***Tammivauvat2008***vol.3

Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
Katja: ok, mä odottelen vielä rauhassa niitä lappusia. Aika hienosti oot poikaa huijannut :LOL: Kova homma, mut näköjään kannattaa :D
Joo, sitä ei arvaiskaan miten vaikeeta voi olla jos toinen ei vaan suostu syömään mitään maitoa/korviketta. Nyt kun meil on kaikki maitotuotteet kielletty, niin ei voi ees korvata maitomäärää vauvajuguilla, vauvapuuroilla tms. :snotty: No, kyl tää tästä.. :)

ihanan pipon Saaru tehnyt! mä tein E:lle viime talveks tuollaisen miltei samanlaisen, innostuiskohan sitä itsekin tekemään uuden :)

Katja hyvin huijannut pojan syömään :D jaksuja teille :hug:

E on tänään koko illan hokenut "mamma", heh, eihän se itse tiedä mitä se tarkoittaa mutta kuullostaa hirmu suloiselta :) nää on ensimmäisiä tavuja mitä sieltä nyt rupee tulemaan, aiemmin ollu vaan sellasta epämäärästä ölinää :D

ainiin pitikin sanoa tuosta kun puhun pojasta niin sanon E koska mulla on vähän turhan uteliaita kavereita ja tätä palstaahan vissiin voi lukea rekisteröitymättä, niin ei sitten välttämättä kaikki tutut ja kaverit tunnista jos sattuu näkemään mun tekstejä :)

Iltoja :wave:

Meillä poitsu on oppinut nousemaan tukea vasten seisomaan. Nytkin illalla nousi laitaa vasten sängyssä seisomaan. Kävelytuolista on tullut hitti :LOL:
Potalla meilläkin istutaan melkein päivittäin, välillä tulee kakat ja välillä pissatkin. Riippuu vähän omasta aktiivisuudesta, miten jaksaa poitsua laittaa potalle.
Yöt nukutaan hyvin, heräilee 5-6 aikaan aamulla, maidon saa silloin ja unia jatketaan sitten 8 asti.
Päivisin nukkuu oikeastaan aamusta pienet unet ja sitten lounaan jälkeen nukkuu parin tunnin unet. Sitten meneekin 19-20 nukkumaan.

Täällä tulee vain ja ainoastaan VETTÄ :kieh: :kieh: oon niin kyllästynyt pesemään koiria ja kuivaamaan. Eikä ne tuolla sateessa edes tee mitään, äkkiä takaisin sisälle.

Carla Kysypä Saarulta, miten kannattaa tonne msn:lle jättää hakemus. Itse en muista miten se menee, mutta helppoa se oli.

[/b]KAtja :hug:

Mitähän muuta piti kommentoida...Saaru tehnyt hienoja pipoja :D

Pitkästä aikaa täällä,ja olipa tullut paljon juttua.

Semmosta kysyisin kun Luca oli tuossa kipeenä ja lääkäri sano et korvat pitää mennä tarkastuttaa 1kk päästä, niin varaanko ajan ihan lääkärille vai katsooko esim.s.hoitaja ne?

Meillä on tämä päivä itketty hampaita ja kaikkea mahdollista on pitänyt kaluta.Sais jo hamppuja tulla et päivätkin paranisi. Onneksi kuitenkin yöt sujuu ihan hyvin,Luca nukkuu 19-05 putkeen,sit syö ja nukkuu about kahdeksaan.Päivällä meillä ei sit hirveesti nukuta,pari n.40 min pätkää.

Jahas,jospa sitä menis iltapuuhiin,huomenna onkin sitten babybio päivä :)

Mukavaa viikon jatkoa :)

Jenni & Luca

Albert oksensi |O Iltapuuron söi ihan normaalisti mihin oli sekoitettu korvikejauhetta. Sit mies alkoi juottamaan sille iltamaitoa, se joi 20ml, ja sit yrjösi meidän sänkyyn kaikki iltapuurot :x Mie kerkesin jo iloita, että nytkö se oksentelu loppui, mutta mutta...tässä meni 2vrk ilman oksentelua, että en tiiä, ei tää nyt kyllä oikein vaikuta allergialtakaan, luulis että oksentais vielä useemmin :snotty:

jenniS: Meil oli kans Albertilla korvatulehdus, mut meil on just sopivasti 8kk lääkärineuvola syyskuun 3. pvä, ja korvatulehduksesta tulee silloin kuluneeksi jotain 5vk, niin siinä sit lääkäri voi katsoa samalla korvat. Ei teil sattuis olemaan 8kk lääkärineuvolaa sopivasti n. kuukauden päästä? Muuten se on kait varattava lääkärille aika.

Hitto! Ei tuo taas anna lähettää kellekkää kutsua toi msn :kieh: Kokeilen myöhemmin uudestaan..
Kokeilen uudestaa siitä linkistä. Joo, ihan oikeessa oot, sinne pitää kirjautua. Antaa mailiosoiten ja salasana, sillä omalla salasanalla sitten aina pääset sinne kirjautuu sisälle. Sitä ei kukaan muu näe, ei edes me valvojat, Saapis ja minä. Ihan turvallinen juttu se on. Kukaan ei sitä kautta pääse sun posteihin yms. Kokeilepa vaa vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja Effy:
siis mikä toi msn juttu on mistä puhutte? *ihan pihalla* :D

Ollaan perustettu tuonne msn:n yhteisöön Tammikuisille oma yhteisö. Saman tyylinen palsta kuin tämä, mut sinne pitää hakea ja "valvoja" minä tai Saapasjalkakissa hyväksyy sen. Son salasanan takana eli sinne ei pääse uteliaat kaverit kurkkimaan ;)

Katja :hug: ei oo totta toi juttu..voi albert raukkaa kun ei ruuat pysy sisällä :( ja ei varmaan oo kivaa pyörittää lakana yms. pyykkiä koko ajan..
Mie kirjoitan varmaan vähän tiheemmin tänne, mut samat jutut aikalailla kyllä molempiin paikkoihin kirjoittelen.

onpas Saaru tehnyt kivan pipan ja voi että teijän jässikkä osaa olla suloinen :heart:
Mää kanssa silloin loppu raskaudesta (ku olin saikulla) kudoin paljon siis tyyliin muutaman neuletakin kautta paidan viikossa Jasulle, on vaan kaikki vielä oikeastaan käyttämättä kun olivat niin suuria. Tein sellaisen ihanan jussineuleenkin ja ukolle aloin kutomaan samanlaistaja väristä, mut se jäi vielä kesken. Taidankin rueta sen väsäämään loppuun. Mä kun en saanut loppuajasta tehdä mitään muuta kuin olla sovalla puoli makuullaan niin jotain oli pakko keksiä. Oon mää kyllä muutenkin aina ollut sellainen "varhaismuori" kunpuikkoja oon tykännyt heilutella :D

Mitähän sitä muuta piti kommentoida..en nyt muista.. no nyt saunaan :wave: palaan myöhemmin =)

Piku

Saaru: hakemus laitettu msn-puolelle! :D

Effy: toi msn on suljettu keskustelupaikka, sinne ei muut ulkopuoliset pääse lukeen juttuja, eli pitää olla rekisteröitynyt sinne...jotain tonne päin. Mut siis pointti on se, että siellä ei ulkopuoliset lue näitä juttuja, vaan me tammimammat-08 jotka Saaru tai Saapis on hyväksyneet.

Korjatkaa muut jos oon ihan väärässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Alkuperäinen kirjoittaja Effy:
siis mikä toi msn juttu on mistä puhutte? *ihan pihalla* :D

Ollaan perustettu tuonne msn:n yhteisöön Tammikuisille oma yhteisö. Saman tyylinen palsta kuin tämä, mut sinne pitää hakea ja "valvoja" minä tai Saapasjalkakissa hyväksyy sen. Son salasanan takana eli sinne ei pääse uteliaat kaverit kurkkimaan ;)
ok, no mites tuohon sitten haetaan? :)

Yhteistyössä