**TOUKOTAAPEROT06**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macadamia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä siis nukkuu miehen sisko kun tytön oikea hoitaja on risteilyllä. Unohti silloin aikanaan kun varas sitä että on niin ku lupautunut töihin. Onneksi miehen sisko tuli meille innosta kiljuen ja vanhemmat antoivat luvan lintsata koulusta. Onhan hää toki 18-vuotias mutta kuitenkin ;) Oli niin innokas hoitaja ettei edes kysynyt maksetaanko me sille mitään ja eilen kun annoin palkan niin kauhisteli ettei voi ottaa niin paljon. Minusta ku me vielä maksettiin vähän kun annoin 60 eur eli 20 eur / päivä. Tekee kuitenkin ihan pitkiä päiviä ja on auttanut minua iltaisinkin ja päivällä käyttää vielä koirankin.

Maca: Ihanaa kun Mimmillä on tuollainen eno joka tykkää ja hoitaa =) Ei kaikista miehistä ole siihen, varsinkin jos ei vielä ole omia lapsia. Monesti miehet vähän aristelevat hoitaa näin "pieniä" lapsia.

Höh, VP:lle piti sanoa että mielellään otetaan vastaan sähköpostia kunhan kerkeet. Jotain piti vielä sanoa mutta tekstit meni edelliselle sivulle ja en pääse lunttamaan. Jotain kait niistä vaipoista ettei niiden piikkiin voi mitään ihottumaa laittaa ja Onnea Onnea tuplatätille!

Minäkin ihmettelen samaa kuin macadamia, että kukas siellä Nasun sängyssä nukkuu? :) On minultakin vissiin päässyt jotain menemään pahasti ohi :)

Miklulla on ollut tänään taas ihan hirveä kiukkupäivä, eli odotettavissa on viimeinen kulmahammas...
Ruokaakin kun tein niin hän tuli tönimään minua pois hellan äärestä ja karjui ja läpsi. Ja pärisytteli huulilla lujaa kun ei tiennyt miten olisi enää kiukkuaan ilmaissut. Minua tietysti nauratti... :)

Miklun sanavarasto on taas karttunut, eilen mies kaupan työkaluosastolla opetti kuinka sanotaan 'mitta' :) Ja nyt Miklu osaa siis sen sanoa :)
Hän oppii muutenkin sanat matkimalla ja sanoo melkein mitä vaan kun hänen käskee sanoa :D
Muita juuri opittuja sanoja on 'puu' (ihme että nyt vasta sitä sanoo koska ollaan toisteltu sitä hirveästi) ja 'napa'.
Essin puhetaitoihin meillä taitaa olla aika pitkä matka :)

Olipas Mimmi taas söötti videolla <3

Olin ilmeisesti unohtanut mainita asiasta :) Puhisen ja puhkun milloin mistäkin mutta unohdan kirjoittaa mistä puhkun ;)

Hitto että ahdistaa! Mies ilmoitti juuri että heiltä loppuu duunit. Varmaan johonkin kesään asti saavat olla mutta sitten se on menoa. Kylmää ajatuskin lainasta ja kaikesta. Onneksi on monitaitoinen mies joten varmasti pääsee töihin mutta palkka on varmasti eri luokkaa ja sen varaan oli laskettu aika paljon lainaa haettaessa.

Mimmi oli söpö =) Voisin laittaa joskus meidän neitistä jonkun pätkän. Niitähän meiltä löytyy.

Idalla oli menossa viimeyönä huomiokokeilut :))) Ekaksi se heräsi itkemään ja rupes hokemaan vettä. Sanoin vaan, että nyt on yö ja nukutaan. Ida laitto pään tyynyyn ja hetken päästä nousi uudelleen itkien ylös. Kakkakakka- se hoki ja tuli viekkuu nseisomaan. sanoin, et on vai ja haistoin. Sitte sanoin, ettei oo ja et mee nukkumaan. Sen jälkeen se vielä nousi ja tuli viereen itki päästä viekkuun ja taas vaan sanoin, et nyt nukkumaan omaan sänkyyn. Sinne se sitte simmahti :) Että semmosia kokeiluja ;)

Enpä mä sitte menny luovuttaan sitä verta, ku eilen alko taas vaihteeks migreeni. Onneksi nuo uudet lääkkeet on vähä helpottanu.

Pitää vissiin lähtä iltahommille(ehkä sitä ennen kurkkaan mimmin videoo..)

söpö Mimmi!!
mulla kanssa vähän raksutti tyhjää kun Nasu mainitsi, että heidän sängyssään nukkuu hoitaja. mietin vaan, että onpas hyvä naapuri kun yötkin Nasun ja perheen luona viettää ;o) onneksi sentään oli sukulaistyttö...

vielä siihen verenluovutukseen, että mun hemppa oli 144. huono olo mulle tuli vasta n. 4 tuntia luovutuksen jälkeen, jouduin vaan pötköttämään sohvalla kun huippas ja etoi niin..

mä menen tänään käyntikorttikuvaukseen.. kävin tuossa just suihkussa (täällä töissä edelleen, kun kotona sauna ja suihku on vieläkin rempassa) ja oon koettanut tällätä itseäni jotenkuten ihmisen näköiseksi. mä olen vaan ihan surkea meikkaamaan - olis kiva oppia jotain silmämeikkiniksejä, nyt kun ei silmälasejakaan enää tarvi. huulipunaa en käytä koskaan. mulla on niin kaposet huulet, ettei niitä viitsi pahemmin korostaa.
ja silmälaseista tulikin taas mieleen, että mä vieläkin ihan himoitsen jotain nättejä kehyksiä!! olis kiva ihan vaan asusteeksi joskus pistää rillit päähän, kun ei linssien tarvi olla pullonpohjat..

tuksulle ei mitään erikoista. eilen kun hain häntä hoidosta, niin viereisen päiväkodin (samassa pihapiirissä) hoitaja kysyi että onko poika paljonkin alle vuoden..........
yöt on edelleen hankalia. unta ei meinaa riittää, hyvä jos kahdeksan tuntia yössä. kaipa tää menee ohi, on ne aiemmatkin hulinat menneet.

Meille ei kans mitään ihmeitä. Väsyttää ihan vietävästi vaikka olen nukkunut hyvin. Ahdistaa edelleen vaikka mies minua tsemppasi eilen että kyllä tämä taas tästä. Asioilla on tapana järjestyä mutta silti huolettaa. Minun varmaan pitää ryhdistäytyä ja tsempata miestä eikä päinvastoin. Nänhän tässä on tyhjän päälle jäämässä. Irtisanomiset tapahtuu varmaan jo aiemmin kuin luulin. Luultavasti tuossa helmikuussa.

Voi Nasu, paljon tsemppiä sinne! Raha-asiat huolettaa aina, varsinkin jos on lainaa ja muuta. Toivottavasti miehesi saa uuden työpaikan pian!

Mekin otettiin pieni riski silloin kun mies vaihtoi työpaikkaa alkukesästä, siinä on se neljän kuukauden koeaika jolloin työnantaja voisi miehen potkaista pellolle jos ei miellytä. Siinä oltaisiinkin sitten oltu jos niin ikävästi olisi käynyt, mutta onneksi koeaika on nyt ohi :) Olisinhan minä sitten tietysti töihin mennyt miehen sijasta, mutta meikäläisen palkalla ei paljon lainoja ja kaikkea muuta maksella...

Vai on joku täti arvuutellut Tuukan ikää vähän pieleen.... Sitä sattuu täälläkin :) Viime viikolla eräs setä kysyi että onkos poika jo vuoden täyttänyt? Toiset kysyy että onko poika jo kaksivuotias? :D

Mä kävin tänää ekaa kertaa elämässäni näöntarkastuksessa ja lasithan sieltä piti valkata. Sain siis lasit lukemista varten.

Me ollaan siivottu meillä ja äiskällä(sillä siis käsi kipisissä, ellen oo vielä maininnu). Leivoin vähäsen ja illalla meillä on mun ystävän pitämät meikkikutsut. Siltähän voisinki saaha sulle sinttu neuvoa sitä kautta, jos teiän paikkakunnalla ois joku heidän tuotteiden myyjä(tämä ei tarkottanu, et niiltä ois pakko jotaa ostaa). Ne nimittäin antaa myös meikkausneuvoja ja niitten tuotteita saa kokeilla ennen ostoa.

Ida veteli tänään yli ysiin aamulla unia, joten meillä ollaan taas normirytmissä ;)

Pikavisiitillä täällä. Oon viettänyt illat laulamassa, joten ei jää paljon aikaa surffailuun... Meillä arki sujuu rutiininomaisesti ja onneksi ens viikolla saa olla vähän enemmän kotona :)

Mua kiinnostaa tosi paljon tuo silmäleikkaus. Ihan varmasti menen, jos vain saan rahat kasaan. Paljonko ne nykyisin maksaa? Ja leikataanko molemmat silmät kerralla? Mulla ei oo mitenkään paljon tuota miinusta, mutta ilman lasejakaan en pärjää. Piilareista en tykkää, vaikka onhan sitä paremman näköinen ilman rillejä.

Mun pitää hyökätä pyykkien kimppuun. Ja yrittää saada reenihöyryjä sen verran ulos, että pystyn rauhoittumaan ja nukahtamaan.

Hyi yök kuin on pahaolo kun eilen katsoin uusintana sen koiratappeludokkarin. Miten voi olla niin sairaita ja julmia ihmisiä. Nyt sitten väsyttää armottomasti kun tuli valvottua.

Eilen hain tyttöä tämän oikealta hoitajalta ja meno oli aivan mahdotonta. Lapsilla oli ilmeisesti ollut ikävä kun oli niin monta päivää välissä etteivät nähneet. Härregud kuin lujaa meidänkin tintti osaa jo juosta. Tukka vaan hulmusi vauhdissa :) Tai ne pari haiventa siellä niskassa ;) Välillä mentii käsi kädessä ja välillä muuten vaan juostiin rinkiä. Vauva oli kans menossa mukana vaikka ei päässytkään niin lujaa perässä.

Meidän neitille pukkaa uutta hammasta. Eilen huomasi hampipesun yhteydessä että kahden alahampaan vasemmalle puolelle tulee hammas tai on jo tullut läpi. Sit kait hamapaita on 11.

Eilen kävin vaihtamassa sen ostamani puvun ja nyt on koko oikea ja muutenkin olen toistaiseksi tyytyväinen ;) Muuten on aivan varmasti hyvä mutta kunhan on vielä lämminkin. Vettä pitää aika hyvin mutta ei niin hyvin goretex mutta toivottavasti talvella ei tulisi tarvetta sellaisiin vedenpitävyyksiin. Oli melkoisen vauhdikas keikka anttilaan kun tyttö oli mukana ilman rattaita. Otettiin vaatteita pois jotta voitiin kokeilla se puku ja sitten mentiin. Viipotti siellä rekkien välissä kuin aropupu ja en meinannut saada sitä kiinni kun niin nopeesti viipotti menemään. Onneksi tyttö on aika helppo puhua ympäri ja rauhottui kun kokeiltiin pukua ja sitten lähdettiin kotiin näyttämään sitä isille.

Onpahan melkoinen tuuli tuolla ulkona. En meinannut päästä pyörällä eteenpäin kun tuuli puski niin kovasti vastaan.

Viikonloppuja!!

Vein Mimmin pk:iin: tyttö kajautti kuuluvasti 'MOI!!!' kaikille huoneessa olijoille eikä katsonut enää taakseen vaan omi heti _kahdet_ nuken sattarirattaat ;-) Toivottavasti saat Nasu typsysi hyvään hoitopaikkaan sit kun muutatte!!!! Täydet sympatiat myös raha-huolista, on se hurja tilanne et on talolainaa ja sit jää työttömäks! Kyllä asiat varmasti kuitenkin järjestyy!! Jotain mun piti vielä kommentoida mut en valitettavasti nyt muista mitä se oli... Illalla meen pikkujouluihin (syömään vaan) ja sit huomenna lähetään reissuun.

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille!!!

Ei leikata yhtäaikaa(minimoidaan riski, jos jotain menis pieleen). hinnat on 1000-3000 per silmä. Hinta siis riippuu menetelmästä mitä käytetään. Ja se kuulemma tehdään hereillä ollessa tai niin mies ainaki selitti(optikko oli sille kertonu)

Joo.. mä olin kanssa syömässä tänään mun vanhojen luokkakamujen kanssa(siis niiden joiden kanssa koulun alotin). Ne lähti vielä ryypiskelemään, mutta mä tulin kiltisti kotiin Idan luokse. Oli pitkä päivä koulussa ja muuteskin kun tyttö huutaa perään aina ku lähtee, ni ei lähde mielellään enää ylimääräsille menoille.

Mut taidanpa mennä unille.

mulla kylla leikattiin molemmat silmät yhtäaikaa, tampereen medilaserissa oisko kolme vuotta sitten. zyoptix lasik oli menetelmä, muistaakseni. hintaa oli silloin esi- ja jälkitarkastuksineen lähemmäs 4 tonnia, nyt näkyi olevan tarjous 1250/silmä.
edellispäivänä tehtiin tarkastus ja seuraavan sit leikkaus. simppeli juttu, kesti varmaan vartin. ei sattunut missään vaiheessa, mutta siinä annetaankin ennen särkylääkettä ja rauhoittavaa. kärpäslasit päässä sieltä lähdettiin ja kotimatkalla mä olinkin ihan "aineissa"... hintansa väärti toimenpide!!

multa lohkesi eilen hampaasta iso pala. olin just torstaina tilannut hampilääkärin, kun ajattelin että tuosta kyseisestä hampaasta on varmaan lähtenyt paikka kun ei sillä pysty puremaan.. lääkäri on vasta vajaan kahden viikon päästä, joten täytynee maanantaina koettaa jostain nopempaa aikaa.

täällä on lunta maassa!!!!!! ja lisää sataa koko ajan ;o)
mulla on vielä kesärenkaat alla, mutta eipä niitä viitsi kiirehtiä pois. tuokin lumi sulaa heti, kun on luvattu taas lämmintä.

Meillä on kanssa kesikset vielä autossa :( Ja pakko lähteä tänään ajamaan, vaikka on ihan kamalaa keliä luvattu.

Täällä oli nyt sellainen vajaa 1400€/silmä tuo leikkaus. Pitää vain hoitaa veromaksut ensin ja sitten keittiöremppa alta pois. Sitten on silmien vuoro, eli aikaisintaan vuoden päästä on tuollaiset rahat koossa... Ongelma on, että mieskin haluaa leikkaukseen, eli mun pitää taistella tosissaan että saan omani ensin kuntoon. Mies kuitenkin käyttää jatkuvasti piilareita, mutta mulle se homma ei oikein sopinut. Ainakaan imetysaikana, kun limakalvot oli muutenkin rutikuivat.

Eilinen keikka vei täydellisesti mehut. Nukuin pitkästä aikaa tosi hyvin. Mies lähti päiväreissulle yhtä autoa hakemaan ja mua vähän ottaa pattiin. Olis ollut mukavaa viettää välillä aikaa koko perheen kesken. Tällä viikolla ollaan nähty vain aikaisin aamulla ja illalla myöhään. Ens viikolla onneksi helpottaa nuo iltamenot, eikä miehelläkään tainnut olla työmatkoja. Ja perjantaina mennään yhdessä Eppujen keikalle. En minä muuten niitä diggaa, mutta saatiin miehen kautta ilmaiset liput ja lapsenlikkakin on hommattu. Parasta meille varmaan olisi, jos laitettais Essi yhdeksi yöksi mummulaan ja oltais ihan vain rauhassa kahdestaan.

Tekis mieli lähteä kaupunkiin kenkäostoksille. Hmm... Mun saappaat hajoaa käsiin, eikä rahastakaan ole nyt niin tiukkaa. Tiistaina kyllä menee satku kampaajalle... Mitähän tuo mies sanoo?

Mun tarttis käydä kans tarkastuttamassa hampaat. Edellisestä kierroksesta alkaa olla kaks vuotta ja silloin paikattiin useampi reikä. Nyt vois olla toivoa, ettei tartte tehdä mitään.

Nyt kodin kimppuun. Koko viikon olen lentänyt vain paikasta toiseen ja täällä todellakin on sen näköistä :/

Ymmärrän hyvin VP, että kaipaisit miehen kans yhteistä aikaa. Vaikka tänään onki pyhäinpäivä, mies ei oo vieläkä tullu töistä... Onnex vei aamulla lähteissään Jennan anopille, ni sain nukkua rauhassa vielä yhen tunnin:)

Kävin eilen ekassa neuvolassa. Ens keskiviikkona on lääkärineuvola ja varmaan viikon päästä np-ultra keskussairaalassa. Sydänäänetki kuulu jo, vaikka siellä ei ultraa ookka. Terkka varotteli, et älä säikähä, jos mitään ei kuulu. Ne ku kuulema normaalisti kuuluu vasta viikolla 12. Ja pah, kyllä sielä pompoteltiin, vaikka viikkoja oli vasta 10+3. Paino mulla on noussu imetyksen lopettamisesta 8 kiloa, mutta terkka pani sen hormoonien piikkiin. Mä en kyllä menny ihan siihen retkuun, mutta ihana laittaa ees osa painosta sen piikkiin:)

Voi Nasu, ku mieheltä menee työ alta. Voin kuvitella mielenliikkees, ku meilläki toi talolaina on niskassa.

Tänään tuli kerrottua molempien vanhemmille raskaudesta. Mun porukat oli aivan äimänä. Anoppi tuumas epäolleensäki. Samoin eilen veljen vaimo alko kyseleen, et viihynkö töis ja sit et kuinka kauan aion olla keväällä töissä. Mä et hä. Puhe on ollu, et Jenna on sielä elokuun loppuun. Myönsin sit tilanteen ja käly sano sanoneensa toissa päivänä veljelleni, et joko mä en viihy töis tai sit oon raskaana. Ei kyl mikään ihme, et on tehny päätelmiä, ku oon ollu niin "heikolla hapella".

Nyt kattoon Mimmin videoo...

Ihan kamala tuo Nasun perheen tilanne. Meillä ei todellakaan pärjättäis yksin mun palkalla. Ei sais edes lainoja maksettua :(

Meidän perheelle kuuluu vähän huonoa, kun sekä mun mummu että isä ovat sairaalassa. Mennään päivä kerrallaan ja toivotaan, että tästä vielä noustaan normaalielämään.

Voi että vetää vihreäksi nuo raskausuutiset! Osaan kyllä olla onnellinen kaikkien puolesta. Mutta mulla käy työstä vastustaa miehen vauvakuumetta, kun itselläkin tekee niin kamalasti mieli kakkosta.

Me oltiin Essin ja mun äitin kanssa eilen siskolla kylässä. Saunottiin ja syötiin ja oli ihanan rentouttavaa. Paluumatkalla Essi kuukahti autoon ja sain nostaa sen suoraan sänkyyn nukkumaan. Ei herännyt riisumiseenkaan. Ja saatiin nukkua melkein tunti normaalia pitempään tänä aamuna :) Minä tosin menin tosi myöhään nukkumaan, kun mun serkku oli vuodattamassa huoliaan yötä vasten. Mies nukkui ja nukkuu edelleen. Ei sillä varmaan käy mielessä että vois minunki antaa joskus nukkua...

Mutta valitus seis ja hetkestä kaikki irti! Vielä kun kahvia sais :)

täältä kotoa kirjoittelen. tuukka on hiukan pipi, joten ei menty hoitoon eikä töihin tänään.
tosiaan, tuksulla on jonkin verran yskää ja nuhaa ja eilen vähän silmätkin rähmi. ollaan valvottu taas kolmesta asti ja nyt tuukka nukahti, toivottavasti nukkuisi muutaman tunnin ja vielä iltapäivällä toiset unet, niin saataisiin valvottua illalla vähän myöhempään..
niin paljon kuin mä teille tuukan vastustukyvystä oon toitottanut, niin......... vaan ei noille pöpöille mitään voi, tulee jos on tullakseen.

mä meen nyt kans sohvalle pötkölleen, jos vaikka saisin vähän nukuttua. kommentoin teidän juttuja sit kun on enempi energiaa ;o)

hyvää alkavaa viikkoa, mammat!

ai juu, sen verran vielä että mun paras kaveri ilmoitti eilen odottavansa pikkukakkosta, la on juhannusaattona. heidän esikoistyttärensä täyttääkin jo 6v.

Täällä on taas väsynyt mutta suht tyytyväinen työläinen. Olin viikonloppuna kaverini kanssa istumassa iltaa syöden ja vähän juoden ja jotenkin kaupungilla tuulettuminen antoi taas energiaa. Hintana hauskanpidolle oli krapula eilen mutta onneksi tyttö oli niin hyvällä päällä ja nukkui yhdeksään niin siitäkin selvittiin. Päikkärit nukuttiin molemmat ja taas jaksoi. Illalla ei uni tullut kun mietin mitä kaikkea pitäs ostaa uuteen kotiin ja tiedän ettei kaikkea tarttis heti hommata mutta kun mä haluun!! :) Voishan niitä juttuja hommata myöhemminkin mutta kun asioilla on tapana venyä jos niitä ei kerralla hoida kuntoon ja sit ne koko ajan muistuttaa mua olemassa olollaan.

Meidän pomo oli tänään käymässä meidän toimistolla ja kysyin olisko mahdollista saada lisää liksaa ja lupasi jutella toimarin kanssa mutta oli samaa mieltä kanssani että sitä vois nostaa kun kuuli mun nykyisen palkan. Pitäkää peukkuja!! Niin ja mies kävi jutteleen yhdessä työpaikassa tänään ja nyt ei ole mitään paikkaa auki mutta kuulosti lupaavalle ja oli kiinnostunut. Voitte siis pitää peukkuja vähän pidempään pystyssä =)

Viikonloppuna kuultiin varmaan paloauton ääni tai niin ainakin kerroin tytöllemme kun pillit vinkui. Ihan itse rupesi matkimaan sitä ääntä ja nyt sanoo kun kysytään et miten palo-auto sanoo niin rupee kuulumaan piupaupiupau uuuu piupau. Huomasin myös jokin aika sitten että lusikka menee suuhun oikein. Tähän asti se on yleensä kääntynyt ympäri juuri ennen suuhun menoa mutta nyt se menee ihan niinkuin pitääkin.

Hauska toi satun la :) Hassua jos syntyis samalle päivälle.

Tuukalle paranemisia!

VP:lle jaksamisia! Rankkaa kun duunissa on kiirettä ja omaiset sairaina.

Lunta on täälläkin, ja Miklu tykkää :) Minun täytyy hipsiä ostamaan toppahousut ja kunnon talvikengät...

VP:lle jaksuja, huoli on varmasti kova läheisistä...

Nasulle pidän peukkuja että palkka nousisi! :)

Minäkin pääsen sitten torstaina pääsykokeisiin! Mies sai sen päivän töistä vapaaksi ja jää siis kotiin Miklun kanssa.
Jänskättää :)

Tuukalle pikaista paranemista!

Täälä ollaan aamusta vähän pitempään kotona. Kävin sillon häitten jälkeen tilaamassa ajokortin uudelle nimelle. Pari kertaa oon koittanu hakea sitä, tuloksetta. Aina ovet kiinni. Täälä ku toi poliisilaitos on auki vain ti ja ke. Kaiken lisäx se aukeaa vasta 9.30. Meitsi ku kulkee töissä naapurikunnassa, ni enhän mä ikinä pääse sitä hakeen. Nyt päätin, et nyt se haetaan vaikka mikä olis. Aion kyllä soittaa sinne ennen ku lähen ja varmistaa, että kans ovat paikalla.

Lillille tsemiä pääsykokeisiin!

Nasulle peukkuja palkan nousemisesta ja miehen työpaikan saannille!

VP:lle ja Sintulle jaksuja!

Ei oo tosi. Soitin just sinne poliisilaitokselle, käänty tietty pääkonttoriin. Siis ne on taas koulutuksessa. Voi... Turhaan oon venannu toista tuntia kotona ja oottanu kellon kulkua. Hoh hoi, ei muuta ku taas töihin.

Voi hitsi ku kävi ärsyttään Satun puolesta. Pienen paikkakunnan kirouksia.

Lillille täältä kans tsemiä pääsykokeisiin!

Meille tuli tänään talo ja siellä ne kuulema latoo palikoita paikoilleen ja puoli ysiltä oli jos makkarit sekä puoli keittiöö valmiina. Hassua :) Jospa tänään pääsis jo kattoon tai koska nyt meenkään niin ovesta kävelen sisälle ja vasta sunnuntaina pyörittiin pihassa kun siinä ei ollut kuin perustukset. Varmaan loppuviikosta mies pääsee laittaan lattioita ja seiniä kondikseen. Mitään kiirettä meillä ei ole kun nykyinen kämppä on joulukuun loppuun. Mies on vielä joulukuun lomalla niin kerkeää touhuun iha ajan kanssa. Nytkin se on saikulla ja pomot oli vaan naureskelleet et mitäs sairastava rakennusmies. Ei niitäkään jaksa kiinnostaa tehtaan tilanteen takia yhtään. Tänään mies menee käymään uudestaan jonkun toisen tyypin kanssa jutteleen siitä samaisesta paikasta jossa eilen kävi. Toivotaan että tykkäävät!

Typy ei ollut nukkunut eilen hoidossa lainkaan mutta onneksi mies haki sen jo puoli kolme niin olivat kotona ottaneet pienet tirsat. Ilta oli hankalaa ja yö samoiten. Se on aina kun on liian vähän unta takana niin se kostautuu levottomuutena.

Yhteistyössä