoa (?) joka on tumman keltasen, oranssin, ihmeen väristä jossa seassa ruskeaa tuhrua :x :eek:
Mitähän hemmettiä tää nyt on? Huomenna varmaan soitettava johku ja kysyttävä mitä ätää vois olla?

Mutta muuten jussi meni hienosti, taas on paikat palanu :D ja syöty on paljon samoin saunottu :p

Rinzessalle uudet onnittelut pojasta :heart:

Perjantaina ois taas neuvola, joudun ravaan siellä kahen viikon välein, mut onhan se toisaalta ihan kivakin :)

Nyt vielä syömään (taas) ja sit petiin!

Tulentyttö ja kipinä 21+4 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Sen verran ongelmaa, että mielettömästi painaa tonne alapäähän. Siis on ihan arka tuo häpyluun ja ulkosynnyttimies seutu. Mistä lie johtuu? Epämiellyttävä tunne, ihan kuin pitäis yrittää jännittää lantionpohjalihaksia, ettei jotain valahda ala. (olipa aika ällöö asiaa, mutta jos joku tietää mitä tarkoitan). To on neuvola, tarvii siellä ottaa puheeksi.
Mie ällöilen kans! Tiedän just tasan tarkkaan mitä tarkotat!! Mietinki että pitää huomenna ultrassa jo tuosta mainita, että onko vauveli jotenki alhaalla kun painaa mahottomasti ja tosiaan tuntuu että valuu pitkin jalkoja... (yhtään lioittelematta...
:whistle: ) Ja millon kakkoshädällä pitää käydä niin tuntuu että ei oikeen tee mieli tikistelläkkä kun painaa niin ikävästi.... Mulla on sit neuvola vasta parin viikon päästä, mutta sanohan mitä terkka siulle sit sanoo jos vielä sit vaivaa!
 
Tulentyttö: Mikä on sun vointi tänä aamuna? :hug:

Mie tänä aamuna jo laskeskelin työpäiviä, että paljonko on lomaan.. Mutta sitten pomo rupesi puhumaan, että hänen tytär toivoisi hänen lähtevän heidän mukaan mökille, jonka ovat varanneet.. Lupauduin, koska eihän se loma siirry kuin viikolla :D.

Menin vasta klo 1 nukkumaan, ihme, että jaksoin herätä aamulla klo 6.30. Katsotaan mikä olo on päivällä!

Eilen pesin pyykkiä 4-5 koneellista :eek: . Hiukan sitä oli kertynyt. Viel tänään pitäis yksi koneellinen pestä ja jos menis kahtoo miltä takapiha näyttää ja istuttais auringonkukat.. Jotka on pitänyt jo tämän kuun alussa istuttaa :whistle:

Eilen illalla sitten sanoin miehelle, että aika jännältä näyttää, kun potkut näkyy ihan selvästi pelkästään kahtomalla. Ei siis ole aikaisemmin näkyneet. Ukkokin kahtoi ja huomasi =). Pienokainen jumputtaa koko ajan.. Toisaalta välillä tuntuu järisyttävältä.. Varsinkin, jos asiakas tulis ja pitäis töitä tehdä. Ku tää potkii kunnon potkuja. :heart:

Mie oon ehtinyt helppoa, mielenkiintoista ohjetta neuletakille. Helpon takin+liivin ohjeen löysin. Jos jaksaisin vaikka niitä ruveta tekee, ku saan loppuviikosta ostettua langat. Mutta mutta.. En haluaisi ruveta sillä tietyllä värillä neulomaan, koska silloin kaikki arvaa kumpi on tulossa.. Mitkä värit käy molemmille? Mitkäs vaatteet ootte ajatellut pukea pienokaiselle, kun tulette sairaalasta kotio?

Red Dragon + Nuppu 21+1 :heart:
 
Huomenta!

Täällä ois nyt rakenneultra takanapäin. Kaikki rakenteet kunnossa ja kaikki muutenkin hyvin. Istukka oli takaseinässä ja kaveri oli raivotarjonnassa.
Sukupuolikin selvisi ja poistuhan siellä :heart:
Ihanan paljon ruennut nyt liikkumaan joskus ihan kipeää tekee kun niin kovasti monottelee.

RD: värit mitkä käy molemmille, luonnonvalkoinen, vaalen keltainen ja vihreä. Semmonen vois olla kiva missä ois molempia keltaista ja vihreää.
En oo vielä tuota vaate asiaa kummemmin miettinyt, kerkiihän tässä.

Nyt kun tuo sukupuoliselvisi niin pääsee ostelee vaatteita ja jonkin verran esikoisen parhaimpia olikin säästössä, kaverilla vuoden ikäinen poika niin meen tänään sinne tonkimaan mitä ostan hältä. Mä jo kerkesin joitain vaatteita tytölle hankkia, eli jos täällä joku kiinnostuu laita yv:tä laita kuvia sitten sitä kautta.

keiju ja jäbä 20+5
 
keiju: Katsotaan mitä keksin :D . Toisaaltahan se on ihan sama, vaikka kaikki tietäisivätkin kumpi on tulossa. Mutta jotenkin mie vaan haluun pitää suvun jännityksessä. Entäpäs jos se ei olekaan mitä on sanottu =).

Mukavan kokoinen poitsu jo. Minä, kun kerkesin toitottaa, että ihteni mielestä 350 g on jo isohko :whistle:
 
minusta tuokin on jo aika rääpäle =) mut no esikoisen painoarvio oli 440g rv 21-22 (en muista tarkkaan) että jos tää nyt hieman isompi sit ois mut vielähän tuo kerkii tuosta kasvamaan. Vastasko RD sulla viikkoja tuo nuppu ku kävitte? meiän jäbä vastasi mut onhan niillä tietty kasvu eroja.
 
Minkäs kokoisia muiden muksut on ollu rakenneultrassa ja mitkä ollu ultraus viikot?

Rupes kiinnostaa... en jaksa selailla taakse päin ainakaan vielä eli jos jaksaisitte uudelleen laitta kamujen painot.
 
keiju: Päivää eellä olisi mittausten perusteella. Koneelle laittoi 1.11.2008 lasketun ajan, mutta ei sitä muuksi muutella.

Mulle ei oo aikaisemmis raskauksis kirjoiteltu painoarviota, ni en voi niihinkään yhtään verrata :'(
 
Moikka kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!!

Juhannus meni. Lauantain ja sunnuntain oon kärsiny jostain ihme kivuista. Äiti oli siskonsa kanssa (jotain kolme neljä vuotta sitten ollu raskaana) noista ja täti sano et ne johtuis ihan siitä ku sisäelimet joutuu tekeen kohdulle tilaa ja voi olla välillä tosi kiipeeki. Mulla oli ihan hyvä sillon ku ei liikkunu ollenkaan. Tänäänki vielä ollu jäänteitä, mut mitään vuotoja ei oo joten kaippa ne vaan on sit noita kasvuun liittyviä. Olin kyllä ihan helisemässä.

Luminka: Onnea tytöstä!
Yamini: Tervetuloa joukkoon!
JennyAdelina: Mukavaa, et kaikki kunnossa!
RD: Väreistä sen verran et mun mielestä molemmille sopii esim. ruskee, lime/vaal. vihree, valkosen kaikki sävyt aina beigeen asti, oranssi, harmaa, keltanen, tummanpunanen. Voisitko aatella tekeväs esim. vaikka ruskee-luonnonvalkoraidallisen, sellaset paksut raidat? Sehän menis kummalle vaan.
keiju:Onnea pojasta!

Hikoilusta ollu puhetta. Oon huomannu kans ihan saman. Ja varsinki ku ite oon aina ollu yleensä se joka valittaa et palelee vaikka toisilla on kuuma. Nyt hiki valuu niin et hulluksi tulee.

Ite oon tuntenu potkuja jo päälle päin ja mieski sen kerran ihan hennosti. Eilen kyllä tuntu jo vähän selvemmin. Aikansa ku malttaa istua rauhassa ja pitää kättä masulla, niin saattaa tuntee potkun.

Vähän samaa on ollu meilläkin tuon miehen "odotuksen" suhteen. Välillä tosiaan tuntuu et oon yksin odottamassa ja saamassa tätä upanaa (hox! tarkotuksella i muuttu u:ksi :D ). Nytki viikonloppuna istuin sohvalla tuskissaan ja se paineli kalalle, tuumas vaan et on siellä kaikki kunnossa. Ne on vaan jotain kasvukipuja. No joo...olihan ne sit vissiin, mut mistä hiivatista sitä voi tietää ku ei oo koskaan kokenu?? :kieh: Vähän vois kyllä olla enemmän mukana välillä.

No mut meillä tänään se rakenneultra. mitä lähemmäs tulee sitä enemmän oon hermona. Koko ajan vaan aattelee et entä jos... no mut tuun sit huomenna viimestään kertoon kuulumiset. Ai nii....enkä vieläkään tiedä mitä tuon sukupuolen kanssa tekis. Viikonloppuna kyllä näin unta et poika ois tulossa ja kaikki on kyllä sanonu et poika tulee, mut en sit tiiä. Katotaas nyt, voihan se olla et unohtaa koko asian siinä vaiheessa ku kävelee sairaalan ovista sisään.

No mut nyt tuli taas tällanen romaani. Päivän jatkoja kaikille!! :heart:

nannamaaria ja masuasukki rv 20+5
 
Nyt hetkeksi koneelle.. Juhlat on juhlittu ja varsin väsyttää vieläkin vaikka viime yönä sain hyvin nukkuttua. Meinaan täs vielä ottaa pienet unoset kun likka jo nukkuu =) Toissayö oli ihan hirvee, neiti itki ja huuti mun porukoiden luona monta tuntia. Varmaan johtui vieraasta paikasta, matkasängystä ja kun päivän aikana oli kaikenlaista muuta tekemistä kuin normaalisti! Sanoin että en kovin montaa kertaa viitti käydä yötä kun pitäis ittenikin saada nukuttua |O

Vai et Rinzessalle tuleekin poika! Mites silloin rakenneultrassa, kattoiko monta kertaa vai antoiko vaan veikkauksen tytöstä?

Vauvalle kotiutumisvaatteet:
En itseasiassa ole vielä kovin ajatellut. Mutta kun tiedetään jo että tulee tyttö, niin todennäköisesti jotain tyttömäisen väristä tietenkin =) Ja varmaan ne
kaikista pienimmät vaatteet mitä löytyy, jos yhtään siskoonsa tulee!
Mutta uuden toppapuvun aijon ostaa, jotain vaalenpunaista tms. Pakkauksen jäänyt puku on vielä liian suuri vastasyntyneelle. Ja kun se on sinivirheä :whistle:

Ultran painoarvio oli rv20+5 320g.

Ja asiasta kukkaruukkuun,

Nyt varmaan voidaan paljastella mitä nimimerkkien takaa löytyy!


Eli Luminka on 23-vuotias. Tumma olen (en vaalea kuten moni veikannut ;) ), hiukset puolipitkät luonnonkiharat, sinisilmäinen, sekä ruuminrakenteeltani sanotaan että pehmeä. En siis mikään laiha, löytyy vähän mistä kiinni ottaa =)
Tykkään ulkoilla, mutta en ole mikään himoliikkuja.
Viihdyn kotona tytön kanssa, vaikka välillä täytyykin päästä pois ettei ihan pimahda :whistle:
Pidän että kotona on järjestystä ja siistihköä (paitsi kaappeihin ei sitten vilkaista =) ), ja vähän tuon tytönkin takia saa roskia imuroida pari kertaa viikkoon. Mutta ei siis mitään supersaihkyvää meillä ole kuitenkaan!
Pidän ruoanlaitosta, käsitöistä, ja tietenkin kaksplussasta!
Tässä minä tiivistettynä :D :D :D

Luminka rv21+2
 
Sanse mulla oli tässä viikon kestävä hiiva, mutta oletin sen olevan jo ohi, mutta voiskohan tuo siitä johtua?
Mulla on aina joka ikisessä raskaudessa ollut riesana hiiva, siitä tiennyt aina et nyt ollaan raskaana, mutta kertaakaan ei oo tälleen vaikuttanu, pitäskö neuvolaan kuitenkin soittaa? Hitto kun ei näistä tiedä ja ei viittis ihan turhaan soitella...

Red Dragon vointi kyllä muuten hyvä, mut taas hetki sitten tuli oikein keltasen-oudon väristä vuotoa, jota ei illalla enää tullut, nää tämmöset rassaa henkisesti ihan hirveesti mua :'(
Illalla kyllä oli semmoset sembalot mahassa että huhhu :D

Sain tänään postia, et mut noudetaan 28.6 aamulla (ja viedään salaiseen paikkaan), pitää valmiiksi pakata sään mukaset vaatteet ja mut palautetaan viestin mukaan vasta seuraavana päivänä :eek: :D
Mitähän ovat keksineet?

Keijulle myös onnittelut poika uutisista :heart:
Mä en noihin mittauksiin osaa sanoa mitään kun en ole edellisissäkään käynyt rakenne ultrassa, mutta kiva lukea mitä teillä on pienet ihmeet painanut :)



Tulentyttö ja kipinä 21+5 :heart:
 
juups....olen keiju ja 23-vuotias, syssyllä sit 24. Olen aika vaalea, lyhyet hiukset. Rakenteeltani olen siro ja pieni (kaverit kutsuu pikkuiseksi). Tykkään viettä aikaa mökillä ja kavereiden kanssa. Olen aika vauhdikas liikkeisäni(olin, nyt kömpelö :LOL: ), tykkään bilettää ystävien kanssa ja istua iltaa.(biletys siis silloin kun ei raskautta).
Tykkään että on siistiä ja tavarat oikeilla paikoillaan, välillä siivoilen joka päivä toisinaan vain pakon edestä.
Tässä nyt jotain minusta!
 
Ekakski ultrakuulumisia! Käytiin siis rakenneultrassa ja kaikki oli niinkun pitääki. Painoarvio 372g (eihän se tarkaa ole...). Päivällä aikaistu la, mutta eihän sitä siis muuteta, eli 20+4 on tänään edelleen! Ja poika taitas olla tulossa - ihan niinkun toivottiinki. Kyllä leveesti paikkojaan esitteli ihan "päin kameraa". Ei jääny paljon arvailujen varaan! :LOL: Pitäähän näihin kuitenki vähän varauksella suhtautua. Esikoiselle aateltiin kuitenki puhua ihan vaan vauvasta edelleen, hänen voi olla sit vaikee käsittää jos tyttö yllättäen tuleeki.

Tässäpä kuvakin jos vaan näkyy:


Terkka kyseli niistä supistuksista mitä miulla oli kuukaus sitten. Mutta sano että kun ovat rauhottunu, niin ei tarvii bakteerikokeita ottaa. Otetaan sit jos äityy uudestaan. Ultras kuitenki vielä sisäkauttaki ja mittaili kohdunkaulan. Kaikki oli sielläki puolella ihan kunnossa.

helmi79: kysyin tuosta painon tunteesta niin sano, että se on ihan normaalia kun on jo kudokset kertaalleen venyny, niin helposti tuntuu että on vauveli tosi alhaalla. Sano kuitenki että meidän poitsu on ainaki ihan hyvin masussa.

Sit noita paljastuksia: Miuta veikattiin alle 25 vee, lyhyt, tykkää punaisesta, iloinen, ahkera, huolehtivainen, jaksaa tsempata ja lohduttaa, iloinen, määräteitoinen, nuori, kiharatukkainen, brunette....

Oon 28 vee, pitkä (175cm) normaalivartaloinen. Puolipitkät auorat melkein mustat hiukset, (värjätyt), punaisesta en tykkää - tosin kaikki värit on oikeessa kohassa hyvän näköisiä. Mutta lähinnä nyt sisustuksessa ja vaatteissa ei iske ollenka. Miun värejä on musta, ruskee ja vihree, mieluiten tummat ja murretut sävyt. Iloinen oon, yritän olla semmonen peruspositiivinen ja kuulemma oon tuommonen huolehtivainen ja muiden olkapää - joskus ollu vähän liikaaki. Mie tykkään järjestyksestä (myös kaapeissa! ;) ), siivoilu ei niinkä oo miun juttu. Ruuanlaitto on miun harrastus oikeestaan tätä nykyä kun kotona oon ja rahaa ei oo kauheesti muuta harrastella. Askarrella tykkään kans ja käsitöitä oon ennen tehny, nyt ei huvita se puoli. Luen niin paljon kuin vaan jaksan (eli melko vähän tätä nykyä ), fantasiaa! Musiikkipuolella uppoaa raskaampi musiikki. Ja lastentarhanopen töitä siis oon tehny, viimeks eskariopena. Tässäpä tätä infoa

Anzkuli 20+4
 
No lyhyesti minusta: olen 29v ja hoikka, mull aon tummat/punaset pitkät hiukset, lapaluiden alle ulottuvat, jotk atosin lähtee häiden jälkeen :whistle:
En pahemmin rakasta siivousta, mutta joka päivä ON imuroitava kun en kuitenkaan voi sietää et on roskia lattialla ja kissan hiekkaa jota kissa kulettaa vessasta :D
Olin kova kuntosalilla ja sauvakävelyllä kävijä ennen raskautta, mutta nämä kaiken näköset hankaluudet pakottivat lopettamaan :|

Olen kotihiiri, kerran vuodessa olen käynyt yksin jossain, siis "viihteellä" :ashamed: jos ei paria kauppa reissua lasketa :D

Äh, vaikea kertoa itsestä jotain, kysykää jos haluatte jotain tietää :D

Tulentyttö ja kipinä 21+5 :heart:
 
HUI, oltiin valahdettu 2.sivulle!! Nostan äkkiä :LOL:

Sitten asiaan:
Anzkuli: Onnea pojasta ja keijukos se myös oli kelle poika tulossa, Onnea :heart: Niin ja hyvä että kaikki kunnossa. Varmaan joo ihan normaalia tää painon tunne, aamulla oli ihan ok taas, mutta nyt iltaa kohden paikkoihin alkaa juimiin ja pakottaa myös jalkoihin. Myös selkä ollut kipee tänään (oompa tänään raihnanen) :whistle:

Itsestäni:
En ole vaalea, kuten moni veikkasi, vaan tumma, lyhyt tukkainen, mulla on sellainen tumma polkka, niskasta hyvin lyhyt ja pitenee eteen, vaaleita raitoja. Siniset silmät, vaalee iho (paitsi nyt kun aurinko tarttuu vaikkei paistaiskaan) :LOL: 162cm ja kiloja liikaa :ashamed: Mutta kunhan tämä möttiäinen on maailmassa, alan kattoon hiukan tarkemmin syömisiäni.
Luonteeltani oon kyllä aika paljon sellainen mitä arvelitte. Pidän itseäni sosiaalisena ja ystävänä uskollisena ja luotettavana.
Työkseni hoidan vanhuksia. Ja vapaa-aika kuluu sitten 3,5veen eläväisen poikani ja kalastusta, moottoripyöriä ja jalkapalloa rakastavan mieheni kanssa. Tykkään kaikesta kauniista. Sisustan kotia, tykkään kyläillä ja kestitä vieraita. Harrastan kirppareita, harjoittelen pihanlaittoa ja perheen kanssa suosimme kotimaanmatkailua.

Tässäpä jotain. Tai aika paljonkin, en nyt muuta keksi. :D
 
Ihanaa oli tulla kotii, ku oli hiljaista :D. Ukko oli lähtenyt tyttöjen, koiruliinin ja veljensä kanssa (tuli viikox Kuopiosta tänne käymään) mökille. Kai ne siel autoja yrittää laitella :whistle: .

Sain eiliset pyykit viikattua kaappeihin ja viimeinen koneellinen ois pyörimässä. Meidän makkariinkin sain petivaatteet laitettuu nätisti, lakanan vaihdettuu yms. Ku ei ukko osaa vieläkään laittaa peittoja nätisti, vaikka kuinka oon yrittänyt kiltisti pyydellä, että muistas herättyään laittaa nätisti.

Odotan vain keskiviikon neuvolaa.. Painosta varmasti tulee sanomista. Enpä oo oikeastaa katellut yhtään, mitä suuhuni pistän. On tullut syötyä kuin hevonen :ashamed: . Tietääpähän ainakin, että paino on ainakin noussut. En oo uskaltanut ees vaa'alla käydä.

Jotain paljastusta itsestäni:

Olen 25-vuotias merkonomiopiskelija. Opiskelen siis oppisopimuksella.. Tarkoitus ois valmistua 30.9.2009.. Koulu loppuisi jo ensi keväänä, jos vain näytöt saan läpi..

Naimisissa, kaksi tyttöä (s. 2004 + 2005), koira + hamsteri + masuasukki.

Siniset silmät ja punaiset (värjätyt) lyhyehköt hiukset. Yritän saada kasvatettua niitä sen verran, että saan poninhännälle. Silmälasit.

En tupakoi!! Alkoholia käytän kansa vähän. Baareissa en oo kertaakaan käynyt. Kumpaakaan meistä ei baarit kiinnosta yhtään (ihmeellisiä taidetaan olla).

Harrastan käsitöitä, lukemista, elokuvien katselua, ulkoilua, pyöräilyä, tietokoneella tulee oltua paljon, travian:in pelaamista jne.

Luonteeltani olen iloinen, luotettava, rehellinen, ulospäin suuntautunut, tuun ihteni mielest hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja räiskyvä persoona osittain. Ja miehen sanoessa: Pahan ilman lintu. Mitään en saa nykyään ruveta pelaa hänen kaa, ku häviää heti mulle. Esim. hän aloitti pokerin harrastamisen (vielä leikkirahalla).. Päätin sitten itsekin rekisteröityä ja kahtoo miten opin pelaamisen.. Ni yleensä mie kynin sitten.. Ja hän häviää :LOL: . Olen horoskoopiltani oinas (kuten miehenikin).

Pieni ja pippurinen.. Mitä nykyään aika iso! :ashamed:

Mie tykkään olla järjestämässä kaikenlaista.. Jos oon sillä tuulella.. Suostuin järjestää ensi vuoden naisten päivät. Olen mukana suunnittelutiimissä siis. Ukon mielestä mun pitää olla kaikessa mukana, vaikka nyt on ollut pitkään, etten oo mennyt mihinkään mukaan.

Siivousta inhoan.. Mitä nyt sitten en kestä kahtoo epäsiisteyttä.. Kaapitkin pitäisi kyl saada järjestettyy joskus.. Mutta, kun ei oo kaappitilaa :headwall: .

Tatuoinnit löytyy nilkasta ja käsivarren ympäri menee toinen.. Lisää tekis mieli ottaa, mutta mieheltä en oo saanut lupaa kolmanteen :headwall: . Ainakaan vielä :whistle: . Haaveissa olisi, että mies suunnittelisi tatuoinnin, jossa olisi kuvioon upotettuna lasten nimet ja ehkä myös syntymäajat.

Lävistyksiäkin on jonkin verran.. Napalävistys (otin pois.. laitan takas, ku maha ei oo pullataikinaa.. eli raskauden jälkeen joskus kaukana kaukaisuudessa ;) ), kielilävistys (aivan mahtava!) ja huulilävistys (ylähuulessa oikealla puolella).

Taitaa mun turinatuokio tähän loppua.. Kyllähän sitä itestä keksis aina vaikka mitä kirjoitettavaa :whistle:

Tuosta neulomisesta. Luultavasti jotain ruskeasävyistä teen, kun siihen oon ite ihastunut. Ja niitähän löytyy missä on sit erisävyjä seassa. =)

Red Dragon + Nuppu 21+1 (taidan pitää teidät viel jonkin aikaa jännityksessä ;) ) :heart:
 
Terve!
Näinhän siinä sitten jälleen kävi- saikkua tiedossa. Soitin aamulla nla:n ja kerroin että kahden työpäivän jälkeen on supistellut suht napakasti, niin tuli jälleen iso nono työlle. Mälsä, oli ihanaa olla pari päivää töissä... :|
Mulla on myös ollut tuota painontunnetta tuolla alavärkissä, mutta olen tulkinnut ne tosiaan myös paikkojen venymiseksi. Kiva tunne se ei ole.
Keijulle onnittelut pojasta. Pojat on ihania :D
Sitten niitä paljastuksia...
Hari Mao ensinnäkin on indonesian kieltä ja tarkoittaa tiikeriä. Indonesian kieli siksi että äiti- ja velipuoli ovat kyseisestä maasta. Nimimerkin takaa löytyy 32 v. naikkonen, jolla lyhkäiset punaruskeat hiukset. Pituutta varteen kertynyt 172 cm ja ruumiinrakenne ollut kait normaali (nyt hieman alkaa hivuttautumaan sinne pyylevän puolelle... :ashamed: ). Yksi tatuointi olkavarressa, uusi tulossa sitten kun ystävät syntyvät. En ole siivouksesta kovin innoissani, kerran viikkoon kuitenkin täytyy ainakin imuroida koska koira on talossa. Intohimoni olisi sisustus, mutta rajallinen varallisuus estää sitä kummememmin harrastamasta. Pidän liikunnasta, ennen raskautta sauvakävelin ja pyöräily on ihanaa. Pidän myös askartelusta ja piirtämisestä sekä lukemisesta. Olen tutussa seurassa puhelias, ja voisin kuvitella että aika luotettava ystävä. Viihteellä en juurikaan käy, alkoholia en juo lainkaan. Lapsia rakastan mutta yritän parhaani mukaan pitää jälkikasvun kurissa ja nuhteessa (en kuitenkaan mikään kersantti ole... :D ). Lisäksi olen yllytyshullu.

Siinä kait sitä... Huomista rakenneultraa odotellessa. :D

HM ja papuset 19+4
 
Morjens!!

Sori, tää kesäkuu on mennyt aivan liian äkkiä, rakenneultrakin on takana ja työpaikan vaihdoskin sujui ongelmitta. Ainut mikä ei ole sujunut ongelmitta, on esikon sopeutuminen päivähoitoon, itkuttelua on ollut ja paljon.

Työpaikassa, siinä uudessa, esimies suhtautui sitten ihanan positiivisesti mun raskauteen ja onnitteli ihan avoimin mielin. Olen sitten syyskuun lomalla ja mammaloma kutsuupi sen jälkeen. Positiivisesti ovat suhtautuneet myös työkaverit, yllättyneet vain että olen jo näinkin pitkällä...

Rakenneultrassa pikkuinen uinahteli melkeinpä koko ajan, erään kuvsn perusteella näytti että olisi tulossa tyttö. Tosin tarkemman tarkstelun jälkeen huomasin että napanuorahan siinä jalkojen välistä menee, joten arvuutella vielä saadaan. Mut mä oon melko varma että meille on tulossa toinen rinsessa. :)

Täältä länsirannikolta ollaan, asuntomessut ovat tänä kesänä meidän kaupungissamme. Ihmetyttää tämä ylenpalttinen kaupungin "siistiminen" tänä kesänä, ei jesus, yleensä koko kaupunki on aika kurja näky varsinkin laitamilta. No, tuo kai sitten messut samalla jotain positiivista tähän kaupunkiin.

Me matkustetaan heinäkuun lopulla Ikaalisiin ja mennään titi-nallen konserttiin, samalla jäädään yöksi kylpemään. Hintaa reissulle kertyy kaikkiastaan kertyy n.300 euroa, kun otetaan mukaan bensat ja ruuatkin. Mutta se on sitten meidän perheen kesäloma reissu tälle kesälle.

Onnea kaikille iloisista ultrakuulumisista!! =) :flower: :heart:

-atshii&rv20+5-
 

Yhteistyössä