Moikka!
Kiitos
äippä 84 vastauksestasi isyysasiaan. Kaikki mieltä askarruttanut tuli selväksi.
eeti: Mikähän työtoveriasi riivasi, että jutteli sinulle tuollaisista? Uskomaton idiootti! #()&%&¤%&/ !
Mä laitoin viikko sitten Kelan postilaatikkoon paperit ja jo tiistaina tuli päätökset. Äitiyspakkaus tulee kahden viikon kuluessa.. Jee.
Vielä palatakseni tuohon painoasiaan.. Mun on rehellisesti pakko tunnustaa, että olen raskauden ajan syönyt vähintään kaksi kertaa viikossa (oikeasti varmaan joka toinen päivä) hesesafkaa, pitsaa, pitakebabeja, sipsejä, karkkia, jätskiä, limuja, kahvia, pullia ym. leivoksia jne.. Mutta tosiaan syön myös kuitupitoista leipää, hedelmiä, gefilusta (juomaa), a-jogurttia, kasviksia, kotiruokaa (kevyttuotteista)..
Painoa mulle on tullut lähtöpainosta noin kuutisen kiloa tähän päivään mennessä. Oma kultsini on ystävällisesti tunnustanut, että syön nykyään paaaljon enemmän (väitti, että niinhän kaikki raskaana olevat tekee
).
Mä vaan tarvitsen hirveästi energiaa!!! Mulla olisi huono olo ilman tätä puputusta. Mä olen ihan varma, että saan nämä mahdolliset ylimääräiset raskauskilot pois vauvaa hoidellessa. Joten: ainakaan mä en aio stressata painosta. Älkää tehkö niin kukaan muukaan, jos terveys vaan ei kärsi!!>Muutama extrakilo vauvan myötä ei haittaa ketään.
Jos nyt vielä jatkan tunnustuksiani, niin enemmän pelkään raskauden jättävän arpia ihoon.
Mitään ei vielä näy -kiitos pakkomielteisen rasvaukseni. Mutta haluaisin tosiaan säästyä isoimmilta raskausarvilta, koska niitä ei (vaikka mitä tekisi) saa pois. Teinivuosina mulle tuli niitä jo pikkasen nopean kasvun myötä ja ne saa mun mielen aina salaa mustaksi.
Mymmelis: Olipa ihana lääkäri sinulla. Toivottavasti sait neuvolasta tarvitsemaasi apua ja tukea.
:hug: Mun mielestä lääkäreille pitäisi antaa lääketieteellisen koulutuksen lisäksi (enemmän!) opetusta siitä, kuinka kohdata potilas.
Weiss: sinulle myös voimia.
Mukavat viikonloput kaikille.
- erika ja poju 25+5