****Tammivauvat2008****vol.4

Gorthaur, aamu-unien venytys. Sitä kaivattas täälläkin, nämä menee nukkuun siinä jo 7ltä laitan sänkyyn, joskus hulinaa on vielä 8lta. + tietysti poikkeuspäivät jollonka kitisevät enemmän. Niin ja siis heräävät aina puoli7-7. 9sän jälkeen ovat ihan valmiit sitten taas nukkumaan. Seuraavat päikkärit on 11 ruoan jälkeen. Ja vielä lyhyemmät 3-puoli5. Nää viimeset unet saattaa joskus jäädä väliin, ja sillon onkin aikamoista väsynyttä touhua. Mutta mieluusti itse heräisin vasta siinä puoli9.
 
Gorthaur:voi yrittää siirtää aamu-unille menoa joka päivä vaikka 10-15 min ja sillai titrata myöhemmäksi.

Katja: täytyyhän sitä jonnekin purkaa tätä vitutusta.Mulla nuo yösyömisen lopettelupaineet tuli lähinnä neuvolasta kun sanoin että Elli ei läheskään aina ole maitoa vaatinut yöllä niin terkka sit sanoi että älä anna ollenkaan enää.Viime yönä kumminkin päätin että en kiduta itseäni enempää.Jos maito rauhoittaa niin nyt saa sitä vaikka 2 kertaa yössä!
Mä oloen kans miettinyt et olisko Ellillä eroahdistusta kun niin kovin viihtyis vaan sylissä ja yöllä sit rauhoittui viereen kumminkin aika hyvin lopulta....
 
Termos!
Täällä ollaan reissut heitetty ja mieskin tuli kotiin hiukan aikasemmin. Jospa sitä jotain kivaa keksi koko perheellä tänään. Mä kovasti koitin ehdotella et perheen kesken pidettäis ne venetsialaiset, kynttilöitä ja grillattas. Pelattais vaikka krokettia yms. Mut eipä toi oikee innostunu :( Saa nähä, oishan tuo ihan kiva jos sais jonku perheen vaikka seuraksi..Pitää miettiin ja kahtella, onhan iltaan vielä aikaa.

Tervetuloa vain Tonttuliinu täältä niitä kavereita saa :heart: Mistäs päin olet jos saa udella. Täällä on esim tampereen porukka rehvailla pariinkin otteeseen ja mukavaakin on ollu. Itse asustelen täällä pohjosessa Oulussa ja en mukaan ole päässy :'( Vaikka ois niin kiva ku useamman tampereelaisen kanssa mesessä ollaan tutustuttu vielä paremminki.

Mä tykkään mitata lämmön kainalosta.

Olipa kiva ku Neamma kävi kuulumisia kertoon. No hyvä son et edes jäde tytylle maistuu. Kannattaa muuten kokeille maistuisko tytölle sitten esim noi danonino (vai mitä ne oli) rahkajutut, missä tulee monasti niitä tikkujaki mukana et voi pakastaa. Tai sitten teet ite ananasmurskaa, mansikoita yms.. sinnekihän voi rahkaa tai jugu laittaa sekaa, niin tulee terveellisempää ja ravitsevampaakin. :saint:

Mut ei kai se taas vaihteeksi auta muu kuin alkaa touhuaa, Lucakin kätyää siihen malliin et maitoo ja unille.. :wave:

Ainii ja painossa saldona yht. -6,8kg
 

Yhteistyössä