No niin nyt sain kaikki juttunne luettua,
aika homma!!!, ja voisin siis vähän kommentoida ja kertoilla meiltäkin päin kuulumisia.
Meillä siis poika saavutti puolen vuoden iän viime viikolla, ryömii ja nousee konttausasentoon, mutta ei vielä kyllä
istu oikein millään muotoa kunnolla. Siis syöttötuolissa nyt kyllä ihan hyvin, mutta muuten ei. Vaunuissa olen nostanut kyllä selkänojaa ylös, mutta usein asento lysähtää suht nopeasti ja olenkin edelleen käyttänyt sitä, mahtoko olla Saarun taktiikkaa, eli laitan jalkojen alle pyyherullan niin se tukee asentoa tosi hyvin ja tekee siitä vähän "kuppimaisemman".
Hampaita meillä ei ole vielä näkynyt, mutta välillä on ollut kyllä niin hulina öitä, että mahtaisko olla tulossa. Ja hampaista
kakka-asioihin Meidän pienellä miehellä on ollut jo pitkään aikasta laiska suoli, yleensä toimii kerran päivässä ja kakka on tosi kiinteetä. Nyt olenkin ajatellut, että vois juottaa vähän enemmän vettä ruuilla, josko löystyttäis kakkaa.
Joo ja
pinnasängyn pohja on vielä ylhäällä ja saa varmaan hetken aikaa vielä olla. Vaikka poika onkin aikasta vikkelä kaveri niin sängyssä se ei ole, vielä, tajunnut alkaa ponkiin ylöspäin.
Tässä välissä voimia kaikille
imetyksen kanssa painiville ja lopetustuskista kärsiville
:hug: Mä pidän sulle
Saaru peukkuja, että sammas olis pikaisesti voitettu kanta ja tajuais kans pysyä pois |O
Mä, tai siis me, ollaan alettu noudattaa tosi tarkkaa
päivärytmiä pojan kanssa ja mahtaako olla sen seurausta, että nyt hän on alkanut nukkuun edes vähän pidempiä päiväunia. Ennen kun sitä mentiin koko päivä puolentunnin pätkissä. Paljon virkeämpi poika tuntuu nyt olevan noilla väleillä. En nyt vielä ala tuulettaa, kun vasta niin vähän saatu noita tuloksia aikaan, mutta tyytyväinen olen silti. Siis suht tasaista rytmiä olen kyllä pojan kanssa pyrkinytkin noiudattaa, mutta nyt olen vielä viilannut sitä tarkemmaksi. Tuntuu, että meidän poika kaipaa sitä.
Carlalle onnittelut hyvistä lääkärin uutisista, joku idiootti tainnut taas olla paikalla neuvolassa
Hei muuten te, jotka vielä
imetätte niin, ootteko huomanneet, että tuoreet mansikat nostattais teillä maitoa? Mä olen nyt usemapana päivänä huomannut, että kun olen syönyt vähän enemmän mansikoita niin rinnat lähes valuu maitoa.
Nyt mua huhuillaan.....