Termos!
Täällä ollaan reissut heitetty ja mieskin tuli kotiin hiukan aikasemmin. Jospa sitä jotain kivaa keksi koko perheellä tänään. Mä kovasti koitin ehdotella et perheen kesken pidettäis ne venetsialaiset, kynttilöitä ja grillattas. Pelattais vaikka krokettia yms. Mut eipä toi oikee innostunu
Saa nähä, oishan tuo ihan kiva jos sais jonku perheen vaikka seuraksi..Pitää miettiin ja kahtella, onhan iltaan vielä aikaa.
Tervetuloa vain
Tonttuliinu täältä niitä kavereita saa :heart: Mistäs päin olet jos saa udella. Täällä on esim tampereen porukka rehvailla pariinkin otteeseen ja mukavaakin on ollu. Itse asustelen täällä pohjosessa Oulussa ja en mukaan ole päässy :'( Vaikka ois niin kiva ku useamman tampereelaisen kanssa mesessä ollaan tutustuttu vielä paremminki.
Mä tykkään mitata lämmön kainalosta.
Olipa kiva ku
Neamma kävi kuulumisia kertoon. No hyvä son et edes jäde tytylle maistuu. Kannattaa muuten kokeille maistuisko tytölle sitten esim noi danonino (vai mitä ne oli) rahkajutut, missä tulee monasti niitä tikkujaki mukana et voi pakastaa. Tai sitten teet ite ananasmurskaa, mansikoita yms.. sinnekihän voi rahkaa tai jugu laittaa sekaa, niin tulee terveellisempää ja ravitsevampaakin. :saint:
Mut ei kai se taas vaihteeksi auta muu kuin alkaa touhuaa, Lucakin kätyää siihen malliin et maitoo ja unille.. :wave:
Ainii ja painossa saldona yht. -6,8kg