Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

Ikäviä tilanteita monella parisuhteessa :hug: En kyllä tosin tiedä ketään jolla ei olisi välillä ollut vaikeaa. Näkyy olevan yleistä tuo miesten mököttäminen, kuten täälläkin!
Mä olin äsken kuulemma kuin persiille ammuttu karhu :whistle: Tyttö ei nukahtanut kun jäi vaan itkemään, kävin sit hakemassa pois ja ärjähdin miehelle et pääsee auton putsaukseen vasta kun olen saanut takas tytön nukkumaan. Oli siis mulla yks homma kesken. No, nyt se varmaan räyhää tuolla autolle. Mut eipä sille mitään voi kun kiehahtaa yli! Vaikka pitäisi vähän yrittää hillitä enemmän, mut sit on niiin kiukku kiukku et menee koko päivä pahantuulisena. Joten parempi siis mun päästää välillä pihalle höyryjä ja koittaa pyytää anteeksi nätisti =)

Oi, tulipa hyvää pizzaa, aamulla (yhdessä!) tehtiin :p Mies jopa tiskasi sotkut. Joo, nyt mulla huono omatunto kun piti olla pahalla tuulella äsken...
No, jospa ukkokulta ei ois enää niin :kieh:

Minäkin ajattelin myös myydä pois odotusvaatteet, kun ei ihan heti olla kolmatta hommaamassa. Tosin jos miehestä riippuu niin ei ikinä. Mut jospa se mieli vaikka viidenkin vuoden päästä muuttuisi! Tosin eipä sit välttämättä ittellä enää vauvakuumetta ole...
Pitää tosiaan hommata jokin pitkähihainen syksymmällä joka menee mahankin kohdalta kiinni. Collegetakki vois olla sellainen tarpeellinen. Nyt kesällä on käteviä takit joissa edessä napit joita voi jättää sit auki :D

Luminka ja neitonen 22+2

:attn: Huom :attn:
Illalla teen HEINÄKUUN pinon, joten huomenna siirrytään sinne :wave:
 
moikkelis... joo saahan sitä sanoa et en ota iltavuoro lapsia mut sit voi olla et sanotaan myös työntekijälle heippa.... mut ohan se sillee ihan kiva et tytöllä on seuraa iltasinkin ja tulepahan ainakin palkkaa :D

jee huomenna ultraan ja shoppailemaan :D toivottavasti sukupuoli näkyy =)
 
Hei kaikille! Lämmin viikonloppu takana ja ihoki kerkes vähän kärtsähtää |O Perjantaina oli rakenneultra ja vaavilla oli kaikki hyvin. Oikein virkeä kaveri oli ja akrobaatti näköjään tulossa :LOL: Ei kysytty sukupuolta.. Keskiviikkona on sit seukki neuvola ja pääsee kuunteleen sydämmen jumpsutuksen :heart: Pakko kysyä nyt muilta että onko kellään tullut veristä vuotoa yhdynnän jälkeen? Luin tuosta kirjasta joka saatiin neuvolasta että se olis ihan normaalia.. Tuntuu että sitä ressaa ja huolestuu joka pikku asiasta..


rv 21+1
 
Mulla on paino noussu 6kg :eek: hirveetä... noin paljon :eek:

Mä olen niin onnellinen, kun ei oo miestä... ei tarvii pähkäillä niiden idioottimaisia juttuja :kieh:

Mulle tullu joku kummallinen heräilykausi, et herään klo 5 sillei et oon ihan pirteä. Eilenki menin nukkumaan vasta kahen maissa ja sit heräsin taas klo 05. Tosi pönttöä, ku ei voi olla noin vähän nukkumisen jälkeen oikeesti pirtee.

Ihanant polttartit TULENTYTTÖ :heart:

Mä oon varmaa hernny ihan nurinkurisella jalalla, ku oon kärttynen tässä koneella istuessanikin. :whistle:

Rinzessa ja papuRinssi rv.21+5
 
Tulentyttö: Siulla on ollut todella ihanat polttarit! :heart:

Kohta pääsen laittaa työpaikan ovet kiinni.. Vien postiin työt ja maksan samalla oman pakettini poikkeen. Saan neulepuikkoja :D . Siinä paketissa on kaikki puikot, jopa välikoot löytyy. Ei tarvitse enää ostella kaupasta.. Ja näitä puikkoja ei ihan kaikilta löydy. On valmistettu erilailla, kuviolliset.

Sen jälkee hakee nopeesti esikoinen kyytii ja viemää hänet uimakouluun.. Toinen on niin ujo, että katotaan suostuuko menemään. :whistle: Uimisesta kyllä nauttii sydämensä pohjasta.. Mutta vieraiden seuraan ei lähde mielellään..

Red Dragon + Nuppu 22+1 :heart:
 
Tulentyttö: Tosi mahtavat polttarit ollu sulla =)


Ukkoistamme kultaisista: osaa ne kyllä olla aika idioottimaisia välillä. Musta kyllä tuntuu että vedän välillä ite herneen nenään pienimmästäkin asiasta ja sit sitä rassaa se.
Toivottavasti asiat selviytyy niillä kellä ongelmia pukkaa.
 
Moikka taas kaikille! Melkeen viikko vierähti viimeisestä. Oli sen verran härdelliä loppu viikko ettei kerenny oikeen es ajatteleen netissä käyntiä.

Keskiviikkona oli sitten se inssi ja läpi meni! Joten nyt sit ollaan onnellisesti liitytty autoilevien joukkoon, eikä vain kartturina :D vähänkö olen ylpeä itsestäni! Nyt ei tartte enää olla sit ukon armoilla ja vinkumassa, et lähtee käyttään. Sopivasti kun tuo upanakin on tulollaan.

Vähän meinas olla sitten apea viikonloppu, sen autokolarin takia (jossa kuoli 3 nuorta). Sattu meinaan omalle kylälle, eikä kovin kauas meiltä. Liian moni menehtyi ja liian monen tutun lapsi oli osallisena. Tuota sitten yritettiin miehen kanssa käydä läpi. Nyt kun tahtoo nuo tunteet olla niin pinnalla sattuneesta syystä, et joka asia meinaa itkettää. Se on kamalaa, kun ajattelee, et jos oma lapsi ois ollu siinä. Onneksi ei. Nykyään huomaa, että tulee ajateltua asioita ihan eri kantilta. Meillä sit jo toinen mummo oli huolissaan soittanu mun isälle, et olenko se minä ollu. Isä oli vaan tuumannu et kato ne uutiset tarkemmin. Ikä ei vastaa mitenkään, vaikka kuinka yrittäis vääntää.

No mut sit ilosempiin asioihin. Loppuviikosta tuijottelin vaan omaa napaa kun upana potki ja niinhän sieltä sitten näkyi ne potkut. Eikä ollu muuten mitään hentosia. Ihan kunnolla pomppi maha :LOL: Miehelle sit tuumasin ku soitteli kalalta, et taas missasit. Onneksi sit tunsi lauantaina ja näkikin kuulema jotain pientä liikettä! Yritti kuunnellakin, mut sillä on sen verran huono kuulo ampumisen takia (siis harrastaa metsästystä), ettei kuullu yhtikäs mitään. Tuumasin sille vaan, et varo ettei monota sua :LOL:

No mut viikot vierii ja parin päivän päästä paukkuu taas uudet. Ootte muuten tehny ihania vaatteita. Itelläkin ois tarkotus, kunhan vain sais aikaseksi kaivettua jostain jonku kivan ohjeen ja langat kaapista. sit ku pääsee vauhtiin, niin loppua ei näy :D Tiiä mitä kaikkea sitä sit innostuukaan.

nannamaaria ja upana 21+5
 
Voihan p... Äsken kirjoittelin pitkät pätkät mutta sinne hävis teksti taivaan tuuliin.. Ottaa pattiin taas koittaa kasata ajatukset uudelleen..

Mutta anyway, mpn4 ja manna: Pahoittelut, että teillä on suhteissanne vaikeaa, rankkaa varsinkin nyt raskausaikana kun hormoonit myllertää muutenkin. Toivottavasti asiat selviää ja suhteet vahvistuu - useinhan käy niin kriisien jälkeen. Meillä ainakin on aikoinaan otettu rajusti yhteen ja suhde on muuttunut suht seesteiseksi - edellyttää tietysti, että molemmat osapuolet osaa etsiä ja löytää vikaa itsestään ja pystyy ottamaan toista huomioon. Joskus on kuitenkin viisainta lähteä eri teille, jos asiat ei muutu ja on kaikkensa yrittänyt. Itse olen onnellinen, että aikoinaan erosin kahden vanhemman lapseni isästä - paras ratkaisu siihen astisessa elämässäni. Me olimme niin erilaisia, että en olisi ikinä pystynyt olemaan onnellinen siinä suhteessa pidemmän päälle... Minusta kun jokainen ihminen ansaitsee onnen, elämä on liian ainutkertainen elettäväksi onnetonta elämää...
Voimia! :hug:

Mao Tao: Löytyihän ne linkit, missä voi tilata vaunuja Saksasta.. Muistinkin, että olin törmännyt niihin muttei heti tullut mieleen että juuri tässä pinossa, enkä laiskuuttani jaksanut alkaa penkomaan :ashamed:

Täällä sitä yritän epätoivoisesti terassilla istua, pilviä vaan kerää taivaalle ja tuuli yltyy.. Voi, kun saisi viimeiset lomapäivät nauttia kauniista ilmoista! Päivänjatkoja kaikille! B)

hansu+pojanpallero 21+1
 
Kiitos kaikille, on tosiaan ihanaa kun saa lohdutusta.

Eilinen ilta meni mykkäkoulua pitäessä, ainakin mun puolelta. En yksinkertaisesti jaksanut alkaa taas puhumaan. Ja kun toi ukko joko suuttuu kun jatkuvasti jankutetaan tai sitten se vaan myöntelee. Tänä aamuna sitten vähän juteltiin ja sanoi yrittävänsä ettei huutaisi niin paljoa (on kyllä luvannut noin monta kertaa aiemminkin et tiedä sitten). Saa nähdä nyt sitten mitä tapahtuu... Mä en kyllä haluaisi erota mutta täytyy ajatella omaa ja lasten parasta eli katellaan.

Yksi syy varmasti tohon kiukutteluun on se, että me ollaan jatkuvasti yhdessä. Mies on työkyvyttömyyseläkkeellä ja itse siis lasten kanssa kotona. Omia harrastuksia ja menoja ei kauheesti ole. Eilen ukko tosiaan kävi kävelyllä ja tänään sanoi, että kyllä teki hyvää kun sai hetken aikaa itsellensä ja mietiskellä asioita.
 
moi!
voimia kaikille parisuhteen kiemuroissa painiskeleville! se on kyllä välillä sitten niin vaikeaa.

Tänne ei ihmeempiä. lomaa viettelen. tänään on taas supistellut kipeästi ja flunssa alkoi heti ekana lomapäivänä. Eilen aamupäivän huimas ja oksetti ja mietin että missä syy. Illalla se selvis sitten syykin. mittasin verenpaineen niin 103/58 !! en ollut uskoa silmiäni, mittasin useamman kerran ja kyllä se niin oli. on paineet niin alhaalla ettei ihme vaikka huimaa lähes aina kun nousee ylös. oon laittanut sen koko ajan hemoklobinin syyksi.

mutta nyt lähden laittaan kamoja valmiiksi kun lähdetään kohta mun vanhemmille lämmittämään ulkosaunaaa. :)

ainiin, muutetaan heinäkuun lopussa omakotitaloon vuokralle!:) ihana.pääsee laittamaan kotia. olis into sisustaa, mutta ei ole vihtinyt enää tätä kämppää kun on tiennyt että pakko muuttaa tilan takia ennen marraskuuta. onhan se talo vanha, kahdella makuuhuoneella + pienenpienellä työhuoneella, mutta nyt saa rauhoittua sitten sinne ja alkaa odottelemaan tätä tulokasta.

mutta nyt pakkailemaan saunakamat!

korppinen 22+1
 
Mitä mie tuon esikoisen kanssa teen.. Tänään olisi alkanut kahden viikon satsi uimakoulua.. Mentiin sinne.. Mutta toinen on niin ujo.. Eikä oo tottunut vieraisiin ihmisiin. Pukuhuoneessa aloitti itkemisen, että hän ei mene. Esikoinen on oikea vesipeto ja tykkää todella paljon uimisesta. Lähdin mukaan altaalle, koska ajattelin siitä olevan apua.. Neiti meni istumaan portaille, mutta siihen sitten neiti jäi vain istumaan. Pelasivat peliä: "uimaope käskee".. Eihän meidän tyttö rupea mitää tekee. Ainoastaan vain polskuttelee jaloillaan. Lähdettiin sitten pois, kun ei ruvennu mitää tekee.. En haluais turhaan maksaa maksua.. Ei ihan ilmaista oo.
 
Pitäisköhän tässä munkin jotain yrittää kirjoittaa... =) Vielä ehtii tähän kesäkuun pinoon!

Luen kyllä päivittäin teidän juttuja!

Ihania masuja teillä! :heart: Nyt on oma masukin alkanut kasvamaan ja pieni on innostunut ihan kunnolla monotteleenkin!
Rakenneultrassa ollaan oltu ja siellä kaikki ok. Tytöksi epäili, mut kun ei ollut varma niin en siihen luota...

Aikookos joku siihen 4d-ultraan? Kun mulla tekis niiiiin mieli käydä siinä, mut on sen verran kallis et pitää vielä miettiä...
Mitäs vielä? En kyllä nyt yhtään enää muista et mistä olikaan ollut juttua. :snotty:
 
ääkkk! täällä ruvennu närästämään oikein toden teolla. koko ajan siis närästelee eikä auta renniet. mikähän muu olis sopeva keino?
edellisestä raskaudesta mua ei närästänyt kuin kerran ja se oli tosi lievää. on se ihmeellistä miten raskauden voi ihan täysin erota toisistaan. pojasta mulla ei ollut mitään vaivoja mutta nyt tuntuu että kaikki vaivat olis kasaantunu..
 
reginarento: juotko kahvia/närästääkö se? Meillä juodaan nyt ainoastaan tummapaahtoista kahvia ja se ainakin minulla ja miehelläni on vähemtänyt närästystä. Aiemmissa raskauksissa olen mäyssännyt purkkaa urakalla, ainakin siksi hetkeksi närästely helpottaa. Ja kun ei syö isoja aterioita esim. ennen pitkälleen menoa jne. Vaikka siltikään ei siihen vaivaan taida mitään takuuvarmaa poppakonstia olla :/
maitoo: minä myös pähkäilen täällä 4D-ultraan menon kanssa. Kovasti se kiinnostaisi (miestä ei) ja varmaan sinne päädynkin kenties joskus kuukauden päästä, mutta tosiaan se hinta harmittaa täälläkin. Ja kun ei mitään lääketieteellistä syytä ole mennä.
manna: kiinnitin huomiota pohdiskeluihisi, kuinka omat raivarisi vaikuttavat masuasukin tunnetiloihin. Minä koetan olla liikoja ajattelematta moista -ja vakuuttelen, että kaikista pahanolon tunteista, räjähteleväisyydestäni ja aiempienkin raskauksien parisuhdekriiseistäni huolimatta nykyiset lapseni vaikuttavat suhtkoht normaaleilta, miksei siis nytkin ---näin toivokaamme meillä kaikilla menevän, eikös :hug:

Tänään puin ensimmäistä kertaa yhdet kirpparilta löytämäni äitiyshousut jalkaani, piukan paidan päälleni, ihastelin itseäni peilistä ;) ja kyselin mieheltäni, että enkös näytäkin jo vähän raskaanaolevalta? Mies vilkaisi ja totesi: " No etpä oikeastaan." Höh! Minulla tuo vatsa vain jää tuonne lantioluiden väliin -vaikka bväliäkös tuolla, kyllä se vielä kasvaa, en ollenkaan epäile =)
Asukas on tänään alkanut iskeä nyrkkiä ihmeellisen korkealle, tähän asti on pysytellyt korkeimmillaan navan kohdilla, nyt yhtäkkiä on kaapannut tilaa jo 10cm ylempää. Kovin hän siellä häärii, liikkeet näkyvät ja tuntuvat kovasti, vaikka istukka on etuseinämässä.
 
4D:stä... mehän saadaan se täällä ilmaseksi. Olihan se kyllä tosi kiva tietää, että kaikki on OK ja nähdä se luuranko ja aivokuvat ja vähän sitäkin minkä näkönen on. Mut en olis 140 euroo maksanu... meitin typy nääs piti kokoajan käsii naaman edessä!
 
Täällä taas..kesäloma osittain vietetty ja työelämää vielä hetki aikaa edessä..Masuasukki meuhkaa kovasti jo iltaisin varsinki ja töissä aina paussilla ku pitäs rauhoittua :D .Mulla masu kasvanut aivan hirveästi,mittasin yks päivä vyötäryn ympärystän,110 cm!Kohdun pohjan korkeus 23 cm.Alkaa jo hieman jäskättään..Meitin masuasukki on siis ristitty jo "Topiksi".Vanhin tyttö keksi sen silloin ku kerrottiin tulevasta vaavista =) .En toki tiedä kumpi tulee vaikka jotenki on "poikamainen olo"..heh..Mulla paino noussu n.8 kg vaikka tyttöjen raskauksien aikana nousi melkein 30 kg paino..huh..Se jos joku oli tuskaa vaikka eipä tuo nytkää herkkua oo ku olen kans hoitoalalla töissä.
Tanskuli ja "Topi "26+3rv
 

Yhteistyössä