****Tammivauvat2008****vol.4

*Tammivauvat 2008*

varaslähdöllä marraskuussa syntyneet (tammikuiset)

10.11

Pikkupeikko85, (rv 31+1),POIKA 1210g ja 38,5cm

joulukuussa syntyneet (tammikuiset)

22.12

Saapasjalkakissa, POIKA (rv 37+5), 3160g, 51cm

25.12

Lellu1, POIKA (rv38+2), 3880g, 50cm, py 35,5cm

tammikuussa syntyneet:

1.1

minimi (rv 41+1) TYTTÖ 3250g, 50cm, 33cm
Ellatje TYTTÖ 2720g, 49cm

2.1

Saaru klo22 (rv40+5) POIKA 4300g, 53,5cm, 38cm
glaudia klo 5.59(rv 39+0), POIKA 2940g, 49cm, 34cm
PrincessOfAcco klo16.40(rv 39+6), POIKA 2990g, 48cm

3.1

memmu89 klo1.47, TYTTÖ 3265g, 48cm
Pore71 klo7.46(rv 39+4) TYTTÖ 3400g, 49cm, 33,5cm
carla-81 klo3.50(rv40+1) TYTTÖ 2970g, 47,5cm, 34cm
mievaa POIKA 3870g, 52cm
katja87 klo13.18 POIKA 3540g, 49,5cm

4.1

mamelimuu klo14.13(rv37+6)TYTTÖ 3640g, 51cm, 36,5cm
Soikku76 klo2.08(rv38) POIKA 3930g, 51,5cm
Kotiäiti-88 klo10.37(rv 37+1) POIKA 4710g, 52cm
uutukainen TYTTÖ

5.1

qwerko klo3.05(rv38+5) POIKA 3270g, 50cm

6.1

Maiskis75 klo 11.12 TYTTÖ 3815g, 52cm


8.1

Gorthaur klo12.06(rv40+4),POIKA 3800g, 51cm, 35cm
NuoriMuori klo9.40, TYTTÖ 3990g

10.1

Estu klo13.28(41+6), TYTTÖ 4120g, 51,5cm, 36cm
Cattie klo21.50(rv39+6)POIKA 4710g, 54cm, 35,5cm
JonnaP klo16.43 (rv40+0) POIKA 3900 g, 51 cm



11.1

Iidukka klo16.43(rv39+2) POIKA 3144g, 50cm
Piku81 klo15.52(rv 38+4) POIKA 2065g, 44cm
maya-78 klo10.32(rv38+5) POIKA 3246g, 50cm, 35cm

13.1

Jimena klo14.05(rv41+1) TYTTÖ 3835g, 52cm, 35,5cm
josefiina klo10.13(rv 39+3) TYTTÖ
Helluska POIKA.. 52,5cm
säihky74 TYTTÖ

14.1

äitix4(rv41+2)POIKA 3500g, 53cm
Hokkis klo8.45(rv41+1) POIKA 4000g, 52cm

15.1

Villivadelma TYTTÖ 3070g, 47cm
Tere69klo8.54 POIKA 3300g, 52cm

17.1

Nuuskis klo4.47(rv42+1) POIKA 3960g, 54cm

18.1

HeMa05 klo21.44(rv41+3)TYTTÖ 4020g, 49cm, 37cm
tyttönen klo9.07(rv39+5) POIKA 3085g, 48cm, 33cm
Papu76 klo9.04(rv40+5)POIKA 3380g, 51cm, 33,5cm
Kide POIKA
Äiti2008 POIKA 4700g, 55cm

19.1

Katia79 (rv38+5) POIKA 3882g, 52cm
NatuSan klo14.15(rv42+4) POIKA 3960g, 52cm

20.1

Neamma TYTTÖ 3550g 49 cm, 33 cm

21.1

wilsson klo10.50(rv 38+6) TYTTÖ 2700g, 48cm

22.1

Ada-08 klo10.45(rv 39+0) TYTTÖ 3420g, 48cm
MaijaM (rv39+4) TYTTÖ 3120g, 48cm
raksunaksu (rv40+2) TYTTÖ 3490g, 50cm

23.1

Niipa-85 klo18.44(rv39+6) POIKA 3760g, 51cm, 35cm
Bamboo81(rv 42) POIKA 3800g, 53cm, 36cm

24.1

dinomamma klo21.19(rv41+4) TYTTÖ 3820g, 51cm, 35cm
Tammiäiti klo10.46(rv41+1) TYTTÖ 3820g, 52cm, 35,3cm
jenniS klo1.02(41+2) POIKA 3414g, 51cm
Effy klo18.07 POIKA(40+3)3755g, 52cm
Tonttuliinu TYTTÖ ja POIKA

25.1

pikkueppu klo5.06(rv40+1) TYTTÖ 49.5cm ja 3820g, 34.5cm
Justus33 POIKA

27.1

Ninnu80 TYTTÖ
Suny POIKA 3785g, 51,5cm, 36cm

28.1

maximilian klo23.49(rv 40+1) POIKA 4100g, 52cm
ärris TYTTÖ 2900g, 48,5cm, 34,5cm

29.1

ansku88 klo14.15(rv41+4) TYTTÖ 4250g, 51,5cm, 37,5cm

31.1

papunen TYTTÖ


helmikuulle odotuttaneet: (tammikuiset)

5.2

shakki klo21.25(rv41+3) TYTTÖ 3955g, 52cm, 36cm

6.2

Afu-82 klo12.02(rv42+2) TYTTÖ 4580g, 56cm, 38cm

10.2

mirkkuli klo23.14(rv41+4) TYTTÖ 3955g, 51,5cm, 35cm
kotikurppa (rv41+6) TYTTÖ 3700g, 48cm

12.2

Blanca klo8.46(rv 41+5) POIKA 3570g, 52cm



Edelliseen jutusteluun..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t937158

vol2 löytyy:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1047018

vol3..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1114784
 
Kiitos uudesta pinosta Saarulle :hug:

Sulla oli varamasti hauskaa ootella mummojen kanssa kaupan ovien aukaisua :LOL: Voin vaan kuvitella...Laitahan kuvaa sitten mein tytön pipasta, ei sillä oo sit mikään kiirus, teet sitä tahtia kun poijjaat antaa tehrä :D

Jep, mä poistun nyt taustalle :wave:
 
Kiitos Saarulle uudesta pinosta :hug:

Juu Katja turhaa sää ainakaan sitä vakuutusta nyt siellä kelaat.. siihen saa aikas paljon sairastaa yms. että kattaa ne kalliit vuosi maksut, mutta meillä oikeastaan sen vuoksi otetiin kun lähipiirissä (suvussa)ja itsellä vauvana on/oli niin paljon kaikkia korvakierteitä yms et ihan varuiksi otettiin..mut tietty sitä nyt sit toivoo kuitennii ettei lapsi sairastais vaikka sit turhaa sitä vakuutusta maksaakin. Meilläkin taitaa olla jotain 300e se vuosi maksu ja sit omavastuu 100e tai 10%/ vuosi..eli kallista on.

Enpäs minä sitten eilen tänne takas päässytkään kun ukko pelas koko illan battlefieldia :x voi että mää sit inhoon tota peliä sydämeni pohjasta, jos joku saa mun veret kiuhumaan niin se on toi peli...

Meillä Jasu sit eilen hoksas noi meidän digiboxit ja muut sähkölaitteet tuolta teeveetason alhaalta, kiva kiva mitähän siihen keksis kun on tommonen avohylly??? Ei millään usko eikä tietty ymmärrä kun yritetään sanoa et ei, menee vaan udestaan ja uudestaa ja uudestaa :eek:
Sit muuten oikeastaan liikkuu vaan pieniä matkoja ryömien mut auta armias jos laittaa kaukosätimen tai kännykän niin silloin lähtee turbo päälle...

:LOL:

No niin palaamisiin :wave:

Piku ja Jasu
 
Hei!

Meillä jatkettiin samaa rataa viimeyönä, kahden tunnin välein neiti heräs... Muutaman kerran nukahti tutin laitolla, mutta muutaman kerran syötinki, jotta päästiin nopeammin jatkamaan unia. Yllättävän pirteä sitä vielä ite on.

Äskö luulin että nukahtas päiväunille, laittokin silmät kiinni ku vein sänkyyn, mutta nyt tuolta kuuluu höpötystä. Eli ei nuku vaan leikkii. No eiköhän siellä kohta sit nukahdeta. Mulla alkaaakin tänään taas kesätauon jälkeen uintitreenit. Ihanaa päästä urheilemaan ja saada taas ihan luksusaikaa itelle!

Illalla pitäskin sitten suunnitella viikon ruokalista, jotta huomenna selvitään kauppareissusta vähemmällä vaivalla. Me päätettiin, että ruvetaan nyt käymään kerran viikossa isommilla ruokaostoksilla. Nyt jokapäivä kuluu aikaa siihen että mietitään mitä syötäs ja kaupassakäyntiin. Tuolta Ruokavinkkejä palstalta löysin vielä tosi hyviä ruokia, niin innostuin itekki koneelle väsäämään listaa, josta sitten viikon ruokalistan voi miettiä.
 
Kiitos uudesta pinosta Saaru!!! :flower:
Katja: laitoin ihan minipalan lanttua mausteeksi, en paljoa uskalla antaa. Siis sellainen pingispallonkokoisen kimpaleen! :LOL:
Joo, sain kauheen inspiraation tehdä ruokia. 21.00 aloitin kun mies laittoi Emman maate ja yhdeltä yöllä oli valmista! |O Nyt on varmaan kahden kuukauden ruoat!
Mä tein kalasoseen Sei-kalasta.
Jaahas, neiti haissee... kakkapyykille :wave:
Neamma ja hajuherne
 
noista kala ruuista vielä, eli oletteko siis pakastaneet jo kertaalleen pakastettua kalaa? Mä tuota just ykspäivä mietin, että uskaltaako esim. seitä ostaa pakasteena, tehä sosetta ja pakastaa uudestaan.
 
Saarulle kiitokset uudesta pinosta :flower:

Juu, niin mie vähän aattelinkin Neamma, että pikkuisen palasen vaan mausteeksi laitoit :)

Kuulostaa mukavalle tuo Maijan harrastus :)
Minustakin tuntuu siltä, että kaipaisin omaa aikaa enemmän..

Miusta on tullu kauhee vätys, tuntuu ettei jaksa tehdä mitään. Ei jaksa läheskään joka päivä ees käyttää Albertia ulkona, laiskottaa vaan ja tulee tässä koneella istuttua :snotty:

Meille tuli kirje lastenpolilta, pitäis nyt mahdollisimman nopeesti käydä labrassa verikokeissa. En kyllä jaksa tänään lähteä, mennään huomenna aamupäivällä jos ei sada vettä. Sit siinä kirjeessä oli ohjeita miten nyt toimia ennen sitä maitoaltistusta, sinne tulee sit vielä erikseen kutsu.
Miusta on ruvennu tuntumaan entistä enemmän ettei tuolla mitään maitoallergiaa ole, jospa se oksentaa siksi että syötän sen liian täyteen, kun maidon saa aina ruoan jälkeen täyteen mahaan, niin siksi oksentaa, ja aamuyöllä ei siks oksenna, kun sil ei oo maha täynnä ruoasta. Ja siksi kieltäytyy yleensä tuttipullosta, kun on tottunu syömään tissiä..ja korvike maistuu pahalle. En tiiä onko tässä mun teoriassa järkea, kun en ymmärrä tätä koko hommaa nyt ollenkaan. No käydään siellä tutkimuksissa, ja päästäämpähän lastenlääkärin juttusille sitten, niin se ehkä muutenkin enemmän osaa neuvoa mitä joku ylseislääkäri..ja varmistuupahan tääkin epäily, että onko sitä allergiaa vaiko ei.
 
Saarulle kiitokset uudesta pinosta :flower: . Kuinkahan mones on jo?

Kertaalleen pakastettua voi ainakin mun mielestä pakastaa uudelleen, jos siinä välissä kuumentaa/keittää/paistaa ruuan. Niin me ollaan tehty esim. jauhelihalle --> makaronilaatikkoa.

Mullakin täällä tänä aamuna ollut kokkoustalkoot. Bataatti, kukkis, porkkanat, punasipuli ja makaronit ovat valmistumassa =) . Meille aikuisille tein vadelma- ja suklaakiisseliä :p . Kun Roosa herää päikkäreiltä niin pitää alkaa soseuttamaan. Lihaa aattelin lisäillä sit myöhemmin noihin seoksiin. Valmista purkkilihasosetta on saanut, mut ei oikein hyvin oo vielä alkanut maistumaan. Broileri tuntuu menevän parhaiten.

Roosa konttasi tänään sellaisen 2 metrin matkan lattialla mun luo :D . Välillä istahdettiin ja huilittiin, kun tais tuo matka olla niiiin pitkä :LOL: . Ihan vedet tuli silmiin, kun tuolla tavalla konttasi. Oli pisin yhtäjakoinen matka tähän asti!

Afu ja R
 
Hohhoijjaa, mikähän on kun väsyttää ihan hirveesti, taitaa olla lorvi-katari iskeny meikäläiseen :LOL: :LOL: Mies tossa just soitteli, ja kyseli että voiko hän lähtee illalla kaverinsa kanssa kalaan, no menkööt..soitin sit kaverille ja mennään Albertin kans pyörähtämään siellä illalla. Onneksi tuli sovittua, että mennään sinne kaverille, niin saan ainakin aikaseksi vähän käytyä Albertin kans pihalla.

Miten paljon te muut mammat vietätte viikossa "omaa aikaa"? Siis käytte esim. YKSIN kaverin luona, lenkillä, harrastuksissa, shoppailemassa, jne?? Ite oon yrittäny joka viikko jotain pientä keksiä omaa aikaa itelle, että ehkä semmoinen pari tuntia viikossa yleensä, joskus sit enempi, joskus vähempi. Ensi viikon perjantaina lähden juhlistamaan kaverin 30-v synttäreitä. :)
Jotenkin mie kaipaan sitä omaa aikaakin välillä, kun päivisin sitä ei juurikaan ole, kun Albert ei nuku päivällä kun niin vähän. Nyt on menty taas kaksilla tirsoilla,20-30min/unet. Ja illalla vavoo nykyisin yli yheksään, ja aamulla herää seiskalta.. Miekin tarviisin enemmän vuorokaudessa unta mitä tuo poika :D
 
No hei taas..poitsu päikkäreillä ja minä taas täällä :wave:

Katja tuosta omasta ajasta..mitä se semmoinen on :LOL: siis mää en kerta kaikkiaan vietä kyllä yhtään omaa aikaa ikuna, (no ehkä joskus tyyliin kerran kolmessa kuukaudessa) jos ei omaksi ajaksi lasketa sitä kun poitsu on päikkäreillä tai yöunilla, niin tiskaan / siistaan kotia tai katon töllöä :whistle: siis mun ois kyllä aika pikkuhiljaa järjestää ittelle jotain omaa hommaa, vaikka mennä tuohon meidän perän naisvoimistelijoiden jumppaan tai jotain.. tekis varmaan ihan hyvää...

Me käytiin tänään neuvolassa, pojan uudet mitat 6400g (+530g) ja 64,5cm (+2,5cm) pipa 43,8 cm(+0,8cm) eli ihan hyvin oli kasvanut. Kovasti taas jutteli ja hymyili terkkarille ja näytti uusia taitojaan :D

No nyt taustaileen

Piku ja Jasu
 
heissan..

Olipas tullu taas paljon uutta luettavaa ja nyt vielä tämä uusi pino josta kiitokset saarulle.. oon tässä välillä käyny lukemassa teijän juttua mut jotenki ollu niin laiska ettei oo ite jaksanu kirjottaa. Meillä mennään ihan samaa rataa kuin ennenkin. Roope könyää kaikki paikat ja on luvattomissa paikoissa ja ei kyllä sanomiset tai nostamiset auta kun taas kohta on jo esim. telkkaritason luona ja seisoa tönöttää ja välillä repii noita boxeja sun muita alas. No ehkä sitä pikkuhiljaa opitaan. Meillä oli tossa roopella viime viikko sitten semmonen vaihe ettei maistunu kiinteät, en saanu alas kun joka ruokailulla ehkä 6 lusikallista ruokaa ja toisinaan en ollenkaa, maitoa kyllä lipitti. No nyt tää viikko on mennyt jo taas paljon paremmin.

Katjalle paljon voimia ja haleja. Toivottavasti selviää tuo allun vaiva. Olenkin noita sun kirjotuksia täällä aina odotellut et joko vaiva parempi. Niin ja omasta ajasta niin juu minäkään en tiedä mitä semmonen on. Eli en harrasta niitä =) Vaikka kyllä välillä tuntuu että pää hajoo, no vaikeaa se on omaa aikaa viettää kun ukko koko päivän töissä ja tulee vasta aina illalla. Ehkä joskus on munki vuoro..

Ja jaksuja kaikille joilla ollut ongelmia nukutuksessa/öissä. :hug:

Saaru: Oli muutes tosi kivannäkönen hattu. Mäki voisin melkein pistää sulta tilauksen :D Pääset vielä kohta kuule tekemään bisnestä hattujen kanssa :LOL:
 
Moiksis, pikaseen vaan tässä pyörähdän. Pitää mennä pian Albert nukuttaan, kun se villiää tuolla sängyssä.. Tänään ei kyllä oo Aape oksentanu, että on tuo yrjöily vähän kuitenkin vähentyny (katsotaan vaan, niin kohta oksentaa)

Joko sait Saaru valmiiksi sen carlan vauvalle tehdyn pipon? Laita kuvaa, jos sait jo valmiiks. Mie voisin kyl haluta Aapellekin sellaisen, mut minkä värisiä lankoja sulla on, ja paljonkohan postikulut sit maksaa??

Kiitti, kaikille tsemppailuista meidän maitojutun kanssa!!! Te ootte korvaamattomia kaikki, ja teille mie aina ekana tuun raporotimaan uusimmat käänteet! :)

Mut nyt Aapea nukuttamaan, ja sit keittiö siivoamaan ja suihkuun. Taidan korkata yhen siiderin siivousapulaiseksi B) Keskellä viikkoa :LOL:

Katja ja riehuva Aape
 
Iltaa!

Uimassa käyty, ja teki sitten tosi hyvää! Mä olen nyt nelisen vuotta tätä uintia harrastanut. Alotettiin sillon aikuisten tekniikkakurssilla ja siitä sitten jatkettu kun intoa riitti ja porukalla oli hauskaa. Kaks kertaa viikossa käyn, ihanaa luksusaikaa itelle. Ja Laura saa aikaa kahden isänsä kanssa. Muutoin oma-aika rajoittuu koirien lenkitykseen ja kaupassa käyntiin.
 
Kiitokset Saarulle uudesta pinosta! :flower:

Meillä alkaa olla nyt jo tosi hieno rutiini näissä iltahommissa.Mä annan Nanulle tissä sängyssä ja kun huomaan,että tyttö ei enää syö,niin häivyn ja mies menee nukuttamaan.Nanu nukahtaa n.5 minuutissa.Kerran herää yöllä syömään ja jatkaa heti unia.Oon oikeesti niiiiin tyytyväinen tähän! =) Oli välillä niin helvetillisiä nuo nukutus ja yöhommat.Onneks ne on nyt takanapäin.

Ryömiikö kaikkien muiden vauvat?Meillä ei vielä mennä eteenpäin.Istuu kyllä ilman tukea jo hienosti.Tuntuu,että lattialla Nanu ei edes yritä eteenpäin,mutta sängyssä vähän koittaa..Noo,ehtiihän tuota vielä. :)
Nanu on tänään jokeltanut ihan uusia tavuja..Ennen on tullut mammamamma,paapaa ja bääbääbää yms.Tänään sitten enemmänkin jotain täätää ja äiäi.Ihanan kuulosta!

Saaru:Ihania pipoja teet!!Mä saattaisin myös haluta tommosen likalle.. :whistle: Olis ihana jos sais vihreää ja ruskeaa siihen..Onnistuisko? :D :heart:

Omasta ajasta:Mä saan omaa aikaa periaattessa aina kun haluan.Kaverille,kauppaan yms..Mutta huommena ajattelin repästä ja lähtee käymään baarissa. B) En ole ollutkaan vielä Nanusta erossa ku korkeintaan pari tuntia.Jos kävis muutaman ottamassa ja kömpis kuitenkin kotiin jo yhden-kahden aikaan..Oon ihan innoissani! :D

Katja:Onneks kohta saatte selvyyden tuohon maito hässäkään.On kyllä melko outo tapaus.Toi kuulostaa toisaalta loogiselta,että Aapella olis masu liian täynnä..Entä jos kokeilisit sitä korviketta aamulla ennen puuroa,kun poitsu on nälkäinen?Vai oletko jo kokeillut..?

Jeps,suihkuun hipsin minäkin ja sitten miehen kanssa katselee Frendejä.
:wave:

Vattu&Nanu huomenna 7kk!
 
En minä sinne suihkuun asti vielä päässyt, mut sain kyllä keittiön siivottua, ja Albertin nukkumaan!
Saaru: Ei sun tarvii kohta enää töihin ees palata, kun alat tehdä bisnestä sillä kun teet plussalaisille pipoja :LOL:

Villivadelma: Oon kokeillu tuota maitoa antaa ennen aamupalaa, mut ei huoli sitä. Ainoastaan silloin ottaa vähän sitä maitoa, kun on oikein uninen, lähinnä illalla, ja sit aamuyöstä.. Tää on oikeesti tosi outo homma koko juttu :snotty:
Mie oon niin iloinen sun puolesta tuon nukkumis-homman kanssa :hug: Sinä et takuulla oo "liian helpolla" päässyt tuon suhteen, niin ihana kuulla että lopultakin menee hienosti nuo kuviot :) Kivaa baari-iltaa sulle huomenna :D Minä meinasin repäistä sit ens viikon perjantaina!

Piku: Hienosti Jasu kyllä kasvaa. Kun aattelee miten pieni toinen oli syntyessään. Ite katselin just tossa yksi päivä omaa neuvolakorttiani, niin mie oon painanu 6kk ikäisenä 6500g, vaik oon kuitenkin syntyessä painanu 3220g.. Ja 2v neuvolassa oon painanu 10kg!!!! Että näin ne vauvat kasvaa niin eri tahtiin, kun joillakin jo 6kk ikäset painaa tuon 10kg.

Äääh, sinne suihkuun pitäs mennä..
 
Iltaa kaikki!
Meillä on ollut ihan hirveä ilta, esikoinen kiukutellut, Emma huutanut suoraa huutoa... :/ Nyt onneksi rauha maassa ja tytöt nukkuu! Meinas ihan oikeesti mennä jo hermot! :ashamed: Onneksi mies tuli apuun. Emma kyllä nukahti taas niin hyvin, vein vaan sänkyyn tissin jälkeen ja sinne nukahti samantein! :D Ihanaa kun ei tarvi enää tuntitolkulla nukutella! Eli onnea vaan Villivatunkin perheelle! :hug: Ihanaa kun saa nykyään nää tytöt niin helposti maate! Kyllä niitten kanssa onkin sitten taisteltu! :LOL:
Nyt syömään ja maate! :wave:
Öitä kaikille!
 
Jee! Töitä satelee, kiinnostuneet laittaakaa vielä yv:tä niin jutellaa sitten lisempää. Carlan tytylle on pipa valmis, laitoinkin kuvia hälle jo menee. Tein vielä toisenkin version :D

Ihanaa limen vihreetä lankaa löytyy ainakin, mut ei ruskeeta. Mut enemmän siis tuolla yv puolella, niin saa tarkemmin sovittua :heart: Lankojahan saa aina kaupasta lisää, mut riippuu sitten aina millaisen haluan. Yksityiskohdista ku vaan sovitaan.

Toi pipa on niin kevyt et varmaa menee perille 0,70e postarilla.

Mut nyt nukkuu, tuliko jo torkahettua sohvalle ku housea katoin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Saarulle yv :wave:
Vastattu on :heart:

Täällä taas upee yö takana. KUKAAN pojista ei heränny kertaakaa. Luca herä puol6 ja annoin maito satsin. Ja tuolla se vielä nassottaa :heart:
Aamupalalle pitäs alkaa poikien kaa, mut tänään ei niin kiirusta ole kuin yleensä. Meillon auto käytössä, mies kun lähti reissuun.

Viedäänkin esikko eskariin ja lähtään taas kaupoille pienempien kanssa. Ruokaa ja viikonlopuksi jutut ja höppeet ostaa. Ja LANKOJA lisää. Toivottavasti löytyy vielä paljon tuota lankaa mistä tykkää tehä noita pipoja. Son niin ihanan pehmeetä ja sopii syksy pipaaa loistavasti. Talveksi sitten toista pörröstälankaa ja kahella langalla et tulee lämpimämpi.
Oih, kuulostaispa ihanalta ettei töihin tarvis mennä, vois vaa näprätä kaikkee erilaista kotona. Mut toisaalta työpaikan kaveri kyl houkuttaa enemmän ;)

Mut nyt taas liikkuu.. Sateista viikonlopun alkua!

 
Sateista perjantaita taas!! Eikö toi sade jo voisi loppua.
Tänään aattelin lähteä käymään kaupungissa, jos saan äidistä kaverin. Haluisin jonkun uuden laukun :LOL:

Omasta ajasta: mä kyllä saisin mennä yksin ja nähdä kavereita, mies kyllä hoitaa poikaa iltasin, jos haluisin mennä. Mutta ei mulla ole hirveästi ollut halua lähteä baariin tms.
Kaupassa sitten käynkin yksin aina välillä. Kaverin häissä oltiin kaksin ilta, poika oli vain kirkossa mukana. Oli sitten mun vanhemmilla hoidossa.

Poika juttelee kovasti ja hokee hoohooohooo sekä syödessä mmmmm ja nauraa... kaikkea
pitää taputtaa..
Meillä on tuo Ikean lelu"tynnyri", sen kun laittaa makaamaan lattialle, poika sieltä hakee leluja.
Niin konttaa ihan lyhyitä matkoja nyt.

Muksaa viikonloppua kaikille!! :wave:

Toivotaan ettei sada koko aikaa.
 

Yhteistyössä