Huomenta!
Ihanaa, meillä nukuttiin viimeyönä
Albert heräsi vasta neljän aikaan ensimmäisen kerran (mikä on nyt todella hienosti kahden niiiiiin rikkonaisen yön jälkeen, mut ymmärtäähän sen, kun toinen on kipee) Ja otin sit heti silloin neljän aikaan tissille ja viereen. Ja annoin vielä toisenkin kerran aamuyöllä tissiä. Just tuossa mietiskelinkin, että on tuo poika varmaan niin fiksu, että kun se nyt tottui parina yönä saamaan tissiä 5-6 kertaa, niin vamasti vaatii samaa palvelua jatkossakin

Pakkohan se oli toiselle ees tissiä tarjota lohdukkeeks kun itki ne 2 yötä melkein kokonaan, ja toisekseen kun kuumetta oli, niin tarvis nestettä enempi.
No jospa me taas pian päästäis siihen rytmiin, että kerran syö aamuyöllä 4-6 aikaan. Se sopii mainiosti, niin nukkuupahan sitten aamulla, ettei tarvii vielä seitsemältä nousta puuroa antamaan. Mie muutenkin aattelin tuosta yösyönnistä, että mie oon niin pirun laiska, että poika saakoot jatkossakin tuon aamuyön tissin niin kauan kuin haluaa, kun meillä kuitenkin nuo yöunet kestää yhteensä monesti sen 11-12h, niin kerran saapi syödä siinä 8-9h:n nukkumisen jälkeen. Kyllä se viimeistään siinä vaiheessa jää pois tuo aamuyön syönti kun imettämisen lopetan aikanaan, näillä näkymin sitten lähempänä vuoden ikää että voidaan sit tavalliselle maidolle siirtyä suoraan nokkamukista. Luonnollista sitten varmaan se on, että kun päivälläkään ei tuu tissiä, niin ei osaa aamuyöstäkään sitä vaatia. Ja :attn: :attn: en oo mikään imetysfanaatikko todellakaan, että sen takia tissitellään yölläkin, eikä aikomustakaan vierottaa, vaan kyse on vaan siitä että oon
laiska
Maitohappobakteereista viel sen verran Että meillä kun normaalisti menee se antibiootti-estolääkitys aina iltaisin, niin oon anatanu aamupalalla maitohappobakteerit. Mut nyt kun on tuo lääkekuuri päällä, ja saa lääkettä seka aamulla-, että illalla, niin maitohappobakteerit oon antanu iltapäivällä, niin tulee hyvin väliä lääkkeen antamiseen.
Neamma: Kerta teil on nyt se rela-tippaputeli hankittuna, niin niitä kannattaa antaa vielä lääkekuurinkin jälkeen ainakin viikko, on se antibioottikuuri semmoinen paukku aina pikkuisen suolistolle. Onko Emma muuten hyvin jo parantunut?
Katja & Albert joka on onneksi jo paranemaan päin, ja ikää on 4pv:n kuluttua 7kk