*Tammivauvat-08*vol.5

Hyviä kuvia oli Samposta otettu :)
Meillä yö meni suhteellisen hyvin, vaikka hiukan rauhattomuutta olikin ilmassa. Tänään ei sitten tonne vauvatanssiinkaan lähdetty kun poikanukkunut hiukan huonosti ja muutenkin vointi ei mikään paras mahdollinen. Nyt nukkuu tuolla päikkäreitä, toivottavasti saa nukuttua, annoin suponkin, jos hiukan auttaisi.

Tänne ei muuten mitään erikoista...ainakaan vielä. Illalla mennään taloyhtiön kokoukseen.
 
Täällä päin mamma niin kiireinen ettei oo paljoa koneelle joutanut...

Ekaks: PALJON jaksamisia kaikille sairaille!!!! Koittakaa parantua pian!

Sampolle myös onnittelut Päivänsäteen tittelistä! Hieno juttu!!! :flower: =)

Täällä päin on ollut tänään harmaan pilvinen päivä, mutta uskollisesti ollaan ulkona touhuttu, kun ei satanut sentään ole. Nää syksyn harmaat kelit ei kyl oo mun makuun... :/

Muuten ollaan menty entiseen malliin. Viola täyttää perjantaina jo 9 kk ... äkkiä toi aika vierähtää ja kohta saa jo miettiä 1 vee juhlia.
Neiti seisoo nyt puuta vasten muttei vielä kävele puuta vasten... konttaa tuhatta ja sataa... hampaita on edelleen ne kaksi... seuraava neukkakäynti on sit joulukuun alussa (Viola sillon n. 10,5 kk) . Sitä influenssarokotusta olen myös minä myös harkinnu, että jos pistättäis sen Violalle. Joko niitä jossain päin Suomea neuvoloissa pistetään? Kokemuksia?!?

Ja nyt sähköpostien kimppuun :wave:

Tammiäiti ja neiti Viola pian 9 kk :heart:
 

Yhteistyössä