***Tammivauvat2008***vol.3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saaru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neamma: Ootko antanu Emmalle maitohappobakteereja? Meillä on Albert joutunu syömään antibiootteja 9vrk:n ikäisestä asti joka päivä. (Estolääkitys pissatulehdukseen) Niin sillä oli kans alkuun silloin maha ihan ripulilla jonkin aikaa. Relatipat ei tosin sopinu hälle, kun aina oksenti sen jälkeen, mut gefiluskapselin sisällön oon sekoittanut aina ruokaan tai juomaan.

Albert rupesi kahdeksalta yöunille, ja 2 kertaa on jo heränny huutamaan. Saa nähdä mitä ensi yöstä tulee.. :/

jee pakko hehkuttaa tännekkin...

saatiin meidän kämpästä ostotarjous =) vaihettiin välittäjää ja heti men ensi esittelyssä...

Meillä ollut kans vähän väsy ja kitinä päivä, kun poitsu heräs kesken päikkyjen ja kakka tietenkin herätti..niin eihän hää sitten enää tietty pyllyn pesun jälkeen ja nyt sitten näyttää melkosta vaikeaa olevan tuo nukkumaan pistäminen |O monta kertaa ollen jo joutunut käymään hyssyttelemässä ja kerran jo jouduin ottaan tissillekkin uudestaan..varmaan yli väsyksi pääsi..

Meilläkin oli 2v. hääpäivä 15.7 :heart: mutta yhdessä ollaan oltu 10v.. Oikein mukavaa hääpäivää Saarulle ja mukavaa tyttöjen iltaa..

Piku ja ITKUINEN Jasu

Minkäs kokosia teidän koijarit nyt on?mä olen kans pikkuhiljaa miettiny noita talvihalareita kun nuo mitä saatiin ennen lapsensyntymää on 62 kokoa..joten pieniksi on jääny jo aikaa sitte..ja nyt mennään 74 vaatteilla..pitää vissiin ostaa 80 kokoa talveksi..
kamalaa tää kasvu..

Meillä Luca oli 6kk neukassa 7,9kg ja himpun päälle 68cm. Syksypuvun oon ostanu kokoa 74 ja talveksi varmaa ostetaan 80, menee sitten koko talven.

Kiitos onnitteluista! :heart:

Ja onnee piku! Oliko ihan hyväksyttävä tarjous. Meilläki on sitten jonkun ajan päästä sama rumba edessä. Minne meinaatta ite muuttaa?

Katjalle oikein paljon jaksuja. Kylläpä Albert nyt kottelee sua, mut joskus sekin ohi menee. Mun keskimmäinen ja nuorin veli on kummatkin ollut oikeita maanvaivoja, erityisesti nuorin. Mut on nekin siitä rauhottunut. Kyllä se siitä aikaa myöten :hug:

Me käytetään ensi talvena tuota samaa Reiman antiikkista pukua, josta oli kuva edellisestä ketjussa. Siinä saa vetoketjujen paikkaa vaihtamalla joko puntit tai pussin. Se on kokoa 80, mut ennen nuo koot olivat pienempiä. Esim 70-luvun 60cm vaatteet on just sopivia vastasyntyneelle.

Oltiin tänään Sampon kanssa äitin tykönä koko päivän. Siellä oli myös mun veljen kaksi vanhinta likkaa. Toisen piti olla vielä viikon täällä, mut niiden supervaikea v****mainen k***pää äiti halusi tytöt kotiin. En nyt sen enempää kerro taustoja, mut jos vaan tietäisitte niin leukanne lähtisi sijoiltaan :o Se * tekee kyllä kaikki mahdolliset temput, jotta saisi toisen oikein kunnolla suuttumaan. Ei tottele edes oikeuden määräyksiä! |O |O |O Mistä helvetin alimmasta sopukasta tommonen m***** oikein sikiää :kieh: :headwall:

Mut ei nyt enempää, pikkuinen vaatii ruokaa ja sen jälkeen tutimaan. Öitä naiset :wave:

Heissuli!
Täälläkin viikonloppureissusta palattu. Eilen siis oltiin miehen kanssa kesäteatterissa ja muistoksi siitä sain "kestoaurinkolasit" kasvolle. Unohtupa sitten tuo aurinkovoide kotiin ja kaks tuntia kun istui paahtavassa auringonpaisteessa niin nahkahan siinä kärtsäs. Todellakin aurinkolasien sankojen kohdat hohkaa tässä punaisessa nassussa valkoisena. :laugh:
Mummu ja taata pärjäs tyttöjen kanssa oikein hyvin. Irenekään ei ollut moksiskaan meidän poissaolosta, tosin ei ollut oikein suostunut syömään. Ehkei sitten ollut nälkäkään, kun just enen lähtöä hänet imetin eikä kuitenkaan oltu poissa kun vajaa kolme tuntia ja siitäkin osan aikaa neiti nukkui. Ehkäpä sitä uskalletaan toisenkin kerran johonkin lähteä. :)

Katja87: Tuo pinnan palaminen kuulostaa niiiiiin tutulta. Muistan, kuinka esikoisen vauva-aikana kerroin kaverille, etten ole eläissäni kiroillut niin paljon kuin silloin. Esikoinen oli varsinainen yökukkuja ja kun sitä neljä tuntia olin vuoroin imettänyt ja vuoroin yrittänyt heijata uneen laulaen kaikki tuntemani tuutulaulut, alkoi monesti päässä keittämään ja ***tanat,***keleet ja **tut kaiku. Ja minä oen aina pitänyt itseäni melko pitkäpnnasena ihmisenä, mutta nyt omien lasteni kanssa olen huomannut, etten sitä todellakaan ole! Nykyisin yritän siistiä hiukan tuota kielenkäyttöä, kun esikoinen aika helposti nappaa noita sanoja omaan sanavarastoonsa. Ja pinna palaa edelleen aikas usein ja sitten tulee nalkutettua lähinnä tuolle esikoiselle (tai miehelle, jos se sattuu olemaan lähettyvillä ). Väsyneenä sitä vaan ikävä kyllä käyttäytyy erilailla kuin haluis.

Afu-82: Mei ei ihan oikeesti asuta Tampereella, vaan tässä ihan vieressä Pirkkalassa. Me asutaan tässä ihan rajalla ja tästä meidän ohi kulkee kaupungin bussikin, joten melkein sama, kun asuisin Tampereella. Nyt me ollaan syksyllä sitten muuttamassa tonne toiselle puolelle Tamperetta elikkäs Ylöjärvelle. Juu ja perhepäivähoitajaksi ryhtymistä todellakin suunnittelin. Minähän olen ammatiltani lastentarhanopettaja, mutta tonne isoon lapsiryhmään palaaminen ei vielä houkuta.

Ikäeroasiasta: Meillä on tytöillä ikäeroa melko tasan 1½ vuotta. Täytyy myöntää, että on ollut aika rankkaa ja väsynyt olen ollut, mutta koko ajan tuntuu helpottavan. Mulla on ystäväpiirissä paljon kavereita, joilla lapset on syntynyt pienellä ikäerolla (alle 2 v) ja suurin osa sanoi mulle raskausaikana, että alku on raskasta, mutta myöhemmin hyvä juttu. Ja eiköhän se niin ole, kun noista on sitten myöhemmin kaveria toisilleen.

Mutta nyt kutsuu nukkumatti.

Moi!

Eilenkös juuri hehkutin, miten hyvin yöt on mennyt.... No viime yönä poika heräs neljältä kujerrellen ihan kun olis ollut aamu :headwall: Mä en oikein ollut puhepäällä tuolloin! No tunti siinä sitten meni ja tissin kautta vasta nukkui uudelleen, mutta nukui sitten kahdeksaan onneksi vielä. Tiedä sitten, mikä piti hereillä.

Kovasti tuntuu olevan tauteja liikenteessä, koittakaahan jaksaa!!!!

Meidän poika on nyt varmaan aikasta lähelle 8kg ja 67cm. Syksyksi ostin 74cm haalarin, vaikka mietin kyllä pitkään ja hartaasti, kun se 68 oli niin reilun oloinen. Mutta ihan tyytyväinen olen tuohon. Varsinkin jos talvi taas varsinaisesti alkaa vasta joskus tammikuussa niin syksyhaalarilla vois sitten mennä suht pitkälle syksyynkin.

Onnittelut kaikille hääpäivän viettäjille. :flower:

Meillä kans oli tuossa muutama viikko sitten kyseinen juhlapäivä ja juhlistettiin sitä ravintolaillallisella. Oltiin ekaa kertaa pojan syntymän jälkeen kaksistaan liikenteessä ja hyvin meni joka osapuolella =)

Nyt kutsuis kotityöt, joten kuulumisiin :wave:

Pikulle onnittelut! =) Meillä myös kämppä myynnissä, toivotaan että tulis ostotarjous pian tännekin.. :wave:

Varasin sitten äsken koiralle ell-ajan, on ontunut tassuaan on/off kesäkuun alusta lähtien. Silloin tutkittiin pintapuolisesti, mutta nyt on torstaille uusi aika ja kuvataan jne. Toivottavasti selviäisi jotain! Nuo eläimet kun vielä on sellaisia etteivät oikein näytä kipua päällepäin mutta kaikesta päätellen tassu on kipeä. :( Mutta siitä huolimatta mökillä, koirapuistossa jne pitää juosta aivan päättömästi..Ettei mikään ihme kun ei ole parantunut! :laugh:

Poitsulla jatkuu kitinä ja natina ja päikkäreitä ei oikein nukuta. Tänään vaikuttaisi kuitenkin ehkä olevan vähän parempi päivä.. ;) Aattelin että laitan Emilin Ergoon ja lähetään hakemaan vähän karkkia lähikaupasta.. :whistle: Pakko saada vähän jotain piristystä! Pitäis ruveta siivoamaankin, välittäjä tulee illalla käymään ja ottaa täältä uudet kuvat ja tehdään uusi soppari..Jospa tää kämppä vaikka vihdoin menisi kaupaksi ja päästäisiin uutta etsimään. B)

shakki: Kiva kuulla kokemuksia pienestä ikäerosta. Meillä olisi myös suunnitelmissa kakkonen pienellä ikäerolla, saa nähdä mitä tapahtuu. :D

Mutta nyt täytyy lopetella, Emil on taas sähköjohdoissa ja pyykkitelinettä heiluttelemassa ja kaikkialla siellä mikä on kiellettyä.. :kieh: :laugh:

Viime yönä ei nukuttu sitäkään vertaa kuin edellisenä. Heti aamulla lähdettiin päivystykseen, ja hyvä niin. Albertilla on nimittäin korvatulehdus!!!! :/ No toisaalta helpottavaa kun tietää nyt mikä oli itkuun syynä, ja saatiin myöskin antibiootit. Äsken annoin ekan satsin lääkettä, ja supon laitoin myös hälle, kun ostin vahvempia suppoja. Aiemmat oli 75mg, niin ei oikein tehoa enää oo niissä riittävästi 8kg painavalle, niin ostin 125mg suppoja. Kohta Albert nukkumaan, taitaa silläkin olla aika paljon univelkaa :(

Pakkauksen toppapuvusta vielä sen verran että se taitaapi olla 80cm, vaikka kokomerkintä onkin 68cm, ja aiemmin se on ollu 80cm, mut se meidän pakkakuksessa oleva puku on kyl siitä huolimatta ihan saman kokoinen kuin aiemminkin! On kyl ainakin tällä hetkellä se puku vielä poitsulle ihan liian iso, kun kokeilin tossa yks päivä, eli varmasti menee hyvin ensi talven. On meil toinenkin samankokoinen haalari talveksi, hyvä niin, jos meinaan toinen on vaikka pesussa tms.

shakki: Kuinka te "uskalsitte" toisen lapsen tehdä kun eka ollut tuollainen vaativa? :ashamed: Minusta tuntuu, etten jaksais tätä kaikkea enää uudestaan, siksi olen vahvasti sitä mieltä että ainoaksi jää. Mulla kans tuttuja joilla on pienet ikäerot lapsilla. Niin kuin mun veljen perheessä, joille syntyi viime viikolla vauva, niin heil on ennestään 2v8kk ja 1v2kk, ja nyt siis viikon ikäinen lisäksi! Minä en ikinä selviytyis tuommoisen lapsilauman kanssa hengissä :laugh:

Pikulle ONNEA talokaupoista =)
Tosi hieno homma! Tosiaan korkojen nousu on tainnut pidentää myyntiaikoja, mutta onneksi se ei teille kostautunut.

K[b]iitos kaikille jotka ootte kommentoineet tuota ikäero asiaa[/b]. On kiva lukea teidän kokemuksia, joilla niitä on =) Niin ja kiva Iidukka, että joku muukin pähkäilee näitä samoja juttuja :whistle:

Olipa hyvä, että saitte Katja avun Albertille! Taitaa tosiaan uni maistua kaverille, kun saa kunnon kipulääkkeet ja vielä antibioottikin alkaa tehoon, pikaista paranemista vaan :)
Eipä ole muuten tullut mieleen, että nuo "pienemmät" supot ei ehkä tehoaisikaan tarpeeksi hyvin! Koitahan saada Katja itsekin levättyä :)
Aikamoinen trio muuten tuolla sun veljelläs Katja!!!! Mä en kans ole ollenkaan varma selviytyisinkö tuollaisesta hulabaloosta. Mutta toisaalta olen myös tässä kypsytellyt selllaista ajatusta, että en välttämättä haluaisi kovin pitkää väliä sisaruksille. Nyt musta tuntuu, että se pikkuvauvaihe on jo jäänyt taakse ja nyt tuon pienen miehen kanssa selviää jo kummasti! Niinpä on noussut ajatus myös siitä, että ehkä sen mahdollisen pikkukakkosen ja esikoisen kanssa selviäis, vaikka ikäero ei oliskaan useaa vuotta. Mutta siis nyt ei tuo pikkukakkonen kyllä ole ihan vielä ajankohtainen sittenkään. Sais tämä esikoinen nyt kasvaa vähän vanhemmaksi "rauhassa".

Kide: Juu, hieno tyttö-trio on heillä. Ja nyt keväällä aloittivat vielä talonrakennus-projektin samaan syssyyn! Nostan kyllä hattua ihan kateellisena, että miten toiset jaksaa ;) :wave:

Albert on nyt nukkunu jo reilun tunnin :heart: Itekin yritin saada unenpäästä kiinni, mut ärsyttää kun en osaa nukkua päivällä. Mut hermo lepää nyt, se on kans tärkeetä :)

Hei!

Hienoa Katja, että Albertin kitinän syy selvisi, toivotaan pikaista paranemista!

Pakkauksen toppapuku, toivottavasti mahtuu talvella, ainakin alennusmyynteihin asti. Tammikuussa vois sitten alesta toppapuvun ostaa. Täällä etelässä, kun talvi tuskin taas edes alkaa ennen helmikuuta, ja kestää sen viikon... Laura on kyllä muutenki aika pienikokoinen, vaikka pituutta tuleekin. Vielä hyvin käy 62 cm vaatteet, joitain 68 cm on myös käytössä.

Me ostettiin Saarun vinkistä iso uimarengas tohon olohuoneen lattialle. Siinä on nyt peitto päällä, joten keskelle jävässä pesässä on Lauran hyvä harjoitella istumista. Siinä selällään kölliessä on myös hyvä leikkiä pallolla, kun se ei niin herkästi karkaa. Ja hetken pysyy pois johtojen kimpusta...

Albert nukkui melkein 2h :) Ja heräsi iloisena poikana, söi jopa purkillisen liha-kasvissosetta :o :D Toivottavasti alkaa taas pian helpottaa, illalla saa sit vielä yötä vasten toisen annoksen antibioottia (sitä annetaan 2 kertaa päivässä ) ja laitan kyllä yötä vasten vielä semmoisen 125mg supon, jospa me saatasi ensi yönä vaikka nukuttua. Jospa meil sitten riittäis vähäksi aikaa tuo suppojen käyttö :D
Meil on nyt tuon antibioottikuurin ajan tauolla se estolääkitys-antibiootti, jatketaan sit taas sen antamista kun tuo kuuri loppuu. Se estolääkitys menee sen verran pienellä annoksella, ettei siitä taudin hoidossa oo hyötyä. Ja tietty vähän erilaisia antibiootteja käytetään eri sairauksiin. Mitenhän paljon nuo lääkkeet tekee pojan suolistolle hallaa, tuntuu hurjalta että koko pienen ikänsä joutunu syömään antibiootteja :/

Minkäs kokoisia vaatteita muilla on nyt käytössä? Meillä enimmäkseen 70-74cm, muutama 68cm vaate vielä löytyy.

Hei vaan arvon äidit!
KATJA: hyvä kun selvisi, mikä Alberttia vaivaa! Kurja tauti toi korvatulehdus... Kiitti vinkistä, tänään annoin relatippoja ennen antibioottia. Mäkin olen nyt antanut niitä 125 mg suppoja, tosin olen leikannut pienen palan pois. Ei ne 60 mg:t tehoa enää yhtään.
Meillä on käytössä 68-70 cm vaatteet. 6kk neuvolassa mitat oli 67,5 cm ja 7510 g.
PIKU: onnea talokaupoista!
:flower:
IIDUKKA: toivottavasti koiralla ei mitään vakavaa! :hug:
Jaahas, nyt kahveen keittoon, tulee vieraita! B)
Neamma ja likat

Pakko kommentoida vähän Neamma, että ethän anna maitohappobakteereja ja antibiootteja samaan aikaan vaan pidä väliä ainakin kait kaks tuntia, koska muuten antibiootit tappaa myös maitohappobakteerit eikä niistä ole mitään hyötyä sitten. Meillä oli pojalla kanssa yksi antibioottikuuri ja annoin Rela-tippoja eikä tullut sitten mitään vatsavaivoja.

Banboo: kiitti vinkistä, en tiennytkään! :ashamed:
Pidin kyllä hetken väliä, mutta en varmaan tarpeeksi. Tänään ei kyllä ole tullut kakkaa ollenkaan. Täytyy huomenna pitää kunnon väli.

Huomenta!
Ihanaa, meillä nukuttiin viimeyönä :)
Albert heräsi vasta neljän aikaan ensimmäisen kerran (mikä on nyt todella hienosti kahden niiiiiin rikkonaisen yön jälkeen, mut ymmärtäähän sen, kun toinen on kipee) Ja otin sit heti silloin neljän aikaan tissille ja viereen. Ja annoin vielä toisenkin kerran aamuyöllä tissiä. Just tuossa mietiskelinkin, että on tuo poika varmaan niin fiksu, että kun se nyt tottui parina yönä saamaan tissiä 5-6 kertaa, niin vamasti vaatii samaa palvelua jatkossakin :whistle: Pakkohan se oli toiselle ees tissiä tarjota lohdukkeeks kun itki ne 2 yötä melkein kokonaan, ja toisekseen kun kuumetta oli, niin tarvis nestettä enempi.
No jospa me taas pian päästäis siihen rytmiin, että kerran syö aamuyöllä 4-6 aikaan. Se sopii mainiosti, niin nukkuupahan sitten aamulla, ettei tarvii vielä seitsemältä nousta puuroa antamaan. Mie muutenkin aattelin tuosta yösyönnistä, että mie oon niin pirun laiska, että poika saakoot jatkossakin tuon aamuyön tissin niin kauan kuin haluaa, kun meillä kuitenkin nuo yöunet kestää yhteensä monesti sen 11-12h, niin kerran saapi syödä siinä 8-9h:n nukkumisen jälkeen. Kyllä se viimeistään siinä vaiheessa jää pois tuo aamuyön syönti kun imettämisen lopetan aikanaan, näillä näkymin sitten lähempänä vuoden ikää että voidaan sit tavalliselle maidolle siirtyä suoraan nokkamukista. Luonnollista sitten varmaan se on, että kun päivälläkään ei tuu tissiä, niin ei osaa aamuyöstäkään sitä vaatia. Ja :attn: :attn: en oo mikään imetysfanaatikko todellakaan, että sen takia tissitellään yölläkin, eikä aikomustakaan vierottaa, vaan kyse on vaan siitä että oon laiska :laugh: :laugh:

Maitohappobakteereista viel sen verran Että meillä kun normaalisti menee se antibiootti-estolääkitys aina iltaisin, niin oon anatanu aamupalalla maitohappobakteerit. Mut nyt kun on tuo lääkekuuri päällä, ja saa lääkettä seka aamulla-, että illalla, niin maitohappobakteerit oon antanu iltapäivällä, niin tulee hyvin väliä lääkkeen antamiseen. :) Neamma: Kerta teil on nyt se rela-tippaputeli hankittuna, niin niitä kannattaa antaa vielä lääkekuurinkin jälkeen ainakin viikko, on se antibioottikuuri semmoinen paukku aina pikkuisen suolistolle. Onko Emma muuten hyvin jo parantunut? :)

Katja & Albert joka on onneksi jo paranemaan päin, ja ikää on 4pv:n kuluttua 7kk

Katjalle jaksamista, onneksi syy Albertin itkuisuuteen selvisi!

Pakko nyt hehkuttaa, että kaiken kitinän ja huonosti nukuttujen öiden ja olemattomien päikkäreiden jälkeen Emil nukkui eilen melkein 3,5h päikkärit putkeen! =) Ja mä olin ihan :o enkä ees kunnolla osannut nauttia omasta ajasta. :laugh: No, meillä kävi eilen se välittäjä, joten siivoillessahan tuo meni, mutta ehin sitten juoda kahvit ja lukea lehteä ihan rauhassa. Teki niin hyvää! =)

Yö meni myös ekaa kertaa viikkoihin tosi hyvin, meillähän on siis oltu öisin tissillä vähän väliä. Viime yönä poitsu söi kerran tai kaksi, en oo varma kun oon niin väsymyksestä sekaisin. :D Mutta tosiaan saatiin koko perhe nukuttua tosi hyvin. Johtuu varmaan siitäkin, että kerrankin syötön jälkeen tsemppasin ja nostin Emilin takaisin omaan sänkyynsä. Täytyy yrittää jatkossa jaksaa aina nostaa takaisin omaan sänkyyn, tuossa meidän välissä poitsulle tulee ilmeisesti niin kuuma ettei nuku kunnolla, ja omaakin unta häiritsee tuo tuollainen lämpöpatteri siinä kyljessä kiinni.. ;)

Mutta tosiaan, jospa nää nukkumiset pikkuhiljaa parempaan suuntaan täälläkin. B) Nyt on Emil jo ekoilla päikkäreillä, ihanaa kun nukkuu taas päikkäreitä, ilmeisesti hampaat ei enää vaivaa niin pahasti.

Ja meillä Albert on nukkunu päiväunia jo 1h10min :o Hui. :D Iidukka: Mullakin on vähä sama vika, että jos Albert sattuu joskus (harvoin) nukkumaan vähänkin pidemmät päiväunet, niin ei sitä osaa mitään ruveta silti tekemään, kun on tottunu siihen että melkein heti se herää :laugh: Ihmeissään vaan "odottaa" että no kohta se kuitenkin herää..

Vaatekoosta on täällä nyt ollut näköjään puhetta. Violalla on nyt käytössä enimmäkseen 70-74cm, mutta osa bodeista on jopa 80 cm, jos on pientä kokoa.

Katjalle paljon voimia!!! :hug: Hyvä, etä syy itkuisuuteen selvis!

Me tultiin just uimareissulta. Käytiin paikallisella uimarannalla, kun aamulla -ja edelleenkin on niin ihana auringon paiste. Nyt pitäis sit alkaa siivoaan, mikä ei sit ookkaan niin mielekästä puuhaa, mutta pakollista... kun ei satu olemaan siivoajaa, joka ystävällisesti kuurais tämän talon :laugh:

Tammiäiti ja koko rakas poppoo :heart:

Aaah! Täällä vietetään "puolipekkasta" :laugh: , elikkäs esikoinen lähti tätinsä kanssa Yyteriin täksi päiväksi ja ollaan Irenen kanssa kahden. Olen hiukan yrittänyt paikkoja järjestellä ja iltapäivällä lähdetään kaupungille. Miehen työpäivän jälkeen olis vielä tarkotus käydä katsomassa sitä meidän tulevaa kotia ja vähän remonttia suunnitella.

Katja8: Tästä meidän pienestä ikäerosta vielä...Kun esikoisen illat ja yöt alkoivat hiukan paremmin sujumaan (ei koskaan ole kuitenkaan ollut mikään superhyvä nukkuja), niin aika äkkiä unohtui tuo vaikea vauva-aika. Ja sitten kun ikääkin alkaa jo olla (kohta tulee 35 mittariin), niin annettiin tuolle kakkoselle lupa tulla. Itse kyllä kuvittelin, että raskautuminen olisi kestänyt pidempään, mutta melkein heti tärppäs, eli myös "puolivahinko" tämä pieni ikäero. Kyllä oikeesti tossa raskausaikana pelotti, mitä tuleman pitää. Mutta Irene on onneksi ollut melko helppo lapsi; hymyileväninen ja aurinkoinen, nukkuu hyvin eikä turhista kitise. Mutta täytyy myöntää, että joskus on kyllä melkoinen riittämättömyyden tunne, kun molemmat vaativat jotain eikä kahtia voi itseään jakaa. :( Ja sitten minä hullu huomaan jo pikkuhiljaa miettiväni seuraavan lapsen tekoa!!! Yritän kyllä vielä malttaa mieleni...

Pikaista paranemista kaikille sairastuneille!

Nyt pitää lopettaa. Mun lounasriisit haiskahtaa vähän palaneelle, kun unohduin tänne kirjottelemaan.

Yhteistyössä