**Tammivauvat2008**vol.6

Voi vitja mikä ilma :kieh: SInne ne lumet meni ja kuulemma tammikuun lopulla tulee vasta seuraavaks..Joku väitti siis näin, jostain oli ennustettu.. No toivottavasti ei pidä paikkaansa!!

Täällä ollaan suurinpiirtein terveitä, kiitoksia vaan kaikille :hug:

Kivat polttarit tyttösellä ollu, häitä kohden :D

Kauhistus miten Valtsu jo kiipeilee :eek: MEillä mä juur huomasin et poika on oppinu nostaan jalkaa niin että yrittäs sohvalle, ja nyt pääsee jo vessaan tukea pitkin kävellen, ja ylittää aika korkeen kynnyksen..

Kääk, raskausoireita, mulle saa puhaltaa niitä noin vuoden päästä :LOL:

Juu eipä tässä kummempaa, vois ruveta vähän siivoileen nurkkia ja askartelua ois tossa aika paljon, kaikki sikinsokin, ku kaivoin kaapista noi askarteluvälineet, tosin to täytyy hakee lisää kaupungilta ja samalla vähän törsätä palautuksia :whistle:

Jouluverhotkin sain ihan ikkunaan eilen, ekan kerran muuten.. Me kun on tähän asti käyty tuolla vanhempien luona joulua viettämässä ni ei oo tullu sit laitettua.

Ai niin, tänään kampaaja, en meinannu muistaakaan.. juu

Hyvät viikon alkua

-c-
 
Tyttönen. Kivan kuuloset polttarit. Joko on valmistelut loppusuoralla ja onko stressi jo päällä? :D

Täällä ei podeta raskausoireista ellei sairaanloisen isoa ja rumaa pömppistä lasketa oireeksi :LOL:

Yksinviihtymisestä. Ennen Samppis on viihtynyt oikein hyvin yksin, nyt vaatii seuraa enemmän. Varsinkin ton liikkeelle lähdön jälkeen on halunnut leikkikaveria ja kävelyttäjää, selvästi ärsyttää kun ei pääse pystyyn.

Laatottelin tossa aamusti keittiöö ja voi vehje. Oon sitten laskenut menekin väärin ja laatat ei millään riitä :headwall: Laskin sitten menekin uudestaan ja soitin sinne kauppaan. Se mies muisti mut ja ostamani laatat. En tiiä tunnistiko äänestä vaiko mun öngöböngö-nimestä :LOL: Pari laatikkoo on noudettavissa sitten torstaina. Mun äiti varmaan joutuu ne hakemaan, kun me ei keritä. Ne ostettiin Ulvilan rtv:ltä niin ei varmaan kerkee sinne itse, kun tuota välimatkaa nyt on ja keittiö pitää saada kuosiin ennen ensi viikonlopun tupareita... :whistle:

Tämmönen välihuuomio: Saan rauhassa juoruta, kun Sampo yrittää päästä rappusta ylös. Tässä olkkarin ja eteisen välillä on kaksi rappua ja niitä se koittaa ylittää. Tahto on kova, kun ei vielä ole hermostunut :D

Enpä ole tainnut vielä kertoa, että Sampo on vihdoin hoksannut miten mennä makuulta istumaan ja osaa nousta seisomaan tukea pitkin. Hihhei, kohta saadaan muut kiinni :wave: Sitten taputellaan ja heilutellaan.

Iidukalle stemppiä muuttoon. Tämän vuoden aikana ollaan nyt tehty kaksi muuttoa ja onhan se aika stressaavaa :snotty:
 
Hei vaan!
Jos nyt ehtisi muutaman rivin kirjoittaa, kova kiire. Tytöt ei viihdy hetkeäkään yksin ja mulla on iso työurakka päällä. Oikoluen uutta hääohjelmakirjaa... Helppo lukea kun tytöt roikkuu punteissa! :kieh: Pitäis tän kuun aikana saada valmiiksi.
Meille ei mitään erikoista muuten, terveenä ovat neidit olleet. :D Ai niin, Emma otti lauantaina EKAN ASKELEEN!!! :heart: Kohta mun vaavi kävelee... :snotty:
SAMPOLLE onnea uusista taidoista! Ja gorthaurille tsemppiä remppaan! :hug:
HeMa ja Katja: kurjaa tuo tollainen pahoinvointi! Mutta toivottavasti johtuu vaan siitä kierukasta eikä ole raskaudenoire, kun jos oikein muistan, niin teillähän ei myöskään vielä ollut uusi vauva suunnitelmissa. niin kun ei meilläkään. Niin, pitäis varmaan testi taas kohta uusia, kun ei niitä menkkoja sitten kai ollutkaan ja jotenkin on ollut huono olo... :/
TYTTÖSELLÄ ollut kivat polttarit ja onnea ja tsemppiä vielä viime hetken häävalmisteluihin!!! :flower:
IIDUKALLE jaksuja muuttoon!
Jaahas, itkuhäläri pauhaa! :wave:
 
Onnea Sampolle ja Emmalle uusita taidoista.
Meillä myös Elli koluaa kämpässä kaikki paikat ja on aikamoinen tättähäärä :heart: Yhdestä kädestä taluttaen kävelee ja eilen seisoi hetken ilman tukea!

Tyttöselle jaksamista loppurutistukseen häävalmisteluissa.

Mulla huono olo jatkuu ja äsken kerhossa tuli oikeen superhuono olo.Soitin ehkäisyneuvolaan ja ottavat mut sinne ylihuomenna.katsotaan löytyykö langat terkkarin toimesta, jos ei niin sit lääkäriin ja ultraan :eek: piti tuota pahoinvointia kyllä epätavallisena oireena...varsinkin kun se on alkanut 2kk kierukan laiton jälkeen.mutta eipä tässä hätiä.Jos jotain ylläreitä tulee niin se sit otetaan vastaan..mutta kyllä tämä nyt varmaan on jotain muuta kun raskaus.tod.näk.liikkunut jotenkin paikoiltaan ja aiheuttaa oireita.

höpön höp mä tässä vaan omaa napaa hölötän mut kieltämättä jännittää... :x
 
HeMa: Mulla kyllä saattaa masu ym. vaivat johtua siitäkin, että tulee aina syötyä vähä miten sattuu, ja ummetus jäi jotenkin päälle raskaus&imetysajasta, niin huomannut oon senkin, että tekee pahan olon jos ei maha oo toiminu muutamaan päivään itellä. Että ihan sen piikkiin oon nyt nääkin laittanu. :snotty: Mut tuo tiputteluvuoto on ärsyttävää, nytkin vuotanu kohta 3vk taas putkeen.

Gorthaur: Samppikselle onnittelut uudesta taidosta! Hienosti Sampo on ottanu kiinni tuossa liikkumisessa muut tammikuiset :heart:
Neamman tytysylle myöskin onnittelut ensiaskeleesta! :)

Ihan kohtalaisen hyvin sain Albertin tänään nukkumaan kahdet unet, aamuinen kävelylenkki tehosi, että simmut meni kiinni melkein heti, veteli sit 30min tirsat vaunuissa, iltapäivällä oli kyllä sit vaikeempi saada nukahtamaan, että meni yli puoli tuntia ennen kun Albert nukahti, mut 2h sit nukkui. Nyt jaksaa meidän kummitytön synttäreitä sitten juhlia illalla. Se on ainoa huono puoli tuossa yksien päiväunien rytmissä, että sitten jos on jotain iltamenoa, niin pakko sit yrittää saada kahdet päikyt nukkumaan, että jaksaa illan!
 
Iltoja!

Niin Saaru olikin nyt lähtenyt reissuun. Odotellaanko että Saaru palautuu ja tekee meille uuden pinon joulukuuksi, vai miten?

Menkat alko sitten tänään ja kyllä taas vatsasta huomaa, turvottaa ja sattuu. No viime menkoista olikin sitten jo pari kuukautta.

Leevillä on edelleen nuhaa ja yskää. Toivottavasti paranee pian.
Perjantaina saadaan kummitäti Tampereelta kylään pitkästä aikaa. Ja lauantaina kaverin synttärit jonne miehen kanssa mennään ja sitten Leevi onkin ekaa kertaa yön poissa kotoa. Hiukan täällä itteä jännittää että miten kaikki sujuu...

On taas ihan kurja olo, ulkona synkkää ja jos tosiaan niitä lumia joudutaan oottelee tammikuuhun niin voi kääk!!!
 
hellurei! Täällä pikkujouluista nipinnapin selvinnyt lomalainen! Täällä reissussa ollaan ja hotelliin asetuttu, pikaseen siis vain tuli morjenstaa :wave:

ihanaa tyttösellä ollu kivat polttari, Niit on sitten niin ihana musitelle :heart:

Mä tässä joku pvä tuusaan uuden pinon, jos vain maltatta hetkisen odottaa, eikähän täällä kuntoillessa siihen pieni väli löydy. Mutta nyt kylpylän raikkaana vatsalihasreeniä tekee. Nyt alko vko4.

mut nyt öitä!
 
Iltoja!

UUDESTA PINOSTA: kannattaakohan enää tänne vauvapuolelle moista väsätä, vai koitetaanko tällä vielä joulukuu pärjäillä? Tammikuun alussahan (tai no joulukuun lopussa) alkaa ensimmäisillä tulla tuo 12 kk täyteen, eli joudutaan tuonne Taapero puolelle siirtymään, HUI!

Koitin tuossa päivällä jo meidän kuulumisia kirjotella, mutta jonnekkin katos... Jos nyt sitten jotain muistas, mitä sillon tuli kirjoteltua. Meillä tänään vietetty kotipäivää, kun Lauralle edelleen vähän tota flunssaa. Ulkona vielä satanut vettä koko päivän, niin ei paljoa lenkkeily huvita. Äsken käytiin kaupoilla, saatiin vihdoin kehykset ostettua, niin nyt saadaan julisteet Lauran huoneen seinälle (siis enää puuttuu, että mies saa naulat seinään).

Aamusella Laura onnistu taas telomaan itsensä, kaatui ja löi ilmeisesti alahampaan yläikeneen, niin että taas veri vaan lens... Näyttää niin pahalta, kun suusta tulee verta, kun sekoittuu kuolaan. No kaipa tuosta taas vaan säikähdyksellä selvittiin, ainakaan ei yhtään arista ientä. Väliin niin kateeksi käy hitaammin liikkumaan oppivien vanhempia, meillä kun liikkuminen sujuu, mutta yhtään ei osata varoa. :LOL:

Mutta nyt iltapalaa laittamaan!
 
Hei!
Tekaisin meille uuden ja viimeisen (?) ketjun. Tässä ketjussa kuitenkin jo 22 sivua ja voi mennä pian tukkoon ts. ei varmaankaan ~2kk tekstejä kestä.
Vielä pientä hienosäätöä teen sinne :wave:
 

Yhteistyössä